Valt allemaal wel mee tegenwoordig.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vissersjongen Dirk Kuyt uit Katwijk.
Dak van garage inderdaad dat naar beneden ging terwijl Tondo niet meer weg kon komen. Zat nog een collega renner in de auto die het heeft moeten toekijken maar niets kon doen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Was dat niet met een garagepoort of zoiets?
Of gewoon het parcours wat hem minder ligt.quote:
van 7e naar 13e (ongeveer) valt wel mee, misschien rond 10e plaats straks in eindstand is echt primaquote:
ik vind dat die het sowieso goed doetquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:53 schreef franklop het volgende:
Gesink nu nog even 45 seconden inlopen en dan heeft ie een prima tijdrit gereden
Weekendquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ja hoe komty dat eigenlijk gisteren met moeite 1 topic vol gekregen en nu meer dan 5 topics voor een stom tijdrit
Brescia is nog verquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het kan nog alle kanten op, het wiel is rond.
dit is echt prima voor Gesinkquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:54 schreef Pedroso het volgende:
Valt niet mee, de tussentijd van Gesink. Rijdt tijd van Kelderman ongeveer.
Oh ja vergeten, als uitkeringstrekker merk je dat niet snelquote:
Sommige renners kun je van winnen en verliezen, zijn niet te peilen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het kan nog alle kanten op, het wiel is rond.
even tussendoor, wat ben jij een kutuser.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ja hoe komty dat eigenlijk gisteren met moeite 1 topic vol gekregen en nu meer dan 5 topics voor een stom tijdrit
Das maar een dikke 20 seconden achter Evans, knap hoorquote:
bedankt, nog iets?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:55 schreef Cara het volgende:
[..]
even tussendoor, wat ben jij een kutuser.
bijna evenveel iddquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:55 schreef franklop het volgende:
evans verliest meer dan gesink zo'n beetje
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:55 schreef Cara het volgende:
[..]
Verliest niet veel op Evans.quote:
eensquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:55 schreef Cara het volgende:
[..]
Op zich wel maar na het 1e tussenpunt had je toch iets meer verwacht. Niet slecht overigens.quote:
Dat nooit. Iedereen had ingecalculeerd dat Wiggins minuten zou winnen...dat gaat dus niet gebeuren.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
Straks wordt Wiggins toch nog de winnaar van de dag.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Oh ja vergeten, als uitkeringstrekker merk je dat niet snel
Kan jij niet gewoon overzappen op jostiband-kanaal ofzo?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
hij reed niet op een echte tijdritfiets, dus dat verlies is wel ingecalculeerdquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:56 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Op zich wel maar na het 1e tussenpunt had je toch iets meer verwacht. Niet slecht overigens.
Klopt, verwacht dat Wiggins in het hooggebergte niets meer gaat winnen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat nooit. Iedereen had ingecalculeerd dat Wiggins minuten zou winnen...dat gaat dus niet gebeuren.
Altijd raar als iedereen plots samen tijd begint te verliezen, ja. Zag je ook in de ploegentijdrit waar de laatste 5 allemaal tegen vielen.quote:
De Belgen schijnen nog een jostiband te hebben, heb ik vernomen bij VI.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:56 schreef OProg het volgende:
[..]
Kan jij niet gewoon overzappen op jostiband-kanaal ofzo?
Gesink is geen held tegen de klok hij probeert het elk jaar te verbeteren maar een tijdrijder pur sang zal het niet wordenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:56 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Op zich wel maar na het 1e tussenpunt had je toch iets meer verwacht. Niet slecht overigens.
geen probleem zo na de finishquote:
Tijdens de rit? Waar precies, of is dat niet bekend?quote:
Als je saaie eurosportplaatjes en NOSplaatjes dumpt, noem ik dat geen koers volgen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat een haat tegen mij zeg, ik probeer ook maar de koers te volgen
Dat heeft hem de 1e plek gekost. Jammer.quote:
Merijn Zeeman meldde het.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Tijdens de rit? Waar precies, of is dat niet bekend?
Idd...Ik moet nog maar zien of Wiggins podium gaat rijden. Bergop is hij zeer kwetsbaar.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Klopt, verwacht dat Wiggins in het hooggebergte niets meer gaat winnen.
Dan moet je hier wat minder posten.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat een haat tegen mij zeg, ik probeer ook maar de koers te volgen
Bergaf is zijn grootste probleem lijkt het wel...quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Idd...Ik moet nog maar zien of Wiggins podium gaat rijden. Bergop is hij zeer kwetsbaar.
Vond een beetje irri dat ze vlaamse accenten na doen, het was een ''tip'' en dat van nos was een grap, srry ga het nooit meer doenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je saaie eurosportplaatjes en NOSplaatjes dumpt, noem ik dat geen koers volgen.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:58 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Bergaf is zijn grootste probleem lijkt het wel...
net niet denk ik.quote:
Dan kun je beter plaatjes van J. Alba posten.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je saaie eurosportplaatjes en NOSplaatjes dumpt, noem ik dat geen koers volgen.
Net niet denk ik? Of hij moet nog wat tijd terug winnen op Dowsett in het laatste gedeelte. Volgens mij had hij 1'27 voorsprong, maar dat kan ook het verschil zijn geweest tussen de roze trui en Wiggins.quote:
staat 1.13 voor en op 0,59 voor slotklimquote:
Wielrennen en Alba gaat niet samen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan kun je beter plaatjes van J. Alba posten.
Zojuist, zeiden ze op Eurosport...quote:
Helaas.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wielrennen en Alba gaat niet samen.
Gelukkig.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:00 schreef heywoodu het volgende:
Oh, Gesink toch niet lek zeggen ze, het was Kruijswijk
Dat wisten we al
Ok..quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan kun je beter plaatjes van J. Alba posten.
quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:00 schreef franklop het volgende:
1.17,49, halve minuut gewoon en nog voor Wiggins
Jessica Alba naturlich.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:00 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ok..
[ afbeelding ]
Of bedoelde je iemand anders?
klassement bedoelde ik, stond 1,13 voor en nu nog 0.01quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:01 schreef Felagund het volgende:
[..]Wiggins was toch een stuk sneller toch?
Zo je durft. We hebben een kenner in ons midden.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik schat dat Nibali de dagzege en de roze trui gaat pakken
Ja niks over gehoord en gelezen hier, maar die heeft eigenlijk gewoon fantastisch geredenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:02 schreef franklop het volgende:
even eennaar clement, die zei dat hij niet eens goed had gereden
Dagzege is nog niet zeker hoor.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:01 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zo je durft. We hebben een kenner in ons midden.
Zeker. Dat is echt een hele fraaie prestatie.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:02 schreef franklop het volgende:
even eennaar clement, die zei dat hij niet eens goed had gereden
Maar dat is vaak juist een goed teken.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:02 schreef Redefine het volgende:
En Clement was niet eens echt tevreden over zijn tijdrit
twitter:alexdowsett twitterde op zaterdag 11-05-2013 om 17:00:44Not long now. This wait is agonising! Thank you so much for all the kind messages. reageer retweet
Die zal nu vooral balen van die 32 seconde...quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:02 schreef Redefine het volgende:
En Clement was niet eens echt tevreden over zijn tijdrit
Die pijl werkt zeer verhelderendquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:02 schreef DeeBee het volgende:
[ afbeelding ]
Gesink 1 sec. voor Wiggins in AK, maar Evans gaat hem helaas gelijk weer voorbij.
Beetje zitten twitterenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:03 schreef heywoodu het volgende:
twitter:alexdowsett twitterde op zaterdag 11-05-2013 om 17:00:44Not long now. This wait is agonising! Thank you so much for all the kind messages. reageer retweet
Vond het toch wel wat harken net als normaal. Volgens mij heeft Wiggins sneller gereden op die klim.quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja niks over gehoord en gelezen hier, maar die heeft eigenlijk gewoon fantastisch gereden
twitter:Stefclement twitterde op zaterdag 11-05-2013 om 15:26:15Hard to judge my own TT; I am not satisfied with my own race,but we'll see the results tonight. Felt better than yesterday anyway. reageer retweet
Nee, Evans snelste van iedereen op de klim.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vond het toch wel wat harken net als normaal. Volgens mij heeft Wiggins sneller gereden op die klim.
Wiggins misschien wel maar op Gesink pakt ie een seconde of 20 in de klim terwijl Robert ook een prima laatste stuk had.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vond het toch wel wat harken net als normaal. Volgens mij heeft Wiggins sneller gereden op die klim.
Goede eerste tussentijd, maar in het tweede tijd kan je nog flink tijd verliezen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is Nibali goed bezig. Kan maar het wielrennen volgen met 1 oog.
is dit wel bevestigd?quote:
Ik heb geen idee wat je allemaal moet/mag/kunt als je daar staat te wachten, uren achter elkaar met een camera op je bakkes...quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij heeft namelijk veel beters te doen daar wachtend bij de finish.
Volgens mij was het verschil bij het tweede tussenpunt ongeveer even veel als bij de finish?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:04 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wiggins misschien wel maar op Gesink pakt ie een seconde of 20 in de klim terwijl Robert ook een prima laatste stuk had.
Het was Kruijswijk, niet Gesink, die leek heeft gereden.quote:
Als het klopt dat Wiggins 1sec achter Gesink staat wel.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:05 schreef franklop het volgende:
Hesjedal, trager dan Gesink, Gesink zo naar 3e plaats AK ?
Nee, bij 2e tussenpunt 26 seconden en aan de meet ca. 45 seconden volgens mij.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens mij was het verschil bij het tweede tussenpunt ongeveer even veel als bij de finish?
al 45 minuten jaquote:
snelle perceptie.quote:
ik denk dat er dan toch een fikse tegenwind staat, aangezien iedereen flink wat verliestquote:
Zag Nibali net door een klein tornadootje worden opgepakt ja.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het weer heeft weer een rol gespeeld
Je zal maar moeten poepen met je snelpak aanquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:08 schreef heywoodu het volgende:
Dowsett zit er inmiddels al een dikke 3 uur![]()
Niet de tijd die hij had verwacht, wordt knap lastig om in andere ritten veel verschil te pakken.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:08 schreef Pedroso het volgende:
Uiteindelijk pakt Wiggins gewoon aardig wat tijd op zijn grootste concurrenten. En dat na zo'n teleurstellende tijdrit.
Dit zal hem wel een boost geven voor de rest van de Giro.
Mwah, een tijdrit van 55 kilometer, dan verwacht je dat hij minuten pakt... Vorig jaar in de Tour o.a. 3,5 minuut op Nibali bijv. in een tijdrit van 50+ km, dan valt dit niet per se mee voor hem... Al is het ook niet bar slecht zoals het even leek misschien...quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:08 schreef Pedroso het volgende:
Uiteindelijk pakt Wiggins gewoon aardig wat tijd op zijn grootste concurrenten. En dat na zo'n teleurstellende tijdrit.
Dit zal hem wel een boost geven voor de rest van de Giro.
Zou heel goed kunnen inderdaad.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:07 schreef franklop het volgende:
[..]
ik denk dat er dan toch een fikse tegenwind staat, aangezien iedereen flink wat verliest
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dowsett wint met dank aan [ afbeelding ]
codewoord: dogshitquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:08 schreef muzas het volgende:
[..]
Je zal maar moeten poepen met je snelpak aan
Echt, ik dacht dat er normaal alleen zo gepost werd in TDF...quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is toch zo, kijk die wind en die donkere wolkenquote:
Hij kon ook gaan Fokken.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:09 schreef OProg het volgende:
Dowsett is maar gaan Twitteren. Je moet toch wat als je daar al uren zit.
Is er geen Belgisch kutforum waar je heen kan gaan?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Is toch zo, kijk die wind en die donkere wolken
Klopt, met die 1:30 die hij gisteren heeft verloren is het toch teleurstellend voor hem.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:08 schreef Ericr het volgende:
[..]
Niet de tijd die hij had verwacht, wordt knap lastig om in andere ritten veel verschil te pakken.
En dan zendt de NOS nog niet eens uit hequote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:09 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Echt, ik dacht dat er normaal alleen zo gepost werd in TDF...
Normaal wel maar het zag er naar uit dat hij aardig wat tijd ging verliezen. Was geen beste tijdrit van Wiggins maar pakt toch tijd. Zal hem goed doen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:08 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Mwah, een tijdrit van 55 kilometer, dan verwacht je dat hij minuten pakt... Vorig jaar in de Tour o.a. 3,5 minuut op Nibali bijv. in een tijdrit van 50+ km, dan valt dit niet per se mee voor hem... Al is het ook niet bar slecht zoals het even leek misschien...
WTF? hoe weet je dat renaaat dit ging zeggen?quote:
ben jij 'speciaal' ?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:
Helaas, de pseudofans hebben het wielrennen ontdekt.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:09 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Echt, ik dacht dat er normaal alleen zo gepost werd in TDF...
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
WTF? hoe weet je dat renaaat dit ging zeggen?
Zou leuk zijn voor dit topic.quote:
Gaat wel lukken denk ikquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:11 schreef franklop het volgende:
Hesjedal moet 12 seconden achter gesink finishen, dan staat Gesink na vandaag podium
en dat gaat gebeuren
Mijn mening is dat je maar beter naar de subfora onz en klb kan gaan. Hebben we ook geen last van jouw irritante kutposts.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mijn mening is dat de wind een grote rol heeft gespeeld!
Rot een sop.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kom zeg denk eens na. Als je niet toegeeft dat Dowsett betere weersomstandigheden heeft gekregen dan ben je niet goed wijsquote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Kom zeg denk eens na. Als je niet toegeeft dat Dowsett betere weersomstandigheden heeft gekregen dan ben je niet goed wijs
maar houdt 1:21 over op wigginsquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Nibali in het roze, maar verliest 11 seconden op Wiggo.
Gesink mag zeer tevreden zijn, ben benieuwd naar de vorm in het hooggebergte.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:14 schreef franklop het volgende:
1. Nibali
2. Evans
3. Gesink
4. Wiggins
na vandaag
Normaal gesproken gaat Nibali de Giro winnen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:14 schreef Felagund het volgende:
Voor de spanning voor het AK is het wel een mooie tijdrit, alles zit relatief dicht op elkaar.
nou gefeliciteerd koop een lollie en vier hetquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kijk op sporza dat hij ook gehinderd is door regen....
Dit is buiten Gesink gerekend.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Normaal gesproken gaat Nibali de Giro winnen.
Ja, elfde in zo'n tijdrit is prima voor Gesink. Blanco met vier man in de top-twintig van de tijdrit.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gesink mag zeer tevreden zijn, ben benieuwd naar de vorm in het hooggebergte.
Staan ze in elk geval bovenaan bij het teamklassement.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:15 schreef Reya het volgende:
[..]
Ja, elfde in zo'n tijdrit is prima voor Gesink. Blanco met vier man in de top-twintig van de tijdrit.
geen rekening houden met Weeningquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Staan ze in elk geval bovenaan bij het teamklassement.
Misschien wel, maar ik zou toch de eerste echte bergrit afwachten.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Sky niet? Die eindigen met drie man hoog in het dagklassement.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Staan ze in elk geval bovenaan bij het teamklassement.
Mijn mening is dat je geen verstand van wielrennen hebt.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mijn mening is dat Gesink nooit de top 10 zal halen
Maar niemand geeft dan ook ene neuk om jouw mening.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
iedere dorpsidioot heeft recht op een mening dus ook jij Hansiequote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik denk dat je die eerste twee woorden wat vaker voor jezelf moet houden.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mee eens, dinsdag kunnen we we er meer over zeggen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Misschien wel, maar ik zou toch de eerste echte bergrit afwachten.
Weten we gelijk wat jouw mening waard is, aangezien Gesink dat al gelukt is in twee van de drie grote rondes.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Oh, misschien wel. Straks zullen we het zien.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Sky niet? Die eindigen met drie man hoog in het dagklassement.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:17 schreef DutchSL het volgende:
Intxausti pakt gewoon wat extra TV minuten ter compensatie
is nu voor Keldermanquote:
Wat jij ervan vindt vind ik niet zo rullevant.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kroon als hij nou eens alle wedstrijden had gewonnen die hij had moeten winnenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:17 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Vergeet Kroon niet, toch de Verkerk van het wielrennen
Blanco had wel wat voorsprong in het algemeen teamklassement omdat Sky gisteren collectief op Wiggins heeft gewacht. Algemeen zullen ze dus denk ik wel eerste staan.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh, misschien wel. Straks zullen we het zien.
dan zit ie in de verkeerde ronde want er was geen proloogquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:18 schreef Wrijfhout het volgende:
Porte schijnt net aan de proloog begonnen te zijn, hij zal ze nog wel inhalen lijkt me??
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:18 schreef Pedroso het volgende:
Dowsett lijdt aan Homofolie volgens de Belg.
Ja daar doelde ik ook op, maar het zal wel close zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Blanco had wel wat voorsprong in het algemeen teamklassement omdat Sky gisteren collectief op Wiggins heeft gewacht. Algemeen zullen ze dus denk ik wel eerste staan.
homofolie? Slang voor anale condooms ofzo?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:18 schreef Pedroso het volgende:
Dowsett lijdt aan Homofolie volgens de Belg.
Is tenminste wat eerlijker dan wat Roger de Vlaeminck deed. Tegelijk begonnen, is nu al aan het eind van etappe 14.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:18 schreef Wrijfhout het volgende:
Porte schijnt net aan de proloog begonnen te zijn, hij zal ze nog wel inhalen lijkt me??
mijn mening is dat het terrein van Gesink nog moet komen en ik gok dat Gesink ergens top5 rijdt.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dan verander ik het ffquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:18 schreef franklop het volgende:
[..]
dan zit ie in de verkeerde ronde want er was geen proloog
Zal jij beter weten dan ik.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:19 schreef muzas het volgende:
[..]
homofolie? Slang voor anale condooms ofzo?
Op dit moment weet niemand wat nou eigenlijk het terrein is van Gesink.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:19 schreef Joene het volgende:
[..]
mijn mening is dat het terrein van Gesink nog moet komen en ik gok dat Gesink ergens top5 rijdt.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ga mijn mening herzien, ik denk tussen plaats 4 en 6 voor Gesink
ok nou dankjewel top manquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Overal net niet.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:20 schreef marcodej het volgende:
[..]
Op dit moment weet niemand wat nou eigenlijk het terrein is van Gesink.
Jij draait ook mee met de wind hequote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
fijnquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat dus.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ben er ook zeker van, verdomme wat een held.![]()
Gesink.
De hint is niet duidelijk of wel? Bewaar al die meningen voor je dagboek of Twitter.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
hopelijk levert deze ronde team blanco een nieuwe sponsor op . Ergens las ik laatst dat Tvm na het olympisch seizoen omdat het stopt met schaatsen weer zou willen sponsoren in wielrennen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:20 schreef Coelho het volgende:
Benieuwd wie er van de Top25 in het hooggebergte meekunnen. Met een beetje geluk 3 Blanco's in de Top20...
Reageer nou verder niet op hem.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De hint is niet duidelijk of wel? Bewaar al die meningen voor je dagboek of Twitter.
Klopt, maar het goede eerste deel in deze tijdrit en het optreden tot nu toe geven mij wel meer hoop dan dat ik van te voren had verwacht.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:20 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die jongen komt uit de ONZ/KLB-hoek. Geen wonder dat het zo bagger is.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:21 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Kut, zelfde mening als A422. Komt ook niet vaak voor
Goede reputatie heeft die naam ook binnen de wielerwereld.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:21 schreef Joene het volgende:
[..]
hopelijk levert deze ronde team blanco een nieuwe sponsor op . Ergens las ik laatst dat Tvm na het olympisch seizoen omdat het stopt met schaatsen weer zou willen sponsoren in wielrennen.
Komt dokter Michailov dan ook weer terug?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:21 schreef Joene het volgende:
[..]
hopelijk levert deze ronde team blanco een nieuwe sponsor op . Ergens las ik laatst dat Tvm na het olympisch seizoen omdat het stopt met schaatsen weer zou willen sponsoren in wielrennen.
Priem en Michailov weer in het wielrennenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:21 schreef Joene het volgende:
[..]
het is een beetje allrounder zonder echte hoogtepunten idd.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:20 schreef marcodej het volgende:
[..]
Kijk, teletekst is ook bijgewerkt.quote:
twitter:millarmind twitterde op zaterdag 11-05-2013 om 17:14:48BIG CONGRATULATIONS to @alex_dowsett that is one hell of a TT to win. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |