Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

Prima tochquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:06 schreef D. het volgende:
Sorry, that's the best I could do on short notice
goede TTquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:06 schreef D. het volgende:
Sorry, that's the best I could do on short notice
ik was al blij dat ik de lapo niet hadquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Prima toch
Ik was helemaal inspiratieloos namelijk
Ik had de laatste 2 geopend en was inspiratieloos dus vroeg D. om hulpquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik was al blij dat ik de lapo niet had
Met puntquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik had de laatste 2 geopend en was inspiratieloos dus vroeg D. om hulp
Ja, in het midden van een zin wil ik een uitzondering makenquote:
Ah, ja, duidelijkquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, in het midden van een zin wil ik een uitzondering maken
Maar als je een punt op prijs stelt zal ik die voortaan toevoegenquote:
gelukkig niet aan mijquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik had de laatste 2 geopend en was inspiratieloos dus vroeg D. om hulp
Gelukkig maar danquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gelukkig niet aan mij![]()
dan was het een weekend TT geworden denk ik
Ik was wel aan het twijfelen moet ik zeggenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gelukkig niet aan mij![]()
dan was het een weekend TT geworden denk ik
preciesquote:
dan had ik gedaan of ik er even niet wasquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik was wel aan het twijfelen moet ik zeggen
Hahahahaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan had ik gedaan of ik er even niet was
Dan had ik 'm na 5 minuten geopendquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan had ik gedaan of ik er even niet was
Zolang zou ik niemand willen laten wachten. Daar heb ik zelf immers ook een hekel aanquote:
Het valt ook allemaal niet mee, zo'n SCquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zolang zou ik niemand willen laten wachten. Daar heb ik zelf immers ook een hekel aan![]()
Het is inderdaad niet meer weg te denkenquote:
Ik kan wel zonder hoor, maar dan moeten jullie ook stoppen met postenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet meer weg te denken
Ik zou denk ik niet meer veel op het forum komen als er geen SC's meer zouden zijnquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kan wel zonder hoor, maar dan moeten jullie ook stoppen met posten
We kunnen het testenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou denk ik niet meer veel op het forum komen als er geen SC's meer zouden zijn
trusten D.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:26 schreef D. het volgende:
[..]
We kunnen het testen
Bij deze stop ik met posten
Ik kijk morgen even of de rest zich ook aan de 'afspraak' houdt
Truste
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:26 schreef D. het volgende:
[..]
We kunnen het testen
Bij deze stop ik met posten
Ik kijk morgen even of de rest zich ook aan de 'afspraak' houdt
Truste
Inderdaadquote:
quote:
werksequote:
Sws apparaat koffiequote:Op zaterdag 11 mei 2013 05:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
werkse
Die koffie van de brooodzaak smaakt niet.
nee sorry, paspoort voor NH is verlopen.quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 06:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee sorry, paspoort voor NH is verlopen.
mag in zh, brabant, limburg en twente komen.En dat is genoeg.quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 08:44 schreef littledrummergirl het volgende:
mogguh vanuit het doodstille brabant
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:05 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Mogguh vanuit het altijd bruisende Drenthe
quote:
Weet ikquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is gewoon vies, daar bedoelde ik niet potentiële gekrenkte zieltjes mee, hoor
Nog niet. Hopelijk doen ze vandaag ook nog wat.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:29 schreef Barreltje het volgende:
nog updates flashje? dan kan ik hotellies gaan boeken
Ja dat wil wel eens gebeuren heaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, maar haast!![]()
Nu koffie bij mn zus
Koffie bij jezus?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, maar haast!![]()
Nu koffie bij mn zus
Hij wil het wel bij jou komen doen hoorquote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Kom je het hier ook even doen?
garpjjjjjjeee:*
ff stomen ?quote:
Ah, vandaar de verwarringquote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
In een schoon huis, dat is wat anders.
Omdat want ?quote:
stuartquote:
Maar ik ben een goed mensquote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:55 schreef D. het volgende:
Ow, wacht, pre-wraak dan, anders klopt het niet
Nou ja, ik wacht het maar af danquote:
Gezellig manquote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga lekker even de afwas doen. Voel ik me weer wat nuttiger
Lol ...quote:
Je vergeet zn regenpakquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zie je hem al staan met van die gele handschoenen aan?
[ afbeelding ]
Jij wel tochquote:
weet je dat wel zekerquote:
Hahahahaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:14 schreef Dr_Flash het volgende:
handschoenen aan om de afwas te doen? Ben geen hommo ofsow jwz. Hallon
Hallonquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:14 schreef Dr_Flash het volgende:
handschoenen aan om de afwas te doen? Ben geen hommo ofsow jwz. Hallon
niet van mijn pcquote:
Buiten in de plassen springenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
ScheiBe. Het gaat weer regenen en dat blijft het de rest van de dag doen. En er is ook al geen klap op TV. Ik ga de was maar eens vouwen.
Dat laatste is het belangrijkstequote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:37 schreef littledrummergirl het volgende:
terugkomen in de stad is stiekem ook wel weer heel lekkerna twee dagen in brabant
oh en ik faalde HARD tijdens het autorijden hierheen.. had al bijna een jaar niet geredenschakelde in het begin als een bejaarde en ik heb twee trage sukkels rechts ingehaald.
maar ik leef nog
ik was wel even blij toen ik de auto het parkeervak in reedquote:
heb ik vanmorgen ook gedaanquote:
oh was daarom die filemelding net op de A16?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:37 schreef littledrummergirl het volgende:
terugkomen in de stad is stiekem ook wel weer heel lekkerna twee dagen in brabant
oh en ik faalde HARD tijdens het autorijden hierheen.. had al bijna een jaar niet geredenschakelde in het begin als een bejaarde en ik heb twee trage sukkels rechts ingehaald.
maar ik leef nog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
welnee, je moet er gewoon weer even in komenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik was wel even blij toen ik de auto het parkeervak in reedkansloos hoe snel je dat verleerd, rijden
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:43 schreef Toekito het volgende:
[..]
oh was daarom die filemelding net op de A16?kwam over de a59SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
vond het in het begin wel weer ff eng, maar ben blij dat ik het wel gewoon heb gedaan, Ik heb zon moeder die niet meer durft te rijden en die toen ik zei "ik weet niet of ik wil rijden, want ik heb het al zo lang niet gedaan" riep " ooooh nou dan moet je het niet doen hoor, als je het eng vind"quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
welnee, je moet er gewoon weer even in komenToen ik in februari een Pandaatje huurde voor het eerst in 4 jaar ging het de eerste paar kilometer ook vet slecht. Daarna ging het wel beter
Preciesquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vond het in het begin wel weer ff eng, maar ben blij dat ik het wel gewoon heb gedaan, Ik heb zon moeder die niet meer durft te rijden en die toen ik zei "ik weet niet of ik wil rijden, want ik heb het al zo lang niet gedaan" riep " ooooh nou dan moet je het niet doen hoor, als je het eng vind"
toen heb ik het dus juist wel gedaanik vond rijden altijd superleuk en het heeft een kapitaal gekost om dat rijbewijs te halen, dus ik zal rijden ook
weetik toch niet johquote:
ik ken beide wegen vanuit LDG-bornplace naar 010 dromenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
weetik toch niet johik volg altijd de woorden op de borden
![]()
en in deze zelfs de papatom"oh eehm je kan hier deze baan aanhouden, maar linksaf kan ook, kies maar wat leuks"
heb jij je rijbewijs eigk?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:51 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik ken beide wegen vanuit LDG-bornplace naar 010 dromen
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:51 schreef littledrummergirl het volgende:
( dat het hele platte, sexistishe en grove waren was ook wel cute, daarmee wachtte ie tot mn moeder naar bed was)
Een jaarquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:37 schreef littledrummergirl het volgende:
maar ik leef nog
4 jaarquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
welnee, je moet er gewoon weer even in komenToen ik in februari een Pandaatje huurde voor het eerst in 4 jaar ging het de eerste paar kilometer ook vet slecht. Daarna ging het wel beter
Ja. Alles kan ik hiervandaan OF te voet ,OF op de fiets, OF met de trein bereiken. Auto heb ik niet echt nodig. Al zit ik er soms weleens aan te denken hoorquote:
mijn vader wordt steeds leuker en losser sinds mijn zus en ik uit huis zijnquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Ik geloof ECHT niet dat mijn vader zulke dingen doet
![]()
wel handigquote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mijn vader wordt steeds leuker en losser sinds mijn zus en ik uit huis zijn![]()
zo mochten wij bijvoorbeeld nooit kanker zeggen vroeger ( zowel mn pa als mn broertje hebben dat gehad ). maar laatst was mn vader met wat oud collega's naar de kroeg geweest en toen ie thuiskwam belde ie en zei ie "het was zo lekker, we hebben lekker gekankerd op het leven en ik heb een prachtavond gehad"nou dat vind ik leuk
studentenov enzo gehadquote:
Ja is wel handig maar je weet hoe mijn leven een puinhoop was tot 3 jaar terug. En nu hoeft het feitelijk niet meerquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wel handigkan toch gewoon, op zich?
ik bedoel, ik kan ook een hartstilstand krijgen onderweg en me te pletter rijden. ik neem aan dat je daar op doelt?
Vet kankermooi manquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mijn vader wordt steeds leuker en losser sinds mijn zus en ik uit huis zijn![]()
zo mochten wij bijvoorbeeld nooit kanker zeggen vroeger ( zowel mn pa als mn broertje hebben dat gehad ). maar laatst was mn vader met wat oud collega's naar de kroeg geweest en toen ie thuiskwam belde ie en zei ie "het was zo lekker, we hebben lekker gekankerd op het leven en ik heb een prachtavond gehad"nou dat vind ik leuk
miss over een tijdje ofzo, rijden is wel echt heel erg leuk en lekker om te doen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:58 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ja is wel handig maar je weet hoe mijn leven een puinhoop was tot 3 jaar terug. En nu hoeft het feitelijk niet meerkan het simpelweg niet betalen
en nee daar doelde ik niet op, al krijg ik wel code 100 op rijbewijs
ik zou de uitzondering op de regel zijnquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Motorrijbewijs hoef ik niet. Ik zou het niet eens durven denk ik![]()
Die lui rijden ook altijd als debielen trouwens
je moet ook meer opletten op de rest van die randdebielen met een autorijbewijs die een motorrijder niet zienquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Motorrijbewijs hoef ik niet. Ik zou het niet eens durven denk ik![]()
Die lui rijden ook altijd als debielen trouwens
* Barreltje schrapt het idee om een auto te huren in ukraine...quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies. Dan kan meneertje GF lullen wat ie wilquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:10 schreef littledrummergirl het volgende:
op de ring van parijs is het echt een dodemanscicuit voor motorrijders trouwens. afgelopen zomer hebben wij er daar in anderhalf uur minimaal vier bijna op de motorkap gehaddie lui crossen overal dwars tussendoor, duiken ineens rond je auto op, echt heel nasty
Schrap dat idee maar jaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:11 schreef Barreltje het volgende:
[..]
* Barreltje schrapt het idee om een auto te huren in ukraine...
Ik ga als alle bagger weg is wel lessen hoor, maar of ik een auto koop als ik in rdam centrum woont denk ik niet.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
miss over een tijdje ofzo, rijden is wel echt heel erg leuk en lekker om te doen.
ik vind het aan de ene kant een beetje eng ( je bent nog zoveel kwetsbaarder dan) ik zou op zich ook wel graag mn motor rijbewijs halen, dat voelt vast nog lekkerderen dan lekker door Frankrijk rijden ermee ofzo
zie je dat ze ze te laat zienquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies. Dan kan meneertje GF lullen wat ie wil
neuh, kost je klauwen met geld aan parkeervergunningen ect en als je werk met ov goed te bereiken is kan dat best nog eens goedkoper uitvallenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik ga als alle bagger weg is wel lessen hoor, maar of ik een auto koop als ik in rdam centrum woont denk ik niet.
Dus datquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
neuh, kost je klauwen met geld aan parkeervergunningen ect en als je werk met ov goed te bereiken is kan dat best nog eens goedkoper uitvallen
fubarquote:
Je slaapt zoveelquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:23 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Gf Stu![]()
Ja tijd om wederom uit bed te gaan
Die is coolquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee Toek, misschien is dit wat voor als je je nogeens de graftering verveelt![]()
!
ik zat zo te carmageddonnen dat ik zelfs overgewerkt hebquote:
Je baas zal trots zijn op je productiviteitquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik zat zo te carmageddonnen dat ik zelfs overgewerkt heb
Nodig is relatief, ik heb een auto nodigquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Alles kan ik hiervandaan OF te voet ,OF op de fiets, OF met de trein bereiken. Auto heb ik niet echt nodig. Al zit ik er soms weleens aan te denken hoor
Dat denk ik ook welquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je baas zal trots zijn op je productiviteit.
onze producten zijn zo goed en facturen zijn zo duidelijk er belt nooit iemand.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je baas zal trots zijn op je productiviteit.
Overtuig daar de aandeelhouders maar eens van dan. Kansloos bedrijfquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:05 schreef Toekito het volgende:
[..]
onze producten zijn zo goed en facturen zijn zo duidelijk er belt nooit iemand.
Je had zeker de stekker van jullie telefooncentrale er weer eens uitgetrokken?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:05 schreef Toekito het volgende:
[..]
onze producten zijn zo goed en facturen zijn zo duidelijk er belt nooit iemand.
Ja en lig ook gewoon veel in bed tv te kijken xDquote:
doorgeschakeld naar De Slimste Mexicaanquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je had zeker de stekker van jullie telefooncentrale er weer eens uitgetrokken?.
jij verveelde je zo te zien nogal in je eentjequote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:58 schreef DaMart het volgende:
Dit is pas stilte in een stiltecoupé... en dat was nog wel midden in de avondspits.
het was te stil denk ikquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jij verveelde je zo te zien nogal in je eentje
kloptquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moest toch even controleren of er geen doden in de trein zaten met zo'n doodse stilte.
Dit ja.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Kun je nog een rondje maken? Heb het niet goed kunnen zien
slapertquote:
Pics!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:40 schreef RockNijntje het volgende:
Hier ook even melden dat ik ga BBQ'en.
quote:
quote:
Nope en rond Den Bosch hopelijk ook nietquote:
Veel plezier en laat het je smakenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:40 schreef RockNijntje het volgende:
Hier ook even melden dat ik ga BBQ'en.
quote:
quote:
quote:
jullie snappen mijquote:
ik ben graag iemands inpsiratiebronquote:
Is dat nog niet afgelopen? Nederland wint toch nietquote:
Dinsdag begint het pasquote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is dat nog niet afgelopen? Nederland wint toch niet
meneer vogelquote:
Nicequote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
gewone basiscupcake, met botercreme vanille en spikkeltjes was t dit keer
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:32 schreef Stuart het volgende:
Nog maar een uit jullie en mijn tijd tijd dan
iddquote:
geestelijk welquote:
Je onderschat me. Ik ben extreem intelligent namelijkquote:
Dat liedje heb ik destijds nog gekocht volgens mijquote:
quote:
daar zijn verschillende meningen overquote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je onderschat me. Ik ben extreem intelligent namelijk![]()
Dat mag hoorquote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar zijn verschillende meningen over![]()
ik vind die nu niet meer zo leukquote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat liedje heb ik destijds nog gekocht volgens mij
Ik werk met kinderen en op school. Beetje nanny/tutor ideequote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:55 schreef roos85 het volgende:
[..]
Cool, wat voor werk doe je? Ben wel nieuwsgierig he
Londen is gewoon
Dat is gaaf!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik werk met kinderen en op school. Beetje nanny/tutor idee
Jason Statham is een van mijn favoriete acteursquote:
Hij begint zojuist op RTL5quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jason Statham is een van mijn favoriete acteurs
Toffe films zijn dat trouwens
Je hebt gelijk. Wel vermakelijkquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook
Maar tot er iets anders op ik kijk ik dit nog maar ff
ja mooiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |