maar je dart welquote:
Hoezo aansteller? Ze kozen die gast om hoe hij eruit ziet. Niet om zijn acteertalent.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:48 schreef Toekito het volgende:
[..]
aansteller!
MPG Roosje wil niet dat we haar bord leeg eten dinsdag.....is dat een uitdaging?
Nee, heb vroeger wel eens een paar pijlen gegooid toen ik een klein jochie was thoughquote:
Er zijn geloof ik 2 Nederlandse uitzonderingen? Die tramchauffeur en die andere kale knakkerquote:
Klinkt goed. Je tikt een pint of 10 achterover en je hoort erbijquote:
ze kozen hem inderdaad om zijn fanbase denk ik maar geef hem een kans....quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoezo aansteller? Ze kozen die gast om hoe hij eruit ziet. Niet om zijn acteertalent.
Ach, misschien doet hij het wel net zo geweldig als Johnny de Mol in Zwartboek
quote:
Nee, evenmin als ik Marco Borsato een kans geef in een filmquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:51 schreef Toekito het volgende:
[..]
ze kozen hem inderdaad om zijn fanbase denk ik maar geef hem een kans....
Die beide nu in de studio commentaar gevenquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er zijn geloof ik 2 Nederlandse uitzonderingen? Die tramchauffeur en die andere kale knakker
De rest is redelijk dik te noemen ja
dat is biljarten ookquote:
Oooh, dat weet ik niet. Ik kijk niet. Vincent heet die ander geloof ik?quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:52 schreef D. het volgende:
[..]
Die beide nu in de studio commentaar geven
Hmmmz, die zie ik hier NOOIT in de kroeg staanquote:
Wesley Harms van de andere bond is ook magerquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er zijn geloof ik 2 Nederlandse uitzonderingen? Die tramchauffeur en die andere kale knakker
De rest is redelijk dik te noemen ja
Die ken ik nietquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wesley Harms van de andere bond is ook mager
Vincent van de Voort, was vroeger mager. Nu is het gewoon een dikkerdquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, dat weet ik niet. Ik kijk niet. Vincent heet die ander geloof ik?
Ja, je hebt gelijk inderdaad. Ik bedoelde Scholten las ikquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vincent van de Voort, was vroeger mager. Nu is het gewoon een dikkerd
quote:
Ja, maak volgende week hier wat dart vrienden zou ik zeggenquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN!! Het MAGVan Stewie
![]()
![]()
How'bout THAT
Candy Crushquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:54 schreef DaMart het volgende:
Oké, dat ging wel heel makkelijk in CCS.
Moest 15.000 punten halen, haalde er een paar meer: 2.272.840.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN!! Het MAGVan Stewie
![]()
![]()
How'bout THAT
pool is het leukstquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:54 schreef Stuart het volgende:
Biljart vind ik ook een verschrikkelijk spel zeg. Pool biljart vind ik daarentegen wel leuk
Lieverdquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:55 schreef -Engel- het volgende:
ff zwaaien naar Stu en dan ga ik zo weer film kijken
Ja, ga maar weer snelquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:55 schreef -Engel- het volgende:
ff zwaaien naar Stu en dan ga ik zo weer film kijken
Ik kan er geen poot van. Maar ik kan ze wel een X-ray van mijn arm laten zienquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maak volgende week hier wat dart vrienden zou ik zeggen
Snooker vind ik te moeilijkquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Snooker is het enige goeie biljart. Pool is veel te makkelijk en die andere onzin is totaal zinloos. Heb ik net zo'n schijthekel aan als aan boksen bijvoorbeeld![]()
Mensen die dat een sport noemen![]()
![]()
![]()
En je kunt flink zuipenquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kan er geen poot van. Maar ik kan ze wel een X-ray van mijn arm laten zien
Best een grappig spel hoor. Ik had het al een week of zo niet gespeeld, dus vanochtend weer even begonnen. Wel grappig dat maar twee andere mensen die ik ken even ver zijn als ik... dat maakt die ranglijsten wel een stuk saaierquote:
Veel te makkelijkquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Snooker is het enige goeie biljart. Pool is veel te makkelijk en die andere onzin is totaal zinloos. Heb ik net zo'n schijthekel aan als aan boksen bijvoorbeeld![]()
Mensen die dat een sport noemen![]()
![]()
![]()
Ik heb het bewust nog nooit gespeeld. Ik lees alleen maar dat het nogal een verslavend spel is. Niets voor mij dus. Maar het zal ongetwijfeld wel iets hebben want het is erg populairquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Best een grappig spel hoor. Ik had het al een week of zo niet gespeeld, dus vanochtend weer even begonnen. Wel grappig dat maar twee andere mensen die ik ken even ver zijn als ik... dat maakt die ranglijsten wel een stuk saaier.
Ow, niet gezien, excusesquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
D. Ik had al naar jou gezwaaid.
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjj D.![]()
Ik lees net mijn eigen reactie terug en vroeg me af waarop ik zei dat ik het nog nooit gespeeld had. Ik was even in de war met biljarten geloof ikquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb het bewust nog nooit gespeeld. Ik lees alleen maar dat het nogal een verslavend spel is. Niets voor mij dus. Maar het zal ongetwijfeld wel iets hebben want het is erg populair
Welk level zit je?quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Best een grappig spel hoor. Ik had het al een week of zo niet gespeeld, dus vanochtend weer even begonnen. Wel grappig dat maar twee andere mensen die ik ken even ver zijn als ik... dat maakt die ranglijsten wel een stuk saaier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |