Ja, in het voorstelsforum en post hier al een paar dagen meequote:Op zondag 12 mei 2013 22:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zit hier al tijdje ja![]()
Ja prima hoor, met jou ook?
Denk dat je jezelf al hebt voorgesteld of niet?
Ach, overduidelijk wie het natuurlijk weer zijn.quote:
Haha heb je ook examen?quote:Op zondag 12 mei 2013 22:13 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja, in het voorstelsforum en post hier al een paar dagen mee
Mooi zomet mij ook, wel onwijs veel te leren nu
![]()
En alle woordjes die ik dan heb gehad en weer herhaal weer vergeten blabla
Nee, als alles goed gaat over 2 jaar maar ik zie het wel gebeuren dat ik blijf zittenquote:Op zondag 12 mei 2013 22:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, overduidelijk wie het natuurlijk weer zijn.
[..]
Haha heb je ook examen?
Oh dat is minder. Wat doe je nu dan?quote:Op zondag 12 mei 2013 22:15 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Nee, als alles goed gaat over 2 jaar maar ik zie het wel gebeuren dat ik blijf zittenDus dan 3 jaar.
en ditquote:Op zondag 12 mei 2013 22:14 schreef Etsu het volgende:
Prom is gewoon eenmaal de grooste zeikerd die ik ooit heb leren kennen op een internetforum.
Rot voor jequote:Op zondag 12 mei 2013 22:14 schreef Etsu het volgende:
Prom is gewoon eenmaal de grooste zeikerd die ik ooit heb leren kennen op een internetforum.
Nou niks persoonlijks hoor, maar je vriendin is behoorlijk aan het huilen de laatste tijd.quote:
Als jij dat bent, ben ik dat ook.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:18 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee hoor, alles behalve rot ben zielsgelukkig met haar als mijn vriendin
Lekker zo'n slap zweterig rukhandje schudden.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
mensen die geen stevige handgroet hebben
Dit. Mensen met slappe handjesquote:Op zondag 12 mei 2013 22:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
mensen die geen stevige handgroet hebben
Ben jij als ezel natuurlijk wel gewend. Die worden vaker geslagenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |