quote:Op zondag 12 mei 2013 15:14 schreef BredeBroeder het volgende:
Waar had ik dit topic aan te danken btw
Zie het als een oeuvreprijsquote:Op zondag 12 mei 2013 15:14 schreef BredeBroeder het volgende:
Waar had ik dit topic aan te danken btw
Ik doe m'n bestquote:Op zondag 12 mei 2013 15:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Of zou je hetzelfde kunnen zeggen over je optreden op dit forum tot zover?
Dat doe ik ook, maar zolang jij het niet wilt horen als ik weer eens gelijk heb dan houdt het op.quote:
Kom dan ook niet aan met gelijk hebben over neuken o.i.d.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, maar zolang jij het niet wilt horen als ik weer eens gelijk heb dan houdt het op.
Daarbij kan je wel allemaal onjuiste informatie uit het verleden halen, maar daar schiet je ook niets mee op.
Ik heb het niet daarover, al vanaf dag 1 ben je de IWAB aan het uithangen. En als iemand je daarop aanspreekt wil je het niet horen.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:38 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Kom dan ook niet aan met gelijk hebben over neuken o.i.d.Enneh, die info heb ik van uzelf.
Van wie?quote:Op zondag 12 mei 2013 15:41 schreef Rave_NL het volgende:
Laten we eens beginnen met je signature, waar moet dat op slaan?
Welke van de 2quote:Op zondag 12 mei 2013 15:41 schreef Rave_NL het volgende:
Laten we eens beginnen met je signature, waar moet dat op slaan?
Ik hang lang niet altijd de IWAB uit, en ik hoef toch niet alles aan te nemen als ik er zelf m'n vraagtekens bij heb.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb het niet daarover, al vanaf dag 1 ben je de IWAB aan het uithangen. En als iemand je daarop aanspreekt wil je het niet horen.
Ook info door mijzelf verstrekt kan achterhaalt zijn, sjakie
Nou, IWAB is your middle name. En je hoeft inderdaad niet alles aan te nemen van ons; maar dat kan je ook op een normale manier overbrengen. En je vragen die hebt stellen.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:44 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik hang lang niet altijd de IWAB uit, en ik hoef toch niet alles aan te nemen als ik er zelf m'n vraagtekens bij heb.
Sommige serieuze vragen worden zo genegeerd of "quote:Op zondag 12 mei 2013 15:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou, IWAB is your middle name. En je hoeft inderdaad niet alles aan te nemen van ons; maar dat kan je ook op een normale manier overbrengen. En je vragen die hebt stellen.
Ja, kijk maar:quote:Op zondag 12 mei 2013 15:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Haaaaaaiii Nibb-itje, oud kroepoekje van me [ afbeelding ]
Zijn je nageltjes inmiddels opgedroogd?
Dan wil je er dus ook niet echt een antwoord op. Als je niet eens achter het antwoord van je eigen vragen aan gaat, ja wat wil je dan?quote:Op zondag 12 mei 2013 15:51 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Sommige serieuze vragen worden zo genegeerd of "" beantwoordt. Zo staat er nog steeds een vraag in het V&V topic aan jou die onbeantwoord is gebleven.
sop zequote:Op zondag 12 mei 2013 15:53 schreef ErwinRommel het volgende:
nu ff tijd voor mijn wekelijkse douche, tot zo
Ik had al aangenomen dat je het het niet waard vond om de vraag te beantwoorden. Toen kwam die ander met een antwoord dus ben ik er niet meer achteraan gegaan. Logisch toch?quote:Op zondag 12 mei 2013 15:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan wil je er dus ook niet echt een antwoord op. Als je niet eens achter het antwoord van je eigen vragen aan gaat, ja wat wil je dan?
Assumptionsquote:Op zondag 12 mei 2013 15:57 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik had al aangenomen dat je het het niet waard vond om de vraag te beantwoorden. Toen kwam die ander met een antwoord dus ben ik er niet meer achteraan gegaan. Logisch toch?
Dat was in dit geval dus niet nodig, aangezien iemand anders een uur later het antwoord gaf.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Assumptions![]()
Gewoon in het algemeen hé, je stelt een vraag en dan wil je toch een antwoord? Dan ga je er toch actief achteraan bij diegene die het antwoord weet?
Dus waar beschuldig je me ook alweer van?quote:Op zondag 12 mei 2013 16:01 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dat was in dit geval dus niet nodig, aangezien iemand anders een uur later het antwoord gaf.
Alleen de vraag blijft of je had gereageerd al was er geen antwoord gegeven? Ook na een 2e quote...quote:Op zondag 12 mei 2013 16:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dus waar beschuldig je me ook alweer van?![]()
Je zit gewoon te zwetsen; je weet dat ik je terecht ergens op aanspreek.
Is een quote van Jitzequote:Op zondag 12 mei 2013 16:02 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Van die bovenste kan ik nog wel wat maken.
Maar voornamelijk die onderste.
quote:Op zondag 12 mei 2013 16:05 schreef ErwinRommel het volgende:
Heerlijk die wekelijkse douche. Kan er weer een week tegenaan
Nou, daar ben ik wel eens benieuwd naar: Waar doe je het voor?quote:Op zondag 12 mei 2013 16:10 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik vond het wel een mooie om te onthouden. Soort van "waarvoor doe je het?"
Geef antwoord op mijn vraag, sjakiequote:Op zondag 12 mei 2013 16:05 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Alleen de vraag blijft of je had gereageerd al was er geen antwoord gegeven? Ook na een 2e quote...
Goh, de ambitie straalt er van af...quote:Op zondag 12 mei 2013 16:10 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik vond het wel een mooie om te onthouden. Soort van "waarvoor doe je het?"
Alsjeblieftquote:Op zondag 12 mei 2013 16:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nou, daar ben ik wel eens benieuwd naar: Waar doe je het voor?
Jaja, je had gelijk.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Geef antwoord op mijn vraag, sjakieNiet deze ouwe koe weer uit de sloot gaan trekken.
quote:Op zondag 12 mei 2013 16:14 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Alsjeblieft
http://www67.zippyshare.com/v/5636518/file.html
Misschien niet geheel tot in details, maar moet genoeg zijn.
De beschuldiging was niet terecht, je had gelijk en ik had 2 keer moeten nadenken.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ook dat is geen antwoord, motiveer je uitspraak.
Hoezoquote:Op zondag 12 mei 2013 16:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Moet ik eerst een programma downloaden
Dat gaat je een krat bier kostenquote:Op zondag 12 mei 2013 16:17 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
De beschuldiging was niet terecht, je had gelijk en ik had 2 keer moeten nadenken.
Je herhaalt jezelf; dit zei je net ook al. Bovendien is het geen antwoord op de vraag die ik stelde.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:17 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
De beschuldiging was niet terecht, je had gelijk en ik had 2 keer moeten nadenken.
Ik doelde op de vraag waarop ik je beschuldigde. Wat is er fout aan?quote:Op zondag 12 mei 2013 16:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je herhaalt jezelf; dit zei je net ook al. Bovendien is het geen antwoord op de vraag die ik stelde.
Ik niet, bovendien stel ik hier nu de vragenquote:Op zondag 12 mei 2013 16:18 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik doelde op de vraag waarop ik je beschuldigde. Wat is er fout aan?
Ik wou constructieve kritiek geven over simpele zaken als interpunctie en zinsopbouw.quote:Motivatiebrief
Veiligheid & Vakmanschap
Vanaf toen ik 5 jaar oud was wist ik het al, ik wou soldaat worden bij Defensie. Ik keek laatst in een vriendenboekje van mezelf in groep 1 en 2, daar stond ook al in bij toekomstig beroep: soldaat. Ik weet niet precies waarom ik toen op dat idee kwam, ik denk zelf dat het te maken heeft dat mijn opa en vader beiden ook bij Defensie hebben gewerkt in tijde van de dienstplicht, maar heb de 10 jaar hierna altijd aangehouden om die droom werkelijkheid te kunnen maken. Op mijn 8e ben ik samen met mijn grootouders naar de Landmachtdagen in Halvelte geweest in 2006, dit was voor mij ook een erg leuke gebeurtenis en die heeft me toen ook gestimuleerd om door te zetten naar dit beroep. Vanaf toen ik ongeveer 10 jaar oud was, ben ik me wat meer gaan verdiepen in Defensie, ik ging informatie opzoeken en kwam al snel weten welke functies je bij Defensie allemaal kon krijgen. In die tijd keek ik alleen nog maar naar functies van de landmacht, de marine en luchtmacht spraken me toen nog niet zo erg aan. Ik had toen mijn doel gezet op de infanterie en de verkenning van de landmacht, ik wist toen al een klein beetje wat het inhield maar ik wou in de loop der jaren steeds meer weten en begon me steeds meer te orienteren. Toen ik 13 jaar was kwam ik erachter dat het niet erg goed ging met Nederland, de economische crisis sloeg toen hard in en ik zag dat Defensie hun deuren voor sollicitatie’s had gesloten. Op dat moment baalde ik erg van deze ontwikkelingen waardoor ik op dat moment even geen toekomst meer zag in Defensie. Hetzelfde jaar nog kwam ik erachter dat Defensie toch nog mensen vanuit de burgermaatschappij kon aannemen doormiddel van Veiligheid & Vakmanschap. Ik wist toen al meteen dat ik die opleiding zou doen zodat ik alsnog bij Defensie aan de slag kon komen. Vanaf toen ben ik me ook erg gaan focussen op welke functie ik mijn zinnen zou zetten, ik heb bijna alle functies bekeken bij de Luchtmacht, Marine, Landmacht en Marechaussee en ben uiteindelijk uitgekomen op het Korps Mariniers van de Marine. Een baan bij het Korps zou me fantastisch lijken, je wordt fysiek en mentaal zwaar op de proef gesteld en het is een baan die niet voor iedereen is weggelegd. De Luchtmobiele Brigade van de Landmacht sprak mij op dat moment ook aan, het zijn beide infanterie troepen en LMB heeft ongeveer dezelfde moeilijkheidsgraad als het Korps. De beslissing om het Korps Mariniers als nummer 1 prioriteit neer te zetten was niet moeilijk, ik had voorheen al besloten om daar aan de slag te willen, dus ik heb mezelf daar toen ook 100% op gericht. Vanaf mijn 14e ben ik een beetje begonnen met trainen, waaronder hardlopen en af en toe wat krachttraining met eigen lichaamsgewicht. Dit heb ik toen een tijdje volgehouden en ben vervolgens er weer mee gestopt. Vanaf toen ik 15 werd ben ik het serieuzer gaan nemen en meer gaan trainen en meer inzetten op sport. Na de voorlichting van VeVa kon ik niet meer wachten op de selectie test en ben ik intensief gaan trainen met een vriend van me. Ik hoop met VeVa mijn doel om Marinier te worden te kunnen voortzetten, als ik VeVa haal is het halve werk al gedaan.
BB, sorry kerel. Maar ben het met Jitzzzze eens.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:18 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik doelde op de vraag waarop ik je beschuldigde. Wat is er fout aan?
quote:Op zondag 12 mei 2013 16:20 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik wou constructieve kritiek geven over simpele zaken als interpunctie en zinsopbouw.
Toen las ik de laatste zin...
Fuck me, mac..._________________________________________!
Ik had het over het doel voortzetten, niet over de Marn-opleidingquote:Op zondag 12 mei 2013 16:20 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik wou constructieve kritiek geven over simpele zaken als interpunctie en zinsopbouw.
Toen las ik de laatste zin...
Fuck me, mac..._________________________________________!
Doel je hierop?quote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 16:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou, sorry hoor..quote:Op zondag 12 mei 2013 16:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Heb je überhaupt die grijze massa wel gebruikt?Ik weet dat het pijn doet, maar holy crap
Excuses aanvaard.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:32 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nou, sorry hoor..
Sorry van alle onterechte beschuldigingen
quote:I had my goal put on the infantry and the explorators of the Army.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En sinds wanneer heeft Nederland een parachutistenbrigade?
Ik weet het nietquote:Op zondag 12 mei 2013 16:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Excuses aanvaard.
Nu nog een antwoord op mijn vraag.
quote:Op zondag 12 mei 2013 16:34 schreef Rave_NL het volgende:
Die Engelse vertaling is trouwens ook geniaal.
[..]Snel in Google vertalen gegooidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En sinds wanneer heeft Nederland een parachutistenbrigade?![]()
Dus je hebt niet eens de motivatie kunnen vinden om tijd te steken in je motivatiebrief voor jouw "droom en ambitie"?quote:
Die NL versie was verplicht, ik heb verder geen idee waarom Engels erbij moest. En al die brieven zijn nooit gelezen door het kader, omdat er geen zekerheid was dat ze zelfstandig waren geschreven dus mochten we alles opnieuw doen.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:37 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Dus je hebt niet eens de motivatie kunnen vinden om tijd te steken in je motivatiebrief voor jouw "droom en ambitie"?
Hoe denk je dat dit overkomt?
Wie hou je nou voor de gek?
Je volgt me niet. Die "Ik weet het niet" doelde op welke vraag je bedoelde, niet als antwoord.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Om antwoord te geven; was dat zo moeilijk?
En direct een wedervraag; wat ga je eraan doen?
Dat idee had ik al. Ga maar terug lezen, daar ben je tenslotte zo goed inquote:Op zondag 12 mei 2013 16:39 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Je volgt me niet. Die "Ik weet het niet" doelde op welke vraag je bedoelde, niet als antwoord.
Staat het nog in dit topic?quote:Op zondag 12 mei 2013 16:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat idee had ik al. Ga maar terug lezen, daar ben je tenslotte zo goed in
Even... Was dat brieven schrijven verplicht ofzo?quote:Op zondag 12 mei 2013 16:38 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Die NL versie was verplicht, ik heb verder geen idee waarom Engels erbij moest. En al die brieven zijn nooit gelezen door het kader, omdat er geen zekerheid was dat ze zelfstandig waren geschreven dus mochten we alles opnieuw doen.
Ja.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
Even... Was dat brieven schrijven verplicht ofzo?
Tegenwoordig wel, en als aanhef schrijf je gewoon: "hé pik"quote:Op zondag 12 mei 2013 16:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
Even... Was dat brieven schrijven verplicht ofzo?
Ooit bij nagedacht dat je ooit internationaal moet gaan optreden als je erbij komt? En dat er dan niemand is om je handje vast te houden?quote:Op zondag 12 mei 2013 16:38 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Die NL versie was verplicht, ik heb verder geen idee waarom Engels erbij moest.
Nee dat snap ik, zou ik ook hebben gedaan. Ik had je een pen en papier gegeven om het nog een keer te proberen, zelf, zonder hulpmiddelen.quote:En al die brieven zijn nooit gelezen door het kader, omdat er geen zekerheid was dat ze zelfstandig waren geschreven dus mochten we alles opnieuw doen.
Dat is dus ook gebeurd.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:43 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ooit bij nagedacht dat je ooit internationaal moet gaan optreden als je erbij komt? En dat er dan niemand is om je handje vast te houden?
[..]
Nee dat snap ik, zou ik ook hebben gedaan. Ik had je een pen en papier gegeven om het nog een keer te proberen, zelf, zonder hulpmiddelen.
Het kunnen alle vragen zijnquote:Op zondag 12 mei 2013 16:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
[..]
Ik weet het natuurlijk wel, maar ja, ga maar even je best doen.
Voor VeVa?quote:Op zondag 12 mei 2013 16:48 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dat hoorde bij de toelatingsprocedure, ze wilden blijkbaar een motivatie op papier + verbaal.
Heb je PTA gezien?quote:Op zondag 12 mei 2013 16:51 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Eigenlijk niet eens zo erg, als je ziet wat er in de eerst jaren binnenstroomde
Dat ze na een tweede keer proberen alsnog beantwoord worden indien er nog geen antwoord is gegeven.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan wil je er dus ook niet echt een antwoord op. Als je niet eens achter het antwoord van je eigen vragen aan gaat, ja wat wil je dan?
Van het beantwoorden van vragen die al beantwoord zijn.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
He he, ben ondertussen een baard van een meter rijker maar daar is het dan eindelijk.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:53 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dat ze na een tweede keer proberen alsnog beantwoord worden indien er nog geen antwoord is gegeven.
Gewoon in het algemeen hé, je stelt een vraag en dan wil je toch een antwoord? Dan ga je er toch actief achteraan bij diegene die het antwoord weet? - Ja.
We hebben natuurlijk ook taalkundig goed onderlegd voetvolk nodig wat verder weinig kan...quote:Op zondag 12 mei 2013 16:51 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Eigenlijk niet eens zo erg, als je ziet wat er in de eerst jaren binnenstroomde
Naast het Defensie vleugje eraan is het gewoon school. Dus ook wiskunde,Nederlands,Engels,maatschappijleer etc.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
We hebben natuurlijk ook taalkundig goed onderlegd voetvolk nodig wat verder weinig kan...
Doe je dit nou expres met schrijffouten?quote:Op zondag 12 mei 2013 16:58 schreef ErwinRommel het volgende:
In mijn oplijding tot LMB'er hep ik niks geen sollicitatie brief hoeven schrijven, gewoon via de Telegraaf gedaan en hup, ik zat er binnen.
3 maal radenquote:Op zondag 12 mei 2013 16:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Doe je dit nou expres met schrijffouten?
Kost me te duur zo een spellingscontrollequote:Op zondag 12 mei 2013 16:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Josti dat je er ook bent, zet dan je spellingscontrole aan
quote:Op zondag 12 mei 2013 17:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kost me te duur zo een spellingscontrolle
leven is al duur zat
meh, zo ging het idd jaquote:Op zondag 12 mei 2013 17:03 schreef AchJa het volgende:
[..]![]()
Veronicagids bon invullen was genoeg om te solliciteren.
Je komt toch op school om iets te leren? Als je het al kan is er geen noodzaak meer om naar school te gaan.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:58 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Naast het Defensie vleugje eraan is het gewoon school. Dus ook wiskunde,Nederlands,Engels,maatschappijleer etc.
Nou, ik ging even een biertje halen in de kroeg hier om de hoek. De volgende morgen werd ik midden op de Noordzee wakker, vreemde blauwe kleren aan, één of andere vent met drie streepjes die loopt te schreeuwenquote:Op zondag 12 mei 2013 17:03 schreef AchJa het volgende:
[..]![]()
Op je badslippers en pendek zeker?quote:Op zondag 12 mei 2013 17:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou, ik ging even een biertje halen in de kroeg hier om de hoek. De volgende morgen werd ik midden op de Noordzee wakker, vreemde blauwe kleren aan, één of andere vent met drie streepjes die loopt te schreeuwen
Oh ja, toen was een kruisje zetten nog voldoende...quote:Op zondag 12 mei 2013 17:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou, ik ging even een biertje halen in de kroeg hier om de hoek. De volgende morgen werd ik midden op de Noordzee wakker, vreemde blauwe kleren aan, één of andere vent met drie streepjes die loopt te schreeuwen
2 kruisjes zetten.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oh ja, toen was een kruisje zetten nog voldoende...
Je hebt wel een vereiste nodig. Ze gaan het alleen maar uitbreiden. En voor niveau 3 zijn de eisen sowieso strenger dan bij niveau 2, en volgens mij had niveau 2 ook een andere test dan ons.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Je komt toch op school om iets te leren? Als je het al kan is er geen noodzaak meer om naar school te gaan.
Zie antwoord.quote:
En Defensie nu maar dure TV-reclames aanschaffenquote:Op zondag 12 mei 2013 17:03 schreef AchJa het volgende:
[..]![]()
Badslippers? Er was een allemanseindje om je arie af te vegen. Meer hygiëne is er niet.quote:
Iets te hard "ja" zeggen ookquote:Op zondag 12 mei 2013 17:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oh ja, toen was een kruisje zetten nog voldoende...
http://martinlodewijk.jouwweb.nl/reclame/reclame-1980-1989quote:Op zondag 12 mei 2013 17:07 schreef Erasmo het volgende:
En Defensie nu maar dure TV-reclames aanschaffen
Vroeger toen snorren nog verplicht waren voor puntbuiken...quote:Op zondag 12 mei 2013 17:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
http://martinlodewijk.jouwweb.nl/reclame/reclame-1980-1989
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Juist!quote:Op zondag 12 mei 2013 17:10 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Vroeger toen snorren nog verplicht waren voor puntbuiken...
quote:Op zondag 12 mei 2013 17:10 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Vroeger toen snorren nog verplicht waren voor puntbuiken...
In November zeker?quote:Op zondag 12 mei 2013 17:13 schreef Erasmo het volgende:
Wij hebben binnenkort ook weer een snorrenwedstrijd
In november pas, moet je nu al beginnen met groeien?quote:Op zondag 12 mei 2013 17:13 schreef Erasmo het volgende:
Tegenwoordig moet je eruit zien als een veenflikker met baard van een week...quote:Op zondag 12 mei 2013 17:13 schreef Erasmo het volgende:
quote:Op zondag 12 mei 2013 17:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
Tegenwoordig moet je eruit zien als een veenflikker met baard van een week...
quote:Op zondag 12 mei 2013 17:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
Tegenwoordig moet je eruit zien als een veenflikker met baard van een week...
4 pendekken, 4 shirts, een BT en je bent er toch?quote:Op zondag 12 mei 2013 17:19 schreef Erasmo het volgende:
Anyway tijd om de tas te pakken, vertrek alweer over een uurtje
Wij moesten een eerste en tweede keuze aangeven voor de richting, en waar je stage wou gaan lopen. Had GROP op 1 en Zorg op 2, kreeg je deze lijst van mogelijkheden:quote:Op zondag 12 mei 2013 17:24 schreef Aapsoldaat het volgende:
Motivatie brief? Wat is dat nou weer voor een onzin?Bij mij was het gewoon, ja ik wil graag deze opleiding doen, lijkt me leuk en interessant. Vervolgens keken die docent en wmr nog op het aanmeldingsformulier dat ik had en gevuld en zeiden toen, ik zie dat je ICT voor een jaar hebt gedaan, dus deel ik je maar bij ICT in.
![]()
ff zelf eronder kalken en dan doorstrepenquote:Op zondag 12 mei 2013 17:32 schreef jitzzzze het volgende:
Hoe kan je nou een keuze opgeven die niet in het rijtje staat
Moeten ze maar fatsoenlijke opties gevenquote:Op zondag 12 mei 2013 17:32 schreef jitzzzze het volgende:
Hoe kan je nou een keuze opgeven die niet in het rijtje staat
Ik was aan boord, hoef je niet iedere week die shit mee te slepen.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
4 pendekken, 4 shirts, een BT en je bent er toch?
Er zal vast staan; kies uit deze drie. En jij vind het nodig om dan met een vierde optie te komen; echt, hoe simpel kan je zijn?quote:Op zondag 12 mei 2013 17:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ff zelf eronder kalken en dan doorstrepen
Nee, jij moet gewoon een keuze uit die drie maken. En niet zo bijdehand een vierde optie toevoegenquote:Op zondag 12 mei 2013 17:32 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Moeten ze maar fatsoenlijke opties geven
Ooh, dan heb je toch genoeg aan wat je nu aan hebt?quote:Op zondag 12 mei 2013 17:33 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik was aan boord, hoef je niet iedere week die shit mee te slepen.
Dat klinkt als een goede voorbereiding.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:35 schreef Erasmo het volgende:
Nah laptoppie moet nog worden ingepakt, net zoals een sloot nodels en drankfris.
Oh en er moet nog ff gekookt worden
Je valt al af bij het aankruisenquote:Op zondag 12 mei 2013 17:32 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Moeten ze maar fatsoenlijke opties geven
Alles. Meer is beter.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:38 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]![]()
Wat had ik dan moeten aankruisen?
Over geldverspilling gesprokenquote:Op zondag 12 mei 2013 17:42 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Zul je over 5 jaar zien dat er ook een KCT-VeVa traject is
Dat is een oude foto van mequote:Op zondag 12 mei 2013 17:48 schreef jitzzzze het volgende:
Heb ik nou een foto van ER gevonden?![]()
[ afbeelding ]
Geloof d'r niks van. En MBO4 VeVa??? Sinds wanneer?quote:Op zondag 12 mei 2013 17:48 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Het zal vast nog wel een keer komen, er zijn nu ook al MBO 4 opleidingen van VeVa voor de Lua
Da's logisch want bij de Klu doen ze nog wel eens aan sleutelen.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:48 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Het zal vast nog wel een keer komen, er zijn nu ook al MBO 4 opleidingen van VeVa voor de Klu
Sinds wanneer weet ik niet precies, check www.veva.nlquote:Op zondag 12 mei 2013 17:53 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Geloof d'r niks van. En MBO4 VeVa??? Sinds wanneer?
Vliegtuigonderhoud MBO4 Koninklijke Marine Vliegtuigtechniekquote:Op zondag 12 mei 2013 17:53 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Da's logisch want bij de Klu doen ze nog wel eens aan sleutelen.
quote:Op zondag 12 mei 2013 17:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
pork 4 faggots staat er zelfs [ afbeelding ]
Alleeen en enkel als je zo een New beetle koopt ben je een homoquote:Op zondag 12 mei 2013 17:55 schreef jitzzzze het volgende:
[ afbeelding ]
Nibb-it's auto [ afbeelding ]
Ik werd in R'dam te vondeling gelegd.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Du sollst nicht traurig sein.quote:
Zullen ze waarschijnlijk toch niet gevuld krijgen, als ik zo kijk naar de toelatingseisen.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:54 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Vliegtuigonderhoud MBO4 Koninklijke Marine Vliegtuigtechniek
Vliegtuigonderhoud MBO4 Koninklijke Luchtmacht Vliegtuigtechniek
Die eerste is helemaal niet van de Kluquote:Op zondag 12 mei 2013 17:54 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Vliegtuigonderhoud MBO4 Koninklijke Marine Vliegtuigtechniek
Vliegtuigonderhoud MBO4 Koninklijke Luchtmacht Vliegtuigtechniek
Bron?quote:Op zondag 12 mei 2013 17:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Du sollst nicht traurig sein.
Uiteindelijk is het allemaal goed met je afgelopen
Een VMBO diploma met wiskunde en natuurkunde, is toch standaard? Ik kom er niet voor in aanmerking, heb geen natuurkunde.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:57 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Zullen ze waarschijnlijk toch niet gevuld krijgen, als ik zo kijk naar de toelatingseisen.
Verkeerd gelezen, 't is zondagmiddagavond vandaar. Maar zelfs dan, de techniek opleidingen zijn vaak lang niet altijd gevuld, verre van zelfs.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:59 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Een VMBO diploma met wiskunde en natuurkunde, is toch standaard? Ik kom er niet voor in aanmerking, heb geen natuurkunde.
Er zijn mensen, die zo'n New Beetje hebben, en daar dus allerlei tjoening dingen mee uithalen en die dus denken dat ze fucking stoer zijnquote:Op zondag 12 mei 2013 17:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Alleeen en enkel als je zo een New beetle koopt ben je een homo
Gewoon lekker een afgetrapte Golf III kopen, bumperset aantapen en de speakers uit de huiskamer inzetten.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Er zijn mensen, die zo'n New Beetje hebben, en daar dus allerlei tjoening dingen mee uithalen en die dus denken dat ze fucking stoer zijn
Dus gooien ze er maar 2500,- bruto tegenaan om het jaarquote:Op zondag 12 mei 2013 17:58 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Die eerste is helemaal niet van de Klu![]()
Maar geen wonder met de huidige tekorten aan technisch personeel. Niet vreemd als je als TD/WD-er hetzelfde verdiend als iemand die de was doet
heh, koop dan een oude Ford Sierra Cosworthquote:Op zondag 12 mei 2013 18:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Er zijn mensen, die zo'n New Beetje hebben, en daar dus allerlei tjoening dingen mee uithalen en die dus denken dat ze fucking stoer zijn
En booskijkers er zeker op?quote:Op zondag 12 mei 2013 18:03 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Gewoon lekker een afgetrapte Golf III kopen, bumperset aantapen en de speakers uit de huiskamer inzetten.![]()
Of of of of, je koopt een fatsoenlijke auto. En trapt al die aftermarket rommel eruit en schroeft er OEM spul voor terug.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:03 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Gewoon lekker een afgetrapte Golf III kopen, bumperset aantapen en de speakers uit de huiskamer inzetten.![]()
Nee, dat is lekker betaalbaar hier in NLquote:Op zondag 12 mei 2013 18:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
heh, koop dan een oude Ford Sierra Cosworth
Zorg is bij ons al geschrapt, ze konden geen klas vullen. En nu zijn er alleen nog een paar plaatsen open voor ICT en Bouw, daarna zit de hele opleiding zo goed als vol.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:01 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Verkeerd gelezen, 't is zondagmiddagavond vandaar. Maar zelfs dan, de techniek opleidingen zijn vaak lang niet altijd gevuld, verre van zelfs.
Pauper (met je bmw)quote:Op zondag 12 mei 2013 18:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, dat is lekker betaalbaar hier in NL
Ik snap die beslissing nog steeds niet. net zoals de aanschaf van die vliegende Fyra...quote:
Was het maar zo'n feest. Oh en de gevestigde garde met jarenlange ervaring krijgt geen cent extra... Geen wonder dat al het technisch personeel gillend naar de burgermaatschappij loopt.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:03 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dus gooien ze er maar 2500,- bruto tegenaan om het jaar![]()
ontvangt een jaarlijkse bruto premie van ¤ 2.500 voor de duur van de dienverplichting. Ben je bijvoorbeeld 4 jaar in dienst, dan kan je totale techniekpremie oplopen tot ¤ 10.000 bruto!
Als je contract 10 jaar wordt verlengd krijg je toch niet nog een keer elk jaar 2500,-?
Te duur, gewoon tape gebruiken, het geld dat je er mee bespaart lekker een te zware uitlaat d'r onder schroeven.quote:
Maar dan ben je alsnog een bak met gouden dukaten en een koe kwijt.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Of of of of, je koopt een fatsoenlijke auto. En trapt al die aftermarket rommel eruit en schroeft er OEM spul voor terug.
Dat ben je sowieso aan een auto.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:06 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Maar dan ben je alsnog een bak met gouden dukaten en een koe kwijt.
Ben benieuwd wat ze er aan gaan doenquote:Op zondag 12 mei 2013 18:06 schreef Erasmo het volgende:
gevestigde garde met jarenlange ervaring krijgt geen cent extra... Geen wonder dat al het technisch personeel gillend naar de burgermaatsc
Ja wacht maar tot de opleiding begint, dan donderen ze links en rechts uit de boom. Bij mijn jaar zijn we geeindigd met vijf (incl moi) man op niv 3, het huidige tweede jaar ICT III waar ik de opleiding deed is nog maar 1 pax over, de rest is op niv 2 overgestapt, had geen zin meer om nog een jaar op school te zitten.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:04 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Zorg is bij ons al geschrapt, ze konden geen klas vullen. En nu zijn er alleen nog een paar plaatsen open voor ICT en Bouw, daarna zit de hele opleiding zo goed als vol.
Niks, en over een paar jaar gaan panikeren.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:08 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ze er aan gaan doen
Het gaat om het resultaat toch?quote:
True, maar ja, iedere gek zijn gebrekquote:Op zondag 12 mei 2013 18:11 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Als ik sommige auto's ziet dan zou je d'r eerder betaald voor moeten worden.
Multipla FTWquote:Op zondag 12 mei 2013 18:11 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Als ik sommige auto's ziet dan zou je d'r eerder betaald voor moeten worden.
quote:Op zondag 12 mei 2013 18:09 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Ja wacht maar tot de opleiding begint, dan donderen ze links en rechts uit de boom. Bij mijn jaar zijn we geeindigd met vijf (incl moi) man op niv 3, het huidige tweede jaar ICT III waar ik de opleiding deed is nog maar 1 pax over, de rest is op niv 2 overgestapt, had geen zin meer om nog een jaar op school te zitten.![]()
Mag ik gokken? Ik ga voor 50% en in het tweede jaar nog een keer de helft.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:12 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]Waarom dan überhaupt op niv 3 solliciteren
Ben benieuwd hoeveel er bij ons de eerste 2 maanden uitvallen, in de "ontdekkingsfase"
Jij in ieder geval, toch?quote:Op zondag 12 mei 2013 18:12 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]Waarom dan überhaupt op niv 3 solliciteren
Ben benieuwd hoeveel er bij ons de eerste 2 maanden uitvallen, in de "ontdekkingsfase"
Ziet er strak uitquote:Op zondag 12 mei 2013 18:16 schreef jitzzzze het volgende:
Gister rijd er eentje mijn koplamp stuk, heb het net even gemaakt![]()
[ afbeelding ]
Dan blijven we dus met 5 over, wordt leuk les geven voor die Marns dan. tenzij..quote:Op zondag 12 mei 2013 18:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Mag ik gokken? Ik ga voor 50% en in het tweede jaar nog een keer de helft.
De eerstvolgende APK keuring wordt een makkie met zulke herstel skills.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:16 schreef jitzzzze het volgende:
Gister rijd er eentje mijn koplamp stuk, heb het net even gemaakt![]()
[ afbeelding ]
Je wordt sowieso altijd gemixed met andere ROC's op stage.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:17 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dan blijven we dus met 5 over, wordt leuk les geven voor die Marns dan. tenzij..
AS, worden klassen gemixed bij het stage lopen? Dus stel 8 man van mijn klas gaan Marns doen, worden er dan van andere ROC's mensen bij gestopt?
Ik ga sowieso niet stoppen. Denk dat aardig wat pax zichzelf nog wel hebben vergist in wat Defensie inhoudt, even de "ik ben quickscoper op call of duty" jongens eruithalen.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:13 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Jij in ieder geval, toch?![]()
En ontdekkingsfase?Gewoon de eerste 4 maanden lekker naar Oirschot ofzo, zal je zien na die 4 maanden zijn d'r al heel wat afgevallen.
Dank, anders zou het natuurlijk wel heel somber zijn allemaal.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:18 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Je wordt sowieso altijd gemixed met andere ROC's op stage.
Zover ik weet stoppen de meeste vanwege de stages omdat ze niet leuk zijn/ te nat/ koud/ warm, en het niet leuk vinden om een week van huus te zijn.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:19 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik ga sowieso niet stoppen. Denk dat aardig wat pax zichzelf nog wel hebben vergist in wat Defensie inhoudt, even de "ik ben quickscoper op call of duty" jongens eruithalen.
Dat wou ik zeggenquote:Op zondag 12 mei 2013 18:18 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
De eerstvolgende APK keuring wordt een makkie met zulke herstel skills.![]()
Die vallen dan vast heel snel af. Als ze niet eens een weekje van huis kunnen hoe willen ze dat dan op uitzending doen. Te nat, te koud?quote:Op zondag 12 mei 2013 18:20 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Zover ik weet stoppen de meeste vanwege de stages omdat ze niet leuk zijn/ te nat/ koud/ warm, en het niet leuk vinden om een week van huus te zijn.
Zover ik weet niet nee, komt ook vanwege school, je bent niks meer dan een wandelende subsidie. Dus tenzij je het echt verneukt, nee, heb ik niet zien gebeuren. Was wel zo'n vent van ROC A'dam die besloot om al z'n PGU 's avonds in de tent te laten liggen, 't hek over te gaan en vanuit Oirschot via het OV (in gvt) weer terug naar z'n huis in A'dam te gaan. Tsja, dan kan je wel raden wat er gebeurd.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:20 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dank, anders zou het natuurlijk wel heel somber zijn allemaal.
Zijn sommige mensen ook op aanraden van het kader verwijderd?
quote:Op zondag 12 mei 2013 18:23 schreef jitzzzze het volgende:
Heb ook maar even een airco ingebouwd vanmiddag, was toch al buiten met al mijn gereedschap.
[ afbeelding ]
Ik doelde meer op het feit dat al het vliegend spul wat de KM heeft niet van de KM is maar van DHC.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:06 schreef Erasmo het volgende:
Ik snap die beslissing nog steeds niet. net zoals de aanschaf van die vliegende Fyra...
Nee nee, die vent moet je zien te motiveren. Ofzo.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:22 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Die vallen dan vast heel snel af. Als ze niet eens een weekje van huis kunnen hoe willen ze dat dan op uitzending doen. Te nat, te koud?Als ik zo'n buddy krijg vraag ik een ander aan
Ja, maar ik hoef geen mietje die constant zit te jammerenquote:Op zondag 12 mei 2013 18:23 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Nee nee, die vent moet je zien te motiveren. Ofzo.
Je hebt geen buddy te kiezen.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:22 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Die vallen dan vast heel snel af. Als ze niet eens een weekje van huis kunnen hoe willen ze dat dan op uitzending doen. Te nat, te koud?Als ik zo'n buddy krijg vraag ik een ander aan
quote:Op zondag 12 mei 2013 18:23 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Zover ik weet niet nee, komt ook vanwege school, je bent niks meer dan een wandelende subsidie. Dus tenzij je het echt verneukt, nee, heb ik niet zien gebeuren. Was wel zo'n vent van ROC A'dam die besloot om al z'n PGU 's avonds in de tent te laten liggen, 't hek over te gaan en vanuit Oirschot via het OV (in gvt) weer terug naar z'n huis in A'dam te gaan. Tsja, dan kan je wel raden wat er gebeurd.![]()
Dat is dan maar jouw probleem. (Tip van flip, ja maar is nee want, niet aan beginnen)quote:Op zondag 12 mei 2013 18:24 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja, maar ik hoef geen mietje die constant zit te jammeren
Dienstplichtigen wilden standaard naar huis en die haalden alles uit de kast om dat te bewerkstelligen. Die werden ook "gemotiveerd"...quote:Op zondag 12 mei 2013 18:24 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja, maar ik hoef geen mietje die constant zit te jammeren
Whehe, die hoor ik vaker hierquote:Op zondag 12 mei 2013 18:25 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Dat is dan maar jouw probleem. (Tip van flip, ja maar is nee want, niet aan beginnen)
Ik weet hetquote:Op zondag 12 mei 2013 18:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het feit dat al het vliegend spul wat de KM heeft niet van de KM is maar van DHC.
Maar wel heli's inzetten om wat artiesten rond te vliegen tijdens bevrijdingsdag...quote:Op zondag 12 mei 2013 18:26 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik weet het![]()
Alhoewel vliegend ook een groot woord is, tegen de tijd dat je alouettes moet gaan lenen van de Belgen is er toch iets mis
Zeebrugge?quote:Op zondag 12 mei 2013 18:29 schreef Erasmo het volgende:
Ik ga een poging doen de Belgische wegen te overleven
Dat gaat je auto niet overleven. Gelukkig is er altijd nog Jitzzzze met zijn eindeloze voorraad rollen ductape, die kan je auto in mum van tijd weer aan de praat krijgen.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:29 schreef Erasmo het volgende:
Ik ga een poging doen de Belgische wegen te overleven
Jup. Moet er voor middennacht zijn anders veranderd mijn auto weer in een pompoen is de poort dicht.quote:
Roger, succes ermee...quote:Op zondag 12 mei 2013 18:32 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Jup. Moet er voor middennacht zijn anders veranderd mijn auto weer in een pompoen is de poort dicht.
MacGyver!quote:Op zondag 12 mei 2013 18:31 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Dat gaat je auto niet overleven. Gelukkig is er altijd nog Jitzzzze met zijn eindeloze voorraad rollen ductape, die kan je auto in mum van tijd weer aan de praat krijgen.
AS, wanneer gingen jullie naar het KPU?quote:Op zondag 12 mei 2013 18:25 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Dat is dan maar jouw probleem. (Tip van flip, ja maar is nee want, niet aan beginnen)
Boude uitspraken...quote:Op zondag 12 mei 2013 18:19 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik ga sowieso niet stoppen. Denk dat aardig wat pax zichzelf nog wel hebben vergist in wat Defensie inhoudt, even de "ik ben quickscoper op call of duty" jongens eruithalen.
Geen probleem, ik fix allesquote:Op zondag 12 mei 2013 18:31 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Dat gaat je auto niet overleven. Gelukkig is er altijd nog Jitzzzze met zijn eindeloze voorraad rollen ductape, die kan je auto in mum van tijd weer aan de praat krijgen.
Ik moest gniffelenquote:Op zondag 12 mei 2013 18:32 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Jup. Moet er voor middennacht zijn anders veranderd mijn auto weer in een pompoen is de poort dicht.
quote:Op zondag 12 mei 2013 18:54 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Je weet natuurlijk nooit wat de toekomst brengt, maar als ik er aan begin maak ik het ook af.
Gvd...quote:Op zondag 12 mei 2013 19:28 schreef jitzzzze het volgende:
Lekker badje erbij, grill, bier, wat wil een man nog meer![]()
[ afbeelding ]
Darwin award ++, echt.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je verzint het niet eens, zo dom en gevaarlijk
quote:Op zondag 12 mei 2013 20:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Deze gasten hebben het uitgevonden, dat moet wel.
Deze blijft natuurlijk briljant...quote:Op zondag 12 mei 2013 20:18 schreef jitzzzze het volgende:
Ik heb ook nog wat bakstenen gescoord.
[ afbeelding ]
quote:
Wat een baas, ik vind het sowieso altijd leuk als die er zelf nog grappen over kunnen maken o.i.d.quote:
Goede ambitie, of je het met de juiste motivatie doet zal de tijd leren. Hou je doel voor ogen. Denk alsof je de K2 gaat beklimmen.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:54 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Je weet natuurlijk nooit wat de toekomst brengt, maar als ik er aan begin maak ik het ook af.
quote:
Nu pas joh?quote:Op maandag 13 mei 2013 08:53 schreef MaryMouse het volgende:
Bizar dit! Een Amerikaanse paratroeper zit klaar op de laadklep van een vliegtuig om eruit te springen, als plots zijn reserveparachute opent. Met een ruk wordt hij uit het vliegtuig getrokken, zijn geschrokken collega-militairen bedeesd achterlatend.
Al met al wel een goede afloop voor dit ongeluk. De ervaren soldaat weet zichzelf zonder kleerscheuren weer aan de grond te zetten.
Bron: http://www.deondernemer.n(...)tuig-geslingerd.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |