Ditquote:Op zondag 12 mei 2013 21:33 schreef Trollscience het volgende:
plot twist: etsu verleidt vrouwen door te zeggen dat hij homo is en palmt ze daarna in
of het ligt aan DV.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:34 schreef Ezell het volgende:
Etsu, het klinkt alsof jij een heel raar slot hebt.
Is ie een stoute user dan?quote:Op zondag 12 mei 2013 21:35 schreef arachide. het volgende:
Volgens mij is Trollie een beetje boos omdat ik met zijn posts loop te kutten
Nee, hij vroeg of ik mijn post wilde editten omdat hij iets verkeerds had geschreven, toen had ik zijn spelfout nog erger gemaakt (prefrontrrale) en vervolgens weer aangepast naar prefontale. En nu issie weg.quote:
Modhumorquote:Op zondag 12 mei 2013 21:38 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, hij vroeg of ik mijn post wilde editten omdat hij iets verkeerds had geschreven, toen had ik zijn spelfout nog erger gemaakt (prefrontrrale) en vervolgens weer aangepast naar prefontale. En nu issie weg.
quote:Op zondag 12 mei 2013 21:35 schreef arachide. het volgende:
Volgens mij is Trollie een beetje boos omdat ik met zijn posts loop te kutten
probeer het op mij uit nuquote:Op zondag 12 mei 2013 21:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ben dus de hele tijd aan het denken en zou dus echt niet weten hoe je een gesprek aan zou moeten knopen met een meisje. Fuck. This. Shit
Dat is het ding dus, daar gaat het meteen fout. Als ik eenmaal een gesprek heb moet het lukkenquote:Op zondag 12 mei 2013 21:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
probeer het op mij uit nu
ik dans met een vriendin midden op de dansvloer
wat doe je
raak niet in paniekquote:Op zondag 12 mei 2013 21:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is het ding dus, daar gaat het meteen fout. Als ik eenmaal een gesprek heb moet het lukken
Zo werkt het niet meteen. Dat opstartje naar een gesprek (of wat dan ookquote:Op zondag 12 mei 2013 21:42 schreef badschaap het volgende:
[..]
gewoon goed drinken, dan heb je zo een gesprek met n meiske ;p
drugsquote:Op zondag 12 mei 2013 21:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zo werkt het niet meteen. Dat opstartje naar een gesprek (of wat dan ook) heb ik nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |