SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanwezigen:
CristinaYang
Madeliefff
Dqod
Fanta-Stick
Mortaxx
wickedmen
Hugh_Myron
Ikjijallebei
Buffalo-Soldier
Haan33
Madjackthepirate
Piye
Feyenoordfan92
Geelman
MAHL
Dimachaerus
Durrrr
Micson
Fonkeymonkey
Chai
Moccie
Misschien:
Wenfer2
Fokker89
Rawberry
Rodawa
Belangrijk:
De vorige paar topics over KLB-meets zijn in SC vervallen. Dat is niet de bedoeling voor dit topic. Er zijn dus een aantal duidelijke regels.
We willen wel: aan- of afmeldingen en vragen over de meet.
We willen niet: off-topic opmerkingen, SC, gebagger, en reacties als ‘deze meet komt er toch niet’.
Post dus alleen relevante opmerkingen of vragen over de meet, de rest zal toch verwijderd worden.
We hopen jullie allemaal te zien bij de meet!
Liefs,
CristinaYang en Madeliefff
-Is nog niet zeker, dus OP laten staan-
Ik hoef geen nieuwe te openenquote:Op zondag 12 mei 2013 12:53 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Schiet dan gewoon op. Het begon net leuk te worden en ik wil niks missen.
Ladiesonlyquote:
Beter van wel, en neem wat meer labiele personen mee. Dit is prima om de dag mee te beginnenquote:
Naja zeg...quote:
Niet meer doen.. Je weet dat je dit later nog hoort.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:53 schreef feyenoordfan92 het volgende:
@Ambi: Ik heb haar twee keer gevraagd of ze wat voor me kon halen welke ik dan bij een eventuele volgende meet zou terugbetalen. Zei ze nee op: prima. Verder zou ik dat soort dingen nooit meer doen.
Bwehehehequote:
Jouw keus.. Zelf heb ik niks dan goeie ervaringenquote:Op zondag 12 mei 2013 12:59 schreef Cara het volgende:
wat een kindercreche.
herriner me er aan dat ik bij fok naar geen enkel soort van meet ga van wat voor subforum dan ook
als je dit allemaal leest schaam je je toch dood manquote:Op zondag 12 mei 2013 13:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jouw keus.. Zelf heb ik niks dan goeie ervaringen
Ken toch niemand in Utrecht.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:02 schreef Cara het volgende:
[..]
als je dit allemaal leest schaam je je toch dood man
Dat zeg ik in mijn 1 na laatste post ook, maar ik was er niet bij eh, toen het uit den klauwen escaleerdequote:Op zondag 12 mei 2013 13:02 schreef Cara het volgende:
[..]
Negatieve dingen worden ook altijd gelijk uitvergroot hè , t is net t magazine de privé hier :pquote:Op zondag 12 mei 2013 13:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bwehehehe
Nja, in die tijd dat ik er nog was vond ik t allemaal heel gezellig en shit en zeker voor herhaling vatbaar, maar als ik zo hoor over hoe het later is afgelopen![]()
Mgoed, er zal er vast nog wel een keer eentje op touw worden gezet
quote:
Nee lul maar wat, heb zelf geen foto's iig, maar iedereen zit hier de hele tijd de smeken om foto's.quote:
Da's ook weer waarquote:Op zondag 12 mei 2013 13:04 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Negatieve dingen worden ook altijd gelijk uitvergroot hè , t is net t magazine de privé hier :p
Er is al 1 pic gepost in t voorgaande topicquote:
Jeetje je hebt zeker nog niks mee gemaakt in je leven als je hier zo een ophef om maaktquote:Op zondag 12 mei 2013 13:02 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik neem het je niet kwalijk dat je bent gegaan hoor, dit topic dient voor mij gewoon als herinnering dat ik vééér weg van dit soort dingen moet blijvenquote:
Schooierquote:Op zondag 12 mei 2013 12:53 schreef feyenoordfan92 het volgende:
@Ambi: Ik heb haar twee keer gevraagd of ze wat voor me kon halen welke ik dan bij een eventuele volgende meet zou terugbetalen. Zei ze nee op: prima. Verder zou ik dat soort dingen nooit meer doen.
SPOILER: Met een deel van de aanwezigen op het plein bij de beurs op de fotoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo, toe maar meidquote:Op zondag 12 mei 2013 13:05 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Jeetje je hebt zeker nog niks mee gemaakt in je leven als je hier zo een ophef om maakt
KKJODENquote:Op zondag 12 mei 2013 13:07 schreef chroestjov het volgende:
ey, wie gaat er ff drinken voor me halen, betaal volgende keer wel terug
We waren 079 bij DWD je weet wel die dj van Veronica was daarquote:Op zondag 12 mei 2013 13:06 schreef Gulmez het volgende:
ik was gister nog bij paard van troje ik ben julli niet gezien hoe laat was julllie daar
quote:Op zondag 12 mei 2013 13:07 schreef chroestjov het volgende:
quote:Op zondag 12 mei 2013 13:07 schreef Chai het volgende:
wtfSPOILER: Met een deel van de aanwezigen op het plein bij de beurs op de fotoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 mei 2013 13:07 schreef chroestjov het volgende:
ik was in meerzicht tot 22 uur toen naar rotterdam holly gegaanquote:Op zondag 12 mei 2013 13:08 schreef Starm het volgende:
[..]
We waren 079 bij DWD je weet wel die dj van Veronica was daar
Ja ja, het is leuk geweest.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:09 schreef porsche1 het volgende:
Wat een mongool die FeyenoordFan92, als ik er was was hij helemaal gek geworden. Dan ging hij razen.
Sukkels weten niks.
Ik zou maar een nieuwe account maken, want nu eet iedereen dat je een zwakzinnige pauper tokkie bent.quote:
Nee niks. Je hebt je gewoon te gedragen.quote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 13:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou maar een nieuwe account maken, want nu eet iedereen dat je een zwakzinnige pauper tokkie bent.
Jij was er niet eens bij. Wat lul je?quote:Op zondag 12 mei 2013 13:11 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Nee niks. Je hebt je gewoon te gedragen.
Meisjes aanranden is triest, zeer triest. Lager kan je niet gaan.
Je bent gewoon hopeloos en moet dwangmatig aan meisjes zitten omdat je anders nog gekkere dingen gaat doen.
Kansloos figuur.
kom we gaan gwn saampjes holly ouwe in zomervakntiequote:Op zondag 12 mei 2013 13:13 schreef Gulmez het volgende:
voortaan moeten jullie de locatie doorgeven, een zegt dat jullie in utrecht waren, de ander bij paard van troje in den haag, en de anderen nu weer zoetermeer, ik woon tussen beide steden in in zoetermeer maar ik wou gewoon komen dan kon ik die feyenoordfan in elkaar rammen als ie zich misdroeg
quote:
Ow je bent dus gewoon aan het trollen. Ok.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:14 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Je weet niet eens wie ik ben, ik was er wel. Alleen vertel ik niet dat ik een kansloze rukker van FOK! ben.
Ja.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:14 schreef Chocolatebear het volgende:
Was het niet haan die Fanta zat te bevoelen?
is goed mattie ik zeg jou eerlijk als je met mij meegaat sowieso met chickies naar huis ken genoeg scharrels die elke avond holly gaan dus die kennen we checken jij bent turks dus daar vallen ze allemaal op daarquote:Op zondag 12 mei 2013 13:13 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
kom we gaan gwn saampjes holly ouwe in zomervakntie
Ja, maar hij begreep heus wel wat nee was.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:14 schreef Chocolatebear het volgende:
Mga ik ok mee????quote:Op zondag 12 mei 2013 13:15 schreef Gulmez het volgende:
is goed mattie ik zeg jou eerlijk als je met mij meegaat sowieso met chickies naar huis ken genoeg scharrels die elke avond holly gaan dus die kennen we checken jij bent turks dus daar vallen ze allemaal op daar
quote:Op zondag 12 mei 2013 13:15 schreef Gulmez het volgende:
[..]
is goed mattie ik zeg jou eerlijk als je met mij meegaat sowieso met chickies naar huis ken genoeg scharrels die elke avond holly gaan dus die kennen we checken jij bent turks dus daar vallen ze allemaal op daar
ja hallo ik ben niet turks maak ik nu wel kans?quote:Op zondag 12 mei 2013 13:15 schreef Gulmez het volgende:
[..]
De eer gaat dus aan mij voorbijquote:Op zondag 12 mei 2013 13:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou maar een nieuwe account maken, want nu eet iedereen dat je een zwakzinnige pauper tokkie bent.
Interpuncties, gebruik ze.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:15 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Hoofdletter, Nederlandse spelling, gebruik ze.quote:
Sowieso en dan maken we er een meet van met alleen maar echte,en niet zoals deze met al die gehanicapte met bergschoenen en brillenquote:
Hij begrijpt kennelijk niet dat je ook kan peilen of je mag voelen op andere manierenquote:Op zondag 12 mei 2013 13:16 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ja, maar hij begreep heus wel wat nee was.
Ik kan best begrijpen dat zij er niet blij mee was, maar hij moest toch zn kansen peilen. Maar het had wel anders gekund ja.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:18 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Hij begrijpt kennelijk niet dat je ook kan peilen of je mag voelen op andere manieren
Dees weet.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:18 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Hij begrijpt kennelijk niet dat je ook kan peilen of je mag voelen op andere manieren
Ja papa.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:18 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Hoofdletter, Nederlandse spelling, gebruik ze.
Hij dacht niet-classy dames verdienen een niet-classy treatment.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:18 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
als je dure kleding aan hebt dikke waggie en gwn chill bent zeker gewoon tijdens dansen schuren in holly nooit meegemaakt dat ze je wegduwen als je chimeid schuurt, als je in anderen discos chimeids schuurd word je wel is weggeduwd maar holly alleen maat slettenquote:Op zondag 12 mei 2013 13:17 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
ja hallo ik ben niet turks maak ik nu wel kans?
En van die skkls die meisjes aanrandequote:Op zondag 12 mei 2013 13:18 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Sowieso en dan maken we er een meet van met alleen maar echte,en niet zoals deze met al die gehanicapte met bergschoenen en brillen
"mag ik misschien in je billen knijpen?"quote:Op zondag 12 mei 2013 13:20 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ik kan best begrijpen dat zij er niet blij mee was, maar hij moest toch zn kansen peilen. Maar het had wel anders gekund ja.
Worden Grieken daar ook goed bedeeld?quote:Op zondag 12 mei 2013 13:15 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Dat weet je niet, want jij was er niet bij.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:20 schreef Kesefkesef het volgende:
conclusie; haan33 en feyenoordfan zijn tering debielen
ah mooi klinkt goed dan kom ik ook gwnquote:Op zondag 12 mei 2013 13:20 schreef Gulmez het volgende:
[..]
als je dure kleding aan hebt dikke waggie en gwn chill bent zeker gewoon tijdens dansen schuren in holly nooit meegemaakt dat ze je wegduwen als je chimeid schuurt, als je in anderen discos chimeids schuurd word je wel is weggeduwd maar holly alleen maat sletten
quote:Op zondag 12 mei 2013 13:14 schreef Chocolatebear het volgende:
Jij ook niet. Fanta zegt 't. De rest bevestigt 't.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat weet je niet, want jij was er niet bij.
Helemaal niet. Alleen dat van haan wordt bevestigd, verder niet.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:23 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij ook niet. Fanta zegt 't. De rest bevestigt 't.
De 'rest'?quote:Op zondag 12 mei 2013 13:23 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja. 2 ofzo? Bij een meet denk ik aan gezellig wat eten, drankje doen, en niet rennend, bietsend, scheldend door Utrecht rennen.quote:
Lees anders Feyenoords post, waarin hij zijn gedrag bevestigt.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Helemaal niet. Alleen dat van haan wordt bevestigd, verder niet.
zo ging het dus ook zeer zeker niet. iig niet tijdens de "gewone" meetquote:Op zondag 12 mei 2013 13:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja. 2 ofzo? Bij een meet denk ik aan gezellig wat eten, drankje doen, en niet rennend, bietsend, scheldend door Utrecht rennen.
Een deel van mijn gedrag ja, niet dat aanranden, en tevens sterk genuanceerd.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Lees anders Feyenoords post, waarin hij zijn gedrag bevestigt.
Voel jij je eens niet aangesproken, mensquote:Op zondag 12 mei 2013 13:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
zo ging het dus ook zeer zeker niet. iig niet tijdens de "gewone" meet
Op het eten na is dat precies wat ik gedaan heb. Van half 8 tot half 1 was het gewoon gezellig iig.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja. 2 ofzo? Bij een meet denk ik aan gezellig wat eten, drankje doen, en niet rennend, bietsend, scheldend door Utrecht rennen.
Alleen dat hij gevraagd had om geld te lenen, verder niet. En zo raar vind ik dat niet. Weet nog dat bij sommigen het pinnen ook niet lukte, dus tja.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Lees anders Feyenoords post, waarin hij zijn gedrag bevestigt.
Alleen kansloze 25+ jarigen posten nog 70x per dag. De rest heeft een leven. Waarom denk je dat er hier alleen maar kansloze - verlengde - puberjongetjes zitten meid. Je hebt hier echt niks te zoeken.quote:
wie zegt dat? ik geef slechts aan dat t helemaal niet zo gingquote:Op zondag 12 mei 2013 13:26 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Voel jij je eens niet aangesproken, mens
quote:Op zondag 12 mei 2013 13:26 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Een deel van mijn gedrag ja, niet dat aanranden, en tevens sterk genuanceerd.
jij bent zeker zo'n 15 jarige sjonnie figuur met feijenoord trainingspak die uit speciaal onderwijs taxi uitstapt met dikke buik die onder je shirte uitkomt en die de hele dag sjekkies rookt en denkt dat ie wat is hahahaaquote:Op zondag 12 mei 2013 13:26 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Een deel van mijn gedrag ja, niet dat aanranden, en tevens sterk genuanceerd.
Daarom. Volwassenen hebben een auto en hoeven de nacht niet door te halen en toestemming aan hun ouders te vragen.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:26 schreef Dimachaerus het volgende:
fuuuck ambi wat een labielo ben jij
je hoeft toch niet hele nacht ddoor te halen, je kan ook eerder weg hoor
Haha feyenoordfan92 is een pauper.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:27 schreef Chai het volgende:
Alleen dat hij gevraagd had om geld te lenen, verder niet. En zo raar vind ik dat niet. Weet nog dat bij sommigen het pinnen ook niet lukte, dus tja.
Als ik de vorige 5 pagina's lees kan ik me wel voorstellen dat ze schreeuwendquote:Op zondag 12 mei 2013 13:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat weet je niet, want jij was er niet bij.
deze postquote:Op zondag 12 mei 2013 13:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Daarom. Volwassenen hebben een auto en hoeven de nacht niet door te halen en toestemming aan hun ouders te vragen.
Anyways. Genoeg meet talk voor mij.
Jij reageert zo vaak op mij, zonder ooit een reactie terug te krijgen.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:27 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Alleen kansloze 25+ jarigen posten nog 70x per dag. De rest heeft een leven. Waarom denk je dat er hier alleen maar kansloze - verlengde - puberjongetjes zitten meid. Je hebt hier echt niks te zoeken.
Klinkt dus erg gezelligquote:Op zondag 12 mei 2013 13:28 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Als ik de vorige 5 pagina's lees kan ik me wel voorstellen dat ze schreeuwend [ afbeelding ] KK JODUH [ afbeelding ] over straat waren wankelen en ondertussen een paar flessen kapotgooien
net alsof alleen mensen van 25 een auto hebbenquote:Op zondag 12 mei 2013 13:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Daarom. Volwassenen hebben een auto en hoeven de nacht niet door te halen en toestemming aan hun ouders te vragen.
Anyways. Genoeg meet talk voor mij.
Alleen haan heeft 1 of 2 flessen weggegooid hoor. Ik heb op een gegeven moment ook een fanta flesje in m'n hand gehad, en die op een fiets gelegd.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:28 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Als ik de vorige 5 pagina's lees kan ik me wel voorstellen dat ze schreeuwend [ afbeelding ] KK JODUH [ afbeelding ] over straat waren wankelen en ondertussen een paar flessen kapotgooien
Ja, maar daarvoor was het gezellig.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:28 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
ah oke wat zeuren ze dan dan snap ik de ophef ook 100 kewer nietquote:Op zondag 12 mei 2013 13:30 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Alleen haan heeft 1 of 2 flessen weggegooid hoor. Ik heb op een gegeven moment ook een fanta flesje in m'n hand gehad, en die op een fiets gelegd.
Was de gemiddelde leeftijd onder de 20? dafuq.. dacht dat de meesten wel eind 20 zouden zijn.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:31 schreef Nikmans het volgende:
Cholera wat ben ik blij dat ik gewoon niet gegaan ben
Sowieso wat verwacht je van een meet vol mensen onder de 20
Nee.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:32 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Was de gemiddelde leeftijd onder de 20? dafuq.. dacht dat de meesten wel eind 20 zouden zijn.
Ik blijf me verbazen over jouw zielige vertoning, derhalve blijf ik erop reageren (lees: in de hoop dat je eens weggaat zodat ik je klotenaam niet meer zie).quote:Op zondag 12 mei 2013 13:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij reageert zo vaak op mij, zonder ooit een reactie terug te krijgen.
Bij deze gun ik het je eenmalig: Tegenreactie.
en hosselaars onder de 25 je weet tochquote:Op zondag 12 mei 2013 13:30 schreef Gulmez het volgende:
[..]
net alsof alleen mensen van 25 een auto hebben
\Nou jah, haan was degene die drank ging jatten van mensen. Op een gegeven moment kwam zelf zo'n gast zn water terugvragen.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:28 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Haha feyenoordfan92 is een pauper.
quote:Op zondag 12 mei 2013 13:35 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
\Nou jah, haan was degene die drank ging jatten van mensen. Op een gegeven moment kwam zelf zo'n gast zn water terugvragen.
[..]
\Nou jah, haan was degene die drank ging jatten van mensen. Op een gegeven moment kwam zelf zo'n gast zn water terugvragen.
zei heeft altijd grote bek maar durft niet eens foto te laten zien of te komen maar ondertussen wel pratenquote:Op zondag 12 mei 2013 13:33 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Ik blijf me verbazen over jouw zielige vertoning, derhalve blijf ik erop reageren (lees: in de hoop dat je eens weggaat zodat ik je klotenaam niet meer zie).
Jij begint ook een beetje pathetisch aan te doen met je pixelrage. We zitten hier op het internet, doe eens rustig man.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:33 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Ik blijf me verbazen over jouw zielige vertoning, derhalve blijf ik erop reageren (lees: in de hoop dat je eens weggaat zodat ik je klotenaam niet meer zie).
hoe weet jij dat, jij was er geeneens bij ;s :$ ;squote:Op zondag 12 mei 2013 13:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, maar daarvoor was het gezellig.
Niet zo negatief zijn.
Fucking hell, wat een tering bedroevend niveau van die meet.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:35 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Snel proberen de haat op iemand anders te focussen. Zwakke poging.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:35 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Heb ik gelezen tochhhhhhh.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:37 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
hoe weet jij dat, jij was er geeneens bij ;s :$ ;s
misschien zijn haans zijn topics niet verzonnen maar is het echt zon sukkelquote:Op zondag 12 mei 2013 13:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Fucking hell, wat een tering bedroevend niveau van die meet.
Alsof ik hem zwart maak.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Snel proberen de haat op iemand anders te focussen. Zwakke poging.
Hou je kk bek a wolla wolla !!!quote:Op zondag 12 mei 2013 13:36 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Jij begint ook een beetje pathetisch aan te doen met je pixelrage. We zitten hier op het internet, doe eens rustig man.
Precies.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:36 schreef Gulmez het volgende:
[..]
zei heeft altijd grote bek maar durft niet eens foto te laten zien of te komen maar ondertussen wel praten
[..]
Of niet meer inmiddels.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:38 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Alsof ik hem zwart maak.Dat weet ie zelf ook wel.
Omdat je in het echt zeker meteen op je plek gezet wordt.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:38 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Hou je kk bek a wolla wolla !!!
EINZ1!1EINZEINZ11!!1!
Niet begrijpen dat ik me op het internet juist eens kan uitleven.
Waarom was jij er niet, kon je je BMW aan iedereen laten zien!quote:Op zondag 12 mei 2013 13:39 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ben je helemaal uit deventer gegaan voor die meet
Ik kom niet eens uit Deventer, dafuqquote:Op zondag 12 mei 2013 13:39 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Lol nee dat was ik, maar was sws al naar Utrecht gegaan die dag, ook zonder meet.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:39 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ik heb in die avond 3 verrschillende plekken te horen gekregenquote:Op zondag 12 mei 2013 13:39 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Waarom was jij er niet, kon je je BMW aan iedereen laten zien!
Precies, hier kan ook ik stoer zijn.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:39 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Omdat je in het echt zeker meteen op je plek gezet wordt.![]()
Drankjes stelenquote:Op zondag 12 mei 2013 13:35 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
quote:
Hier doe je ook alleen maar stoer of niet dan?quote:Op zondag 12 mei 2013 13:41 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Precies, hier kan ook ik stoer zijn.
quote:Op zondag 12 mei 2013 13:41 schreef Gulmez het volgende:
[..]
een tje zij
het is bij paard troje den haag
oowhhh zo ahaha XDquote:Op zondag 12 mei 2013 13:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Heb ik gelezen tochhhhhhh.
En foto's jwz :s
Ja we hebben het toch over internet, lees je wel?quote:Op zondag 12 mei 2013 13:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hier doe je ook alleen maar stoer of niet dan?
Ja en dan IRL geen praatjes meer.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:42 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Ja we hebben het toch over internet, lees je wel?![]()
hier kan ik tenminste stoer doen.
heb postieve dinge over je gehoord had je graag x gezien willen hebbe nquote:Op zondag 12 mei 2013 13:40 schreef ikjijallebei het volgende:
FF92 die gister stoer probeerde te zijn, averechts heeft gewerkt, en nu zijn eigen straatje probeert schoon te vegen.![]()
Persoonlijk kan ik er wel om lachen, net als om haan, maar om er zelf nog bij te zijn, nee, zulke dingen deed ik toen ik 16 was.
gewoon capuchon opdoen boos kijken en als iemand wat zeg bedreigen dat kan iedereen mattiequote:Op zondag 12 mei 2013 13:42 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Ja we hebben het toch over internet, lees je wel?![]()
hier kan ik tenminste stoer doen.
Damscoquote:Op zondag 12 mei 2013 13:41 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ik heb in die avond 3 verrschillende plekken te horen gekregen
een tje zij
het is bij paard troje den haag
een zij dat het in utrecht was en een zei in zoetermeer, waatr is het uiteindelijk geweest ?
ik ben uiteindelijk naar holly gegaan
quote:Op zondag 12 mei 2013 13:43 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Daarom zit ik hier ook op internet (nogmaals).
Dan denkt iedereen dat je capuchon_jongen bent.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:44 schreef Gulmez het volgende:
[..]
gewoon capuchon opdoen boos kijken en als iemand wat zeg bedreigen dat kan iedereen mattie
Insgelijksquote:Op zondag 12 mei 2013 13:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
heb postieve dinge over je gehoord had je graag x gezien willen hebbe n
.Ja k hoor het al jij kan die dingen haha, wou dat ik ook IRL zulke stoere dingen durfde.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:44 schreef Gulmez het volgende:
[..]
gewoon capuchon opdoen boos kijken en als iemand wat zeg bedreigen dat kan iedereen mattie
Gewoon iedereen met een waggie laten komen en dan een straat race toch?quote:Op zondag 12 mei 2013 13:45 schreef Gulmez het volgende:
[..]
voortaan organiseer ik wel een meeting net zoals de holly meetign anders word toch niks
wtf hoe kom je aan 80 posts per dag heb je geen sociaal levenquote:Op zondag 12 mei 2013 13:23 schreef Ambipur het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 mei 2013 13:46 schreef haan33 het volgende:
Godverdomme
Nog bijna een schietpartij in de kroeg.
Nee. Mr verzin er ook geen zoals jijquote:Op zondag 12 mei 2013 13:47 schreef Gulmez het volgende:
[..]
wtf hoe kom je aan 80 posts per dag heb je geen sociaal leven
eerst panja worden in holly en dan over a15 ri gorichem met alle waggiesquote:Op zondag 12 mei 2013 13:46 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Gewoon iedereen met een waggie laten komen en dan een straat race toch?
Nee, ik stelde alleen maar voor dat jij dat ging doen.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:47 schreef haan33 het volgende:
En feyenoordfan92 die pep van fanta haar bil wilde snuiven
Wie had pep?!quote:Op zondag 12 mei 2013 13:47 schreef haan33 het volgende:
Whahaquote:Op zondag 12 mei 2013 13:47 schreef haan33 het volgende:
Maar waarom begin je over hem?quote:Op zondag 12 mei 2013 13:38 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Alsof ik hem zwart maak.Dat weet ie zelf ook wel.
Nee.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:48 schreef SebbeSwensje het volgende:
Heeft die fanta zo'n lekkere bil dan ? Day iedereen die zat te chasen.
jajaquote:Op zondag 12 mei 2013 13:48 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Nee, ik stelde alleen maar voor dat jij dat ging doen.
Sowieso.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:48 schreef SebbeSwensje het volgende:
Heeft die fanta zo'n lekkere bil dan ? Day iedereen die zat te chasen.
Waarom begin je nu gelijk weer over feyenoordfan92 :S ?quote:Op zondag 12 mei 2013 13:47 schreef haan33 het volgende:
Is fanta lekker sletje of beetje arrogant?quote:Op zondag 12 mei 2013 13:48 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Nee, ik stelde alleen maar voor dat jij dat ging doen.
Omdat zij doorhad dat iedereen die ass zat te chegge.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:49 schreef haan33 het volgende:
[..]
jaja
Dat kreng werd met de minuut arroganter
Ja man...quote:Op zondag 12 mei 2013 13:49 schreef Dimachaerus het volgende:
fuck man he b wel beetje spijt datk niet langer gelbeven ben xD
Meerdere mensen hebben mn pic?quote:Op zondag 12 mei 2013 13:36 schreef Gulmez het volgende:
[..]
zei heeft altijd grote bek maar durft niet eens foto te laten zien of te komen maar ondertussen wel praten
Geen idee, ik was er net zoals jij niet bij.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Meerdere mensen hebben mn pic?
En Scorpie: wat denk je zelf
Ze is niet eens lekker man.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:50 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Omdat zij doorhad dat iedereen die ass zat te chegge.
Was jij dat meisje wat de hele avond zei: 'IK HAD JOU ECHT ANDERS VERWACHT HAAN!!'quote:
Verdacht donkere huidskleur had ie welquote:
Nee, dat was ik :$quote:Op zondag 12 mei 2013 13:52 schreef haan33 het volgende:
[..]
Was jij dat meisje wat de hele avond zei: 'IK HAD JOU ECHT ANDERS VERWACHT HAAN!!'
Was dat meisje dat naast je zat toen je madelieffss wijn naar binnen goot.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:52 schreef haan33 het volgende:
[..]
Was jij dat meisje wat de hele avond zei: 'IK HAD JOU ECHT ANDERS VERWACHT HAAN!!'
Piyequote:Op zondag 12 mei 2013 13:53 schreef haan33 het volgende:
En die ruzie omdat er 'Israel' werd gezegd
Ging die piye er met z'n kop bij staan
Ik nam haar in bescherming, ze moest nog rijdenquote:Op zondag 12 mei 2013 13:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Was dat meisje dat naast je zat toen je madelieffss wijn naar binnen goot.
Niet in de trein dit alsnog gedaan hebben.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:47 schreef haan33 het volgende:
Ze was al weg hoor.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:53 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik nam haar in bescherming, ze moest nog rijden
Ja ik wilde gewoon eten bestellen.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:53 schreef haan33 het volgende:
quote:Op zondag 12 mei 2013 13:53 schreef allochtoontje1993 het volgende:
SJEZUS wat een meeting.. ik weet wel zeker dat ik nooit meer mee kom, en Haan33 die de hele tijd z'n piemel uit z'n gulp haalde, het niveau was werkelijkwaar om te janken
quote:
en Haan33 die de hele tijd z'n piemel uit z'n gulp haalde,
Ik geloof je ook echt direct. Plus het feit dat ze kennelijk achter een eindbaas aan gingen maakt het totaal plaatje compleet.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:53 schreef allochtoontje1993 het volgende:
SJEZUS wat een meeting.. ik weet wel zeker dat ik nooit meer mee kom, en Haan33 die de hele tijd z'n piemel uit z'n gulp haalde, het niveau was werkelijkwaar om te janken
Aha.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:56 schreef haan33 het volgende:
En Feyenoordfan92 die bierflesjes op de grond ging smijten
Die zus van die huisgenoot van mij is best raakbaar trouwens.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:53 schreef haan33 het volgende:
Je was gewoon te dronken om te onthouden!quote:Op zondag 12 mei 2013 13:56 schreef haan33 het volgende:
Ik wist van de helft niet eens wie wie was.
Mensen gingen elkaar met FOK!namen aanspreken.
Kwam er vanochtend pas achter dat ff92 op de meet was, wist alleen z'n echte naam.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:56 schreef haan33 het volgende:
Volgende meet Eindje dus.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:56 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Die zus van die huisgenoot van mij is best raakbaar trouwens.
ik ben tenminste door CY(lekkere ass) en fanta gesandwichedquote:Op zondag 12 mei 2013 13:56 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Die zus van die huisgenoot van mij is best raakbaar trouwens.
bwehehehequote:Op zondag 12 mei 2013 13:47 schreef haan33 het volgende:
quote:Op zondag 12 mei 2013 13:57 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
FOK! war die frustraties eruit vechten
Je beantwoordt je eigen vraag meteen.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Geen idee, ik was er net zoals jij niet bij.
Alleen ik kwam zo thuis, lagen ze bij elkaar in bed. Terwijl ze ook een kamer had kunnen nemen van huisgenoten die er niet waren.quote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 13:58 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik stem voor een israel en een palestina kant.
Echt? Iedereen bleef trouw bij zijn nickname de hele tijd? Ik ben in het verleden ook wel eens naar meets geweest maar dan was het na 5 minuten vaak al zo dat mensen hun echte naam noemden.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:56 schreef haan33 het volgende:
quote:Op zondag 12 mei 2013 13:58 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Alleen ik kwam zo thuis, lagen ze bij elkaar in bed. Terwijl ze ook een kamer had kunnen nemen van huisgenoten die er niet waren.
naar welke meets ben je allemaal geweest, dirk?quote:Op zondag 12 mei 2013 13:59 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Echt? Iedereen bleef trouw bij zijn nickname de hele tijd? Ik ben in het verleden ook wel eens naar meets geweest maar dan was het na 5 minuten vaak al zo dat mensen hun echte naam noemden.
Ben de meeste echte namen nu al weer vergetenquote:Op zondag 12 mei 2013 13:59 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Echt? Iedereen bleef trouw bij zijn nickname de hele tijd? Ik ben in het verleden ook wel eens naar meets geweest maar dan was het na 5 minuten vaak al zo dat mensen hun echte naam noemden.
Lesbische actiequote:Op zondag 12 mei 2013 13:58 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Alleen ik kwam zo thuis, lagen ze bij elkaar in bed. Terwijl ze ook een kamer had kunnen nemen van huisgenoten die er niet waren.
Ik ben ook slecht in het onthouden van namenquote:Op zondag 12 mei 2013 14:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ben de meeste echte namen nu al weer vergeten
Dat dus, exactlyquote:Op zondag 12 mei 2013 14:01 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ik ben ook slecht in het onthouden van namen, gezichten, uitspraken, fysieke kenmerken ik onthoud ze met gemak jaren maar een naam.. Tja das een naam, zo weer weg!
Oh verkeer begrepen dan. Laat maar.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:02 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Huh? Die chick lag gewoon met haar broer in bed hoor.
In jouw familie is dat normaal misschien...quote:Op zondag 12 mei 2013 14:02 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
.........quote:Op zondag 12 mei 2013 14:02 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
In jouw familie is dat normaal misschien...
Waarom gingen wij niet crashen bij jouw huis?quote:Op zondag 12 mei 2013 14:02 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Hehe, lekker akward altijd als je iemand dan voor een 2de of 3de keer ontmoet en hij/ zij je groet bij je naam. Dan is het van "hey ... shit naam naam, euhm, dan maar "Hey, lang niet gezien hoest ermee?" :xquote:
Volgende keer men. Ik wou slapen.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:03 schreef haan33 het volgende:
[..]
Waarom gingen wij niet crashen bij jouw huis?
Wincest.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:58 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ik ben slecht in alles.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:01 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ik ben ook slecht in het onthouden van namen, gezichten, uitspraken, fysieke kenmerken ik onthoud ze met gemak jaren maar een naam.. Tja das een naam, zo weer weg!
Waarom viel jij eigenlijk in slaap in poema?quote:Op zondag 12 mei 2013 14:04 schreef Piye het volgende:
[..]
Wincest.
[..]
Ik ben slecht in alles.Zeker als er wat drankjes in zitten.
Heb me blijkbaar ook meermaals aan dezelfde personen voorgesteld (geen FOK!ers).
quote:Op zondag 12 mei 2013 14:04 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Volgende keer men. Ik wou slapen.
Ik zal het ze eerlijk zeggen dat ik het niet meer weetquote:Op zondag 12 mei 2013 14:04 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Hehe, lekker akward altijd als je iemand dan voor een 2de of 3de keer ontmoet en hij/ zij je groet bij je naam. Dan is het van "hey ... shit naam naam, euhm, dan maar "Hey, lang niet gezien hoest ermee?" :x
quote:Op zondag 12 mei 2013 14:05 schreef haan33 het volgende:
[..]
Waarom viel jij eigenlijk in slaap in poema?
Ik heb je een paar tetsen moeten geven.
Herkenbaar dit -_-, "wij hebben elkaar al gegroet", ohw .. haha achja maakt niet uit tochquote:Op zondag 12 mei 2013 14:04 schreef Piye het volgende:
[..]
Wincest.
[..]
Ik ben slecht in alles.Zeker als er wat drankjes in zitten.
Heb me blijkbaar ook meermaals aan dezelfde personen voorgesteld (geen FOK!ers).
Ja, logisch, al die negers lijken op elkaarquote:Op zondag 12 mei 2013 14:04 schreef Piye het volgende:
Heb me blijkbaar ook meermaals aan dezelfde personen voorgesteld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 mei 2013 13:06 schreef Gulmez het volgende:
ik was gister nog bij paard van troje ik ben julli niet gezien hoe laat was julllie daar
Achja, we moeten het er maar mee doen. Om nou bij een kennismaking meteen de naam op te schrijven is ook zo autistisch :Squote:Op zondag 12 mei 2013 14:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zal het ze eerlijk zeggen dat ik het niet meer weet.. Het gevoel van schaamte voelt soms best lekker namelijk :$
Profiteurquote:Op zondag 12 mei 2013 14:07 schreef Piye het volgende:
Ik heb trouwens een pakje sigaretten gevonden in de trein naar huis. Was nog ongeopend. Win.
quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:47 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ze zijn in Den Haag, het Paard van Troje
Hehehehe, uhhuhquote:Op zondag 12 mei 2013 14:07 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Achja, we moeten het er maar mee doen. Om nou bij een kennismaking meteen de naam op te schrijven is ook zo autistisch :S
Verdommequote:Op zondag 12 mei 2013 14:07 schreef Piye het volgende:
Ik heb trouwens een pakje sigaretten gevonden in de trein naar huis. Was nog ongeopend. Win.
Ik heb daar een foto vanquote:Op zondag 12 mei 2013 14:07 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Die chick die een schoen op jouw pet probeerde te zetten.
quote:Op zondag 12 mei 2013 10:08 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik ging nog op een christelijk tijdstip weg met Dima om de laatste trein te halen.
quote:Op zondag 12 mei 2013 11:28 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik ben altijd in control en ik was met de auto.
Kan wel, je hebt van die auto treinen, die moet je in de alpen ook gebruiken bij sommige stukken.quote:
Jij hebt weer lopen scharen he, ouwe ransbakquote:
Was jij er trouwens nog?quote:Op zondag 12 mei 2013 14:12 schreef MAHL het volgende:
Godver ik had ook moeten blijven, gewoon de eerste trein terug pakken ipv de laatste trein. Yolo enzo.
Chai nog mee uitgegaan?
Ik heb lopen rondrennen met een schaar, in de trein :$quote:Op zondag 12 mei 2013 14:10 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Jij hebt weer lopen scharen he, ouwe ransbak
Wie vroeg datquote:Op zondag 12 mei 2013 14:14 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Aan mensen vragen of ze sos hebben.
Met uitgaan niet nee, vertrok 11 uur om de laatste trein te pakken.quote:
Smeerpijpquote:Op zondag 12 mei 2013 14:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb lopen rondrennen met een schaar, in de trein :$
Nee, heb m'n punani netjes in m'n broekje gehouden hoor![]()
![]()
Ok ok, behalve met plassen :$quote:
Ik had 5 euro meegenomen, zeker 2 shotjes en 30 bier opquote:Op zondag 12 mei 2013 14:16 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Conclusie: alle FOK!kers zijn teringdebielen.
+ pisquote:Op zondag 12 mei 2013 14:17 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik had 5 euro meegenomen, zeker 2 shotjes en 30 bier op
Moeten mensen maar geen halve glazen laten staanquote:
Niet gewoon spontaan in je broek zeiken.quote:
Jij wilde haast nog een pakje peuken halenquote:Op zondag 12 mei 2013 14:19 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Heb nog steeds last mijn oog hahaha
Ja idd, ben blij dat je me op andere gedachten hebt gebracht hahaquote:Op zondag 12 mei 2013 14:19 schreef haan33 het volgende:
[..]
Jij wilde haast nog een pakje peuken halen
Je keek ook vrij waus uit je ogenquote:Op zondag 12 mei 2013 14:21 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Piye weet je nog die chick die op dat lolliestokje aan het knagen was.
Of die wause chick die op mij afkwam en ging vragen of ik pillen ophad.
Ja ik wou die gaan halen, maar toen zeiden ze Israel, dus ik denk, laat maar zitten danquote:Op zondag 12 mei 2013 14:20 schreef haan33 het volgende:
wr was eigelek die speed die je had meeghenomen
Die gast wilde de shoarmaboer op een later tijdstip wel even neerschietenquote:Op zondag 12 mei 2013 14:22 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ja ik wou die gaan halen, maar toen zeiden ze Israel, dus ik denk, laat maar zitten dan
'Ik kom jou nog wel een keer tegen!!'quote:Op zondag 12 mei 2013 14:23 schreef haan33 het volgende:
[..]
Die gast wilde de shoarmaboer op een later tijdstip wel even neerschieten
Had eigenlijk een rokje aan :$quote:Op zondag 12 mei 2013 14:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Niet gewoon spontaan in je broek zeiken.
Smerig wijf ben je ookquote:
Zat jij niet tussen mij en madeliefff in?quote:
quote:
Eerst wel, toen heb ik plek gemaakt zodat ze naast jou kon zitten, lief he? :$quote:Op zondag 12 mei 2013 14:25 schreef haan33 het volgende:
[..]
Zat jij niet tussen mij en madeliefff in?
j:$:$:$$quote:Op zondag 12 mei 2013 14:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Eerst wel, toen heb ik plek gemaakt zodat ze naast jou kon zitten, lief he? :$
Ik vond 't wel voor herhaling vatbaar hoorquote:Op zondag 12 mei 2013 14:25 schreef Brabanste_kaaskop het volgende:
zo te horen komt er nooit meer een meeting haha
Stomme lullo, haar een beetje laten lopenquote:
Ok beter.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:43 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
nichten ook dus jij mag ook kome als ju wil
Ik wilde een move maken, maar ze ging vrij snel wegquote:
Hoog knuffelbaarheidsgehalte, deze post.. Maar ik voel je manquote:Op zondag 12 mei 2013 14:27 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik wilde een move maken, maar ze ging vrij snel weg
Zat jij nog schijven te vreten dan in de trein?quote:Op zondag 12 mei 2013 14:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hoog knuffelbaarheidsgehalte, deze post.. Maar ik voel je man
Maar t is nooit te laat :$
Volgende keer wat mdma in iedereen zijn drankje doenquote:Op zondag 12 mei 2013 14:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hoog knuffelbaarheidsgehalte, deze post.. Maar ik voel je man
Maar t is nooit te laat :$
Smooth criminal.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:27 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik wilde een move maken, maar ze ging vrij snel weg
Huh?quote:Op zondag 12 mei 2013 14:29 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Zat jij nog schijven te vreten dan in de trein?
Zal een prachtmeet worden dan, lobi galorequote:Op zondag 12 mei 2013 14:29 schreef haan33 het volgende:
[..]
Volgende keer wat mdma in iedereen zijn drankje doen!
ga je zo te lezen aan de reacties van andere ook echt doenquote:Op zondag 12 mei 2013 14:29 schreef haan33 het volgende:
[..]
Volgende keer wat mdma in iedereen zijn drankje doen!
Gohquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |