je moet ook meer opletten op de rest van die randdebielen met een autorijbewijs die een motorrijder niet zienquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Motorrijbewijs hoef ik niet. Ik zou het niet eens durven denk ik![]()
Die lui rijden ook altijd als debielen trouwens
* Barreltje schrapt het idee om een auto te huren in ukraine...quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
welnee, je moet er gewoon weer even in komenToen ik in februari een Pandaatje huurde voor het eerst in 4 jaar ging het de eerste paar kilometer ook vet slecht. Daarna ging het wel beter
Precies. Dan kan meneertje GF lullen wat ie wilquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:10 schreef littledrummergirl het volgende:
op de ring van parijs is het echt een dodemanscicuit voor motorrijders trouwens. afgelopen zomer hebben wij er daar in anderhalf uur minimaal vier bijna op de motorkap gehaddie lui crossen overal dwars tussendoor, duiken ineens rond je auto op, echt heel nasty
Schrap dat idee maar jaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:11 schreef Barreltje het volgende:
[..]
* Barreltje schrapt het idee om een auto te huren in ukraine...
Ik ga als alle bagger weg is wel lessen hoor, maar of ik een auto koop als ik in rdam centrum woont denk ik niet.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
miss over een tijdje ofzo, rijden is wel echt heel erg leuk en lekker om te doen.
ik vind het aan de ene kant een beetje eng ( je bent nog zoveel kwetsbaarder dan) ik zou op zich ook wel graag mn motor rijbewijs halen, dat voelt vast nog lekkerderen dan lekker door Frankrijk rijden ermee ofzo
zie je dat ze ze te laat zienquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies. Dan kan meneertje GF lullen wat ie wil
neuh, kost je klauwen met geld aan parkeervergunningen ect en als je werk met ov goed te bereiken is kan dat best nog eens goedkoper uitvallenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik ga als alle bagger weg is wel lessen hoor, maar of ik een auto koop als ik in rdam centrum woont denk ik niet.
Dus datquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
neuh, kost je klauwen met geld aan parkeervergunningen ect en als je werk met ov goed te bereiken is kan dat best nog eens goedkoper uitvallen
fubarquote:
Je slaapt zoveelquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:23 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Gf Stu![]()
Ja tijd om wederom uit bed te gaan
Die is coolquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee Toek, misschien is dit wat voor als je je nogeens de graftering verveelt![]()
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |