Dat zou wel terecht zijn maar ik denk dat de beleidsbepalers in München onterecht met de eer gaan strijken.quote:
morgen man, ben nu overtraindquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga jij nou maar een rondje lopen op die overpriced smurfenschoenen van je.
Bedanktquote:
Ja. Niet nodig.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
gaat alles wel goed kapitein, ik maak me zorgen
Nee, behalve wat studeren en lanterfanten.quote:
oke danquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bedankt
[..]
Ja. Niet nodig.
[..]
Nee, behalve wat studeren en lanterfanten.
Luie lulquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bedankt
[..]
Ja. Niet nodig.
[..]
Nee, behalve wat studeren en lanterfanten.
Waarom is Happel er aanquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:02 schreef Muto het volgende:
4 mei-lijstje gaat hard:
- Happel
- HMF
- MrStylo
- MrSmokey
- Lange_Lans
Vorige week. Die is weer terug.quote:
Slechte zaak dat GestapoGMM hier de dienst uitmaakt.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:02 schreef Muto het volgende:
4 mei-lijstje gaat hard:
- Happel
- HMF
- MrStylo
- MrSmokey
- Lange_Lans
ohohohoh jij durftquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:03 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Slechte zaak dat GestapoGMM hier de dienst uitmaakt.
GGMM huilt momenteel.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:03 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Slechte zaak dat GestapoGMM hier de dienst uitmaakt.
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stijn. Wat doe jij met dit soort grapjassen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Irritant, dat soort mensen die denken dat ze over een vlotte grappige schrijfstijl beschikken en je dan lastigvallen met dit soort troep.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stijn. Wat doe jij met dit soort grapjassen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Reageerde je Tamagotchi er een beetje begripvol op?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Godverdomme, dat moment dat je aan iets denkt en het dan volledig kwijt bent waar je het over hebt.
Einde bericht.
Ik gebruik alleen geweld in extreme gevallen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Of jij ze in elkaar slaat. Of enkel belerend toespreekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |