Weinig nieuws gekeken zeker?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:17 schreef Latert het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd had ik hem voor deze kwestie nog nooit gezien...
Oogziektequote:
Je verwacht het niet.quote:
Gewoon allemaal naakt dan maar...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:22 schreef Specularium het volgende:
Nu moeten we ons schuldig voelen want onze kleding.
Ik kan het niet helpen maar het eerste wat me te binnen schoot was de tune van " wie ben ik" tututquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:22 schreef PoezeligDing het volgende:
http://www.sanderterphuis.nl/wie-ben-ik/
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan het niet helpen maar het eerste wat me te binnen schoot was de tune van " wie ben ik" tutut
Wat was zijn echte naam?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:22 schreef PoezeligDing het volgende:
Vertelt hij liever niet, hij is namelijk gevlucht (volgens mij hoor). En zijn naam was te moeilijk kan ik mij herinnerenquote:
Mooie sterrenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:24 schreef OProg het volgende:
Dat leuke kleden is in ieder geval mislukt vanavond.
Ja, het staat ook niet op die site van hem.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vertelt hij liever niet, hij is namelijk gevlucht (volgens mij hoor).
Het 'grappige' is dat er ook behoorlijk wat duurdere ketens hieraan doen. De prijs is absoluut geen garantie dat het wel goed zit.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:23 schreef OProg het volgende:
Komt er nu iemand vertellen dat ze nooit hadden verwacht dat kleding bij de Primark - dat 3 euro voor een shirt kost - van zo'n plek vandaan komt?
Ahmad Qeleich Khany.quote:
Die gozer lijkt op Moffel van koekeloere.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:22 schreef PoezeligDing het volgende:
Dat klopt. Maar als je kleding gaat kopen tegen absolute dumpprijzen kan je al helemaal niet verwachten dat de omstandigheden bij het maken goed waren.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:24 schreef alors het volgende:
[..]
Het 'grappige' is dat er ook behoorlijk wat duurdere ketens hieraan doen. De prijs is absoluut geen garantie dat het wel goed zit.
Ahmad Qeleich Khanyquote:
Maar het is wel een verantwoorde trui!quote:
Van die kerel in het publiek.quote:
Dan kunnen ze haar weer naar huis brengen als ze wegloopt. Door naar de halsband te kijken.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:31 schreef Mani89 het volgende:
Heeft ze nou een naamketting? ...............
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:31 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:27 schreef Specularium het volgende:
Willa heeft een ketting met d'r naam anders vergeet ze hem.
Als iedereen naakt loopt is het ook normaal geworden.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:31 schreef RobertoCarlos het volgende:
Iedereen uit de kleren, dan is het zo opgelost. Te beginnen met alle MILFs
"made in China'' lees ikquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:31 schreef Mani89 het volgende:
Is wel duurzaamquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Als iedereen naakt loopt is het ook normaal geworden.
Mijn nederige excuses, tokkie confirmed.quote:
Jack neemt het politiek talent mee.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:31 schreef Martinello het volgende:
[..]
Als Jack geen roet in het eten gooit
Spindoktertje spelen...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:33 schreef OProg het volgende:
[..]
Jack neemt het politiek talent mee.
Die gaat daarmee 'spindoktoren'.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
Welke affaire?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:37 schreef ajacied4lf het volgende:
Jack kan ik niet meer serieus nemen na zijn affaire
Dus daarom neem je hem niet meer serieus? Hij werd verliefd.. so what. Hij is nog steeds met haarquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
http://www.eenvandaag.nl/(...)eden_na_priv_affaire
Zelfs Katja is geinjecteerd.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:41 schreef Mani89 het volgende:
Jezus, hoeveel Romers bestaan er wel niet? Het is werkelijk een plaag.
En ze zijn allemaalquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:41 schreef Mani89 het volgende:
Jezus, hoeveel Romers bestaan er wel niet? Het is werkelijk een plaag.
Normale mensen zeiken er ook niet over.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dus daarom neem je hem niet meer serieus? Hij werd verliefd.. so what. Hij is nog steeds met haar
Het staat toch haaks op alles wat het CDA predikt?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dus daarom neem je hem niet meer serieus? Hij werd verliefd.. so what. Hij is nog steeds met haar
Dus?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
http://www.eenvandaag.nl/(...)eden_na_priv_affaire
Vooral zijn gedrag daarna, bij DWDD enzo...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij heeft zeker zijn kwaliteiten, dat ontken ik ook nietquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:43 schreef OProg het volgende:
[..]
Dus?
Staat volledig los van zijn verdere kwaliteiten, met name als spindokter.
Wie zonder zonden is werpe de eerste steen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:43 schreef alors het volgende:
[..]
Het staat toch haaks op alles wat het CDA predikt?
En dat is?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:43 schreef alors het volgende:
[..]
Mooi dat het ook een christelijk gezegde is.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:44 schreef OProg het volgende:
[..]
Wie zonder zonden is werpe de eerste steen.
Dan kunnen ze allemaal ontslag nemenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:43 schreef alors het volgende:
[..]
VOC en alles.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:45 schreef Latert het volgende:
Jack de Vries is de man achter het enorme charisma van Balkie.
Het gezin als hoeksteen van de samenleving, maar dat hoef ik jouw heus niet te vertellen.quote:
Zonder minnares is volgens Jack het gezin niet compleetquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:46 schreef alors het volgende:
[..]
Het gezin als hoeksteen van de samenleving, maar dat hoef ik jouw heus niet te vertellen.
Kan prima in een nieuwe serie van de Teletubbies.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:45 schreef marcodej het volgende:
Zo zag Maij er bij de inhuldiging uit:
[ afbeelding ]
Na Spangas uiteraard.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:49 schreef Karina het volgende:
Het was wel een van de betere Nederlandse series vond ik.
En natuurlijk na 'Achter gesloten deuren'.quote:
'Huis Anubis' niet te vergeten.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:50 schreef OProg het volgende:
[..]
En natuurlijk na 'Achter gesloten deuren'.
Hij staart vermoeid naar het plafondquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:50 schreef Specularium het volgende:
Sander Qeleich Khany vindt er ook niks aan.
Zit in de familie.quote:
Die barman heeft praktisch alle zaken opgelost.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:53 schreef Karina het volgende:
Hij kreeg altijd een lampje boven zijn hoofd, wat je niet zag.
Hoppaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:53 schreef Karina het volgende:
Hij kreeg altijd een lampje boven zijn hoofd, wat je niet zag.
Dat is een zegen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:58 schreef ajacied4lf het volgende:
Wel fijn dat we van 'Haags Vuur' af zijn.
En Under Siege 2, met Steven Seagalquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:58 schreef Specularium het volgende:
Best of the best op RTL7.
Daar verder, er is alleen geen topic.
Uh ik zie iets heel raars daar nu.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:58 schreef Specularium het volgende:
Ik wacht op het bericht dat Piet Romer bij de NSB zat.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:58 schreef Latert het volgende:
De Cock was toch gewoon een 1 op 1 imitatie van Derrick...
Inclusief SS-verleden?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:58 schreef Latert het volgende:
De Cock was toch gewoon een 1 op 1 imitatie van Derrick...
Het zou geen verrassing zijnquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:58 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik wacht op het bericht dat Piet Romer bij de NSB zat.
sexcetera is er nu opquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:58 schreef Specularium het volgende:
met afleveringen uit 2002quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh was dat het, wat een dom programma is dat ookj.
Mjah het is maar wat je leuk vindt. Veronica is beter nu met Steven Seagal.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
RTL 7: de enige echte mannenzender van Nederland
Steven Seagal is een eindbaas.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah het is maar wat je leuk vindt. Veronica is beter nu met Steven Seagal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Nee, Under Siege 2 is aids.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah het is maar wat je leuk vindt. Veronica is beter nu met Steven Seagal.
ja toen ik zapte was sexcetera er nog, vandaar.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Best of the best is een bazenfilm.
Die twee Amsterdammers eerst graag.quote:
Helemaal gelijk.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:10 schreef OProg het volgende:
En als we toch aan het afschieten zijn. Die mensen uit die 'aan taaaafel' honig reclame ook meenemen.
quote:Op maandag 13 mei 2013 23:10 schreef superniger het volgende:
goedenavond goedenavond dames en heren goedenavond
teren op de zak van de partnerquote:Op maandag 13 mei 2013 23:10 schreef OProg het volgende:
En als we toch aan het afschieten zijn. Die mensen uit die 'aan taaaafel' honig reclame ook meenemen.
Zekerheidjequote:
Kwestie van tijd in Syrië.quote:
truequote:Op maandag 13 mei 2013 23:13 schreef ajacied4lf het volgende:
Irritante tik dat hij steeds naar beneden kijkt
Hij leest voor...quote:Op maandag 13 mei 2013 23:13 schreef ajacied4lf het volgende:
Hij vind gewoon die tafel mooi, en jat die mee na de uitzending.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:13 schreef ajacied4lf het volgende:
het lijkt wel alsof hij op een boot zit. Hij gaat heen en weer.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:13 schreef ajacied4lf het volgende:
Die kinderen mogen de andere kant ook wel eens horen mochten ze nog twijfelen.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:16 schreef Travel. het volgende:
Dom dat hier weer aandacht voor is. Die kinderen willen juist gaan doordat hier zoveel aandacht voor is
Ik denk dat zijn moeder een factor hierin is.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:17 schreef superniger het volgende:
hoe kan het dat Jejoen zwart is en zijn vader wit
Halfbloedje.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:17 schreef superniger het volgende:
hoe kan het dat Jejoen zwart is en zijn vader wit
Rickazio zou niet trots zijn op deze man.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:18 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn moeder een factor hierin is.
quote:Op maandag 13 mei 2013 23:18 schreef alors het volgende:
[..]
Rickazio zou niet trots zijn op deze man.
Dat wel ja, dan valt het in Nederland nog mee.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:18 schreef Specularium het volgende:
Belgie is op integratie/immigratiegebied toch al verloren.
Zo waar.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:18 schreef alors het volgende:
[..]
Rickazio zou niet trots zijn op deze man.
Open je een topic om te vertellen hoe het in Syrië is als je aangekomen bent?quote:Op maandag 13 mei 2013 23:19 schreef NightH4wk het volgende:
Er lopen veel geyle mocro chicks rond. Hier ook een cassiere die ik nu date.
ze is boos omdat die man een atheïst isquote:Op maandag 13 mei 2013 23:21 schreef marcodej het volgende:
Keijzer heeft geen emoties. Zoals het een echte CDA'er betaamt.
Als ze niet boos is kijkt ze hetzelfde.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:22 schreef superniger het volgende:
[..]
ze is boos omdat die man een atheïst is
Lel, goed plan. Misschien eerste een tijdje Libanon. Hele mooie dames.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:21 schreef OProg het volgende:
[..]
Open je een topic om te vertellen hoe het in Syrië is als je aangekomen bent?
Kan je inderdaad niks meer mee. Tussen pa en zoon zal er altijd liefde blijven, maar voor de zoon is het daar gewoon beter...quote:Op maandag 13 mei 2013 23:23 schreef OProg het volgende:
Hoe sneu het hele verhaal ook is. Deze groep jongeren is niet meer te redden voor de westerse samenleving.
Zit je nou een beetje je eigen partij af te fikken?quote:Op maandag 13 mei 2013 23:27 schreef marcodej het volgende:
Ik denk dat Keijzer ook heel goed tegen de kieteldood kan.
Ja, denken dat je kan debatteren met zo'n fanaat,quote:Op maandag 13 mei 2013 23:27 schreef Specularium het volgende:
Altijd leuk als een gore baard gaat vertellen wat je rechten zijn.
Heb je daar als ouders niet een beetje de hand in?quote:
Ik denk dat het je vies tegenvalt, jongens van 16-20+ kun je moeilijk opsluiten op hun kamer. Er keihard tegenin gaan en verbieden gaan ze waarschijnlijk nog dwarser van worden...quote:Op maandag 13 mei 2013 23:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heb je daar als ouders niet een beetje de hand in?
Zo'n gehersenspoelde waar je helemaal niks meer tegen kan doen. Je kan niet meer dan hem laten doen wat hij wilt, want luisteren ho maar.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Met 16 ben je ook wel een beetje laat.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:31 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk dat het je vies tegenvalt, jongens van 16-20+ kun je moeilijk opsluiten op hun kamer. Er keihard tegenin gaan en verbieden gaan ze waarschijnlijk nog dwarser van worden...
Ja maar wat als die jongens tot die tijd gewoon normale pubers waren zoals de verhalen die naar buiten zijn gekomen?quote:Op maandag 13 mei 2013 23:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Met 16 ben je ook wel een beetje laat.
Ik weet niet hoor, de moslims in mijn omgeving klagen altijd over dit soort jongens.
De bruggetjes van Paul zijn heel subtiel inderdaad.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:32 schreef Snowglobe het volgende:
Ik vind het altijd zo pijnlijk als ze een onderwerp bruut afkappen om naar iets anders over te gaan..
Ik weet nooit zo goed of het dan echt goede jongens zijn of dat dat maar gewoon standaard wordt gezegd.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:33 schreef alors het volgende:
[..]
Ja maar wat als die jongens tot die tijd gewoon normale pubers waren zoals de verhalen die naar buiten zijn gekomen?
Inderdaadquote:Op maandag 13 mei 2013 23:33 schreef Latert het volgende:
[..]
De bruggetjes van Paul zijn heel subtiel inderdaad.
Dat is.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik weet nooit zo goed of het dan echt goede jongens zijn of dat dat maar gewoon standaard wordt gezegd.
Maar het kan puberaal gedrag zijn en dan zou je ze inderdaad haast moeten opsluiten in plaats van dat ze zichzelf de dood injagen.
Ik wilde hem net postenquote:
Dat lijkt me niet. Je kan ze moeilijk altijd en overal volgen, en voor je het weet komen ze in contact met verkeerde personen.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |