quote:Op zondag 12 mei 2013 15:14 schreef BredeBroeder het volgende:
Waar had ik dit topic aan te danken btw
Zie het als een oeuvreprijsquote:Op zondag 12 mei 2013 15:14 schreef BredeBroeder het volgende:
Waar had ik dit topic aan te danken btw
Ik doe m'n bestquote:Op zondag 12 mei 2013 15:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Of zou je hetzelfde kunnen zeggen over je optreden op dit forum tot zover?
Dat doe ik ook, maar zolang jij het niet wilt horen als ik weer eens gelijk heb dan houdt het op.quote:
Kom dan ook niet aan met gelijk hebben over neuken o.i.d.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, maar zolang jij het niet wilt horen als ik weer eens gelijk heb dan houdt het op.
Daarbij kan je wel allemaal onjuiste informatie uit het verleden halen, maar daar schiet je ook niets mee op.
Ik heb het niet daarover, al vanaf dag 1 ben je de IWAB aan het uithangen. En als iemand je daarop aanspreekt wil je het niet horen.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:38 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Kom dan ook niet aan met gelijk hebben over neuken o.i.d.Enneh, die info heb ik van uzelf.
Van wie?quote:Op zondag 12 mei 2013 15:41 schreef Rave_NL het volgende:
Laten we eens beginnen met je signature, waar moet dat op slaan?
Welke van de 2quote:Op zondag 12 mei 2013 15:41 schreef Rave_NL het volgende:
Laten we eens beginnen met je signature, waar moet dat op slaan?
Ik hang lang niet altijd de IWAB uit, en ik hoef toch niet alles aan te nemen als ik er zelf m'n vraagtekens bij heb.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb het niet daarover, al vanaf dag 1 ben je de IWAB aan het uithangen. En als iemand je daarop aanspreekt wil je het niet horen.
Ook info door mijzelf verstrekt kan achterhaalt zijn, sjakie
Nou, IWAB is your middle name. En je hoeft inderdaad niet alles aan te nemen van ons; maar dat kan je ook op een normale manier overbrengen. En je vragen die hebt stellen.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:44 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik hang lang niet altijd de IWAB uit, en ik hoef toch niet alles aan te nemen als ik er zelf m'n vraagtekens bij heb.
Sommige serieuze vragen worden zo genegeerd of "quote:Op zondag 12 mei 2013 15:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou, IWAB is your middle name. En je hoeft inderdaad niet alles aan te nemen van ons; maar dat kan je ook op een normale manier overbrengen. En je vragen die hebt stellen.
Ja, kijk maar:quote:Op zondag 12 mei 2013 15:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Haaaaaaiii Nibb-itje, oud kroepoekje van me [ afbeelding ]
Zijn je nageltjes inmiddels opgedroogd?
Dan wil je er dus ook niet echt een antwoord op. Als je niet eens achter het antwoord van je eigen vragen aan gaat, ja wat wil je dan?quote:Op zondag 12 mei 2013 15:51 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Sommige serieuze vragen worden zo genegeerd of "" beantwoordt. Zo staat er nog steeds een vraag in het V&V topic aan jou die onbeantwoord is gebleven.
sop zequote:Op zondag 12 mei 2013 15:53 schreef ErwinRommel het volgende:
nu ff tijd voor mijn wekelijkse douche, tot zo
Ik had al aangenomen dat je het het niet waard vond om de vraag te beantwoorden. Toen kwam die ander met een antwoord dus ben ik er niet meer achteraan gegaan. Logisch toch?quote:Op zondag 12 mei 2013 15:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan wil je er dus ook niet echt een antwoord op. Als je niet eens achter het antwoord van je eigen vragen aan gaat, ja wat wil je dan?
Assumptionsquote:Op zondag 12 mei 2013 15:57 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik had al aangenomen dat je het het niet waard vond om de vraag te beantwoorden. Toen kwam die ander met een antwoord dus ben ik er niet meer achteraan gegaan. Logisch toch?
Dat was in dit geval dus niet nodig, aangezien iemand anders een uur later het antwoord gaf.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Assumptions![]()
Gewoon in het algemeen hé, je stelt een vraag en dan wil je toch een antwoord? Dan ga je er toch actief achteraan bij diegene die het antwoord weet?
Dus waar beschuldig je me ook alweer van?quote:Op zondag 12 mei 2013 16:01 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dat was in dit geval dus niet nodig, aangezien iemand anders een uur later het antwoord gaf.
Alleen de vraag blijft of je had gereageerd al was er geen antwoord gegeven? Ook na een 2e quote...quote:Op zondag 12 mei 2013 16:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dus waar beschuldig je me ook alweer van?![]()
Je zit gewoon te zwetsen; je weet dat ik je terecht ergens op aanspreek.
Is een quote van Jitzequote:Op zondag 12 mei 2013 16:02 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Van die bovenste kan ik nog wel wat maken.
Maar voornamelijk die onderste.
quote:Op zondag 12 mei 2013 16:05 schreef ErwinRommel het volgende:
Heerlijk die wekelijkse douche. Kan er weer een week tegenaan
Nou, daar ben ik wel eens benieuwd naar: Waar doe je het voor?quote:Op zondag 12 mei 2013 16:10 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik vond het wel een mooie om te onthouden. Soort van "waarvoor doe je het?"
Geef antwoord op mijn vraag, sjakiequote:Op zondag 12 mei 2013 16:05 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Alleen de vraag blijft of je had gereageerd al was er geen antwoord gegeven? Ook na een 2e quote...
Goh, de ambitie straalt er van af...quote:Op zondag 12 mei 2013 16:10 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik vond het wel een mooie om te onthouden. Soort van "waarvoor doe je het?"
Alsjeblieftquote:Op zondag 12 mei 2013 16:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nou, daar ben ik wel eens benieuwd naar: Waar doe je het voor?
Jaja, je had gelijk.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Geef antwoord op mijn vraag, sjakieNiet deze ouwe koe weer uit de sloot gaan trekken.
quote:Op zondag 12 mei 2013 16:14 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Alsjeblieft
http://www67.zippyshare.com/v/5636518/file.html
Misschien niet geheel tot in details, maar moet genoeg zijn.
De beschuldiging was niet terecht, je had gelijk en ik had 2 keer moeten nadenken.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ook dat is geen antwoord, motiveer je uitspraak.
Hoezoquote:Op zondag 12 mei 2013 16:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Moet ik eerst een programma downloaden
Dat gaat je een krat bier kostenquote:Op zondag 12 mei 2013 16:17 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
De beschuldiging was niet terecht, je had gelijk en ik had 2 keer moeten nadenken.
Je herhaalt jezelf; dit zei je net ook al. Bovendien is het geen antwoord op de vraag die ik stelde.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:17 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
De beschuldiging was niet terecht, je had gelijk en ik had 2 keer moeten nadenken.
Ik doelde op de vraag waarop ik je beschuldigde. Wat is er fout aan?quote:Op zondag 12 mei 2013 16:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je herhaalt jezelf; dit zei je net ook al. Bovendien is het geen antwoord op de vraag die ik stelde.
Ik niet, bovendien stel ik hier nu de vragenquote:Op zondag 12 mei 2013 16:18 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik doelde op de vraag waarop ik je beschuldigde. Wat is er fout aan?
Ik wou constructieve kritiek geven over simpele zaken als interpunctie en zinsopbouw.quote:Motivatiebrief
Veiligheid & Vakmanschap
Vanaf toen ik 5 jaar oud was wist ik het al, ik wou soldaat worden bij Defensie. Ik keek laatst in een vriendenboekje van mezelf in groep 1 en 2, daar stond ook al in bij toekomstig beroep: soldaat. Ik weet niet precies waarom ik toen op dat idee kwam, ik denk zelf dat het te maken heeft dat mijn opa en vader beiden ook bij Defensie hebben gewerkt in tijde van de dienstplicht, maar heb de 10 jaar hierna altijd aangehouden om die droom werkelijkheid te kunnen maken. Op mijn 8e ben ik samen met mijn grootouders naar de Landmachtdagen in Halvelte geweest in 2006, dit was voor mij ook een erg leuke gebeurtenis en die heeft me toen ook gestimuleerd om door te zetten naar dit beroep. Vanaf toen ik ongeveer 10 jaar oud was, ben ik me wat meer gaan verdiepen in Defensie, ik ging informatie opzoeken en kwam al snel weten welke functies je bij Defensie allemaal kon krijgen. In die tijd keek ik alleen nog maar naar functies van de landmacht, de marine en luchtmacht spraken me toen nog niet zo erg aan. Ik had toen mijn doel gezet op de infanterie en de verkenning van de landmacht, ik wist toen al een klein beetje wat het inhield maar ik wou in de loop der jaren steeds meer weten en begon me steeds meer te orienteren. Toen ik 13 jaar was kwam ik erachter dat het niet erg goed ging met Nederland, de economische crisis sloeg toen hard in en ik zag dat Defensie hun deuren voor sollicitatie’s had gesloten. Op dat moment baalde ik erg van deze ontwikkelingen waardoor ik op dat moment even geen toekomst meer zag in Defensie. Hetzelfde jaar nog kwam ik erachter dat Defensie toch nog mensen vanuit de burgermaatschappij kon aannemen doormiddel van Veiligheid & Vakmanschap. Ik wist toen al meteen dat ik die opleiding zou doen zodat ik alsnog bij Defensie aan de slag kon komen. Vanaf toen ben ik me ook erg gaan focussen op welke functie ik mijn zinnen zou zetten, ik heb bijna alle functies bekeken bij de Luchtmacht, Marine, Landmacht en Marechaussee en ben uiteindelijk uitgekomen op het Korps Mariniers van de Marine. Een baan bij het Korps zou me fantastisch lijken, je wordt fysiek en mentaal zwaar op de proef gesteld en het is een baan die niet voor iedereen is weggelegd. De Luchtmobiele Brigade van de Landmacht sprak mij op dat moment ook aan, het zijn beide infanterie troepen en LMB heeft ongeveer dezelfde moeilijkheidsgraad als het Korps. De beslissing om het Korps Mariniers als nummer 1 prioriteit neer te zetten was niet moeilijk, ik had voorheen al besloten om daar aan de slag te willen, dus ik heb mezelf daar toen ook 100% op gericht. Vanaf mijn 14e ben ik een beetje begonnen met trainen, waaronder hardlopen en af en toe wat krachttraining met eigen lichaamsgewicht. Dit heb ik toen een tijdje volgehouden en ben vervolgens er weer mee gestopt. Vanaf toen ik 15 werd ben ik het serieuzer gaan nemen en meer gaan trainen en meer inzetten op sport. Na de voorlichting van VeVa kon ik niet meer wachten op de selectie test en ben ik intensief gaan trainen met een vriend van me. Ik hoop met VeVa mijn doel om Marinier te worden te kunnen voortzetten, als ik VeVa haal is het halve werk al gedaan.
BB, sorry kerel. Maar ben het met Jitzzzze eens.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:18 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik doelde op de vraag waarop ik je beschuldigde. Wat is er fout aan?
quote:Op zondag 12 mei 2013 16:20 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik wou constructieve kritiek geven over simpele zaken als interpunctie en zinsopbouw.
Toen las ik de laatste zin...
Fuck me, mac..._________________________________________!
Ik had het over het doel voortzetten, niet over de Marn-opleidingquote:Op zondag 12 mei 2013 16:20 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik wou constructieve kritiek geven over simpele zaken als interpunctie en zinsopbouw.
Toen las ik de laatste zin...
Fuck me, mac..._________________________________________!
Doel je hierop?quote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 16:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dus waar beschuldig je me ook alweer van?![]()
Je zit gewoon te zwetsen; je weet dat ik je terecht ergens op aanspreek.
Nou, sorry hoor..quote:Op zondag 12 mei 2013 16:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Heb je überhaupt die grijze massa wel gebruikt?Ik weet dat het pijn doet, maar holy crap
Excuses aanvaard.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:32 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nou, sorry hoor..
Sorry van alle onterechte beschuldigingen
quote:I had my goal put on the infantry and the explorators of the Army.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En sinds wanneer heeft Nederland een parachutistenbrigade?
Ik weet het nietquote:Op zondag 12 mei 2013 16:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Excuses aanvaard.
Nu nog een antwoord op mijn vraag.
quote:Op zondag 12 mei 2013 16:34 schreef Rave_NL het volgende:
Die Engelse vertaling is trouwens ook geniaal.
[..]Snel in Google vertalen gegooidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En sinds wanneer heeft Nederland een parachutistenbrigade?![]()
Dus je hebt niet eens de motivatie kunnen vinden om tijd te steken in je motivatiebrief voor jouw "droom en ambitie"?quote:
Die NL versie was verplicht, ik heb verder geen idee waarom Engels erbij moest. En al die brieven zijn nooit gelezen door het kader, omdat er geen zekerheid was dat ze zelfstandig waren geschreven dus mochten we alles opnieuw doen.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:37 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Dus je hebt niet eens de motivatie kunnen vinden om tijd te steken in je motivatiebrief voor jouw "droom en ambitie"?
Hoe denk je dat dit overkomt?
Wie hou je nou voor de gek?
Je volgt me niet. Die "Ik weet het niet" doelde op welke vraag je bedoelde, niet als antwoord.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Om antwoord te geven; was dat zo moeilijk?
En direct een wedervraag; wat ga je eraan doen?
Dat idee had ik al. Ga maar terug lezen, daar ben je tenslotte zo goed inquote:Op zondag 12 mei 2013 16:39 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Je volgt me niet. Die "Ik weet het niet" doelde op welke vraag je bedoelde, niet als antwoord.
Staat het nog in dit topic?quote:Op zondag 12 mei 2013 16:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat idee had ik al. Ga maar terug lezen, daar ben je tenslotte zo goed in
Even... Was dat brieven schrijven verplicht ofzo?quote:Op zondag 12 mei 2013 16:38 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Die NL versie was verplicht, ik heb verder geen idee waarom Engels erbij moest. En al die brieven zijn nooit gelezen door het kader, omdat er geen zekerheid was dat ze zelfstandig waren geschreven dus mochten we alles opnieuw doen.
Ja.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
Even... Was dat brieven schrijven verplicht ofzo?
Tegenwoordig wel, en als aanhef schrijf je gewoon: "hé pik"quote:Op zondag 12 mei 2013 16:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
Even... Was dat brieven schrijven verplicht ofzo?
Ooit bij nagedacht dat je ooit internationaal moet gaan optreden als je erbij komt? En dat er dan niemand is om je handje vast te houden?quote:Op zondag 12 mei 2013 16:38 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Die NL versie was verplicht, ik heb verder geen idee waarom Engels erbij moest.
Nee dat snap ik, zou ik ook hebben gedaan. Ik had je een pen en papier gegeven om het nog een keer te proberen, zelf, zonder hulpmiddelen.quote:En al die brieven zijn nooit gelezen door het kader, omdat er geen zekerheid was dat ze zelfstandig waren geschreven dus mochten we alles opnieuw doen.
Dat is dus ook gebeurd.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:43 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ooit bij nagedacht dat je ooit internationaal moet gaan optreden als je erbij komt? En dat er dan niemand is om je handje vast te houden?
[..]
Nee dat snap ik, zou ik ook hebben gedaan. Ik had je een pen en papier gegeven om het nog een keer te proberen, zelf, zonder hulpmiddelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |