Open je een topic om te vertellen hoe het in Syrië is als je aangekomen bent?quote:Op maandag 13 mei 2013 23:19 schreef NightH4wk het volgende:
Er lopen veel geyle mocro chicks rond. Hier ook een cassiere die ik nu date.
ze is boos omdat die man een atheïst isquote:Op maandag 13 mei 2013 23:21 schreef marcodej het volgende:
Keijzer heeft geen emoties. Zoals het een echte CDA'er betaamt.
Als ze niet boos is kijkt ze hetzelfde.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:22 schreef superniger het volgende:
[..]
ze is boos omdat die man een atheïst is
Lel, goed plan. Misschien eerste een tijdje Libanon. Hele mooie dames.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:21 schreef OProg het volgende:
[..]
Open je een topic om te vertellen hoe het in Syrië is als je aangekomen bent?
Kan je inderdaad niks meer mee. Tussen pa en zoon zal er altijd liefde blijven, maar voor de zoon is het daar gewoon beter...quote:Op maandag 13 mei 2013 23:23 schreef OProg het volgende:
Hoe sneu het hele verhaal ook is. Deze groep jongeren is niet meer te redden voor de westerse samenleving.
Zit je nou een beetje je eigen partij af te fikken?quote:Op maandag 13 mei 2013 23:27 schreef marcodej het volgende:
Ik denk dat Keijzer ook heel goed tegen de kieteldood kan.
Ja, denken dat je kan debatteren met zo'n fanaat,quote:Op maandag 13 mei 2013 23:27 schreef Specularium het volgende:
Altijd leuk als een gore baard gaat vertellen wat je rechten zijn.
Heb je daar als ouders niet een beetje de hand in?quote:
Ik denk dat het je vies tegenvalt, jongens van 16-20+ kun je moeilijk opsluiten op hun kamer. Er keihard tegenin gaan en verbieden gaan ze waarschijnlijk nog dwarser van worden...quote:Op maandag 13 mei 2013 23:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heb je daar als ouders niet een beetje de hand in?
Zo'n gehersenspoelde waar je helemaal niks meer tegen kan doen. Je kan niet meer dan hem laten doen wat hij wilt, want luisteren ho maar.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Met 16 ben je ook wel een beetje laat.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:31 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk dat het je vies tegenvalt, jongens van 16-20+ kun je moeilijk opsluiten op hun kamer. Er keihard tegenin gaan en verbieden gaan ze waarschijnlijk nog dwarser van worden...
Ja maar wat als die jongens tot die tijd gewoon normale pubers waren zoals de verhalen die naar buiten zijn gekomen?quote:Op maandag 13 mei 2013 23:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Met 16 ben je ook wel een beetje laat.
Ik weet niet hoor, de moslims in mijn omgeving klagen altijd over dit soort jongens.
De bruggetjes van Paul zijn heel subtiel inderdaad.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:32 schreef Snowglobe het volgende:
Ik vind het altijd zo pijnlijk als ze een onderwerp bruut afkappen om naar iets anders over te gaan..
Ik weet nooit zo goed of het dan echt goede jongens zijn of dat dat maar gewoon standaard wordt gezegd.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:33 schreef alors het volgende:
[..]
Ja maar wat als die jongens tot die tijd gewoon normale pubers waren zoals de verhalen die naar buiten zijn gekomen?
Inderdaadquote:Op maandag 13 mei 2013 23:33 schreef Latert het volgende:
[..]
De bruggetjes van Paul zijn heel subtiel inderdaad.
Dat is.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik weet nooit zo goed of het dan echt goede jongens zijn of dat dat maar gewoon standaard wordt gezegd.
Maar het kan puberaal gedrag zijn en dan zou je ze inderdaad haast moeten opsluiten in plaats van dat ze zichzelf de dood injagen.
Ik wilde hem net postenquote:
Dat lijkt me niet. Je kan ze moeilijk altijd en overal volgen, en voor je het weet komen ze in contact met verkeerde personen.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |