Ja heerlijk, en op de muziekspeler een hoop Zuid-Afrikaanse nationalistische liedjes wat iedereen meezingt, en natuurlijk linedancing.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:18 schreef Karina het volgende:
Beetje terug naar de oertijdVS en The Flinstones.
Mijn ervaring is anders bij m'n neef in Durban. Eerst een goed fikkie maken onder het genot van veel castle biertjes en daarna als het de kooltjes goed heet zijn de boerenworst en steak erop. Hele verhaal gaat wel de volledige avond duren.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is ook geen culinair hoogstandje, gewoon vlees erop smijten en als je na een uur met je alcoholische rotkop nog niet vergeten bent dat er wat opligt dan graai je het eraf en eet je 't met je handen op.
Die Vega gehaktvervanger van Tivall is best goed te doen moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:09 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja vega-gehakt is best te doen, mijn vriendin eet geen vlees. En met kruiden enzo is een hoop goed te maken.
Linedancing is vermaak voor tokkies.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:20 schreef Karina het volgende:
Linedancing vind ik dan wel weer gay maar ook voor mensen zonder ritmegevoel.
Ja maar dat is stedelijk, ik was op een echte Boere-Afrikaner verjaardag ergens in zo'n blank dorpje van die paar overgebleven nationalisten ergens in de savanne.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:20 schreef Tem het volgende:
[..]
Mijn ervaring is anders bij m'n neef in Durban. Eerst een goed fikkie maken onder het genot van veel castle biertjes en daarna als het de kooltjes goed heet zijn de boerenworst en steak erop. Hele verhaal gaat wel de volledige avond duren.
Past wel bij VS.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:20 schreef Karina het volgende:
Deze draaiden ze constant.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:20 schreef Karina het volgende:
Dat wel maar het geeft mij nou niet bepaald een "heterogevoel", omdat hij zei zich nog nooit zo hetero te hebben gevoeld.quote:
Nouja, tussen country-muziek en vengaboys zit nog wel verschil.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat wel maar het geeft mij nou niet bepaald een "heterogevoel", omdat hij zei zich nog nooit zo hetero te hebben gevoeld.
Je voelt je tussen een stel homo's al snel erg heteroseksueel, natuurlijkquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat wel maar het geeft mij nou niet bepaald een "heterogevoel", omdat hij zei zich nog nooit zo hetero te hebben gevoeld.
Achy breaky heart is niet ver verwijderd van vengaboysquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nouja, tussen country-muziek en vengaboys zit nog wel verschil.
Toch blijft het het een van het meest oprecht vriendelijke en open volk dat ik heb leren kennen. Zolang je maar blank was.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:22 schreef Tem het volgende:
Naja, vlees laten verfikken is gewoon zonde. Je kan wel zien dat het boeren zijn.
Ik wil ook nog een keer naar Arkansas, maar weet niet of ik dat overleef.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Achy breaky heart is niet ver verwijderd van vengaboys
Anders komen ze je volgens oud gebruik met een hooivork achter je aan?quote:
Neuh, dan negeren ze je gewoon, of behandelen je als grof vuil.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:26 schreef OProg het volgende:
[..]
Anders komen ze je volgens oud gebruik met een hooivork achter je aan?
Ik las Alaska....quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik wil ook nog een keer naar Arkansas, maar weet niet of ik dat overleef.
Eigenlijk is 'negeren' best een passend woord hier.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neuh, dan negeren ze je gewoon, of behandelen je als grof vuil.
Ah verschilt ook per persoon hoor, maar je hebt er blanken tussenzitten die echt zich nog gedragen alsof zwarten hun slaaf zijn. Bij de benzinepomp gewoon foeteren dat 't sneller moet omdat 't luie donders zijn en dat ze de ramen moeten poetsen en noem maar op, of tegen obers zeggen dat ze harder moeten lopen of anders maar een blanke ober moeten sturen, en dat soort dingen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:27 schreef OProg het volgende:
[..]
Eigenlijk is 'negeren' best een passend woord hier.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:27 schreef OProg het volgende:
[..]
Eigenlijk is 'negeren' best een passend woord hier.
Ik heb er eigenlijk best heimwee naar, terwijl toen ik er zat ik eigenlijk alle ellende daar wel zat was.quote:
Hoe lang ben je daar al weg? Anders ga je toch een keertje terug voor vakantie?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk best heimwee naar, terwijl toen ik er zat ik eigenlijk alle ellende daar wel zat was.
Nu een jaartje of 2 geloof ik.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe lang ben je daar al weg? Anders ga je toch een keertje terug voor vakantie?
Iets met groen gras en de andere kant.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk best heimwee naar, terwijl toen ik er zat ik eigenlijk alle ellende daar wel zat was.
Nouja het gras is hier daadwerkelijk groener, je hoeft niet constant over je schouders te kijken, je kan gewoon over straat lopen, je wordt niet constant uitgemaakt voor vanalles om je huidskleur en noem maar op. Maar Afrika was prachtig qua natuur, lekker door de savanne rijden op je vrije dag, parelwitte stranden, mooie bergen, heerlijke strandtentjes, echt een terrasjescultuur met vrienden, etc.quote:
Het is hier wel aardig weer op dit moment.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Met deze regen is het gras overal weer groen
Mjah. Er zullen natuurlijk best voordelen aan zitten maar ik moet zeggen dat het me compleet niet trekt.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nouja het gras is hier daadwerkelijk groener, je hoeft niet constant over je schouders te kijken, je kan gewoon over straat lopen, je wordt niet constant uitgemaakt voor vanalles om je huidskleur en noem maar op. Maar Afrika was prachtig qua natuur, lekker door de savanne rijden op je vrije dag, parelwitte stranden, mooie bergen, heerlijke strandtentjes, echt een terrasjescultuur met vrienden, etc.
Je moet gewoon meer bewust zijn wat je doet en je omgeving, voor de rest is het prima uit te houden. En je moet geen aanstoot nemen aan wat je allemaal om je heen ziet, want dan wordt je gek. Gewoon lekker oogkleppen op en je eigen ding doen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:44 schreef OProg het volgende:
[..]
Mjah. Er zullen natuurlijk best voordelen aan zitten maar ik moet zeggen dat het me compleet niet trekt.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:44 schreef Karina het volgende:
Het is koud hier, zat ik maar op een mooi parelwit strand met een glas wijn of een ijsje.
Misschien kan je dat soort teksten in je poesie kwijt.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook nog liggen. Wat wil je daar mee zeggen?
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:49 schreef Tem het volgende:
[..]
Misschien kan je dat soort teksten in je poesie kwijt.
Ik zit zo ver mogelijk bij beiden vandaan.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:15 schreef Kentoet het volgende:
Hoi hoi goedemorgen.
Als er ooit een meet komt van deze SC, gaan boldie en elflettering ruzie maken om wie naast Specularium mag zitten.
Ook vanavond Pietertje.quote:De grote geschiedenisquiz
20:20 - 22:00
Voor de twaalfde keer georganiseerd, in samenwerking met het Historisch Nieuwsblad en de Volkskrant en uitgezonden vanuit de Zuiderkerk in Amsterdam. Vijf teams gaan de strijd met elkaar aan: cabaretiers, met Sanne Wallis de Vries, Ellen Dikker en Pieter Derks; bloggers, met Bert Brussen, Ellen Diermanse en Jochem van den Berg; wetenschappers, met Midas Dekkers, Vanessa Evers en Ivan Wolffers; kamerleden uit de oppositie, met Liesbeth van Tongeren (GroenLinks), Paul van Meenen (D66) en Gert-Jan Segers (ChristenUnie) en de 'onbekende Nederlanders' oftewel 'het lezersteam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |