quote:Op zondag 12 mei 2013 15:14 schreef BredeBroeder het volgende:
Waar had ik dit topic aan te danken btw
Zie het als een oeuvreprijsquote:Op zondag 12 mei 2013 15:14 schreef BredeBroeder het volgende:
Waar had ik dit topic aan te danken btw
Ik doe m'n bestquote:Op zondag 12 mei 2013 15:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Of zou je hetzelfde kunnen zeggen over je optreden op dit forum tot zover?
Dat doe ik ook, maar zolang jij het niet wilt horen als ik weer eens gelijk heb dan houdt het op.quote:
Kom dan ook niet aan met gelijk hebben over neuken o.i.d.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, maar zolang jij het niet wilt horen als ik weer eens gelijk heb dan houdt het op.
Daarbij kan je wel allemaal onjuiste informatie uit het verleden halen, maar daar schiet je ook niets mee op.
Ik heb het niet daarover, al vanaf dag 1 ben je de IWAB aan het uithangen. En als iemand je daarop aanspreekt wil je het niet horen.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:38 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Kom dan ook niet aan met gelijk hebben over neuken o.i.d.Enneh, die info heb ik van uzelf.
Van wie?quote:Op zondag 12 mei 2013 15:41 schreef Rave_NL het volgende:
Laten we eens beginnen met je signature, waar moet dat op slaan?
Welke van de 2quote:Op zondag 12 mei 2013 15:41 schreef Rave_NL het volgende:
Laten we eens beginnen met je signature, waar moet dat op slaan?
Ik hang lang niet altijd de IWAB uit, en ik hoef toch niet alles aan te nemen als ik er zelf m'n vraagtekens bij heb.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb het niet daarover, al vanaf dag 1 ben je de IWAB aan het uithangen. En als iemand je daarop aanspreekt wil je het niet horen.
Ook info door mijzelf verstrekt kan achterhaalt zijn, sjakie
Nou, IWAB is your middle name. En je hoeft inderdaad niet alles aan te nemen van ons; maar dat kan je ook op een normale manier overbrengen. En je vragen die hebt stellen.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:44 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik hang lang niet altijd de IWAB uit, en ik hoef toch niet alles aan te nemen als ik er zelf m'n vraagtekens bij heb.
Sommige serieuze vragen worden zo genegeerd of "quote:Op zondag 12 mei 2013 15:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou, IWAB is your middle name. En je hoeft inderdaad niet alles aan te nemen van ons; maar dat kan je ook op een normale manier overbrengen. En je vragen die hebt stellen.
Ja, kijk maar:quote:Op zondag 12 mei 2013 15:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Haaaaaaiii Nibb-itje, oud kroepoekje van me [ afbeelding ]
Zijn je nageltjes inmiddels opgedroogd?
Dan wil je er dus ook niet echt een antwoord op. Als je niet eens achter het antwoord van je eigen vragen aan gaat, ja wat wil je dan?quote:Op zondag 12 mei 2013 15:51 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Sommige serieuze vragen worden zo genegeerd of "" beantwoordt. Zo staat er nog steeds een vraag in het V&V topic aan jou die onbeantwoord is gebleven.
sop zequote:Op zondag 12 mei 2013 15:53 schreef ErwinRommel het volgende:
nu ff tijd voor mijn wekelijkse douche, tot zo
Ik had al aangenomen dat je het het niet waard vond om de vraag te beantwoorden. Toen kwam die ander met een antwoord dus ben ik er niet meer achteraan gegaan. Logisch toch?quote:Op zondag 12 mei 2013 15:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan wil je er dus ook niet echt een antwoord op. Als je niet eens achter het antwoord van je eigen vragen aan gaat, ja wat wil je dan?
Assumptionsquote:Op zondag 12 mei 2013 15:57 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik had al aangenomen dat je het het niet waard vond om de vraag te beantwoorden. Toen kwam die ander met een antwoord dus ben ik er niet meer achteraan gegaan. Logisch toch?
Dat was in dit geval dus niet nodig, aangezien iemand anders een uur later het antwoord gaf.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Assumptions![]()
Gewoon in het algemeen hé, je stelt een vraag en dan wil je toch een antwoord? Dan ga je er toch actief achteraan bij diegene die het antwoord weet?
Dus waar beschuldig je me ook alweer van?quote:Op zondag 12 mei 2013 16:01 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dat was in dit geval dus niet nodig, aangezien iemand anders een uur later het antwoord gaf.
Alleen de vraag blijft of je had gereageerd al was er geen antwoord gegeven? Ook na een 2e quote...quote:Op zondag 12 mei 2013 16:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dus waar beschuldig je me ook alweer van?![]()
Je zit gewoon te zwetsen; je weet dat ik je terecht ergens op aanspreek.
Is een quote van Jitzequote:Op zondag 12 mei 2013 16:02 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Van die bovenste kan ik nog wel wat maken.
Maar voornamelijk die onderste.
quote:Op zondag 12 mei 2013 16:05 schreef ErwinRommel het volgende:
Heerlijk die wekelijkse douche. Kan er weer een week tegenaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |