Die neem ik voor mijn rekeningquote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 21:55 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dankje, sjors is dan ook een harde boi
kusjes terug
o mijn god ik kan de toekomst voorspellenquote:
sjors klinkt als een kekke kerelquote:Op zondag 12 mei 2013 21:55 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dankje, sjors is dan ook een harde boi
kusjes terug
krijge hypo en ik leuke kindjes?????quote:Op zondag 12 mei 2013 21:55 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[..]
o mijn god ik kan de toekomst voorspellen
ook kusjes voor jouuquote:Op zondag 12 mei 2013 21:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die neem ik voor mijn rekening
examens binnenkort?quote:Op zondag 12 mei 2013 21:56 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Goed hoor, hard aan het leren
Met jou?
zev krijgen het zwarte haar van hypo en de sproeten van jouquote:
WAT. NEE. GEEN KINDJES.quote:
Ja gaat goedquote:Op zondag 12 mei 2013 21:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Gaat het al weer wat beter met hypo?
Nee godzijdank mag ik daar nog 1, 2 of misschien 3 jaar op wachten.quote:
quote:
Ben je echt autistisch?quote:Op zondag 12 mei 2013 21:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]![]()
![]()
Wel aardig. Ik ga donderdag met DV uit in Grunn en ik moet gaan hosselen, maar mijn autisme
Waarom niet?quote:Op zondag 12 mei 2013 21:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zou ik met hem uitgaan als hij echt autistisch was?
Nooit vastgesteld of op getest ofzo. Maar als ik een lichte vorm zou hebben zou het me niks verbazenquote:
dat is wel leuk toch?quote:Op zondag 12 mei 2013 21:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]![]()
![]()
Wel aardig. Ik ga donderdag met DV uit in Grunn en ik moet gaan hosselen, maar mijn autisme
past wel bij elkaar tog, je hebt al iel gedate, de wandelende autismequote:Op zondag 12 mei 2013 21:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zou ik met hem uitgaan als hij echt autistisch was?
Ik val niet op de gemiddelde superzelferzekerde stoot, dus dat gaat hem dan wordenquote:Op zondag 12 mei 2013 22:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
dat is wel leuk toch?GA EEN LIEF MEISJE HOSSELENOMG.
die zijn ook niet leukquote:Op zondag 12 mei 2013 22:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik val niet op de gemiddelde superzelferzekerde stoot, dus dat gaat hem dan worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |