raak niet in paniekquote:Op zondag 12 mei 2013 21:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is het ding dus, daar gaat het meteen fout. Als ik eenmaal een gesprek heb moet het lukken
Zo werkt het niet meteen. Dat opstartje naar een gesprek (of wat dan ookquote:Op zondag 12 mei 2013 21:42 schreef badschaap het volgende:
[..]
gewoon goed drinken, dan heb je zo een gesprek met n meiske ;p
drugsquote:Op zondag 12 mei 2013 21:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zo werkt het niet meteen. Dat opstartje naar een gesprek (of wat dan ook) heb ik nodig
Soberzoquote:Op zondag 12 mei 2013 21:43 schreef arachide. het volgende:
[..]
Als jij knopjes had, zou je het ook doen.
Ok ok, oogcontactquote:Op zondag 12 mei 2013 21:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
raak niet in paniek
stap niet zomaar op haar af, zorg eerst dat ze jou gezien heeft en zorg voor flirty oogcontact
als je daarmee een connectie krijgt kan je spelen met haar aandacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Sounds crazy enough to workquote:Op zondag 12 mei 2013 21:45 schreef badschaap het volgende:
stap uno: als je een leuk meisje spot, kijk het meisje aan
stap twee: Als ze terugkijkt kort lachje
stap 3: Heletijd oogcontact zoeken en dan op haar afstappen
optioneel:
Stap 4:Ze staat in een groepje. Je gaat aan andere kant van groepje in en pakt door het groepje heen haar arm/hand
Stap 5: Je trekt haar dan door het groepje heen haar naar je toe
Als ze niet wil duwt ze je hand weg en kan je makkelijk weg zonder dat je nog tegen haar iets hoeft te zeggen. Als ze accepteert dan bingo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
wat ik altijd doe ( al vaker gezegd )quote:Op zondag 12 mei 2013 21:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
''Does this smell like chloroform to you?''
wutquote:Op zondag 12 mei 2013 21:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wat ik altijd doe ( al vaker gezegd )
oogcontact zoeken, erop afstappen en zeggen 'hey, is jouw naam wifi want ik voel een connectie'
Als meisje wordt het misschien geaccepteerd natuurlijk, maar fuck it, I'll do it.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oogcontact zoeken, erop afstappen en zeggen 'hey, is jouw naam wifi want ik voel een connectie'
Die heb ik serieus nog nóóit gehoord.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
O god, noem haar geen wifi.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als meisje wordt het misschien geaccepteerd natuurlijk, maar fuck it, I'll do it.
hahaah ezellquote:
Infrarood dan? Daarvoor moet je veel dichter bij elkaar zijnquote:
Tis een kwestie van zoeken wie er in je league zit, en wie er eventueel om zou kunnen lachen.quote:
Bluetooth? ik wil graag dingen met je delenquote:Op zondag 12 mei 2013 21:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Infrarood dan? Daarvoor moet je veel dichter bij elkaar zijn
Als ze er om kunnen lachen gaan ze meteen behoorlijk omhoog in mijn ranglijstquote:Op zondag 12 mei 2013 21:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Tis een kwestie van zoeken wie er in je league zit, en wie er eventueel om zou kunnen lachen.
Als hij lacht dan ben ik binnen. Gek genoeg nog geen afwijzingen gehad
Als meisje kom je er eerder mee weg, gok ik zo.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Tis een kwestie van zoeken wie er in je league zit, en wie er eventueel om zou kunnen lachen.
Als hij lacht dan ben ik binnen. Gek genoeg nog geen afwijzingen gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |