Nou ja, ik wacht het maar af danquote:
Gezellig manquote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga lekker even de afwas doen. Voel ik me weer wat nuttiger
Lol ...quote:
Je vergeet zn regenpakquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zie je hem al staan met van die gele handschoenen aan?
[ afbeelding ]
Jij wel tochquote:
weet je dat wel zekerquote:
Hahahahaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:14 schreef Dr_Flash het volgende:
handschoenen aan om de afwas te doen? Ben geen hommo ofsow jwz. Hallon
Hallonquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:14 schreef Dr_Flash het volgende:
handschoenen aan om de afwas te doen? Ben geen hommo ofsow jwz. Hallon
niet van mijn pcquote:
Buiten in de plassen springenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
ScheiBe. Het gaat weer regenen en dat blijft het de rest van de dag doen. En er is ook al geen klap op TV. Ik ga de was maar eens vouwen.
Dat laatste is het belangrijkstequote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:37 schreef littledrummergirl het volgende:
terugkomen in de stad is stiekem ook wel weer heel lekkerna twee dagen in brabant
oh en ik faalde HARD tijdens het autorijden hierheen.. had al bijna een jaar niet geredenschakelde in het begin als een bejaarde en ik heb twee trage sukkels rechts ingehaald.
maar ik leef nog
ik was wel even blij toen ik de auto het parkeervak in reedquote:
heb ik vanmorgen ook gedaanquote:
oh was daarom die filemelding net op de A16?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:37 schreef littledrummergirl het volgende:
terugkomen in de stad is stiekem ook wel weer heel lekkerna twee dagen in brabant
oh en ik faalde HARD tijdens het autorijden hierheen.. had al bijna een jaar niet geredenschakelde in het begin als een bejaarde en ik heb twee trage sukkels rechts ingehaald.
maar ik leef nog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
welnee, je moet er gewoon weer even in komenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik was wel even blij toen ik de auto het parkeervak in reedkansloos hoe snel je dat verleerd, rijden
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:43 schreef Toekito het volgende:
[..]
oh was daarom die filemelding net op de A16?kwam over de a59SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
vond het in het begin wel weer ff eng, maar ben blij dat ik het wel gewoon heb gedaan, Ik heb zon moeder die niet meer durft te rijden en die toen ik zei "ik weet niet of ik wil rijden, want ik heb het al zo lang niet gedaan" riep " ooooh nou dan moet je het niet doen hoor, als je het eng vind"quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
welnee, je moet er gewoon weer even in komenToen ik in februari een Pandaatje huurde voor het eerst in 4 jaar ging het de eerste paar kilometer ook vet slecht. Daarna ging het wel beter
Preciesquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vond het in het begin wel weer ff eng, maar ben blij dat ik het wel gewoon heb gedaan, Ik heb zon moeder die niet meer durft te rijden en die toen ik zei "ik weet niet of ik wil rijden, want ik heb het al zo lang niet gedaan" riep " ooooh nou dan moet je het niet doen hoor, als je het eng vind"
toen heb ik het dus juist wel gedaanik vond rijden altijd superleuk en het heeft een kapitaal gekost om dat rijbewijs te halen, dus ik zal rijden ook
weetik toch niet johquote:
ik ken beide wegen vanuit LDG-bornplace naar 010 dromenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
weetik toch niet johik volg altijd de woorden op de borden
![]()
en in deze zelfs de papatom"oh eehm je kan hier deze baan aanhouden, maar linksaf kan ook, kies maar wat leuks"
heb jij je rijbewijs eigk?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:51 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik ken beide wegen vanuit LDG-bornplace naar 010 dromen
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:51 schreef littledrummergirl het volgende:
( dat het hele platte, sexistishe en grove waren was ook wel cute, daarmee wachtte ie tot mn moeder naar bed was)
Een jaarquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:37 schreef littledrummergirl het volgende:
maar ik leef nog
4 jaarquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
welnee, je moet er gewoon weer even in komenToen ik in februari een Pandaatje huurde voor het eerst in 4 jaar ging het de eerste paar kilometer ook vet slecht. Daarna ging het wel beter
Ja. Alles kan ik hiervandaan OF te voet ,OF op de fiets, OF met de trein bereiken. Auto heb ik niet echt nodig. Al zit ik er soms weleens aan te denken hoorquote:
mijn vader wordt steeds leuker en losser sinds mijn zus en ik uit huis zijnquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Ik geloof ECHT niet dat mijn vader zulke dingen doet
![]()
wel handigquote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mijn vader wordt steeds leuker en losser sinds mijn zus en ik uit huis zijn![]()
zo mochten wij bijvoorbeeld nooit kanker zeggen vroeger ( zowel mn pa als mn broertje hebben dat gehad ). maar laatst was mn vader met wat oud collega's naar de kroeg geweest en toen ie thuiskwam belde ie en zei ie "het was zo lekker, we hebben lekker gekankerd op het leven en ik heb een prachtavond gehad"nou dat vind ik leuk
studentenov enzo gehadquote:
Ja is wel handig maar je weet hoe mijn leven een puinhoop was tot 3 jaar terug. En nu hoeft het feitelijk niet meerquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wel handigkan toch gewoon, op zich?
ik bedoel, ik kan ook een hartstilstand krijgen onderweg en me te pletter rijden. ik neem aan dat je daar op doelt?
Vet kankermooi manquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mijn vader wordt steeds leuker en losser sinds mijn zus en ik uit huis zijn![]()
zo mochten wij bijvoorbeeld nooit kanker zeggen vroeger ( zowel mn pa als mn broertje hebben dat gehad ). maar laatst was mn vader met wat oud collega's naar de kroeg geweest en toen ie thuiskwam belde ie en zei ie "het was zo lekker, we hebben lekker gekankerd op het leven en ik heb een prachtavond gehad"nou dat vind ik leuk
miss over een tijdje ofzo, rijden is wel echt heel erg leuk en lekker om te doen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:58 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ja is wel handig maar je weet hoe mijn leven een puinhoop was tot 3 jaar terug. En nu hoeft het feitelijk niet meerkan het simpelweg niet betalen
en nee daar doelde ik niet op, al krijg ik wel code 100 op rijbewijs
ik zou de uitzondering op de regel zijnquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Motorrijbewijs hoef ik niet. Ik zou het niet eens durven denk ik![]()
Die lui rijden ook altijd als debielen trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |