Die heb ik hier staan.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:54 schreef Drugshond het volgende:
Seven Psychopaths (2012)
Is wel een leuke film met een twist.
Nee daar heb ik een hekel aan, romantische komedie, bah.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:55 schreef Specularium het volgende:
Corrie houdt niet van grapjes.
Alleen van romantische komedie.
Ik vond er niet veel aan. Colin Farrell verneukt de film.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:55 schreef Karina het volgende:
Had Tem het van de week ook al over. Maar ik zag comedy erbij staan, daar ben ik nooit zo gek op.l
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee daar heb ik een hekel aan, romantische komedie, bah.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:56 schreef Karina het volgende:
De enige die ik wel aardig vond was What Women Want (2000) - IMDb
Eerst ff het emotionele stuk.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:58 schreef Specularium het volgende:
Ze moeten wel even binnenkort gaan vechten, duurt veel te lang.
Nouja ik heb hem ook gezien.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:59 schreef OProg het volgende:
What Woman Want vond ik toen ook wel grappig.
En eerlijk zeggen, wat vond je ervan? Die was toch best leuk, in het genre.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nouja ik heb hem ook gezien.
Dat is het ergste.
Koreaans lees ik op de googles.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:00 schreef Drugshond het volgende:
My Sassy Girl (2001) - Maar dan de Japanse uitvoering.
Wil je dat ook al?quote:
Direct to video sequels van dit soort films is vrijwel altijd volledig ruk.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:12 schreef Specularium het volgende:
Ik had ook laatst Iron Eagle 4 gezien.
Pure aids, slecht verhaal, even Doug erin gepropt, beelden gerecycled.
Deel 9 pas.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:13 schreef Karina het volgende:
Sequels zijn zelden goed. Hellraiser werd ook elke keer slechter.
De laatste
Hellraiser: Revelations (2011) - IMDb
Oe die ken ik nog niet. Even zoeken.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:16 schreef Specularium het volgende:
Ik heb Texas Chainsaw 3d ook nog zag ik.
Die heb ik gezien. Helemaal goed.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:20 schreef Specularium het volgende:
Maar wil je harde negers zien moet je Django kijken.
"What's that nigger doing on a horse?"quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:20 schreef Specularium het volgende:
Maar wil je harde negers zien moet je Django kijken.
Beters.quote:
RTL7 Best of the bestquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:33 schreef Drugshond het volgende:
Mijn TV staat uit, waar kijken jullie naar ?
Best of the best, rtl7.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:33 schreef Drugshond het volgende:
Mijn TV staat uit, waar kijken jullie naar ?
Tjah,quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:34 schreef Specularium het volgende:
Wisten jullie dat knakworst pindasaus helemaal geen goeie combinatie is?
Nee maar ik kan me er wel iets bij voorstellen, daar moet mayo op geen pindasaus.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:34 schreef Specularium het volgende:
Wisten jullie dat knakworst pindasaus helemaal geen goeie combinatie is?
Jij zit ook in elke SCquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee maar ik kan me er wel iets bij voorstellen, daar moet mayo op geen pindasaus.
Oh, Oké. Ik kom jou namelijk overal en altijd tegen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee? Alleen in deze en in de TV SC op zondag. En soms in de VBL SC.
Dat is helemaal niet waar. En moet jij zeggenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:40 schreef Specularium het volgende:
Corrie zit gewoon in elk topic, met haar 421 posts per dag gemiddeld.
Allemaal figuranten uit Spangas.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:43 schreef OProg het volgende:
Je moet met dit ook op de figuranten in de achtergrond letten.
Blijf je toch wakker tot je wel moe bent?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:50 schreef Karina het volgende:
Ik moet eigenlijk naar bed denk ik, maar ik ben niet meer moe.
Idem. Maar dat ik ook omdat ik donderdag overdag zo ongeveer permanent geslapen heb.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:50 schreef Karina het volgende:
Ik moet eigenlijk naar bed denk ik, maar ik ben niet meer moe.
Ja ik hoef toch niet weg morgen. Ik kijk met je mee.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Blijf je toch wakker tot je wel moe bent?
Meestal komt die golf weer in een uur of 2 terug.
Ik ook donderdag, maar dat kwam omdat ik vroeg wakker werd met migraine, medicijnen genomen en toen werd ik pas laat weer wakker. En vandaag vanmiddag even geslapenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:51 schreef OProg het volgende:
[..]
Idem. Maar dat ik ook omdat ik donderdag overdag zo ongeveer permanent geslapen heb.
Ja, maar dan goed uitgewerkt.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:54 schreef Karina het volgende:
Oh dit is iets anders dan wat ik dacht, hij heeft ook een programma met youtubefilmpjes.
Die van mij draait ook nog steeds.quote:
quote:You have 10045041 candies!
You have 42749012 lollipops!
You have eaten 1087833 candies!
Wat is deze?quote:A lollipop is a type of confectionery consisting mainly of hardened, flavored sucrose with corn syrup mounted on a stick and intended for sucking or licking.
Ja dat. En het is geen kutspel het is leuk. Al zit ik nu een beetje vast.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:59 schreef Specularium het volgende:
Oh is dat dat kutspel dat in GAM stond?
Dat ga ik ook maar weer doen, want je krijgt er extra health voor.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:58 schreef Karina het volgende:
ik heb mijn candies gisteren per ongeluk opgegeten
Moet nog steeds die stomme dragon verslaan.
Hij heeft een directory vol denk ik.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:27 schreef Boldface het volgende:
[..]
Eén van de 638 standaardplaatjes van Specularium
Ooit komt er een tentoonstelling van.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij heeft een directory vol denk ik.
Voor elke gelegenheid 1.
Ik zou een kaartje kopen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:29 schreef Boldface het volgende:
[..]
Ooit komt er een tentoonstelling van.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:27 schreef Boldface het volgende:
[..]
Eén van de 638 standaardplaatjes van Specularium
Prima, maar ken jij Karina dan?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:58 schreef hugecooll het volgende:
Haha het viel me op dat er 's nachts voornamelijk in sc's wordt gepost dus ik dacht ik kom es hoi zeggen. De sc van wgr is vrijwel dood dus moet je je horizon verbreden
Ah ok dan. Welkom. Al ga ik wel zo slapen, sorry. Ben doodop.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 03:02 schreef hugecooll het volgende:
Ik herken karina. Ik doelde er meer op dat zij net wegging toen ik binnenkwam
Omdat ze allebei geen humor hebben?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:09 schreef Tem het volgende:
Boldie en Elflettering wonen waarschijnlijk samen.
Precies, volgens mij doen ze ook van die fietspuzzeltochten. Kaartje op het stuur en alles.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Omdat ze allebei geen humor hebben?
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:09 schreef Tem het volgende:
Boldie en Elflettering wonen waarschijnlijk samen.
Als jullie liefdesnestje zich in Zwolle bevindt, dan wel.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat? Dat ik bij jou in de buurt woon? Geen idee...
Ik woon (zonder liefdesnestje) in Zwolle ja. Jij ook dus?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:26 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Als jullie liefdesnestje zich in Zwolle bevindt, dan wel.
Kaasplank half erin.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:20 schreef Tem het volgende:
Corrie ligt nog met nadorst op de bank. Lege flessen wijn in alle hoeken en gaten.
Als ik jarig ben mogen jullie allemaal komen. Ik schaam me niet voor jullie, zoals Corrie.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
We gaan een kringverjaardag doen als Boldie jarig is.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:32 schreef Kentoet het volgende:
Elflettering heeft via DM gevraagd waar ik woon. Ik denk dat hij wil vechten.
Ik ben niet zo'n vechtersbaas.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:32 schreef Kentoet het volgende:
Ik las ergens anders dat hij XXL overhemden draagt.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:32 schreef Kentoet het volgende:
Echt alles wat je hier schrijft (zelfs deze halve waarheid) wordt tegen je gebruikt.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik las ergens anders dat hij XXL overhemden draagt.
Dan weet ik wie hij is.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik las ergens anders dat hij XXL overhemden draagt.
Ja, want die mouwen vallen beter.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Echt alles wat je hier schrijft (zelfs deze halve waarheid) wordt tegen je gebruikt.
Ik heb geen huisgenoot. Tevens bewijs dat je niet weet wie ik ben. Ik heb trouwens ook geen idee of Fettgesicht in Zwolle woont. Dat moet je hem zelf maar vragen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:37 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Dan weet ik wie hij is.
Ik ga hem en boldie bespioneren binnenkort.
Waarom liegen? Geeft toch niets dat jullie samenwonen?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb geen huisgenoot. Tevens bewijs dat je niet weet wie ik ben. Ik heb trouwens ook geen idee of Fettgesicht in Zwolle woont. Dat moet je hem zelf maar vragen.
Ja.... maar..... ik woon helemaal niet samen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:42 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Waarom liegen? Geeft toch niets dat jullie samenwonen?
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja.... maar..... ik woon helemaal niet samen.
Haal mijn pasfoto eens snel offline, schavuit.quote:
Die foto past ons allemaal VS.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Haal mijn pasfoto eens snel offline, schavuit.
quote:
Nee tijdje al, eerst wat gerommeld in huis. Maar ik was wel vrij laat wakker. Jullie hielden me op gisteren.quote:
Ja, dat idee kreeg ik al. En Karina dient Knorrie genoemd te worden, begrijp ik.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:38 schreef Tem het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat het hier voornamelijk echt helemaal nergens over gaat.
Vooral dit ja, niet te serieus worden.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:38 schreef Tem het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat het hier voornamelijk echt helemaal nergens over gaat.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, dat idee kreeg ik al. En Karina dient Knorrie genoemd te worden, begrijp ik.
Nee Koos, de vorige keer dat wij samen in een NWS SC posten kreeg ik een permban.quote:
Des te meer reden om hier te posten.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee Koos, de vorige keer dat wij samen in een NWS SC posten kreeg ik een permban.
Een beetje zoals de +t van van Hanegem?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:40 schreef KoosVogels het volgende:
In mijn woonplaats zetten we steevast een n achter de k.
Iemand die Koert heet, wordt dus Knoert genoemd.
Dus jij bent Knoos?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:40 schreef KoosVogels het volgende:
In mijn woonplaats zetten we steevast een n achter de k.
Iemand die Koert heet, wordt dus Knoert genoemd.
Nee, gewoon Piet.quote:
Weet je niks van, het was hier vanmorgen nog keurig netjes, behalve dan de rooklucht die er hingquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:40 schreef Tem het volgende:
Gisteren maakte je er wel een varkensbende van, Corrie.
maar nu is het een varkensbende?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet je niks van, het was hier vanmorgen nog keurig netjes, behalve dan de rooklucht die er hing
NOG ten opzichte van gisteravond he? En nu nog steeds. Jeetje wat zijn we weer bijdehand.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
maar nu is het een varkensbende?
doe je wel vlot
Kwestie van die gigantische sloopkogels een paar keer laten slingeren.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
maar nu is het een varkensbende?
doe je wel vlot
hehehequote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:46 schreef Tem het volgende:
[..]
Kwestie van die gigantische sloopkogels een paar keer laten slingeren.
Gelukkig ben ik hier ook mod dus ook hier krijg je aan je broek.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Des te meer reden om hier te posten.
Er viel niks op te ruimen man.quote:
Jij wil zeker ruzie he?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:46 schreef Tem het volgende:
[..]
Kwestie van die gigantische sloopkogels een paar keer laten slingeren.
Gelukkig heb je tenminste nog 1 hommel hier die niet over tetten valt.quote:
Als je er over valt zijn ze wel erg groot hoorquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gelukkig heb je tenminste nog 1 hommel hier die niet over tetten valt.
Op valt dan maar.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je er over valt zijn ze wel erg groot hoor
En we houden beiden van mooie mannen, dus hoppa.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik val ook niet op tietenHebben we dat in ieder geval gemeen.
ik heb me laten vertellen dat jij altijd je tetten begint te flashen als je ruzie hebt dus ik ben niet per definitie tegenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Er viel niks op te ruimen man.
[..]
Jij wil zeker ruzie he?
Oh dat ook nog. De rest hier houdt meer van mooie vrouwen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En we houden beiden van mooie mannen, dus hoppa.
Their loss.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat ook nog. De rest hier houdt meer van mooie vrouwen.
Alleen even snel om je off guard te krijgen zodat ik kan slaanquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb me laten vertellen dat jij altijd je tetten begint te flashen als je ruzie hebt dus ik ben niet per definitie tegen
mits zachtjesquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen even snel om je off guard te krijgen zodat ik kan slaan
Ja vega-gehakt is best te doen, mijn vriendin eet geen vlees. En met kruiden enzo is een hoop goed te maken.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:07 schreef Karina het volgende:
Smaakt het dan wel hetzelfde? Kan me voorstellen dat je het met de bonen, etc. niet echt merkt dat het vega spul is.
Hippie.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:10 schreef Tem het volgende:
Ik eet wel vlees, alleen biologisch en niet iedere dag. We eten ook veel vis.
Ik hou wel van iets van de gril maar dit is gewoon een stap terug in de evolutie.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:12 schreef Voorschrift het volgende:
Ik mis de Zuid-Afrikaanse "braai".
[ afbeelding ]
Hartaanval 2.0 op een gril.
En dan lekker de steak met de handen uit elkaar scheuren en opeten.
Het is ook geen culinair hoogstandje, gewoon vlees erop smijten en als je na een uur met je alcoholische rotkop nog niet vergeten bent dat er wat opligt dan graai je het eraf en eet je 't met je handen op.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:15 schreef Tem het volgende:
Ze kunnen het niet echt, zo te zien op dat plaatje.
Heerlijk, en niks geen saus of wat dan ook, gewoon lappen rode vlees op de grill gooien en vreten maar.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:17 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik hou wel van iets van de gril maar dit is gewoon een stap terug in de evolutie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |