ik zat zo te carmageddonnen dat ik zelfs overgewerkt hebquote:
Je baas zal trots zijn op je productiviteitquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik zat zo te carmageddonnen dat ik zelfs overgewerkt heb
Nodig is relatief, ik heb een auto nodigquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Alles kan ik hiervandaan OF te voet ,OF op de fiets, OF met de trein bereiken. Auto heb ik niet echt nodig. Al zit ik er soms weleens aan te denken hoor
Dat denk ik ook welquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je baas zal trots zijn op je productiviteit.
onze producten zijn zo goed en facturen zijn zo duidelijk er belt nooit iemand.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je baas zal trots zijn op je productiviteit.
Overtuig daar de aandeelhouders maar eens van dan. Kansloos bedrijfquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:05 schreef Toekito het volgende:
[..]
onze producten zijn zo goed en facturen zijn zo duidelijk er belt nooit iemand.
Je had zeker de stekker van jullie telefooncentrale er weer eens uitgetrokken?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:05 schreef Toekito het volgende:
[..]
onze producten zijn zo goed en facturen zijn zo duidelijk er belt nooit iemand.
Ja en lig ook gewoon veel in bed tv te kijken xDquote:
doorgeschakeld naar De Slimste Mexicaanquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je had zeker de stekker van jullie telefooncentrale er weer eens uitgetrokken?.
jij verveelde je zo te zien nogal in je eentjequote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:58 schreef DaMart het volgende:
Dit is pas stilte in een stiltecoupé... en dat was nog wel midden in de avondspits.
het was te stil denk ikquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jij verveelde je zo te zien nogal in je eentje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |