Vindt ze geil hoorquote:Op zondag 12 mei 2013 22:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben jij als ezel natuurlijk wel gewend. Die worden vaker geslagen
quote:Op zondag 12 mei 2013 22:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben jij als ezel natuurlijk wel gewend. Die worden vaker geslagen
Om uit te delen.quote:
hoiquote:
Ezell laat te weinig van zichzelf los dus dat weet ik nietquote:
Ga ff huilen in je bed ofzoquote:Op zondag 12 mei 2013 22:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ONEE IK BEN HET EENS MET DV WAT EEN KONTENKRUIPER BEN IK
Zolang je de hand maar vastpakt en niet je eigen laat hangenquote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 22:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ONEE IK BEN HET EENS MET DV WAT EEN KONTENKRUIPER BEN IK
quote:Op zondag 12 mei 2013 22:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ezell laat te weinig van zichzelf los dus dat weet ik niet
Voordelen van eens meisje zijn.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zolang je de hand maar vastpakt en niet je eigen laat hangenMannen moeten altijd een goede handdruk hebben.
Als ik mensen ontmoet met een slappe handgroet dan neem ik altijd aan dat ze geen persoonlijkheid hebbenquote:Op zondag 12 mei 2013 22:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zolang je de hand maar vastpakt en niet je eigen laat hangenMannen moeten altijd een goede handdruk hebben.
Ja geen foto`s niksquote:Op zondag 12 mei 2013 22:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Voordelen van eens meisje zijn.
En dan woon je nog in Utrecht ook
Die zijn er wel meerquote:
Ik ook altijd. Komt zelfverzekerd overquote:Op zondag 12 mei 2013 22:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als ik mensen ontmoet met een slappe handgroet dan neem ik altijd aan dat ze geen persoonlijkheid hebben
Een stevige handgreep maakt altijd indruk. Al vanaf m'n 5e opmerkingen over gehad
jezus wat een twist aan dit gesprekquote:Op zondag 12 mei 2013 22:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
mensen die geen stevige handgroet hebben
zo rolt DVquote:Op zondag 12 mei 2013 22:27 schreef Trollscience het volgende:
[..]
jezus wat een twist aan dit gesprek
een ware achtbaan van onderwerpen dit
le drunk?quote:
jy nidt dronjkenquote:
ik kreeg het vorige onderwerp helemaal niet meequote:Op zondag 12 mei 2013 22:27 schreef Trollscience het volgende:
[..]
jezus wat een twist aan dit gesprek
een ware achtbaan van onderwerpen dit
jij at je eten niet eens opquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |