Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

Na een edit ja, dat telt natuurlijk niet meerquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:52 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ik vroeg het in mn laatste post
dus dank u
O, zet dat er dan meteen inquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:52 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ik vroeg het in mn laatste post
dus dank u
nee maar wel te oudquote:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, zet dat er dan meteen in.
Ik wilde er ook al eentje openen na 5 minuten met deze TT:
[KSC #5873] Moederdagcadeau voor Fubar: "Topics openen voor Dummies"
Ja wist ik veel dat ik de lapo had ...quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:53 schreef D. het volgende:
[..]
Na een edit ja, dat telt natuurlijk niet meer
Ja, blijkbaar wel, want je vraagt zelf of iemand een nieuwe kan openen!quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:55 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Ja wist ik veel dat ik de lapo had ...
Na een edit jaquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar wel, want je vraagt zelf of iemand een nieuwe kan openen!
Dan was mijn TT dus perfect geweest voor jequote:Op donderdag 9 mei 2013 16:56 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Ben 1000000 dingen tegerlijke tijd aan het doen
Lijk wel een vrouw xD
op ontbijt op bed hopenquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:57 schreef roos85 het volgende:
Gaan jullie zondag nog iets speciaals doen?
hey hoi ik ook hierquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik moet mn brownie weer eens terug nemen, maar dat moet op de laptop![]()
En leeftijd kan wel degelijk meer zijn dan gewoon een getal
Je weet dat een topic openen net zoveel werk is als een post posten?quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:56 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Ben 1000000 dingen tegerlijke tijd aan het doen
Lijk wel een vrouw xD
Naar een dierenparkquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:57 schreef roos85 het volgende:
Gaan jullie zondag nog iets speciaals doen?
dit is waarquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:58 schreef D. het volgende:
[..]
Je weet dat een topic openen net zoveel werk is als een post posten?
Waarom heb jij je nog niet aangemeld?quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
hey hoi ik ook hier!! hoe is het met je
lang niet gezien
goed, en ik zag tquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
hey hoi ik ook hier!! hoe is het met je
lang niet gezien
het enige is dat ik bij sommige topics graag een plaatje in de op zetquote:
maar dat is juist leukquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het enige is dat ik bij sommige topics graag een plaatje in de op zet![]()
E dat kost meer tijd!
De OP hier is al vol genoegquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het enige is dat ik bij sommige topics graag een plaatje in de op zet![]()
E dat kost meer tijd!
Nope dat weet ik niet hahahaquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:58 schreef D. het volgende:
[..]
Je weet dat een topic openen net zoveel werk is als een post posten?
je bent te jongquote:
fijn dat t goed gaatquote:
wel, ik zei dat ik misschien voor de BBQ kom. MISSCHIEN. als er iemand komt die ik kenquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom heb jij je nog niet aangemeld?
GC / KSC-lowbudgetminivakantiebbqmeet # 2
Volgens jou wel. Iemand anders zou daar bijv geen bezwaar tegen hebben. En ik moet ook nog verjaren.quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
je bent te jongbtw ik moet nog jarig worden
[..]
fijn dat t goed gaatmet mij ook hur thnx
hé vriend jij gaat al met Nikkie gedraag jequote:
het ging nu ook even over mijn persoonlijke voorkeur meneer. sorry.. wil je niet voort hoofd stoten maar k val sowieso op 'ouder'quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:01 schreef Miniem het volgende:
[..]
Volgens jou wel. Iemand anders zou daar bijv geen bezwaar tegen hebben. En ik moet ook nog verjaren.
I know, heb je wel eens gezegdquote:Op donderdag 9 mei 2013 17:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
het ging nu ook even over mijn persoonlijke voorkeur meneer. sorry.. wil je niet voort hoofd stoten maar k val sowieso op 'ouder'
wat andere doen maakt mij niks uit. jonger ouder etc. allemaal zelf weten
Nope ik heb al 10 episch gefaalt dussquote:
irl of veel dm contact ofzo ook goed?quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
wel, ik zei dat ik misschien voor de BBQ kom. MISSCHIEN. als er iemand komt die ik ken
Lijkt wel als of iedereen met nikkie gaatquote:Op donderdag 9 mei 2013 17:02 schreef Toekito het volgende:
[..]
hé vriend jij gaat al met Nikkie gedraag je
liefst irl. maar dan idd via fok of dm contact ook goedquote:Op donderdag 9 mei 2013 17:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
irl of veel dm contact ofzo ook goed?
je kent mij tochquote:Op donderdag 9 mei 2013 17:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
liefst irl. maar dan idd via fok of dm contact ook goed![]()
allemaal users die ik amper ken vind k niet zo fijn
Hé zo praat je niet over Nikkie vriendquote:Op donderdag 9 mei 2013 17:06 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Lijkt wel als of iedereen met nikkie gaat![]()
(sorrie nikkie was een inkoppertje)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |