Toen Wiggins 27 was had hij drie grote rondes buiten de top 100 geredenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:21 schreef OProg het volgende:
Beñat Intxausti onthouden voor de toekomst? Die jongen is al 27 en rijdt al jaren bij de profs.
Het is nu net alsof het een tweede jaar prof in zijn eerste grote ronde is.
Hoe laat begint dat?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoop dat de uitzending snel ophoudt, ik wil Buren zien
heb je nog andere tvtips dan Buren?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoop dat de uitzending snel ophoudt, ik wil Buren zien
Maar die stapte toen over op wattagemeters.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:25 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Toen Wiggins 27 was had hij drie grote rondes buiten de top 100 gereden
Hou eens op, wil je?quote:
de bekerfinale in engelandquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:25 schreef superniger het volgende:
[..]
heb je nog andere tvtips dan Buren?
quote:
Volgens mij wel, ze stonden al bijna eerste na gisteren.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:25 schreef Keauning het volgende:
Goede algehele prestatie van de Blanco's!
Ploegenklassement nu?
Dat zat voor Sporzaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:26 schreef Evertjan het volgende:
[..]
krijgen we geen Clips eerst te zien?
Net als Gesink, die heeft tot zijn 27e ook nooit een podiumplaats gehaald in een grote ronde. Over 10 jaar zal ie er om lachen (na al die ereplaatsen en overwinningen die hij nadien gehaald heeft).quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:25 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Gewoon geen aandacht geven, die jongen zit met rode koontjes van opwinding dat-ie zoveel reacties krijgt.quote:
Of bergop, ik heb sterk het gevoel dat hij iets minder in vorm is dan vorig jaar in de tour.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:26 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ach Wiggins verliest deze Giro nog wel ergens een minuut of drie bergaf ...
deze man weet!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:26 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Net als Gesink, die heeft tot zijn 27e ook nooit een podiumplaats gehaald in een grote ronde. Over 10 jaar zal ie er om lachen (na al die ereplaatsen en overwinningen die hij nadien gehaald heeft).
Gesink wel een paar keer top 10 al natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:26 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Net als Gesink, die heeft tot zijn 27e ook nooit een podiumplaats gehaald in een grote ronde. Over 10 jaar zal ie er om lachen (na al die ereplaatsen en overwinningen die hij nadien gehaald heeft).
Een beetje een kromme vergelijking want die was al wereldkampioen en olympisch kampioen op de baan geweest.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:25 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Buiten de top 100 of geen podiumplaats is wel even wat anders. Gesink was op zijn 23e al zevende in de Vuelta.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:26 schreef Pedroso het volgende:
[..]
En had nog geen enkele blijk van bijzonder klimvermogen laten zien.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:27 schreef OProg het volgende:
[..]
Een beetje een kromme vergelijking want die was al wereldkampioen en olympisch kampioen op de baan geweest.
Bij welke dokter zou hij nu zijn 'trainingsadviezen' kopen?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:28 schreef Evertjan het volgende:
Scarponiis gewoon misdadig dat deze man nog mag fietsen
Beiden goed, Gesink nu 3e in het AK en Kelderman de witte trui.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:28 schreef TLC het volgende:
Ik heb de tijdrit niet gezienhoe deden Gesink en Kelderman het ??
Stond 'ie toch al eens met de Vuelta?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:28 schreef Evertjan het volgende:
is dit ook niet de 1e dat Gesink 3e staat in het AK tijdens een grote ronde??
hij kan zo in een boybandquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:28 schreef Burner82 het volgende:
Gister sympathieke winnaar, vandaag weer
Gesink stond al eens tweede in de Vuelta.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:28 schreef Evertjan het volgende:
Maar geen 3de.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:29 schreef marcodej het volgende:
[..]
Gesink stond al eens tweede in de Vuelta.
Vuelta 2009 volgens mij ook, was de beste grote ronde van Gesink tot nu toe. Viel in één van de laatste etappes, anders had hij toen al op het podium gestaan aan het einde van een grote ronde.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:28 schreef Evertjan het volgende:
Nope. Maar wel al een kwalitatief goede renner natuurlijk op ander terrein.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:28 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En had nog geen enkele blijk van bijzonder klimvermogen laten zien.
dat is een mooie dag voor de Nederlanders zo te zienquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Beiden goed, Gesink nu 3e in het AK en Kelderman de witte trui.
Die alleen met AICAR te behalen is.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:30 schreef OProg het volgende:
[..]
Maar die discussie hebben we al eerder gehad hier. Hij zit in de groep renners die een bijgenwoon - laten we zeggen opvallende - transformatie heeft gemaakt.
Deed ook mee voor de eindoverwinning. Kon ook bijna Valverde lossen maar die kwam ijzersterk terug. Had toen echt een reeele kans om de overwinning te pakken. Dat zal nu niet zo zijn met een ijzersterke Nibali.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vuelta 2009 volgens mij ook, was de beste grote ronde van Gesink tot nu toe. Viel in één van de laatste etappes, anders had hij toen al op het podium gestaan aan het einde van een grote ronde.
Klopt, maar Brescia is nog ver. Ik moet nog zien hoe ze het in hooggebergte gaan doen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:30 schreef TLC het volgende:
[..]
dat is een mooie dag voor de Nederlanders zo te zien
Keldermannetje moet wel zijn plek kennen natuurlijkquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Huldiging van Kelderman weggeschakeld voor Buren.
Die linker chick bij de witte trui.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Huldiging van Kelderman weggeschakeld voor Buren.
Morgen Feyenoord half 3quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ [url=http://images2.gazzettaobjects.it/Giroditalia/2013/images/tappa/tappa_dettagli_tecnici_altimetria_09.jpg?v=%3C!--%20[an%20error%20occurred%20while%20processing%20this%20directive]%20%20--%3E]afbeelding[/url] ]
Krijgt maar liefst 4 sterren
Hij rijdt altijd in een blanco trui.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:32 schreef Evertjan het volgende:
hoeveel witte truien heeft Kelderman nu al
Komt uit Australië.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wist niet dat Buren engelstalig was.
Hopen dat Nibali zich overschat, van de week leek hij zich ook aardig op te blazen. Andrrs is een podiumplek voor Gesink en daarmee het Nederlandse wielrennen zeker niet slecht.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:31 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Deed ook mee voor de eindoverwinning. Kon ook bijna Valverde lossen maar die kwam ijzersterk terug. Had toen echt een reeele kans om de overwinning te pakken. Dat zal nu niet zo zijn met een ijzersterke Nibali.
sky heeft 3 man in de top 10 staan, lijkt mij dat zij 1e staanquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens mij wel, ze stonden al bijna eerste na gisteren.
Gaat telkens om de drie man in het dagklassement, de 5e tijd van Clement telt dus ook mee. Sky verloor gisteren een aantal minuten doordat ze op Wiggins hebben gewacht.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:36 schreef Rockin_the_lowlands het volgende:
[..]
sky heeft 3 man in de top 10 staan, lijkt mij dat zij 1e staan
twitter:Stefclement twitterde op zaterdag 11-05-2013 om 17:34:49Unexpected 5th for me that makes me very happy in the end. Even more happy that all hard work put in by the whole team paid out today again. reageer retweet
ze kunnen geen sponsor vinden en dit seizoen sowieso blancoquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:36 schreef TLC het volgende:
Blijft dat Blanco nu Blanco heten of kunnen ze gewoon geen sponsor vinden ?
beetje leeg hahaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:40 schreef sonnyspek het volgende:
Ik vind de shirts best mooi van blanco.
Less is morequote:
#ridethefuture #goedploegskequote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:40 schreef sonnyspek het volgende:
Ik vind de shirts best mooi van blanco.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:48 schreef Coelho het volgende:
[..]
Buren is zoiets als GTST, maar dan met 20x per uur 'amai', toch?
Beter dan genau en ach soquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:48 schreef Coelho het volgende:
[..]
Dan ben je in de war met FC De Kampioenenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:48 schreef Coelho het volgende:
[..]
Er is weinig Vlaams aan burenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:48 schreef Coelho het volgende:
[..]
Dan had het wel 'Goede Buren, amai zenne toch slechte buren' geheten.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:48 schreef Coelho het volgende:
[..]
Fixedquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:51 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Dan had het wel 'Goede Plezante Buren, amai zenne toch slechte buren' geheten.
Je haalt Thuis en Buren door elkaar.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:48 schreef Coelho het volgende:
[..]
Volgens mij is het een goedbedoelende jongen, alleen niet hoogbegaafdquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:26 schreef nostra het volgende:
[..]
Gewoon geen aandacht geven, die jongen zit met rode koontjes van opwinding dat-ie zoveel reacties krijgt.
Is idd wel interessant. Ik vind Evans, Gesink en Wiggins op dit moment eigenlijk geen van allen echt zekerheidjes voor de bergen. Types als Scarponi, Santambroggio en Henao kunnen best nog podium rijden met al die zware bergen die nog komen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:46 schreef OProg het volgende:
Het kan nog alle kanten op maar als je naar de top 10 kijkt vooral een hoop vraagtekens. Nibali zal sterk zijn verwacht ik en Evans oogt ook scherp, maar ook dat moet ik nog zien.
Ik zie in die categorie nog niet direct namen die bergop ineens vol uit kunnen halen in deze vorm.
Dat bedoel ik. Het kan echt alle kanten op want ik heb bij bijna alle renners vooral weinig idee waar het uit kan komen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:57 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Is idd wel interessant. Ik vind Evans, Gesink en Wiggins op dit moment eigenlijk geen van allen echt zekerheidjes voor de bergen. Types als Scarponi, Santambroggio en Henao kunnen best nog podium rijden met al die zware bergen die nog komen.
Nibali ziet er op dit moment goed uit (ook een goede klimtijdrit in de benen), maar ja, één mindere dag...
Ik zie Uran eerder op het podium eindigen dan Santambrogio.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:57 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Is idd wel interessant. Ik vind Evans, Gesink en Wiggins op dit moment eigenlijk geen van allen echt zekerheidjes voor de bergen. Types als Scarponi, Santambroggio en Henao kunnen best nog podium rijden met al die zware bergen die nog komen.
Denk je? Zo fantastisch is Uran ook niet in het hooggebergte hoor. Santambrogio heeft dit jaar een onwaarschijnlijk grote sprong gemaakt in zijn klimprestaties. 2e in de aankomst bergop in de Tirreno, 2x 2e in Trentino. Gewoon puur naar dit seizoen gekeken heeft hij de beste klimprestaties van alle favorieten geleverd.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:00 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ik zie Uran eerder op het podium eindigen dan Santambrogio.
Gesink 1, Nibali 2, Weening 3. Klaar.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:00 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ik zie Uran eerder op het podium eindigen dan Santambrogio.
Klinkt als iemand die over een paar jaar weer geschrapt wordt uit de uitslagquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:02 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Denk je? Zo fantastisch is Uran ook niet in het hooggebergte hoor. Santambrogio heeft dit jaar een onwaarschijnlijk grote sprong gemaakt in zijn klimprestaties. 2e in de aankomst bergop in de Tirreno, 2x 2e in Trentino. Gewoon puur naar dit seizoen gekeken heeft hij de beste klimprestaties van alle favorieten geleverd.
Slechtste stuurman van het pelotonquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:03 schreef marcodej het volgende:
Kelderman gevallen in een afdaling, problemen met achterwiel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |