Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

Na een edit ja, dat telt natuurlijk niet meerquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:52 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ik vroeg het in mn laatste post
dus dank u
O, zet dat er dan meteen inquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:52 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ik vroeg het in mn laatste post
dus dank u
nee maar wel te oudquote:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, zet dat er dan meteen in.
Ik wilde er ook al eentje openen na 5 minuten met deze TT:
[KSC #5873] Moederdagcadeau voor Fubar: "Topics openen voor Dummies"
Ja wist ik veel dat ik de lapo had ...quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:53 schreef D. het volgende:
[..]
Na een edit ja, dat telt natuurlijk niet meer
Ja, blijkbaar wel, want je vraagt zelf of iemand een nieuwe kan openen!quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:55 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Ja wist ik veel dat ik de lapo had ...
Na een edit jaquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar wel, want je vraagt zelf of iemand een nieuwe kan openen!
Dan was mijn TT dus perfect geweest voor jequote:Op donderdag 9 mei 2013 16:56 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Ben 1000000 dingen tegerlijke tijd aan het doen
Lijk wel een vrouw xD
op ontbijt op bed hopenquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:57 schreef roos85 het volgende:
Gaan jullie zondag nog iets speciaals doen?
hey hoi ik ook hierquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik moet mn brownie weer eens terug nemen, maar dat moet op de laptop![]()
En leeftijd kan wel degelijk meer zijn dan gewoon een getal
Je weet dat een topic openen net zoveel werk is als een post posten?quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:56 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Ben 1000000 dingen tegerlijke tijd aan het doen
Lijk wel een vrouw xD
Naar een dierenparkquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:57 schreef roos85 het volgende:
Gaan jullie zondag nog iets speciaals doen?
dit is waarquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:58 schreef D. het volgende:
[..]
Je weet dat een topic openen net zoveel werk is als een post posten?
Waarom heb jij je nog niet aangemeld?quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
hey hoi ik ook hier!! hoe is het met je
lang niet gezien
goed, en ik zag tquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
hey hoi ik ook hier!! hoe is het met je
lang niet gezien
het enige is dat ik bij sommige topics graag een plaatje in de op zetquote:
maar dat is juist leukquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het enige is dat ik bij sommige topics graag een plaatje in de op zet![]()
E dat kost meer tijd!
De OP hier is al vol genoegquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het enige is dat ik bij sommige topics graag een plaatje in de op zet![]()
E dat kost meer tijd!
Nope dat weet ik niet hahahaquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:58 schreef D. het volgende:
[..]
Je weet dat een topic openen net zoveel werk is als een post posten?
je bent te jongquote:
fijn dat t goed gaatquote:
wel, ik zei dat ik misschien voor de BBQ kom. MISSCHIEN. als er iemand komt die ik kenquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom heb jij je nog niet aangemeld?
GC / KSC-lowbudgetminivakantiebbqmeet # 2
Volgens jou wel. Iemand anders zou daar bijv geen bezwaar tegen hebben. En ik moet ook nog verjaren.quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
je bent te jongbtw ik moet nog jarig worden
[..]
fijn dat t goed gaatmet mij ook hur thnx
hé vriend jij gaat al met Nikkie gedraag jequote:
het ging nu ook even over mijn persoonlijke voorkeur meneer. sorry.. wil je niet voort hoofd stoten maar k val sowieso op 'ouder'quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:01 schreef Miniem het volgende:
[..]
Volgens jou wel. Iemand anders zou daar bijv geen bezwaar tegen hebben. En ik moet ook nog verjaren.
I know, heb je wel eens gezegdquote:Op donderdag 9 mei 2013 17:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
het ging nu ook even over mijn persoonlijke voorkeur meneer. sorry.. wil je niet voort hoofd stoten maar k val sowieso op 'ouder'
wat andere doen maakt mij niks uit. jonger ouder etc. allemaal zelf weten
Nope ik heb al 10 episch gefaalt dussquote:
irl of veel dm contact ofzo ook goed?quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
wel, ik zei dat ik misschien voor de BBQ kom. MISSCHIEN. als er iemand komt die ik ken
Lijkt wel als of iedereen met nikkie gaatquote:Op donderdag 9 mei 2013 17:02 schreef Toekito het volgende:
[..]
hé vriend jij gaat al met Nikkie gedraag je
liefst irl. maar dan idd via fok of dm contact ook goedquote:Op donderdag 9 mei 2013 17:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
irl of veel dm contact ofzo ook goed?
je kent mij tochquote:Op donderdag 9 mei 2013 17:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
liefst irl. maar dan idd via fok of dm contact ook goed![]()
allemaal users die ik amper ken vind k niet zo fijn
Hé zo praat je niet over Nikkie vriendquote:Op donderdag 9 mei 2013 17:06 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Lijkt wel als of iedereen met nikkie gaat![]()
(sorrie nikkie was een inkoppertje)
quote:
Verlegen?quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klik op 'nieuw topic' (rechts onderin)quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:05 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Nope ik heb al 10 episch gefaalt duss
met MPG, Mart en mij in de buurt gebeurd je niksquote:
gewoon niet fijn, geen idee wat ik er mee moet. kan ik net zo goed op station op mensen afstappenquote:
mag, ik heb toch een muizenmaag.quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
met MPG, Mart en mij in de buurt gebeurd je nikshooguit eten we je bord leeg.
Hmm, ok.quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
gewoon niet fijn, geen idee wat ik er mee moet. kan ik net zo goed op station op mensen afstappen
Ik ga al jaren naar bijna iedere meetquote:Op donderdag 9 mei 2013 17:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja, voor mij niet echt de moeite danquote:
Je vind het niet leuk om mensdn te leren kennen? Of geen behoefte aan?quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja, voor mij niet echt de moeite dansorry
dat zei ik niet..quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:13 schreef Miniem het volgende:
[..]
Je vind het niet leuk om mensdn te leren kennen? Of geen behoefte aan?
Als ik iedereen kenquote:
Dag mamquote:
of ze houden je vastquote:Op donderdag 9 mei 2013 17:15 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Als ik iedereen ken
Ken de mensen alleen virtueel
Maar ik doe verders nooit geen hol dus dit leek me wel leuk.
Als het niet leuk is kan je altijd weg weergaan
dit dusquote:Op donderdag 9 mei 2013 17:19 schreef RockNijntje het volgende:
Ik snap Moeraskat wel. Ik zou ook niet naar een meet gaan waar ik niemand ken, kun je inderdaad net zo goed op een random station uitstappen. Heeft niets met verlegen te maken. Gewoon dat er dan niemand is die je goed kent. Als er een iemand die je kent meegaat ben je tenminste niet alleen en vermaak je je sowieso wel. En als je je vermaakt leer je eerder mensen kennen
.
wijze woorden mevrouw Nijnquote:Op donderdag 9 mei 2013 17:19 schreef RockNijntje het volgende:
Ik snap Moeraskat wel. Ik zou ook niet naar een meet gaan waar ik niemand ken, kun je inderdaad net zo goed op een random station uitstappen. Heeft niets met verlegen te maken. Gewoon dat er dan niemand is die je goed kent. Als er een iemand die je kent meegaat ben je tenminste niet alleen en vermaak je je sowieso wel. En als je je vermaakt leer je eerder mensen kennen
.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:22 schreef RockNijntje het volgende:
Miniem leek het niet zo te snappen, dus ik deed maar een poging om het hem uit te leggen.
Goed bezig Mr D!quote:
Je kent de usernames wel, maar de mensen erachter nietquote:Op donderdag 9 mei 2013 17:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
of ze houden je vast
ik bedoel, als er voor mij volstrekt onbekende usernames gaan, ga ik niet
wtf heb jij ook al die achterlijke UIquote:
Ik heb hem gemaakt, iedereen kopieerde hemquote:Op donderdag 9 mei 2013 17:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wtf heb jij ook al die achterlijke UI
monoquote:Op donderdag 9 mei 2013 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Jij zou Mono wel mogen op zich GF![]()
Maar die UI sukt gewoon stierendarmen in de hel
met een capuchonquote:
niet zo'n UIquote:
ik ook nietquote:
is dat nieuwe crewpolicy die UI? want dan wil ik hem ookquote:Op donderdag 9 mei 2013 17:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb hem gemaakt, iedereen kopieerde hem.
dan herkennen we mekaar ook beterquote:Op donderdag 9 mei 2013 17:51 schreef D. het volgende:
[..]
Dan gewoon de huidige aanhouden maar, da's net zo makkelijk
Dat scheelt, ik weet vaak niet meer wie ik benquote:Op donderdag 9 mei 2013 17:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan herkennen we mekaar ook beter
jij bent D.quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:59 schreef D. het volgende:
[..]
Dat scheelt, ik weet vaak niet meer wie ik ben
Doe is normaal jongedamequote:Op donderdag 9 mei 2013 18:18 schreef -Engel- het volgende:
Weekeeeeeeeend![]()
I love it
Hello peopleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeez!!!![]()
en knuffels enzo
dan ga ik nu wel weer richting huisquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:13 schreef roos85 het volgende:
[..]
Het eten is op, ik herhaal het eten is op.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:22 schreef MPG het volgende:
Schraapschaap onderweg, ik herhaal, schraapschaap onderweg
Nou maar hopen dat die bezorgturk een beetje opschiet.quote:
Wat ga je eten?quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat die bezorgturk een beetje opschiet.
Hommer!
Schraapschaap!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Schraapschaap!AhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nice
![]()
ons eten was veel lekkerderderderquote:
heb wel saus voor jequote:
Hij mist haarquote:
Moet je opschietenquote:
[..]
Schraapschaap!weinig schaap zit daar inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
[..]
Schraapschaap!heheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gezellig en lekkerquote:
Wel als ik specifiek schaap bestel (de turk is een bekende).quote:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:42 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Gezellig en lekker![]()
goeoe avond allemaal
dan ist goedquote:
Wij hebben bier!quote:
Wist niet dat ze savonds werktquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:43 schreef Toekito het volgende:
[..]
dan ist goedmaar dat hoort hij als vriendje gewoon te weten toch?
Limburg was t he?quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Wij hebben bier!
Beetje ver weg alleen voor jou, denk ik
dat dan weer wel.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:43 schreef Toekito het volgende:
[..]
dan ist goedmaar dat hoort hij als vriendje gewoon te weten toch?
jaquote:
Dat is lang geledenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
quote:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat is lang geledenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is dat wat?quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:48 schreef roos85 het volgende:
Ik ga straks eens een cappuccino met kokosmelk proberen..
Ik reis zeker nog wel een x richting Limburgquote:
quote:
Dat dusquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:50 schreef Toekito het volgende:
[..]hoe raad je het zo
Miljoenen uitgeven en dan zulke kneuzen in je elftal hebben, het is een gave!
quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
is dat wat?
[..]
Ik reis zeker nog wel een x richting Limburg
Joh, waar?quote:
Dat denk ik ook. En ook die dikke worst met nr 6 stoptquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:53 schreef Miniem het volgende:
[..]![]()
Advocaat pakt gelijk het 1e vliegtuig naar Rusland
Goh waar zag ik zoiets op FB vandaagquote:
Alle 16 andere clubs waren tegen PSV volgens mijquote:
sorry Bosje, maar jullie hebben de CL gehaald!quote:
WAT?quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:22 schreef MPG het volgende:
Schraapschaap onderweg, ik herhaal, schraapschaap onderweg
quote:PSV moet eigenlijk door de grond zakken van schaamte. Maarja dat gaat niet meer, die is al verkocht aan de Gemeente Eindhoven..
Inderdaadquote:
Jaquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
Alle 16 andere clubs waren tegen PSV volgens mij
Beetje midden in een toernooi de regels aanpassen, dat zou niet moeten mogenquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Alle sterren van de hemel?? Met DRIE pijlen?Ik denk het niet hoor
Hij loopt niet, hij zit, voor lul, met zijn jasjequote:Op donderdag 9 mei 2013 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
RS loopt een beetje over te drijven denk ik
quote:AZ maakt van het seizoen van PSV definitief een grote mislukking. In De Kuip eindigt de bekerfinale in 2-1. Gefeliciteerd, AZ!
Veel sterktequote:Op donderdag 9 mei 2013 20:13 schreef Murmeli het volgende:
Ik hang weer thuis voor de buis.
Volgevroten. Burp.
En ijs toe
nu al klaar met BBQ-en? Wat is dat voor pruts BBQ!quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:13 schreef Murmeli het volgende:
Ik hang weer thuis voor de buis.
Volgevroten. Burp.
En ijs toe
Van mij mag iequote:Op donderdag 9 mei 2013 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah, eerste potje gaat om des keizer's baard. Nou ja ,isschien kan Hamilton nog 6e worden
quote:
we hebben snel gegetenquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
nu al klaar met BBQ-en? Wat is dat voor pruts BBQ!
Juist bij BBQ moet je lekker lang chillen, of ben ik nou gek?quote:
Wat, is dat met Jan Smit? Dan zou ik het al niet hoeven zien namelijkquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:42 schreef Toekito het volgende:
Maar eens een film op zetten: Het Bombardement
Hij doet het best aardig hoorquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat, is dat met Jan Smit? Dan zou ik het al niet hoeven zien namelijk![]()
![]()
![]()
Ik weiger om naar die visnicht te kijkenquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:46 schreef Toekito het volgende:
[..]
Hij doet het best aardig hooren ja verhaal is titanic maar dan aan de maas in de Oorlog.
preciesquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
Juist bij BBQ moet je lekker lang chillen, of ben ik nou gek?
stuartquote:
dart jijquote:
aansteller!quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik weiger om naar die visnicht te kijken
maar je dart welquote:
Hoezo aansteller? Ze kozen die gast om hoe hij eruit ziet. Niet om zijn acteertalent.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:48 schreef Toekito het volgende:
[..]
aansteller!
MPG Roosje wil niet dat we haar bord leeg eten dinsdag.....is dat een uitdaging?
Nee, heb vroeger wel eens een paar pijlen gegooid toen ik een klein jochie was thoughquote:
Er zijn geloof ik 2 Nederlandse uitzonderingen? Die tramchauffeur en die andere kale knakkerquote:
Klinkt goed. Je tikt een pint of 10 achterover en je hoort erbijquote:
ze kozen hem inderdaad om zijn fanbase denk ik maar geef hem een kans....quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoezo aansteller? Ze kozen die gast om hoe hij eruit ziet. Niet om zijn acteertalent.
Ach, misschien doet hij het wel net zo geweldig als Johnny de Mol in Zwartboek
quote:
Nee, evenmin als ik Marco Borsato een kans geef in een filmquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:51 schreef Toekito het volgende:
[..]
ze kozen hem inderdaad om zijn fanbase denk ik maar geef hem een kans....
Die beide nu in de studio commentaar gevenquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er zijn geloof ik 2 Nederlandse uitzonderingen? Die tramchauffeur en die andere kale knakker
De rest is redelijk dik te noemen ja
dat is biljarten ookquote:
Oooh, dat weet ik niet. Ik kijk niet. Vincent heet die ander geloof ik?quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:52 schreef D. het volgende:
[..]
Die beide nu in de studio commentaar geven
Hmmmz, die zie ik hier NOOIT in de kroeg staanquote:
Wesley Harms van de andere bond is ook magerquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er zijn geloof ik 2 Nederlandse uitzonderingen? Die tramchauffeur en die andere kale knakker
De rest is redelijk dik te noemen ja
Die ken ik nietquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wesley Harms van de andere bond is ook mager
Vincent van de Voort, was vroeger mager. Nu is het gewoon een dikkerdquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, dat weet ik niet. Ik kijk niet. Vincent heet die ander geloof ik?
Ja, je hebt gelijk inderdaad. Ik bedoelde Scholten las ikquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vincent van de Voort, was vroeger mager. Nu is het gewoon een dikkerd
quote:
Ja, maak volgende week hier wat dart vrienden zou ik zeggenquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN!! Het MAGVan Stewie
![]()
![]()
How'bout THAT
Candy Crushquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:54 schreef DaMart het volgende:
Oké, dat ging wel heel makkelijk in CCS.
Moest 15.000 punten halen, haalde er een paar meer: 2.272.840.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN!! Het MAGVan Stewie
![]()
![]()
How'bout THAT
pool is het leukstquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:54 schreef Stuart het volgende:
Biljart vind ik ook een verschrikkelijk spel zeg. Pool biljart vind ik daarentegen wel leuk
Lieverdquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:55 schreef -Engel- het volgende:
ff zwaaien naar Stu en dan ga ik zo weer film kijken
Ja, ga maar weer snelquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:55 schreef -Engel- het volgende:
ff zwaaien naar Stu en dan ga ik zo weer film kijken
Ik kan er geen poot van. Maar ik kan ze wel een X-ray van mijn arm laten zienquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maak volgende week hier wat dart vrienden zou ik zeggen
Snooker vind ik te moeilijkquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Snooker is het enige goeie biljart. Pool is veel te makkelijk en die andere onzin is totaal zinloos. Heb ik net zo'n schijthekel aan als aan boksen bijvoorbeeld![]()
Mensen die dat een sport noemen![]()
![]()
![]()
En je kunt flink zuipenquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kan er geen poot van. Maar ik kan ze wel een X-ray van mijn arm laten zien
Best een grappig spel hoor. Ik had het al een week of zo niet gespeeld, dus vanochtend weer even begonnen. Wel grappig dat maar twee andere mensen die ik ken even ver zijn als ik... dat maakt die ranglijsten wel een stuk saaierquote:
Veel te makkelijkquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Snooker is het enige goeie biljart. Pool is veel te makkelijk en die andere onzin is totaal zinloos. Heb ik net zo'n schijthekel aan als aan boksen bijvoorbeeld![]()
Mensen die dat een sport noemen![]()
![]()
![]()
Ik heb het bewust nog nooit gespeeld. Ik lees alleen maar dat het nogal een verslavend spel is. Niets voor mij dus. Maar het zal ongetwijfeld wel iets hebben want het is erg populairquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Best een grappig spel hoor. Ik had het al een week of zo niet gespeeld, dus vanochtend weer even begonnen. Wel grappig dat maar twee andere mensen die ik ken even ver zijn als ik... dat maakt die ranglijsten wel een stuk saaier.
Ow, niet gezien, excusesquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
D. Ik had al naar jou gezwaaid.
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjj D.![]()
Ik lees net mijn eigen reactie terug en vroeg me af waarop ik zei dat ik het nog nooit gespeeld had. Ik was even in de war met biljarten geloof ikquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb het bewust nog nooit gespeeld. Ik lees alleen maar dat het nogal een verslavend spel is. Niets voor mij dus. Maar het zal ongetwijfeld wel iets hebben want het is erg populair
Welk level zit je?quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Best een grappig spel hoor. Ik had het al een week of zo niet gespeeld, dus vanochtend weer even begonnen. Wel grappig dat maar twee andere mensen die ik ken even ver zijn als ik... dat maakt die ranglijsten wel een stuk saaier.
onder invloedquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik lees net mijn eigen reactie terug en vroeg me af waarop ik zei dat ik het nog nooit gespeeld had. Ik was even in de war met biljarten geloof ik
Ben ik nu al dronken?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |