quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:25 schreef Zelva het volgende:
[..]
Paar weekjes.
Hij maakt een gedeelte van zijn gage over aan een wielerclub die Nelissen heeft uitgekozen.
iddquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat duurde dat lang die nieuwe topic
A422 is altijd zo traag....quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Er moest een originele TT worden verzonden.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
50 euro per dag toch?quote:
Sorryquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
betancur was sneller bij Tp1quote:
ditquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:28 schreef Cara het volgende:
goede coverage van de roze trui, respectvol, ook
Ook wat je verwacht waar een Wiggins het van moet hebben natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
Iig. hoopvol voor Wiggins dat hij op een steil slotklimmetje iedereen serieus op achterstand zet.
Maar heeft geen Henao.quote:
Volgens mij nog niet in beeld geweest, of is de start wel geregistreerd?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:28 schreef Cara het volgende:
Ja, maar niet live.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens mij nog niet in beeld geweest, of is de start wel geregistreerd?
Me stream loopt achter en net je wielco typte zegt de roger wielcoquote:
Ook niet volgens mijquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens mij nog niet in beeld geweest, of is de start wel geregistreerd?
ah dat miste ikquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:28 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, maar een heel eind achter bij punt 2
Die Pool ook, Wilco reed een relatief beter tweede deel.quote:
Om vervolgens 1 bocht later op z'n bek te gaan. "Meesterdaler" Nibaliquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:29 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
De motor zoek aan het rijden in de afdaling normaal gesproken![]()
Geen Italiaan hequote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:28 schreef Cara het volgende:
Voilá...quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Amai is volgens mij wel het stopwoordje van Renaat.
Van heel Belgiëquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Ga naar eurosport als je het zo ergertquote:
Huh?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ga naar eurosport als je het zo ergert
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:30 schreef DeeBee het volgende:
Wow, Betancur gewisseld naar een fiets met vierkante wielen?!
Op Eurosport zenden ze het ook uitquote:
Hahah lul, nou hoor ik dat woord elke keer als hij het zegtquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:29 schreef Van_Poppel het volgende:
huh?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Op Eurosport zenden ze het ook uit
Iets langzamer dan Gesink.quote:
Je bent wel heel apart als je mijn opmerking dat Amai een Belgisch stopwoord is opvat als kritiek op de commentatoren.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Op Eurosport zenden ze het ook uit
Volgens mij wel.quote:
Omdat ik Voila zei, moet ik ook maar naar Eurosport...quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent wel heel apart als je mijn opmerking dat Amai een Belgisch stopwoord is opvat als kritiek op de commentatoren.
In feite wel ja.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dit is toch gewoon het niveau van Hesjedal?
Ik schat hem wel hoger in dan Gesink als tijdrijder.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
Voila amai he, dat toch vreemd he.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:32 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Omdat ik Voila zei, moet ik ook maar naar Eurosport...
ja ligt ongeveer op het niveau van Gesinkquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:32 schreef sonnyspek het volgende:
Gesink kan een gooi doen naar het roze.Bron: Sporza.
Redelijk vergelijkbaar, Gesink ietsjes beter denk ik.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik schat hem wel hoger in dan Gesink als tijdrijder.
Ik weet niet of Lampre wel interesse heeft.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:32 schreef sonnyspek het volgende:
Mij lijkt niet dat Gesink tijd gaat pakken op Evans.quote:
Amai!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:32 schreef sonnyspek het volgende:
Zeker en vast.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voila amai he, dat toch vreemd he.
Altijd moeten haten op Gesinkquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Denken dat Gesink de Giro gaat winnen
Wie denkt dat?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vind het nog meevallen zelfs, want in Romandie was het weinig bijzonders en heb het nooit een tijdrit-wonder gevonden, al doet zo'n laatste ritje in het roze van vorig jaar een boel vertekenen natuurlijk...quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
haterquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Voila, daar is de trui binnen handbereik.quote:
Ik ben Realistischquote:
En dat was tegen Rodriguez, dan is bijna iedereen "de betere tijdrijder".quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:34 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Vind het nog meevallen zelfs, want in Romandie was het weinig bijzonders en heb het nooit een tijdrit-wonder gevonden, al doet zo'n laatste ritje in het roze van vorig jaar een boel vertekenen natuurlijk...
Iets te voorbarig lijkt me, tijdrit is nog niet voorbij.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:35 schreef Pedroso het volgende:
Nibali nu wel de grote favoriet voor de eindzege. Niemand rijdt hem er bergop af (eerder andersom) en wint zelfs op zijn concurrenten in deze tijdrit.
Zonder ongelukken wint Nibali de Giro.
Verkap naar eurosport als je het woord niet weer wilt horenquote:
Ja, zou sowieso de eerste serieuze bergrit afwachten. Ik vond dat hij in de vorige ritten soms wat snel geïsoleerd zat. Enige Astana bij een groepje van een man of 15, dat mag niet.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Iets te voorbarig lijkt me, tijdrit is nog niet voorbij.
Amai zeg, jij maakt je wel erg druk.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Verkap naar eurosport als je het woord niet weer wilt horen
Voila, nu komt de aap uit de mouw.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Intxausti, die kent u niet. Wat doet die Gekke, Italiaanse regie? Ze laten hem de hele tijdrit niet zien. Zo leren we hem ook niet kennen. Mag ik dat zeggen, ja dat mag ik zeggen.quote:
daar mogen ze juist we in het roze rijdenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:36 schreef AldoTheApache het volgende:
Lijkt wel de proloog, zo zonder roze in beeld
Wel een grote proloog, maar nu de roze trui in beeldquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:36 schreef AldoTheApache het volgende:
Lijkt wel de proloog, zo zonder roze in beeld
Bol het af, aub.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
jinx jinxquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:38 schreef Pedroso het volgende:
Gesink kan wel de top 5 binnen duiken als ie zo blijft rijden.
Amai, vind je het ambetant misschien?quote:
Heb eigenlijk veel meer schrik voor het hooggebergte.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:38 schreef Pedroso het volgende:
Gesink kan wel de top 5 binnen duiken als ie zo blijft rijden.
Dat is toch de Giro as usual ?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:38 schreef heywoodu het volgende:
Echt, de Giro heeft echt slecht werk afgeleverd vandaag, zo onoverzichtelijk alles, Intxausti vergeten, de live ticker op de eigen site totaal niet in orde etc...
Mja, als Nibali (vermoedelijk de sterkere klimmer) iedereen hier op anderhalve minuut gaat rijden, dan vind ik dat niet meteen meevallen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:38 schreef Felagund het volgende:
Toch een mooie tijdrit, maar de verschillen tussen de toppers lijken uiteindelijk mee te vallen.
Ja, dat blijft ook vooral afwachten nog ja.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heb eigenlijk veel meer schrik voor het hooggebergte.
Dat gaat niet gebeuren hoor.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Mja, als Nibali (vermoedelijk de sterkere klimmer) iedereen hier op anderhalve minuut gaat rijden, dan vind ik dat niet meteen meevallen.
Maar je weet natuurlijk nooit.
Klopt, Nibali heeft een aardig verschil bij het eerste tussenpunt.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Mja, als Nibali (vermoedelijk de sterkere klimmer) iedereen hier op anderhalve minuut gaat rijden, dan vind ik dat niet meteen meevallen.
Maar je weet natuurlijk nooit.
Als ge zo daar blijft gaan heb ik geen goesting meerquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Amai, vind je het ambetant misschien?
Voordeel is wel dat het ook voor bijna al zijn tegenstanders geldt. Nibali en Hesjedal lijken min of meer zekerheden, de rest kan er zomaar doorzakken.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:39 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ja, dat blijft ook vooral afwachten nog ja.
Weet ik niet, ik had verwacht dat in elk geval de live timing gewoon in orde zou zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:39 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat is toch de Giro as usual ?
We zien wel. Brescia is nog ver.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heb eigenlijk veel meer schrik voor het hooggebergte.
Maar alez, zo erg is het toch nie. peisde gij misschien da ge de koning zijnt met uw grote bakkesquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ge zo daar blijft gaan heb ik geen goesting meer
Daar zijn de meningen nog steeds over verdeeld volgens mij.quote:
Jij bent anders de enige die denkt dat de rest zich ergert aan amai en voilaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Maar alez, zo erg is het toch nie. peisde gij misschien da ge de koning zijnt met uw grote bakkes
Vernoemt naar die band, maar in Colombia spreken ze de D niet uit.quote:
jeanettequote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Maar alez, zo erg is het toch nie. peisde gij misschien da ge de koning zijnt met uw grote bakkes
Gelukkig weten we dat hij schoon rijdt.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:41 schreef OProg het volgende:
Voor Scarponi nog steeds een wonderlijke tijd.
quote:
't Zijn maar marginale verschillen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wiggins, Wiggons, Wiggans, Wiggens, Wigguns
Wat maakt het uit?
Dowsett heeft volgens mij ook maar een matige klim gereden, Clement pakte ook al bijna een halve minuut.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:42 schreef Marcoss het volgende:
Scarponi pakt 45 seconden terug op Dowsett op de klim
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat maakt het uit?
Vlaming of Waal, wat maakt het uit??quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat maakt het uit?
en met een wattagemeter op je toestenbord maak je die fouten niet hoorquote:
Wattaanslagmeter bedoel je.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en met een wattagemeter op je toestenbord maak je die fouten niet hoor
Niemand klaagt over de tijdrit. Louter over de registratie.quote:
Klopt, drie man in de top is natuurlijk mooi, maar zo zijn de kopmannen tenminste duidelijk.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:44 schreef Pedroso het volgende:
Kruiswijk kan verder knechten, wat toch al de bedoeling was.
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:44 schreef Pedroso het volgende:
Kruiswijk kan verder knechten, wat toch al de bedoeling was.
Toen hij 8e ofzo werd, reed hij wel een prima tijdrit.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:44 schreef marcodej het volgende:
Alsof Kruijswijk een enorme tijdrijder is.
tvtip: Buren straks om 17u30quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Amai, da's nen best publiek daar op diene berg
nee hoorquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
tvtip: Buren straks om 17u30
Nee hoor, Flashforward.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:45 schreef Burner82 het volgende:
[..]
nee hoor
FOK!filmtips van de dag: The Town
Nee, doe mij Sporza maarquote:
Reclamequote:
fijn, echter niet hierquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Fijn, hoeft echt niet hier.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jawel het is op Eén.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:45 schreef Burner82 het volgende:
[..]
nee hoor
FOK!filmtips van de dag: The Town
Ja, bedankt. Dit hadden we echt even nodig.quote:
Heb jij daar aandelen ofzo?quote:
Valt me wel tegen. Waar is de tijd waarin Buren altijd werd gecancelled of op z'n minst later begon ?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:
Er is ook bijna niemand anders meer over om in beeld te nemenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:47 schreef Felagund het volgende:
Regie heeft nu maar besloten de hele tijd de roze trui in beeld te nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Nog nooit gekeken.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gister was mijn tvtip het nos journaal. Ook al zo'n goede tip.
De dag er voor was de bekerfinale de tvtipquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ik tipte de bekerfinalequote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bijna de gehele top van het klassement rijdt nog rond.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:47 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Er is ook bijna niemand anders meer over om in beeld te nemen
Cool, woon er ook dichtbij, dus ga ook kijken. Alleen het is niet zondag(!) maar maandag.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:47 schreef sonnyspek het volgende:
Die proloog is bij mij voor.Daar finisht hij.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]Ga eens weg manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
RAI denkt daar anders overquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bijna de gehele top van het klassement rijdt nog rond.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:49 schreef LetItBleed het volgende:
Teleurstellend dat Kruiswijk een slechtere tijdrit rijdt dan bijvoorbeeld tjallingii...
Boulevard van Katwijk toch?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:48 schreef StephanL het volgende:
[..]
Cool, woon er ook dichtbij, dus ga ook kijken. Alleen het is niet zondag(!) maar maandag.
Gewoon matig. Dit is vooral een test van vorm, die er vandaag duidelijk niet was.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:48 schreef Pedroso het volgende:
Kruiswijk een tijdrit gereden naar zijn waarde.
Het is niet echt een tijdrijder, maar ik had toch op een iets betere tijd gehoopt.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:48 schreef Pedroso het volgende:
Kruiswijk een tijdrit gereden naar zijn waarde.
Niet echt.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:49 schreef LetItBleed het volgende:
Teleurstellend dat Kruiswijk een slechtere tijdrit rijdt dan bijvoorbeeld tjallingii...
Die Ronde Van Zwitserland 2011 wordt op deze manier wel heel dubieus.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:49 schreef LetItBleed het volgende:
Bijna, nog een minuutje voor de tijd van Dowsett dacht ik. Hij is 3 minuten eerder gestart dan Evans.quote:
Om wat te doen?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:50 schreef Zelva het volgende:
Vind het helemaal niet erg. Krijgt ie wat meer ruimte om wat te doen.
gesink helpen iddquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:50 schreef Zelva het volgende:
Vind het helemaal niet erg. Krijgt ie wat meer ruimte om wat te doen.
Knechten voor Kelderman en Gesink.quote:
Zeker ook omdat ie in de tijdrit daar alles en iedereen naar huis reed.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die Ronde Van Zwitserland 2011 wordt op deze manier wel heel dubieus.
die is vorig jaar overleden ja..quote:
Nee hoor, weer 1 van de jonge renners die veelbelovend begint maar daarna niet kan doorzetten en terug naar de middelmaat valt.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die Ronde Van Zwitserland 2011 wordt op deze manier wel heel dubieus.
Maar dat was toch gewoon een vervelend ongeluk?quote:
In de bergritten reed hij daar wel een belachelijk hoog W/kgquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:51 schreef Zelva het volgende:
[..]
Zeker ook omdat ie in de tijdrit daar alles en iedereen naar huis reed.
Jaar daarvoor, dat weet ik ja, maar ik wist niks over geruchten rondom zijn dood...het was toch een vrij duidelijk verhaal? Erg triest en wat bizar, maar wel duidelijk...quote:
Reageer anders gewoon niet. Je mag er toch vanuit gaan dat Kruiswijk op dit parcours een betere tijd neerzet dan Tjallingiiquote:
Was dat niet met een garagepoort of zoiets?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar dat was toch gewoon een vervelend ongeluk?
Nee.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:52 schreef LetItBleed het volgende:
[..]
Reageer anders gewoon niet. Je mag er toch vanuit gaan dat Kruiswijk op dit parcours een betere tijd neerzet dan Tjallingii
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |