Dat zou wel terecht zijn maar ik denk dat de beleidsbepalers in München onterecht met de eer gaan strijken.quote:
morgen man, ben nu overtraindquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga jij nou maar een rondje lopen op die overpriced smurfenschoenen van je.
Bedanktquote:
Ja. Niet nodig.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
gaat alles wel goed kapitein, ik maak me zorgen
Nee, behalve wat studeren en lanterfanten.quote:
oke danquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bedankt
[..]
Ja. Niet nodig.
[..]
Nee, behalve wat studeren en lanterfanten.
Luie lulquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bedankt
[..]
Ja. Niet nodig.
[..]
Nee, behalve wat studeren en lanterfanten.
Waarom is Happel er aanquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:02 schreef Muto het volgende:
4 mei-lijstje gaat hard:
- Happel
- HMF
- MrStylo
- MrSmokey
- Lange_Lans
Vorige week. Die is weer terug.quote:
Slechte zaak dat GestapoGMM hier de dienst uitmaakt.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:02 schreef Muto het volgende:
4 mei-lijstje gaat hard:
- Happel
- HMF
- MrStylo
- MrSmokey
- Lange_Lans
ohohohoh jij durftquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:03 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Slechte zaak dat GestapoGMM hier de dienst uitmaakt.
GGMM huilt momenteel.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:03 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Slechte zaak dat GestapoGMM hier de dienst uitmaakt.
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stijn. Wat doe jij met dit soort grapjassen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Irritant, dat soort mensen die denken dat ze over een vlotte grappige schrijfstijl beschikken en je dan lastigvallen met dit soort troep.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stijn. Wat doe jij met dit soort grapjassen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Reageerde je Tamagotchi er een beetje begripvol op?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Godverdomme, dat moment dat je aan iets denkt en het dan volledig kwijt bent waar je het over hebt.
Einde bericht.
Ik gebruik alleen geweld in extreme gevallen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Of jij ze in elkaar slaat. Of enkel belerend toespreekt.
Wie hier op Fok! zou je graag een tik geven?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik gebruik alleen geweld in extreme gevallen.
TweeGrolsch.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wie hier op Fok! zou je graag een tik geven?
Ik heb er niets mee. Het komt zo aandachtschreeuwerig over.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:15 schreef kapiteintje het volgende:
Het bevalt me wel zo in capslock teksten spuien.
Ik vind mensen die elke paar dagen van UI veranderen ook aandachtschreeuwerig overkomen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb er niets mee. Het komt zo aandachtschreeuwerig over.
Net als deze PI: [ afbeelding ].
Kuch typisch kuchquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind mensen die elke paar dagen van UI veranderen ook aandachtschreeuwerig overkomen.
Dit vond ik de meest briljante conclusie van het topic over de vermiste jongetjes.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:27 schreef moeke1 het volgende:
Als de moeder had geweten dat.........had ze haar kids ook niet meegegeven.
Ik jaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk op iemand anders.
Nu komt ze vast hier.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit vond ik de meest briljante conclusie van het topic over de vermiste jongetjes.
En dus?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
over 2 topics hebben we ook 2017 xdxd
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit vond ik de meest briljante conclusie van het topic over de vermiste jongetjes.
quote:FC Groningen belegt persconferentie: mogelijk financiële injectie
FC Groningen heeft voor zondag een persconferentie belegd. Algemeen directeur Hans Nijland heeft op zijn 53e verjaardag 'een belangrijke mededeling', zo meldt de Groningse club via de officiële kanalen. Rond 14.00 uur zal ook in het stadion bekend worden gemaakt wat de inhoud van de boodschap van Nijland is.
De verwachting is dat Nijland het nieuws over een financiële injectie bekendmaakt, die de begroting van FC Groningen zowel substantieel als structureel een flinke boost zal geven. Er is de laatste weken volop gespeculeerd over de financiële injectie: van de verkoop van de naam van Euroborg tot een andere hoofdsponsor.
FC Groningen kan het seizoen 2013/14 op een zevende plaats afsluiten. Het team van Robert Maaskant, die na dit seizoen vertrekt, heeft zijn goede rangschikking te danken aan een sterke reeks in de laatste weken: dertien punten uit de laatste zes duels. Komend seizoen is Erwin van de Looi hoofdtrainer.
Niks mis mee ouwe pik, beetje de tokkie uithangen is altijd leuk.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:15 schreef kapiteintje het volgende:
Wij hebben dat ook gedaan met topic 2000 bij henquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:22 schreef kapiteintje het volgende:
Ik zou het btw wel netjes vinden als zij ons hier even kwamen feliciteren met ons succes.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
17 topics in 10 maandenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wij hebben dat ook gedaan met topic 2000 bij hen
VBL / [HOOLS] De VBL Kroeg #2000: jippie
Hoe gaan wij in vergelijkting tot ander SC's?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In 9 maanden hebben wij er duizend.
Op naar februari 2014 voor topiek 3000
Over 2013?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe gaan wij in vergelijkting tot ander SC's?
Eén van de hardstlopende.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe gaan wij in vergelijkting tot ander SC's?
ECHTE BAZEN TYPEN MET SHIFTquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:15 schreef kapiteintje het volgende:
voor mensen die geld geven aan FOK!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wtf is abo sc? Ik mag er niet in als ik op de link klik
Ja, maar daar post er ook iemand mee die als hij meepost dan ook echt hard gaat naar de 600 posts. Op een dag had hij er zelfs 1500quote:
Oh verrekquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
voor mensen die geld geven aan FOK!
Misschien moet je de professionele schoenen van Typisch lenen. Het schijnt dat je daar geweldig van gaat lopen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:29 schreef sausagin het volgende:
Loopwedstrijd meedoen straks , benieuwd hoe ik ga presteren.
ik heb altijd rond 180 per dagquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Al zijn wij een soort Ajax en is het een collectief dat het combinerend naar de top brengt.
ABO is een spannend subforum voor mensen die geen leven hebben, en dan ook aan FOK! geld geven. Ik heb er een keer rond gehangen en het is best een gezellige boel in die SC. Voor de rest allerlei saaie topics van Tong, of andere speesjale kuttopics.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wtf is abo sc? Ik mag er niet in als ik op de link klik
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al zijn wij een soort Ajax en is het een collectief dat het combinerend naar de top brengt.
Een clip van FeestDJ Ruudquote:
Ik heb ineens het geld wat ik er voor betaald heb van mijn mama terug gekregen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Misschien moet je de professionele schoenen van Typisch lenen. Het schijnt dat je daar geweldig van gaat lopen.
Die mensen willen gewoon wat te doen hebben op hun vrije zaterdag.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:33 schreef SjaakBauer het volgende:
Burgers die lopen te zoeken naar die twee jongentjes
*jongetjesquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:33 schreef SjaakBauer het volgende:
Burgers die lopen te zoeken naar die twee jongentjes
Ik moest ook met regelmaat verplicht fluiten. Het gewoon éénmalig zo slecht doen dat je wordt overgeslagenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:33 schreef vandermar het volgende:
Zo voetballenik sta al sinds 7 uur op de poten, 2 wedstrijden gefloten en zo dus voetballen
#sielug
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:33 schreef vandermar het volgende:
Zo voetballenik sta al sinds 7 uur op de poten, 2 wedstrijden gefloten en zo dus voetballen
#sielug
En dan? Iemand vind die twee jochies, dan heb je een trauma van hier tot Tokio manquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Die mensen willen gewoon wat te doen hebben op hun vrije zaterdag.
Ik doe het vrijwilligquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moest ook met regelmaat verplicht fluiten. Het gewoon éénmalig zo slecht doen dat je wordt overgeslagen
wie heeft meeste posts gezetquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:35 schreef Ajacied422 het volgende:
We hebben in de maand mei zoveel posts gemaakt sinds update half 1:
Fluiten bij de pupillenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:33 schreef vandermar het volgende:
#sielug
We zijn de drukste SC?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:35 schreef Ajacied422 het volgende:
We hebben in de maand mei zoveel posts gemaakt sinds update half 1:
001 25774 VBL Slowchat, voor internethooligans en andere debielen
Belle Helene?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:34 schreef Typisch het volgende:
JE BENT INEENS GEEN KIND MEER, MAAR ZO MOOI EN MINSTENS 17
dan worden ze misschien net zulke helden als die negert in amerikaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:35 schreef SjaakBauer het volgende:
En dan? Iemand vind die twee jochies, dan heb je een trauma van hier tot Tokio manNiet te vergeten alle forensische aanwijzingen die ze mogelijk verneuken door met zijn allen in het bos te huppelen.
In meiquote:
Bij de senioren is veel leuker. Al doe ik ook de pupillen en junioren.quote:
Ah. Ik ben met beide gestopt, maar vond fluiten echt een verschrikking. 90 minuten lang serieus over het veld lopen voor iets waar je totaal geen interesse in hebt.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik doe het vrijwilligvoetballen echter niet. Daar heb ik een punt achter gezet na vorig jaar. Jammer dat ik vandaag wel moet
De moeder heeft aangegeven dat ze de vondst van haar kids belangrijker vindt dan het vernietigen van bewijs dat er voor haar toch niet meer toe doet.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:35 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
En dan? Iemand vind die twee jochies, dan heb je een trauma van hier tot Tokio manNiet te vergeten alle forensische aanwijzingen die ze mogelijk verneuken door met zijn allen in het bos te huppelen.
Ja, maar daar denken die mensen toch niet over na. En als je ze wegstuurt worden ze boos en gaan ze ingezonden brieven naar de Telegraaf sturen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:35 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Iedere normale burger weet niet wat hem overkomt als ze twee dode, kleine kinderen vinden.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dan worden ze misschien net zulke helden als die negert in amerika
zou er ook vraag zijn naar mannen, godnondeju zeg.quote:Prostituees in Cannes verdienen 40.000 dollar per nacht
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja, maar daar denken die mensen toch niet over na. En als je ze wegstuurt worden ze boos en gaan ze ingezonden brieven naar de Telegraaf sturen.
Nee. Enkel jongetjes en jij bent de 18 gepasseerd.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zou er ook vraag zijn naar mannen, godnondeju zeg.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Enkel jongetjes en jij bent de 18 gepasseerd.
Kom eens uit je bed luie flikker. Ik wilde je welkom heten met een geil plaatje, blijk je nog plat te liggen.quote:
Hou je ons even op de hoogte?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:40 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben even boodschappen doen, einde bericht.
Net wakker jong, de storm getrotseerd en even sigaretten gehaald.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kom eens uit je bed luie flikker. Ik wilde je welkom heten met een geil plaatje, blijk je nog plat te liggen.
Geniet ervan.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:41 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Net wakker jong, de storm getrotseerd en even sigaretten gehaald.
Waar woon jij ookalweer?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:41 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Net wakker jong, de storm getrotseerd en even sigaretten gehaald.
mattie meen je, ging daar vroeger altijd carnaval vieren ahahahquote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mattie meen je, ging daar vroeger altijd carnaval vieren ahahah
Nice, waar zit je dit weekend dan?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Aight, ik ben dit weekend redelijk in de buurt.
Zeker, hoezo?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
't belegh van grol ken je wel he die restaurant
da's ver weg mattie van groenlo toch wel half uur denk ik.quote:
Ik zeg. Droom gerust verder. Chelsea is tot op het bot gemotiveerd om te winnen omtrent de 4de plek, en Aston Villa is dit seizoen een dramaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik gok dat aston villa wint van chelsea
Barça aan de dope dus.quote:'fuentes wil geheimen verkopen' | nusport.nl/atletiek | Voor het laatste nieuws van elke sport
Dat meldt de Guardian. Volgens de Engelse krant heeft Fuentes een lijst rondgestuurd met onderwerpen waarover hij - tegen een prijs - in het openbaar zou willen praten. De opsomming bevat onder meer Spaanse Champions Leagueploegen, winnaars van marathons, olympische medaillewinnaars en veel wielrenners.
De Guardian geeft als voorbeeld een citaat uit de mail van de advocaten van Fuentes. 'Hoe ik een ploeg prepareerde om in de Champions League te spelen', is een van de onderwerpen waarover de geschorste arts zou willen praten. Een andere luidt: "Mijn medische relatie met winnaars van de Tour de France, de Giro d'Italia en de Vuelta.'
Ook zou Fuentes willen uitleggen hoe het kan dat officials in de Tour de France het gebruik van doping niet konden opsporen, ondanks dat ze renners testten die wel degelijk gebruik maakten van verboden middelen.
"Hij heeft verzoeken ontvangen van verschillende media, die hem geld willen betalen", legde Fuentes zijn advocaat Joseé Miguel Lledó uit. "Dit is een lijst van onderwerpen waarover hij kan praten, maar hij zal dat niet doen voordat alle beroepen zijn aangetekend later in mei."
Gevangenis
Fuentes werd op 30 april veroordeeld voor een jaar gevangenisstraf voor zijn aandeel in het dopingschandaal Operacion Puerto. Hij werd schuldig bevonden aan het in gevaar brengen van de gezondheid van sporters.
De Spaanse rechter bepaalde echter ook dat de honderden bloedzakken en documenten die als bewijs dienden, vernietigd moesten worden. Instanties als de UCI en het wereldantidopingbureau WADA willen die bloedzakken juist ter beschikking krijgen om zo dopingzondaars te kunnen aanpakken. De internationale wielerunie kondigde vrijdag daarom aan in beroep te gaan tegen het besluit van de rechter.
Fuentes zelf heeft tot nu vrijwel altijd geweigerd om namen te noemen van zijn klanten, al heeft hij wel gezegd dat hij naast wielrenners ook atleten uit andere sporten zoals voetballers en tennissers heeft behandeld.
Ex-renner Jesus Manzano getuigde tijdens het proces van Fuentes dat hij voetballers was tegengekomen in de praktijk van de arts. Ook heeft de oud-voorzitter van Real Sociedad in februari gesuggereerd dat die Spaanse club jarenlang verboden middelen kocht en wellicht samenwerkte met Fuentes.
Bron: www.nusport.nl
Baasquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:48 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Moest het even navragen hier, maar; Ja.
Moet je verdomd snel een kaartje kopen voor Café Kras, anders ga je jezelf de tering vervelen s'nachts.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Baas
ben met oud en nieuw volgend jaar denk ik groenlo, is er nog wat te doen daar
Achterhoek is achterhoek. Ik zit er regelmatig vanwege mijn vriendin.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:50 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ik vind 50 Km behoorlijk ver weg, maar ok.
Wat ga je in Zevenaar doen dan?
oja, café krasquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:51 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Moet je verdomd snel een kaartje kopen voor Café Kras, anders ga je jezelf de tering vervelen s'nachts.
Je lokt hem gewoon in de val is het niet? Insomnia kent jouw reputatie als beruchte Feyenoord-mepper nog niet.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:51 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Moet je verdomd snel een kaartje kopen voor Café Kras, anders ga je jezelf de tering vervelen s'nachts.
Gaat niet gebeuren, verder heb ik daar dan ook totaal geen reet aan.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
als alle spelers van het nl elftal inzet, dan winnen het wk
Ah, anarchide woont dus in Zevenaar.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Achterhoek is achterhoek. Ik zit er regelmatig vanwege mijn vriendin.
Enige waar iets te doen is met oud en nieuw, beter ben je niet in Groenlo dan.quote:
Niet veel te doen daar toch (net zoals die hele omgeving)quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Achterhoek is achterhoek. Ik zit er regelmatig vanwege mijn vriendin.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet veel te doen daar toch (net zoals die hele omgeving)
Iemand zei tegen me "kom volgend jaar groenlo met oud en nieuw" dus ik zei oke, maar als het niets is kom ik wel niet. maar weet niet of ik dan in Nederland benquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:53 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Enige waar iets te doen is met oud en nieuw, beter ben je niet in Groenlo dan.Wordt snel saai, behalve als je bij Kras zit.
Radstake is kut man. zwarte cross wel nice.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:54 schreef TwenteFC het volgende:
[..]City, Radstake, Index, Zwarte Cross
Carbid schieten, koeien naar buiten laten na een lange winter, tractoren tunen, paasvuren maken.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:54 schreef TwenteFC het volgende:
[..]City, Radstake, Index, Zwarte Cross
Radstake is zwaar kut geworden, vaak nog maar 1 zaal los.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Radstake is kut man. zwarte cross wel nice.
rest ken ik niet
carbid schieten beste wat er isquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Carbid schieten, koeien naar buiten laten na een lange winter, tractoren tunen, paasvuren maken.
Naja zoals ik zei, bij Kras is het wel relaxed. Maar voor de rest is er weinig te doen, dus vraag hem ff wat de plannen zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Iemand zei tegen me "kom volgend jaar groenlo met oud en nieuw" dus ik zei oke, maar als het niets is kom ik wel niet. maar weet niet of ik dan in Nederland ben
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Carbid schieten, koeien naar buiten laten na een lange winter, tractoren tunen, paasvuren maken.
Ik heb een leven.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Over het jaar gezien:Top 100 voor reeks "VBL Slowchat, voor internethooligans en andere debielen" van 01-01-2013 t/m 11-05-2013
nr / aantal posts / gebruiker
01 15594 Ajacied422
02 14075 kapiteintje
03 13480 JR-Style-93
04 09777 mrstylo
05 09584 Saind
06 09440 Doublepain
07 08640 GGMM
08 08243 Littlerabbit
09 06785 KnutdeIJsbeer
10 06180 Caland
11 06148 DonRaja
12 06092 RensAjacied
13 05646 Smoofie
14 05442 Typisch
15 05401 SjaakBauer
16 05051 Dj_Day-V
17 04651 Tjacka
18 04319 AFCNiels
19 04081 TwenteFC
20 03981 Geo4kant
21 03878 Jimbo
22 03557 Adames
23 03519 Lange_Lans
24 03429 Tarado
25 03406 charmed_angel
26 03242 napoleonfour
27 03187 j0rdiiii
28 02549 Tyron
29 02400 ajacied4lf
30 02349 Happel
31 02348 Dr.Mikey
32 02181 onlogisch
33 02158 johannes_vermeer
34 01930 ValHallen
35 01831 Insomnia_
36 01676 vandermar
37 01222 DeParo
38 01191 Helpmefok
39 01160 Norakiaan
40 01119 arachide.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:56 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Radstake is zwaar kut geworden, vaak nog maar 1 zaal los.
Al 2 jaar niet meer geweest ofzo.
Is ook wel een verkracht dialect (Sorry Twente). Maak dan gewoon een eigen taaltje zoals Friezen doen. In Twente wordt gewoon het Nederlands verkracht en zinnen verdraaid.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
carbid schieten beste wat er is
was vorig jaar nederland met oud en nieuw in die omgeving (had ruzie met vriendin voor 3 weken)
hele dag carbid schieten en zuipen, jammer dat ik ze niet goed kan verstaan daar.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is ook wel een verkracht dialect (Sorry Twente). Maak dan gewoon een eigen taaltje zoals Friezen doen. In Twente wordt gewoon het Nederlands verkracht en zinnen verdraaid.
Vrij kansloos ja.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:57 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kan wel begrijpen dat je daar niet meer komt.
ben ik.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En die tweede dan? Sluit niet uit dat dat ook een Fokker is.
Mijn oom en tante woonde in Wierden en nu Almelo, en als ik daar dan weleens op een verjaardag was had ik het bij sommige wel echt moeilijk hoorquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:58 schreef TwenteFC het volgende:
[..]A'w mekare moar kunt verstoan, hoe smek oe den?
Vaak de ouderen en de wannabee boeren hier die slecht te verstaan zijn, voor de rest valt het wel mee.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn oom en tante woonde in Wierden en nu Almelo, en als ik daar dan weleens op een verjaardag was had ik het bij sommige wel echt moeilijk hoor
Ik moet het altijd terug kijken op de foto's hoe het was, het is gewoon lomp zuipen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:02 schreef Insomnia_ het volgende:
maar TwenteFC vind jij zwarte cross ook beetje kut worden tegenwoordig.
veel te massaal op moment
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat die rechter straks opgegeten wordt door die rhino.
Neuh niet echt. Vrijdag is wel oké als je van terrasjes houdt, zaterdag moet je naar Arnhem of van die van die boerenketen in de echte achterhoek.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet veel te doen daar toch (net zoals die hele omgeving)
Arnhem is zwaar kut, beter blijf je 15 minuten lang in de trein zitten en ga je naar Nijmegen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Neuh niet echt. Vrijdag is wel oké als je van terrasjes houdt, zaterdag moet je naar Arnhem of van die van die boerenketen in de echte achterhoek.
beste vriend had uitgaansverbod daar in Zevenaar dus ik kwam er niet vaak meer als ik in nederland was (quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Neuh niet echt. Vrijdag is wel oké als je van terrasjes houdt, zaterdag moet je naar Arnhem of van die van die boerenketen in de echte achterhoek.
Tijd voor een tering slechte anekdotequote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:03 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik moet het altijd terug kijken op de foto's hoe het was, het is gewoon lomp zuipen.
Voordeel van in de buurt wonen is dat je al goed kan indrinken.![]()
Heb het altijd wel naar de zin daar, alleen wel tering duur.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tijd voor een tering slechte anekdote
1x geweest, en kan mij enkel nog herinneren dat een man deed alsof hij in een drankcoma was geraakt, en werkelijk niemand hem meer wakker kreeg. Uiteindelijk kwam er dan ook EHBO en bewaking bij
Totdat iemand na 15 minuten gezeur ineens heel hard "BIER!" riep en die gozer ineens geheel fris opsprong en weer aan het zuipen sloeg.
Daarna is ook ongeveer het licht bij mij uitgegaan, wat Zwarte Cross wel ongeveer beschrijft
Niks mis mee ook. Al is werkelijk alles vergeten altijd wel extreem zonde. Het kost genoeg geld allemaalquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:09 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Je houdt er van of je haat het, maar ik vind het altijd wel een leuk feest.
Bier staat wel centraal daar ja, Grolsch is blij met ons aandeelhouders.
Baasje hoor. Je wordt gewoon gedragen door je matties.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
hier ben ik hard op de hossel met m'n click.
Ga ook amper naar Arnhem, is daar toch net niet.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
beste vriend had uitgaansverbod daar in Zevenaar dus ik kwam er niet vaak meer als ik in nederland was ()
arnhem nooit echt geweest alleen kroeg gepakt om paar biertjes te drinken dus weet niet. waar ga je daar uit dan?
Stinho mee naar Radstakequote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
hier ben ik hard op de hossel met m'n click.
Nijmegen man, is wel nice matrixx enzo wel relaxed.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ga ook amper naar Arnhem, is daar toch net niet.
Mooie locatiequote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nijmegen man, is wel nice matrixx enzo wel relaxed.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ben er nog nooit geweest, hoorde altijd wel verhalen over. Maar niet meer in Nijmegen geweest sinds ik de leeftijd had om er in te mogenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mooie locatielaatst daar naar The Pussylounge geweest. Ze laten er alleen veel te veel mensen binnen.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ben er nog nooit geweest, hoorde altijd wel verhalen over. Maar niet meer in Nijmegen geweest sinds ik de leeftijd had om er in te mogen
Viespeuk. Ik was al bijna vertrokken na jouw veel belovende eigen ervaringen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
van horen zeggen he, nijmegen sowieso leuke stad vind ik ook al ga je niet naar matrixx.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Viespeuk. Ik was al bijna vertrokken na jouw veel belovende eigen ervaringen.
Heel veel studentesquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
van horen zeggen he, nijmegen sowieso leuke stad vind ik ook al ga je niet naar matrixx.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
van horen zeggen he, nijmegen sowieso leuke stad vind ik ook al ga je niet naar matrixx.
Pics?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, pakketje opgehaald bij de buuf, is nog een lekker ding ook
Ik kom principieel niet buiten randstad en omgeving nijmegen/achterhoek in nederlandquote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kom principieel niet buiten randstad en omgeving nijmegen/achterhoek in nederland
Dat is Davyquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Caland is ook aanwezig, gaat zometeen even puntje pakken
Niet gaan vechten op stratumseindquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kom principieel niet buiten randstad en omgeving nijmegen/achterhoek in nederland
Helaas nietquote:
Kijk nooit nederlandse tv eigenlijk, wat was er dan?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:20 schreef TwenteFC het volgende:
Insomnia_ gister Grolle nog op Powned gezien dan?
Niet veel boeiends eigenlijk, maar was toevallig op TV gister.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kijk nooit nederlandse tv eigenlijk, wat was er dan?
tijdrit, maar wel hele mooie heuvel TT, 55km, met een laatste km van gem 10%, max 13%.quote:
Geen zelfbeheersing. Zodra ik een puist voel begin ik met knijpen en persen. Aan mijn arm haar kan je ook wel zien dat ik nog dicht bij de natuur sta.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Watr heb jij allemaal voor vlekken op je kop
Je weet dat je oneindige levens hebt hé?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:23 schreef Happel het volgende:
Zit al drie dagen op hetzelfde level in Candy crush. Waarom speel ik het nog.
Dit dusquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:23 schreef Cara het volgende:
[..]
tijdrit, maar wel hele mooie heuvel TT, 55km, met een laatste km van gem 10%, max 13%.
wordt een slachtveld.
Hoe bedoel je oneindig? Kan als ik wil op iPad, telefoon en pc tegelijk spelen, maar dat gaat me wat ver.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:23 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je weet dat je oneindige levens hebt hé?
Sowieso een held gezien zijn muzieksmaak.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:25 schreef Cara het volgende:
ONZ / [PAINT] Kevin Strootman - PSV
deze post
Als je addblock op je PC hebt; Je kan ergens een advertentie laden en daarna krijg je 1 leven, maar omdat je addblock hebt laad die advertentie nooit.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Hoe bedoel je oneindig? Kan als ik wil op iPad, telefoon en pc tegelijk spelen, maar dat gaat me wat ver.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:25 schreef Cara het volgende:
ONZ / [PAINT] Kevin Strootman - PSV
deze post
wie het laatste sporza opzet is een homoquote:
Misschien moet Vos de Mos het even door Twitteren. Strootman leest wel alles namelijk, om zich er vervolgens nog over op te winden ook.quote:
aanquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:30 schreef Cara het volgende:
[..]
wie het laatste sporza opzet is een homo
Eerst even een broodje met tonijn maken, daarna Sporza.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:30 schreef Cara het volgende:
[..]
wie het laatste sporza opzet is een homo
Gewoon dat topic twitteren inderdaad.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Misschien moet Vos de Mos het even door Twitteren. Strootman leest wel alles namelijk, om zich er vervolgens nog over op te winden ook.
Happel gaat 'm straks pas aanzetten.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ik had hem al op
jij bent de homo dus
haha homoquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Happel gaat 'm straks pas aanzetten.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog te gaan
141 85 DUQUE Leonardo Fabio COL COL 14.30'00"
142 76 SALERNO Cristiano ITA CAN 14.31'00"
143 28 RUBIANO CHAVEZ Miguel A COL AND 14.32'00"
144 88 PANTANO Jarlinson G COL COL 14.33'00"
145 187 SIUTSOU Kanstantsin BLR SKY 14.34'00"
146 149 VISCONTI Giovanni ITA MOV 14.35'00"
147 47 LOCATELLI Stefano G ITA BAR 14.36'00"
148 44 BONGIORNO Francesco Ma G ITA BAR 14.37'00"
149 227 RABOTTINI Matteo ITA VIN 14.38'00"
150 93 MARTINEZ DE ESTEBAN Ego ESP EUS 14.39'00"
151 29 SELLA Emanuele ITA AND 14.40'00"
152 8 STETINA Peter USA GRS 14.41'00"
153 146 KARPETS Vladimir RUS MOV 14.42'00"
154 129 STORTONI Simone ITA LAM 14.43'00"
155 116 IGNATENKO Petr RUS KAT 14.44'00"
156 105 MOUREY Francis FRA FDJ 14.45'00"
157 84 DUARTE AREVALO Fabio An COL COL 14.46'00"
158 134 DE GREEF Francis BEL LTB 14.47'00"
159 81 ATAPUMA HURTADO Darwin G COL COL 14.48'00"
160 209 SUTHERLAND Rory AUS TST 14.49'00"
161 174 MACHADO Tiago POR RLT 14.50'00"
162 27 ROSA Diego G ITA AND 14.51'00"
163 207 PETROV Evgeni RUS TST 14.52'00"
164 54 GARATE Juan Manuel ESP BLA 14.53'00"
165 65 MORABITO Steve SUI BMC 14.54'00"
166 35 KANGERT Tanel EST AST 14.55'00"
167 92 AZANZA SOTO Jorge ESP EUS 14.56'00"
168 103 JEANNESSON Arnold FRA FDJ 14.57'00"
169 48 PIRAZZI Stefano ITA BAR 14.58'00"
170 42 BATTAGLIN Enrico G ITA BAR 14.59'00"
171 33 ARU Fabio G ITA AST 15.00'00"
172 71 CARUSO Damiano ITA CAN 15.01'00"
173 128 SERPA PEREZ Jose Rodolfo COL LAM 15.02'00"
174 11 POZZOVIVO Domenico ITA ALM 15.03'00"
175 153 GOLAS Michal POL OPQ 15.04'00"
176 55 KELDERMAN Wilco G NED BLA 15.05'00"
177 183 HENAO MONTOYA Sergio Lu COL SKY 15.06'00"
178 224 DI LUCA Danilo ITA VIN 15.07'00"
179 181 WIGGINS Bradley GBR SKY 15.08'00"
180 188 URAN URAN Rigoberto COL SKY 15.09'00"
181 15 BETANCUR GOMEZ Carlos A. G COL ALM 15.10'00"
182 21 PELLIZOTTI Franco ITA AND 15.11'00"
183 201 MAJKA Rafal G POL TST 15.12'00"
184 118 TROFIMOV Yury RUS KAT 15.13'00"
185 217 VALLS FERRI Rafael ESP VCD 15.14'00"
186 2 DANIELSON Thomas USA GRS 15.15'00"
187 111 Luca ITA KAT 15.18'00"
188 125 NIEMIEC Przemyslaw POL LAM 15.21'00"
189 121 SCARPONI Michele ITA LAM 15.24'00"
190 56 KRUIJSWIJK Steven NED BLA 15.27'00"
191 91 SANCHEZ GONZALEZ Samue ESP EUS 15.30'00"
192 173 KISERLOVSKI Robert CRO RLT 15.33'00"
193 169 WEENING Pieter NED OGE 15.36'00"
194 68 SANTAROMITA Ivan ITA BMC 15.39'00"
195 51 GESINK Robert NED BLA 15.42'00"
196 61 EVANS Cadel AUS BMC 15.45'00"
197 228 SANTAMBROGIO Mauro ITA VIN 15.48'00"
198 114 CARUSO Giampaolo ITA KAT 15.51'00"
199 1 HESJEDAL Ryder CAN GRS 15.54'00"
200 31 NIBALI Vincenzo ITA AST 15.57'00"
201 145 INTXAUSTI ELORRIAGA Beñat ESP MOV 16.00'00"
Nog te gaan
Nog te gaan
Nog te gaan
Nog te gaan
je zit in het wielren topic.quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Misschien moet Vos de Mos het even door Twitteren. Strootman leest wel alles namelijk, om zich er vervolgens nog over op te winden ook.
Wil je wat vertellen?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:34 schreef Tyron het volgende:
wielrennen is voor mannen die hun benen scheren
@quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Moet ik #Kevin_strootman of @Kevin_strootman doen?
Ik doe het gewoon beide.
ok dan doe ik het even op chris zn accountquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:37 schreef Insomnia_ het volgende:
ik retweet wel op account met 3k followers oke?
heb je pass ?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
ok dan doe ik het even op chris zn account
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |