Dat zou wel terecht zijn maar ik denk dat de beleidsbepalers in München onterecht met de eer gaan strijken.quote:
morgen man, ben nu overtraindquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga jij nou maar een rondje lopen op die overpriced smurfenschoenen van je.
Bedanktquote:
Ja. Niet nodig.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
gaat alles wel goed kapitein, ik maak me zorgen
Nee, behalve wat studeren en lanterfanten.quote:
oke danquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bedankt
[..]
Ja. Niet nodig.
[..]
Nee, behalve wat studeren en lanterfanten.
Luie lulquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bedankt
[..]
Ja. Niet nodig.
[..]
Nee, behalve wat studeren en lanterfanten.
Waarom is Happel er aanquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:02 schreef Muto het volgende:
4 mei-lijstje gaat hard:
- Happel
- HMF
- MrStylo
- MrSmokey
- Lange_Lans
Vorige week. Die is weer terug.quote:
Slechte zaak dat GestapoGMM hier de dienst uitmaakt.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:02 schreef Muto het volgende:
4 mei-lijstje gaat hard:
- Happel
- HMF
- MrStylo
- MrSmokey
- Lange_Lans
ohohohoh jij durftquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:03 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Slechte zaak dat GestapoGMM hier de dienst uitmaakt.
GGMM huilt momenteel.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:03 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Slechte zaak dat GestapoGMM hier de dienst uitmaakt.
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stijn. Wat doe jij met dit soort grapjassen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Irritant, dat soort mensen die denken dat ze over een vlotte grappige schrijfstijl beschikken en je dan lastigvallen met dit soort troep.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stijn. Wat doe jij met dit soort grapjassen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Reageerde je Tamagotchi er een beetje begripvol op?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Godverdomme, dat moment dat je aan iets denkt en het dan volledig kwijt bent waar je het over hebt.
Einde bericht.
Ik gebruik alleen geweld in extreme gevallen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Of jij ze in elkaar slaat. Of enkel belerend toespreekt.
Wie hier op Fok! zou je graag een tik geven?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik gebruik alleen geweld in extreme gevallen.
TweeGrolsch.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wie hier op Fok! zou je graag een tik geven?
Ik heb er niets mee. Het komt zo aandachtschreeuwerig over.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:15 schreef kapiteintje het volgende:
Het bevalt me wel zo in capslock teksten spuien.
Ik vind mensen die elke paar dagen van UI veranderen ook aandachtschreeuwerig overkomen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb er niets mee. Het komt zo aandachtschreeuwerig over.
Net als deze PI: [ afbeelding ].
Kuch typisch kuchquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind mensen die elke paar dagen van UI veranderen ook aandachtschreeuwerig overkomen.
Dit vond ik de meest briljante conclusie van het topic over de vermiste jongetjes.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:27 schreef moeke1 het volgende:
Als de moeder had geweten dat.........had ze haar kids ook niet meegegeven.
Ik jaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk op iemand anders.
Nu komt ze vast hier.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit vond ik de meest briljante conclusie van het topic over de vermiste jongetjes.
En dus?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
over 2 topics hebben we ook 2017 xdxd
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit vond ik de meest briljante conclusie van het topic over de vermiste jongetjes.
quote:FC Groningen belegt persconferentie: mogelijk financiële injectie
FC Groningen heeft voor zondag een persconferentie belegd. Algemeen directeur Hans Nijland heeft op zijn 53e verjaardag 'een belangrijke mededeling', zo meldt de Groningse club via de officiële kanalen. Rond 14.00 uur zal ook in het stadion bekend worden gemaakt wat de inhoud van de boodschap van Nijland is.
De verwachting is dat Nijland het nieuws over een financiële injectie bekendmaakt, die de begroting van FC Groningen zowel substantieel als structureel een flinke boost zal geven. Er is de laatste weken volop gespeculeerd over de financiële injectie: van de verkoop van de naam van Euroborg tot een andere hoofdsponsor.
FC Groningen kan het seizoen 2013/14 op een zevende plaats afsluiten. Het team van Robert Maaskant, die na dit seizoen vertrekt, heeft zijn goede rangschikking te danken aan een sterke reeks in de laatste weken: dertien punten uit de laatste zes duels. Komend seizoen is Erwin van de Looi hoofdtrainer.
Niks mis mee ouwe pik, beetje de tokkie uithangen is altijd leuk.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:15 schreef kapiteintje het volgende:
Wij hebben dat ook gedaan met topic 2000 bij henquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:22 schreef kapiteintje het volgende:
Ik zou het btw wel netjes vinden als zij ons hier even kwamen feliciteren met ons succes.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
17 topics in 10 maandenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wij hebben dat ook gedaan met topic 2000 bij hen
VBL / [HOOLS] De VBL Kroeg #2000: jippie
Hoe gaan wij in vergelijkting tot ander SC's?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In 9 maanden hebben wij er duizend.
Op naar februari 2014 voor topiek 3000
Over 2013?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe gaan wij in vergelijkting tot ander SC's?
Eén van de hardstlopende.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe gaan wij in vergelijkting tot ander SC's?
ECHTE BAZEN TYPEN MET SHIFTquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:15 schreef kapiteintje het volgende:
voor mensen die geld geven aan FOK!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wtf is abo sc? Ik mag er niet in als ik op de link klik
Ja, maar daar post er ook iemand mee die als hij meepost dan ook echt hard gaat naar de 600 posts. Op een dag had hij er zelfs 1500quote:
Oh verrekquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
voor mensen die geld geven aan FOK!
Misschien moet je de professionele schoenen van Typisch lenen. Het schijnt dat je daar geweldig van gaat lopen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:29 schreef sausagin het volgende:
Loopwedstrijd meedoen straks , benieuwd hoe ik ga presteren.
ik heb altijd rond 180 per dagquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Al zijn wij een soort Ajax en is het een collectief dat het combinerend naar de top brengt.
ABO is een spannend subforum voor mensen die geen leven hebben, en dan ook aan FOK! geld geven. Ik heb er een keer rond gehangen en het is best een gezellige boel in die SC. Voor de rest allerlei saaie topics van Tong, of andere speesjale kuttopics.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wtf is abo sc? Ik mag er niet in als ik op de link klik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |