Weinig nieuws gekeken zeker?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:17 schreef Latert het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd had ik hem voor deze kwestie nog nooit gezien...
Oogziektequote:
Je verwacht het niet.quote:
Gewoon allemaal naakt dan maar...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:22 schreef Specularium het volgende:
Nu moeten we ons schuldig voelen want onze kleding.
Ik kan het niet helpen maar het eerste wat me te binnen schoot was de tune van " wie ben ik" tututquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:22 schreef PoezeligDing het volgende:
http://www.sanderterphuis.nl/wie-ben-ik/
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan het niet helpen maar het eerste wat me te binnen schoot was de tune van " wie ben ik" tutut
Wat was zijn echte naam?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:22 schreef PoezeligDing het volgende:
Vertelt hij liever niet, hij is namelijk gevlucht (volgens mij hoor). En zijn naam was te moeilijk kan ik mij herinnerenquote:
Mooie sterrenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:24 schreef OProg het volgende:
Dat leuke kleden is in ieder geval mislukt vanavond.
Ja, het staat ook niet op die site van hem.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vertelt hij liever niet, hij is namelijk gevlucht (volgens mij hoor).
Het 'grappige' is dat er ook behoorlijk wat duurdere ketens hieraan doen. De prijs is absoluut geen garantie dat het wel goed zit.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:23 schreef OProg het volgende:
Komt er nu iemand vertellen dat ze nooit hadden verwacht dat kleding bij de Primark - dat 3 euro voor een shirt kost - van zo'n plek vandaan komt?
Ahmad Qeleich Khany.quote:
Die gozer lijkt op Moffel van koekeloere.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:22 schreef PoezeligDing het volgende:
Dat klopt. Maar als je kleding gaat kopen tegen absolute dumpprijzen kan je al helemaal niet verwachten dat de omstandigheden bij het maken goed waren.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:24 schreef alors het volgende:
[..]
Het 'grappige' is dat er ook behoorlijk wat duurdere ketens hieraan doen. De prijs is absoluut geen garantie dat het wel goed zit.
Ahmad Qeleich Khanyquote:
Maar het is wel een verantwoorde trui!quote:
Van die kerel in het publiek.quote:
Dan kunnen ze haar weer naar huis brengen als ze wegloopt. Door naar de halsband te kijken.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:31 schreef Mani89 het volgende:
Heeft ze nou een naamketting? ...............
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:31 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:27 schreef Specularium het volgende:
Willa heeft een ketting met d'r naam anders vergeet ze hem.
Als iedereen naakt loopt is het ook normaal geworden.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:31 schreef RobertoCarlos het volgende:
Iedereen uit de kleren, dan is het zo opgelost. Te beginnen met alle MILFs
"made in China'' lees ikquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:31 schreef Mani89 het volgende:
Is wel duurzaamquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Als iedereen naakt loopt is het ook normaal geworden.
Mijn nederige excuses, tokkie confirmed.quote:
Jack neemt het politiek talent mee.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:31 schreef Martinello het volgende:
[..]
Als Jack geen roet in het eten gooit
Spindoktertje spelen...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:33 schreef OProg het volgende:
[..]
Jack neemt het politiek talent mee.
Die gaat daarmee 'spindoktoren'.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
Welke affaire?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:37 schreef ajacied4lf het volgende:
Jack kan ik niet meer serieus nemen na zijn affaire
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |