SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanwezigen:
CristinaYang
Madeliefff
Dqod
Fanta-Stick
Mortaxx
wickedmen
Hugh_Myron
Ikjijallebei
Buffalo-Soldier
Haan33
Madjackthepirate
Piye
Feyenoordfan92
Geelman
MAHL
Dimachaerus
Durrrr
Micson
Fonkeymonkey
Chai
Moccie
Misschien:
Wenfer2
Fokker89
Rawberry
Rodawa
Belangrijk:
De vorige paar topics over KLB-meets zijn in SC vervallen. Dat is niet de bedoeling voor dit topic. Er zijn dus een aantal duidelijke regels.
We willen wel: aan- of afmeldingen en vragen over de meet.
We willen niet: off-topic opmerkingen, SC, gebagger, en reacties als ‘deze meet komt er toch niet’.
Post dus alleen relevante opmerkingen of vragen over de meet, de rest zal toch verwijderd worden.
We hopen jullie allemaal te zien bij de meet!
Liefs,
CristinaYang en Madeliefff
-Is nog niet zeker, dus OP laten staan-
Ik hoef geen nieuwe te openenquote:Op zondag 12 mei 2013 12:53 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Schiet dan gewoon op. Het begon net leuk te worden en ik wil niks missen.
Ladiesonlyquote:
Beter van wel, en neem wat meer labiele personen mee. Dit is prima om de dag mee te beginnenquote:
Naja zeg...quote:
Niet meer doen.. Je weet dat je dit later nog hoort.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:53 schreef feyenoordfan92 het volgende:
@Ambi: Ik heb haar twee keer gevraagd of ze wat voor me kon halen welke ik dan bij een eventuele volgende meet zou terugbetalen. Zei ze nee op: prima. Verder zou ik dat soort dingen nooit meer doen.
Bwehehehequote:
Jouw keus.. Zelf heb ik niks dan goeie ervaringenquote:Op zondag 12 mei 2013 12:59 schreef Cara het volgende:
wat een kindercreche.
herriner me er aan dat ik bij fok naar geen enkel soort van meet ga van wat voor subforum dan ook
als je dit allemaal leest schaam je je toch dood manquote:Op zondag 12 mei 2013 13:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jouw keus.. Zelf heb ik niks dan goeie ervaringen
Ken toch niemand in Utrecht.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:02 schreef Cara het volgende:
[..]
als je dit allemaal leest schaam je je toch dood man
Dat zeg ik in mijn 1 na laatste post ook, maar ik was er niet bij eh, toen het uit den klauwen escaleerdequote:Op zondag 12 mei 2013 13:02 schreef Cara het volgende:
[..]
Negatieve dingen worden ook altijd gelijk uitvergroot hè , t is net t magazine de privé hier :pquote:Op zondag 12 mei 2013 13:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bwehehehe
Nja, in die tijd dat ik er nog was vond ik t allemaal heel gezellig en shit en zeker voor herhaling vatbaar, maar als ik zo hoor over hoe het later is afgelopen![]()
Mgoed, er zal er vast nog wel een keer eentje op touw worden gezet
quote:
Nee lul maar wat, heb zelf geen foto's iig, maar iedereen zit hier de hele tijd de smeken om foto's.quote:
Da's ook weer waarquote:Op zondag 12 mei 2013 13:04 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Negatieve dingen worden ook altijd gelijk uitvergroot hè , t is net t magazine de privé hier :p
Er is al 1 pic gepost in t voorgaande topicquote:
Jeetje je hebt zeker nog niks mee gemaakt in je leven als je hier zo een ophef om maaktquote:Op zondag 12 mei 2013 13:02 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik neem het je niet kwalijk dat je bent gegaan hoor, dit topic dient voor mij gewoon als herinnering dat ik vééér weg van dit soort dingen moet blijvenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |