SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanwezigen:
CristinaYang
Madeliefff
Dqod
Fanta-Stick
Mortaxx
wickedmen
Hugh_Myron
Ikjijallebei
Buffalo-Soldier
Haan33
Madjackthepirate
Piye
Feyenoordfan92
Geelman
MAHL
Dimachaerus
Durrrr
Micson
Fonkeymonkey
Chai
Moccie
Misschien:
Wenfer2
Fokker89
Rawberry
Rodawa
Belangrijk:
De vorige paar topics over KLB-meets zijn in SC vervallen. Dat is niet de bedoeling voor dit topic. Er zijn dus een aantal duidelijke regels.
We willen wel: aan- of afmeldingen en vragen over de meet.
We willen niet: off-topic opmerkingen, SC, gebagger, en reacties als ‘deze meet komt er toch niet’.
Post dus alleen relevante opmerkingen of vragen over de meet, de rest zal toch verwijderd worden.
We hopen jullie allemaal te zien bij de meet!
Liefs,
CristinaYang en Madeliefff
-Is nog niet zeker, dus OP laten staan-
Ik hoef geen nieuwe te openenquote:Op zondag 12 mei 2013 12:53 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Schiet dan gewoon op. Het begon net leuk te worden en ik wil niks missen.
Ladiesonlyquote:
Beter van wel, en neem wat meer labiele personen mee. Dit is prima om de dag mee te beginnenquote:
Naja zeg...quote:
Niet meer doen.. Je weet dat je dit later nog hoort.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:53 schreef feyenoordfan92 het volgende:
@Ambi: Ik heb haar twee keer gevraagd of ze wat voor me kon halen welke ik dan bij een eventuele volgende meet zou terugbetalen. Zei ze nee op: prima. Verder zou ik dat soort dingen nooit meer doen.
Bwehehehequote:
Jouw keus.. Zelf heb ik niks dan goeie ervaringenquote:Op zondag 12 mei 2013 12:59 schreef Cara het volgende:
wat een kindercreche.
herriner me er aan dat ik bij fok naar geen enkel soort van meet ga van wat voor subforum dan ook
als je dit allemaal leest schaam je je toch dood manquote:Op zondag 12 mei 2013 13:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jouw keus.. Zelf heb ik niks dan goeie ervaringen
Ken toch niemand in Utrecht.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:02 schreef Cara het volgende:
[..]
als je dit allemaal leest schaam je je toch dood man
Dat zeg ik in mijn 1 na laatste post ook, maar ik was er niet bij eh, toen het uit den klauwen escaleerdequote:Op zondag 12 mei 2013 13:02 schreef Cara het volgende:
[..]
Negatieve dingen worden ook altijd gelijk uitvergroot hè , t is net t magazine de privé hier :pquote:Op zondag 12 mei 2013 13:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bwehehehe
Nja, in die tijd dat ik er nog was vond ik t allemaal heel gezellig en shit en zeker voor herhaling vatbaar, maar als ik zo hoor over hoe het later is afgelopen![]()
Mgoed, er zal er vast nog wel een keer eentje op touw worden gezet
quote:
Nee lul maar wat, heb zelf geen foto's iig, maar iedereen zit hier de hele tijd de smeken om foto's.quote:
Da's ook weer waarquote:Op zondag 12 mei 2013 13:04 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Negatieve dingen worden ook altijd gelijk uitvergroot hè , t is net t magazine de privé hier :p
Er is al 1 pic gepost in t voorgaande topicquote:
Jeetje je hebt zeker nog niks mee gemaakt in je leven als je hier zo een ophef om maaktquote:Op zondag 12 mei 2013 13:02 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik neem het je niet kwalijk dat je bent gegaan hoor, dit topic dient voor mij gewoon als herinnering dat ik vééér weg van dit soort dingen moet blijvenquote:
Schooierquote:Op zondag 12 mei 2013 12:53 schreef feyenoordfan92 het volgende:
@Ambi: Ik heb haar twee keer gevraagd of ze wat voor me kon halen welke ik dan bij een eventuele volgende meet zou terugbetalen. Zei ze nee op: prima. Verder zou ik dat soort dingen nooit meer doen.
SPOILER: Met een deel van de aanwezigen op het plein bij de beurs op de fotoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo, toe maar meidquote:Op zondag 12 mei 2013 13:05 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Jeetje je hebt zeker nog niks mee gemaakt in je leven als je hier zo een ophef om maakt
KKJODENquote:Op zondag 12 mei 2013 13:07 schreef chroestjov het volgende:
ey, wie gaat er ff drinken voor me halen, betaal volgende keer wel terug
We waren 079 bij DWD je weet wel die dj van Veronica was daarquote:Op zondag 12 mei 2013 13:06 schreef Gulmez het volgende:
ik was gister nog bij paard van troje ik ben julli niet gezien hoe laat was julllie daar
quote:Op zondag 12 mei 2013 13:07 schreef chroestjov het volgende:
quote:Op zondag 12 mei 2013 13:07 schreef Chai het volgende:
wtfSPOILER: Met een deel van de aanwezigen op het plein bij de beurs op de fotoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 mei 2013 13:07 schreef chroestjov het volgende:
ik was in meerzicht tot 22 uur toen naar rotterdam holly gegaanquote:Op zondag 12 mei 2013 13:08 schreef Starm het volgende:
[..]
We waren 079 bij DWD je weet wel die dj van Veronica was daar
Ja ja, het is leuk geweest.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:09 schreef porsche1 het volgende:
Wat een mongool die FeyenoordFan92, als ik er was was hij helemaal gek geworden. Dan ging hij razen.
Sukkels weten niks.
Ik zou maar een nieuwe account maken, want nu eet iedereen dat je een zwakzinnige pauper tokkie bent.quote:
Nee niks. Je hebt je gewoon te gedragen.quote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 13:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou maar een nieuwe account maken, want nu eet iedereen dat je een zwakzinnige pauper tokkie bent.
Jij was er niet eens bij. Wat lul je?quote:Op zondag 12 mei 2013 13:11 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Nee niks. Je hebt je gewoon te gedragen.
Meisjes aanranden is triest, zeer triest. Lager kan je niet gaan.
Je bent gewoon hopeloos en moet dwangmatig aan meisjes zitten omdat je anders nog gekkere dingen gaat doen.
Kansloos figuur.
kom we gaan gwn saampjes holly ouwe in zomervakntiequote:Op zondag 12 mei 2013 13:13 schreef Gulmez het volgende:
voortaan moeten jullie de locatie doorgeven, een zegt dat jullie in utrecht waren, de ander bij paard van troje in den haag, en de anderen nu weer zoetermeer, ik woon tussen beide steden in in zoetermeer maar ik wou gewoon komen dan kon ik die feyenoordfan in elkaar rammen als ie zich misdroeg
quote:
Ow je bent dus gewoon aan het trollen. Ok.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:14 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Je weet niet eens wie ik ben, ik was er wel. Alleen vertel ik niet dat ik een kansloze rukker van FOK! ben.
Ja.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:14 schreef Chocolatebear het volgende:
Was het niet haan die Fanta zat te bevoelen?
is goed mattie ik zeg jou eerlijk als je met mij meegaat sowieso met chickies naar huis ken genoeg scharrels die elke avond holly gaan dus die kennen we checken jij bent turks dus daar vallen ze allemaal op daarquote:Op zondag 12 mei 2013 13:13 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
kom we gaan gwn saampjes holly ouwe in zomervakntie
Ja, maar hij begreep heus wel wat nee was.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:14 schreef Chocolatebear het volgende:
Mga ik ok mee????quote:Op zondag 12 mei 2013 13:15 schreef Gulmez het volgende:
is goed mattie ik zeg jou eerlijk als je met mij meegaat sowieso met chickies naar huis ken genoeg scharrels die elke avond holly gaan dus die kennen we checken jij bent turks dus daar vallen ze allemaal op daar
quote:Op zondag 12 mei 2013 13:15 schreef Gulmez het volgende:
[..]
is goed mattie ik zeg jou eerlijk als je met mij meegaat sowieso met chickies naar huis ken genoeg scharrels die elke avond holly gaan dus die kennen we checken jij bent turks dus daar vallen ze allemaal op daar
ja hallo ik ben niet turks maak ik nu wel kans?quote:Op zondag 12 mei 2013 13:15 schreef Gulmez het volgende:
[..]
De eer gaat dus aan mij voorbijquote:Op zondag 12 mei 2013 13:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou maar een nieuwe account maken, want nu eet iedereen dat je een zwakzinnige pauper tokkie bent.
Interpuncties, gebruik ze.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:15 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Hoofdletter, Nederlandse spelling, gebruik ze.quote:
Sowieso en dan maken we er een meet van met alleen maar echte,en niet zoals deze met al die gehanicapte met bergschoenen en brillenquote:
Hij begrijpt kennelijk niet dat je ook kan peilen of je mag voelen op andere manierenquote:Op zondag 12 mei 2013 13:16 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ja, maar hij begreep heus wel wat nee was.
Ik kan best begrijpen dat zij er niet blij mee was, maar hij moest toch zn kansen peilen. Maar het had wel anders gekund ja.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:18 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Hij begrijpt kennelijk niet dat je ook kan peilen of je mag voelen op andere manieren
Dees weet.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:18 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Hij begrijpt kennelijk niet dat je ook kan peilen of je mag voelen op andere manieren
Ja papa.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:18 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Hoofdletter, Nederlandse spelling, gebruik ze.
Hij dacht niet-classy dames verdienen een niet-classy treatment.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:18 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
als je dure kleding aan hebt dikke waggie en gwn chill bent zeker gewoon tijdens dansen schuren in holly nooit meegemaakt dat ze je wegduwen als je chimeid schuurt, als je in anderen discos chimeids schuurd word je wel is weggeduwd maar holly alleen maat slettenquote:Op zondag 12 mei 2013 13:17 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
ja hallo ik ben niet turks maak ik nu wel kans?
En van die skkls die meisjes aanrandequote:Op zondag 12 mei 2013 13:18 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Sowieso en dan maken we er een meet van met alleen maar echte,en niet zoals deze met al die gehanicapte met bergschoenen en brillen
"mag ik misschien in je billen knijpen?"quote:Op zondag 12 mei 2013 13:20 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ik kan best begrijpen dat zij er niet blij mee was, maar hij moest toch zn kansen peilen. Maar het had wel anders gekund ja.
Worden Grieken daar ook goed bedeeld?quote:Op zondag 12 mei 2013 13:15 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Dat weet je niet, want jij was er niet bij.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:20 schreef Kesefkesef het volgende:
conclusie; haan33 en feyenoordfan zijn tering debielen
ah mooi klinkt goed dan kom ik ook gwnquote:Op zondag 12 mei 2013 13:20 schreef Gulmez het volgende:
[..]
als je dure kleding aan hebt dikke waggie en gwn chill bent zeker gewoon tijdens dansen schuren in holly nooit meegemaakt dat ze je wegduwen als je chimeid schuurt, als je in anderen discos chimeids schuurd word je wel is weggeduwd maar holly alleen maat sletten
quote:Op zondag 12 mei 2013 13:14 schreef Chocolatebear het volgende:
Jij ook niet. Fanta zegt 't. De rest bevestigt 't.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat weet je niet, want jij was er niet bij.
Helemaal niet. Alleen dat van haan wordt bevestigd, verder niet.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:23 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij ook niet. Fanta zegt 't. De rest bevestigt 't.
De 'rest'?quote:Op zondag 12 mei 2013 13:23 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij ook niet. Fanta zegt 't. De rest bevestigt 't.
Ja. 2 ofzo? Bij een meet denk ik aan gezellig wat eten, drankje doen, en niet rennend, bietsend, scheldend door Utrecht rennen.quote:
Lees anders Feyenoords post, waarin hij zijn gedrag bevestigt.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Helemaal niet. Alleen dat van haan wordt bevestigd, verder niet.
zo ging het dus ook zeer zeker niet. iig niet tijdens de "gewone" meetquote:Op zondag 12 mei 2013 13:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja. 2 ofzo? Bij een meet denk ik aan gezellig wat eten, drankje doen, en niet rennend, bietsend, scheldend door Utrecht rennen.
Een deel van mijn gedrag ja, niet dat aanranden, en tevens sterk genuanceerd.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Lees anders Feyenoords post, waarin hij zijn gedrag bevestigt.
Voel jij je eens niet aangesproken, mensquote:Op zondag 12 mei 2013 13:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
zo ging het dus ook zeer zeker niet. iig niet tijdens de "gewone" meet
Op het eten na is dat precies wat ik gedaan heb. Van half 8 tot half 1 was het gewoon gezellig iig.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja. 2 ofzo? Bij een meet denk ik aan gezellig wat eten, drankje doen, en niet rennend, bietsend, scheldend door Utrecht rennen.
Alleen dat hij gevraagd had om geld te lenen, verder niet. En zo raar vind ik dat niet. Weet nog dat bij sommigen het pinnen ook niet lukte, dus tja.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Lees anders Feyenoords post, waarin hij zijn gedrag bevestigt.
Alleen kansloze 25+ jarigen posten nog 70x per dag. De rest heeft een leven. Waarom denk je dat er hier alleen maar kansloze - verlengde - puberjongetjes zitten meid. Je hebt hier echt niks te zoeken.quote:
wie zegt dat? ik geef slechts aan dat t helemaal niet zo gingquote:Op zondag 12 mei 2013 13:26 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Voel jij je eens niet aangesproken, mens
quote:Op zondag 12 mei 2013 13:26 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Een deel van mijn gedrag ja, niet dat aanranden, en tevens sterk genuanceerd.
jij bent zeker zo'n 15 jarige sjonnie figuur met feijenoord trainingspak die uit speciaal onderwijs taxi uitstapt met dikke buik die onder je shirte uitkomt en die de hele dag sjekkies rookt en denkt dat ie wat is hahahaaquote:Op zondag 12 mei 2013 13:26 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Een deel van mijn gedrag ja, niet dat aanranden, en tevens sterk genuanceerd.
Daarom. Volwassenen hebben een auto en hoeven de nacht niet door te halen en toestemming aan hun ouders te vragen.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:26 schreef Dimachaerus het volgende:
fuuuck ambi wat een labielo ben jij
je hoeft toch niet hele nacht ddoor te halen, je kan ook eerder weg hoor
Haha feyenoordfan92 is een pauper.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:27 schreef Chai het volgende:
Alleen dat hij gevraagd had om geld te lenen, verder niet. En zo raar vind ik dat niet. Weet nog dat bij sommigen het pinnen ook niet lukte, dus tja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |