Ja heerlijk, en op de muziekspeler een hoop Zuid-Afrikaanse nationalistische liedjes wat iedereen meezingt, en natuurlijk linedancing.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:18 schreef Karina het volgende:
Beetje terug naar de oertijdVS en The Flinstones.
Mijn ervaring is anders bij m'n neef in Durban. Eerst een goed fikkie maken onder het genot van veel castle biertjes en daarna als het de kooltjes goed heet zijn de boerenworst en steak erop. Hele verhaal gaat wel de volledige avond duren.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is ook geen culinair hoogstandje, gewoon vlees erop smijten en als je na een uur met je alcoholische rotkop nog niet vergeten bent dat er wat opligt dan graai je het eraf en eet je 't met je handen op.
Die Vega gehaktvervanger van Tivall is best goed te doen moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:09 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja vega-gehakt is best te doen, mijn vriendin eet geen vlees. En met kruiden enzo is een hoop goed te maken.
Linedancing is vermaak voor tokkies.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:20 schreef Karina het volgende:
Linedancing vind ik dan wel weer gay maar ook voor mensen zonder ritmegevoel.
Ja maar dat is stedelijk, ik was op een echte Boere-Afrikaner verjaardag ergens in zo'n blank dorpje van die paar overgebleven nationalisten ergens in de savanne.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:20 schreef Tem het volgende:
[..]
Mijn ervaring is anders bij m'n neef in Durban. Eerst een goed fikkie maken onder het genot van veel castle biertjes en daarna als het de kooltjes goed heet zijn de boerenworst en steak erop. Hele verhaal gaat wel de volledige avond duren.
Past wel bij VS.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:20 schreef Karina het volgende:
Deze draaiden ze constant.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:20 schreef Karina het volgende:
Dat wel maar het geeft mij nou niet bepaald een "heterogevoel", omdat hij zei zich nog nooit zo hetero te hebben gevoeld.quote:
Nouja, tussen country-muziek en vengaboys zit nog wel verschil.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat wel maar het geeft mij nou niet bepaald een "heterogevoel", omdat hij zei zich nog nooit zo hetero te hebben gevoeld.
Je voelt je tussen een stel homo's al snel erg heteroseksueel, natuurlijkquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat wel maar het geeft mij nou niet bepaald een "heterogevoel", omdat hij zei zich nog nooit zo hetero te hebben gevoeld.
Achy breaky heart is niet ver verwijderd van vengaboysquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nouja, tussen country-muziek en vengaboys zit nog wel verschil.
Toch blijft het het een van het meest oprecht vriendelijke en open volk dat ik heb leren kennen. Zolang je maar blank was.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:22 schreef Tem het volgende:
Naja, vlees laten verfikken is gewoon zonde. Je kan wel zien dat het boeren zijn.
Ik wil ook nog een keer naar Arkansas, maar weet niet of ik dat overleef.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Achy breaky heart is niet ver verwijderd van vengaboys
Anders komen ze je volgens oud gebruik met een hooivork achter je aan?quote:
Neuh, dan negeren ze je gewoon, of behandelen je als grof vuil.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:26 schreef OProg het volgende:
[..]
Anders komen ze je volgens oud gebruik met een hooivork achter je aan?
Ik las Alaska....quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik wil ook nog een keer naar Arkansas, maar weet niet of ik dat overleef.
Eigenlijk is 'negeren' best een passend woord hier.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neuh, dan negeren ze je gewoon, of behandelen je als grof vuil.
Ah verschilt ook per persoon hoor, maar je hebt er blanken tussenzitten die echt zich nog gedragen alsof zwarten hun slaaf zijn. Bij de benzinepomp gewoon foeteren dat 't sneller moet omdat 't luie donders zijn en dat ze de ramen moeten poetsen en noem maar op, of tegen obers zeggen dat ze harder moeten lopen of anders maar een blanke ober moeten sturen, en dat soort dingen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:27 schreef OProg het volgende:
[..]
Eigenlijk is 'negeren' best een passend woord hier.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:27 schreef OProg het volgende:
[..]
Eigenlijk is 'negeren' best een passend woord hier.
Ik heb er eigenlijk best heimwee naar, terwijl toen ik er zat ik eigenlijk alle ellende daar wel zat was.quote:
Hoe lang ben je daar al weg? Anders ga je toch een keertje terug voor vakantie?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk best heimwee naar, terwijl toen ik er zat ik eigenlijk alle ellende daar wel zat was.
Nu een jaartje of 2 geloof ik.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe lang ben je daar al weg? Anders ga je toch een keertje terug voor vakantie?
Iets met groen gras en de andere kant.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk best heimwee naar, terwijl toen ik er zat ik eigenlijk alle ellende daar wel zat was.
Nouja het gras is hier daadwerkelijk groener, je hoeft niet constant over je schouders te kijken, je kan gewoon over straat lopen, je wordt niet constant uitgemaakt voor vanalles om je huidskleur en noem maar op. Maar Afrika was prachtig qua natuur, lekker door de savanne rijden op je vrije dag, parelwitte stranden, mooie bergen, heerlijke strandtentjes, echt een terrasjescultuur met vrienden, etc.quote:
Het is hier wel aardig weer op dit moment.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Met deze regen is het gras overal weer groen
Mjah. Er zullen natuurlijk best voordelen aan zitten maar ik moet zeggen dat het me compleet niet trekt.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nouja het gras is hier daadwerkelijk groener, je hoeft niet constant over je schouders te kijken, je kan gewoon over straat lopen, je wordt niet constant uitgemaakt voor vanalles om je huidskleur en noem maar op. Maar Afrika was prachtig qua natuur, lekker door de savanne rijden op je vrije dag, parelwitte stranden, mooie bergen, heerlijke strandtentjes, echt een terrasjescultuur met vrienden, etc.
Je moet gewoon meer bewust zijn wat je doet en je omgeving, voor de rest is het prima uit te houden. En je moet geen aanstoot nemen aan wat je allemaal om je heen ziet, want dan wordt je gek. Gewoon lekker oogkleppen op en je eigen ding doen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:44 schreef OProg het volgende:
[..]
Mjah. Er zullen natuurlijk best voordelen aan zitten maar ik moet zeggen dat het me compleet niet trekt.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:44 schreef Karina het volgende:
Het is koud hier, zat ik maar op een mooi parelwit strand met een glas wijn of een ijsje.
Misschien kan je dat soort teksten in je poesie kwijt.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook nog liggen. Wat wil je daar mee zeggen?
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:49 schreef Tem het volgende:
[..]
Misschien kan je dat soort teksten in je poesie kwijt.
Ik zit zo ver mogelijk bij beiden vandaan.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:15 schreef Kentoet het volgende:
Hoi hoi goedemorgen.
Als er ooit een meet komt van deze SC, gaan boldie en elflettering ruzie maken om wie naast Specularium mag zitten.
Ook vanavond Pietertje.quote:De grote geschiedenisquiz
20:20 - 22:00
Voor de twaalfde keer georganiseerd, in samenwerking met het Historisch Nieuwsblad en de Volkskrant en uitgezonden vanuit de Zuiderkerk in Amsterdam. Vijf teams gaan de strijd met elkaar aan: cabaretiers, met Sanne Wallis de Vries, Ellen Dikker en Pieter Derks; bloggers, met Bert Brussen, Ellen Diermanse en Jochem van den Berg; wetenschappers, met Midas Dekkers, Vanessa Evers en Ivan Wolffers; kamerleden uit de oppositie, met Liesbeth van Tongeren (GroenLinks), Paul van Meenen (D66) en Gert-Jan Segers (ChristenUnie) en de 'onbekende Nederlanders' oftewel 'het lezersteam
Story of your life.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:08 schreef Boldface het volgende:
[..]
Ik zit zo ver mogelijk bij beiden vandaan.
Optie 2.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:17 schreef timmmmm het volgende:
Zulks een dilemma. Mezelf thuis opsluiten zonder voer, of me de bank uit hijsen om naar de winkel te fietsen om me vanavond op te sluiten én vol te vreten
Kaassoufflé en frikadellen.quote:
3 dingen tegelijk dus want die docu over The Eagles op 3 lijkt me ook wel aardig.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Om 20:00 New Kids Turbo op SBS.
JONGEH
Zeikert.quote:
Ze hadden hier opeens de cayennesaus niet meer voor bij de chickenwings.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat hebben ze bij domino's ook, en dan hoef ik niet te bewegen
Ook nog het Unieke Talent.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:26 schreef OProg het volgende:
[..]
3 dingen tegelijk dus want die docu over The Eagles op 3 lijkt me ook wel aardig.
Mijn beeld is niet breed genoeg om hem te vangen. Dat past bij Sjek ook maar net.quote:
Dat was echt zo "net niet leuk". Het enige dat er nog aan ontbrak is Claudia de Breij. Die had er perfect tussen gepast.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:42 schreef Specularium het volgende:
Dit was het nieuws moet eens even snel terugkomen.
Ik vond alleen het laatste seizoen niet zo.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat was echt zo "net niet leuk". Het enige dat er nog aan ontbrak is Claudia de Breij. Die had er perfect tussen gepast.
Paul de Leeuw moet gaan pauzeren, inderdaad. En hij moet een luchtiger programma gaan maken. De onderwerpen zijn te zwaar voor zaterdagavond-entertainment. Vorige week ellenlang geneuzel over boeken, laatst om de haverklap de ene na de andere ziekte... - dat is geen vermaak voor prime time.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:36 schreef Specularium het volgende:
Nouja, wordt toch tijd dat die pad een keer opdondert.
Veel te langdradig. Totaal niet boeiend voor een breed publiek. Zap... en de kijkers zijn weg naar RTL4.quote:
Er zijn anders plannen om van de Quiz straks een apart programma te maken als Paul de Leeuw stopt. Waarom zouden ze dat doen? Omdat het zo niet-grappig is?quote:
Omdat ze zelf denken dat het wel grappig is vrees ik.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er zijn anders plannen om van de Quiz straks een apart programma te maken als Paul de Leeuw stopt. Waarom zouden ze dat doen? Omdat het zo niet-grappig is?
Dat de massa het slikt als zoete koek wil nog niet zeggen dat het grappig is.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er zijn anders plannen om van de Quiz straks een apart programma te maken als Paul de Leeuw stopt. Waarom zouden ze dat doen? Omdat het zo niet-grappig is?
Jij bent nou niet bepaald een autoriteit op het gebied van wat wel of niet grappig is natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat was echt zo "net niet leuk". Het enige dat er nog aan ontbrak is Claudia de Breij. Die had er perfect tussen gepast.
Iemand die het langdradige boekenitem leuk vond en de quiz "pijnlijk niet-grappig" is allebehalve de gemiddelde kijker op Prime Time op Nederland 1. Op dat tijdstip hoort vermaak voor een breed publiek.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:53 schreef hexje het volgende:
[..]
Dat de massa het slikt als zoete koek wil nog niet zeggen dat het grappig is.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:53 schreef hexje het volgende:
[..]
Dat de massa het slikt als zoete koek wil nog niet zeggen dat het grappig is.
hapgids.nlquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:17 schreef timmmmm het volgende:
Zulks een dilemma. Mezelf thuis opsluiten zonder voer, of me de bank uit hijsen om naar de winkel te fietsen om me vanavond op te sluiten én vol te vreten
Gek genoeg word ik in het echte leven regelmatig grappig gevonden.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:53 schreef Tem het volgende:
[..]
Jij bent nou niet bepaald een autoriteit op het gebied van wat wel of niet grappig is natuurlijk.
Corrie is druk met de stofzuigerslang, komt zo wel weer bovendrijven.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
karina heeft al meer dan een pagina niet gepost. ik maak me zorgen
Op de Zonnebloem zeker.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gek genoeg word ik in het echte leven regelmatig grappig gevonden.
Ik vraag me dan af waar jij het echte leven opzoekt.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gek genoeg word ik in het echte leven regelmatig grappig gevonden.
Zij is het vlees aan het marineren voor maandag.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
karina heeft al meer dan een pagina niet gepost. ik maak me zorgen
je beseft dat je dit in het groot in de voorraadkast kan opslaan en dat het minstens 6 maanden houdbaar is?quote:
Deze soort van acteur die ik in New Kids zie.quote:
De hort op geweest?quote:
De Mol?quote:
Iemand had de boel weer laten lopen op straat?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:25 schreef Specularium het volgende:
Ik zag dat Corrie weer wakker is inmiddels.
De geschiedenisquiz op 2, New Kids op SBS. Eagles docu op 3.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:29 schreef hexje het volgende:
Er is echt niks leuks op de tv. Heb ook geen boek in huis waar ik nu in wil beginnen.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:30 schreef OProg het volgende:
[..]
De geschiedenisquiz op 2, New Kids op SBS. Eagles docu op 3.
Ik ben nu bij optie 1.
Als je d'r aan d'r voeten omhangt is het net of ze lacht.quote:
quote:
Ik had begrepen dat Elfletterig dat was.quote:Reportage Volg de ontwikkeling in de baarmoeder van een van de meest fascinerende missers van de voortplanting - eeneiige tweelingen.
Een misser?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:37 schreef OProg het volgende:
[..]
[..]
Ik had begrepen dat Elfletterig dat was.
Zijn tweelingbroer is dus zeventienletterig?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:37 schreef OProg het volgende:
[..]
[..]
Een fascinerende missers van de voortplanting zelfs.quote:
Dan is het een soort dubbele misser.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zijn tweelingbroer is dus zeventienletterig?
Boldface.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:37 schreef OProg het volgende:
[..]
[..]
Is het een tweeling?quote:
Dan wordt het wel een beetje raar ook als ze elkaar helpen met ballenscheren enzo.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:03 schreef Tem het volgende:
Dat zou het een beetje incestueus maken allemaal.
Dat je er om lacht maakt het geen komedie.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:11 schreef Tem het volgende:
[..]
Silver Linings Playbook heb ik laatst gekeken. Die vond ik wel grappig.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat je er om lacht maakt het geen komedie.
30 rock vond ik leuk ja. Zeker de eerste 2 seizoenen.quote:
Hm ja imdb kan wel meer zeggenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:18 schreef Tem het volgende:
[..]![]()
Staat:
Silver Linings Playbook (2012)
Certificate: 6 122 min - Comedy | Drama | Romance - 28 February 2013 (Netherlands)
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:22 schreef hexje het volgende:
[..]
30 rock vond ik leuk ja. Zeker de eerste 2 seizoenen.
Nou Njos, ik vond het wel een komedie. Had zeker flink wat aspecten die overeenkomen met een komedie.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hm ja imdb kan wel meer zeggenik vond het geen komedie, gewoon een leuke drama ofzo.
Young adult is wel leuk (Y)
Dat heb ik ook met de Holocaust.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat je er om lacht maakt het geen komedie.
Okee temtummetje. Dan begreep ik de grappen misschien nietquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:26 schreef Tem het volgende:
[..]
Nou Njos, ik vond het wel een komedie. Had zeker flink wat aspecten die overeenkomen met een komedie.
Nogal ja.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:28 schreef Tem het volgende:
Ik vond saving private ryan ook geen oorlogsfilm. meer een kutfilm.
Het moraaltje in de film was inderdaad was misselijkmakend.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:28 schreef Tem het volgende:
Ik vond saving private ryan ook geen oorlogsfilm. meer een kutfilm.
Temtummetje, wat is deze?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Okee temtummetje. Dan begreep ik de grappen misschien niet
Ik wel hoor. Alleen die vleesscene vond ik vies.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:45 schreef Specularium het volgende:
Ik heb gemerkt dat vrouwen Freddy got fingered over het algemeen niet zo waarderen.
Op comedy gebied vind ik de films het leukst waar vrouwen over het algemeen geen reet aan vinden. Apart genre.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:45 schreef Specularium het volgende:
Ik heb gemerkt dat vrouwen Freddy got fingered over het algemeen niet zo waarderen.
Die blijft briljant.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:45 schreef Specularium het volgende:
Te laat om te vangen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:33 schreef Specularium het volgende:
Keihard lachen op 4.
Ik lig al op de grond.
net afgelopen en stukken beter dan de NL versie. Maar de US versie vind ik leuker.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoe is The Voice UK?
Pure of razende aids?
Ja, maar Corrie vroeg daar laatst naar.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:52 schreef OProg het volgende:
Dat Anger Management vind ik ook behoorlijk tegenvallen.
Ik kan daar bij goede gasten wel om lachen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:56 schreef Specularium het volgende:
Ik vind het veel erger dat ik de Graham Norton Show wel leuk vind.
Nu snap ik waar Het Unieke Talent op wil lijken en niet lukt.
Zijn gasten zijn daar om de een of andere reden altijd goed.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:57 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik kan daar bij goede gasten wel om lachen.
Is geen schelden snap dat dan.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:58 schreef Specularium het volgende:
Corrie gaat gelijk weer schelden.
Zal wel door de pH-waarde komen.
In de meeste gevallen wel ja.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zijn gasten zijn daar om de een of andere reden altijd goed.
Zelfs van figuren waar je het niet van verwacht.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:07 schreef Karina het volgende:
Hebben jullie de nieuwe ESF smiley al gezien:
quote:
Ik vrees dat ik dat niet aankan.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:11 schreef Karina het volgende:
Heej ik verwacht jullie wel in het topic de 14e he? Ik mag oppassen.
Jij bent bij die meet zeker? Moet ik hier ook oppassen op die rekels?quote:
ben niet de enige mod hier hequote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij bent bij die meet zeker? Moet ik hier ook oppassen op die rekels?
Mmm beter niet misschien, ik ben te soft denk ik.
De horror.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:56 schreef OProg het volgende:
De vierde man is nu op RTL8.
Jeroen krabbe als Gerard Reve.
hij meld zich altijd afquote:
Het was ook niet vol te houden.quote:
Voorschurft heeft nu een erectie.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:21 schreef Karina het volgende:
Hij tongzoent toch met Thom Hoffman in die film? Of neukt zelfs met hem dacht ik?
Daarom zie je hem nu niet hier, hij zit te kijken en te frummelen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Voorschurft heeft nu een erectie.
ja halve finale of ze door mag naar het "echte" ESF.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:22 schreef Specularium het volgende:
Hoe zit dat met die ESF, komt Anouk dinsdag ook al?
Geen idee, maar ik ga er niet op zitten wachten.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:21 schreef Karina het volgende:
Hij tongzoent toch met Thom Hoffman in die film? Of neukt zelfs met hem dacht ik?
Dus dinsdag is het afgelopen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:23 schreef Karina het volgende:
[..]
ja halve finale of ze door mag naar het "echte" ESF.
Herkenbaarquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:23 schreef Specularium het volgende:
Ik weet in ieder geval weer dat RTL8 op 11 zit.
Jij gebruikt liever copuleren?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:23 schreef De_Guidance het volgende:
Neukt, dat woord vind ik echt niet kunnen.
Wat gebruik jij dan? De liefde bedrijven?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:23 schreef De_Guidance het volgende:
Neukt, dat woord vind ik echt niet kunnen.
Werkt meestal ook wel.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Keiharde neukseks is te direct? Dekt wel de lading.
Moet hem eens downloaden denk ik.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Enige serie die ik ooit nog in een dvdbox zou moeten hebben.
Sopranos.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Enige serie die ik ooit nog in een dvdbox zou moeten hebben.
33 discs en dan weet je alles.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:29 schreef Specularium het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/m(...)11/1002004013291320/
60 euro, prima prijs.
Alle seizoenen? Dat valt reuze mee. Bij Blokker tientje per seizoen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:29 schreef Specularium het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/m(...)11/1002004013291320/
60 euro, prima prijs.
Ik heb alles een keer gedownload, maar viel zwaar tegen om het weer te zien.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:31 schreef Karina het volgende:
Ik zag ooit een aanbieding van la Piovra, niet gekocht, zo een spijt van
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:31 schreef Specularium het volgende:
Je ziet Kelly opgroeien vanuit jailbait.
Ja kloptquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:37 schreef Specularium het volgende:
Prima foto.
Volgens mij zijn ze er alleen pas geleden afgehaald.
Oh leuk, Vincentquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:35 schreef Karina het volgende:
Ik heb een poosje geleden de box van Beauty and the Beast gekochtde oude.
[ afbeelding ]
Daar heb ik 1 aflevering van gezien, maar ik vond het niet zo.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik volg nu de remake, maar die is minder leuk.
Hier ziet er inderdaad wat strak getrokken uit, onze Martijn uit Vlaardingen.quote:
Vlaardingen ook of all placesquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:44 schreef OProg het volgende:
[..]
Hier ziet er inderdaad wat strak getrokken uit, onze Martijn uit Vlaardingen.
Ze ging eerst voor Bassie.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:44 schreef OProg het volgende:
[..]
Hier ziet er inderdaad wat strak getrokken uit, onze Martijn uit Vlaardingen.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:44 schreef Tem het volgende:
Hij kijkt zo van: Ik heb een lekker wijf Kelly Bundy gescoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |