Nou nou nouquote:
quote:
rariteitenkabinetquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:58 schreef Pisces29 het volgende:
Kon even geen ander woord bedenken voor al die typetjes van Ali
ik ben ook een christenquote:
Als coach moet je toch kiezen waarmee je het meeste kans van slagen hebt? Zelfde reden als de PvdA allochtonen in de partij heeft, om stemmen te winnen. discriminatie? Ach, willen winnenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Omdat hij haar er niet uit durft te gooien, omdat ze een hoofddoek omheeft en bepaald publiek trekt. Want hij heeft er veel betere kandidaten uit geflikkerd.
Jij kwam met die linkquote:
Niet, Dquote:
Dat wisten we al met je kinderwens.quote:
ik speel soms het kerkorgel, en ik deed de kinderdienst, maar dat mag ik niet meerquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:00 schreef Stickertje het volgende:
[..]
heb je al geprobeerd om priester te worden?
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:00 schreef Karina het volgende:
Oh dit... heel vaag komt er iets naar boven.
Is ook wel enkele generaties na jouw tijd natuurlijkquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:00 schreef Karina het volgende:
Oh dit... heel vaag komt er iets naar boven.
quote:
Dan zou je denken dat ik ze moet kennen natuurlijk voor mij lijkt het dan kort geledenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Is ook wel enkele generaties na jouw tijd natuurlijk
God-dank.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:01 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik speel soms het kerkorgel, en ik deed de kinderdienst, maar dat mag ik niet meer
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:01 schreef iBenny het volgende:
BW zit nu al fappend voor de tv omdat er een gospelliedje wordt gezongen
Nee, dat was een eis van God.quote:
quote:
Wat dringt ze je op dan? Ze is daar om muziek te maken, dus om haar gevoel over te brengen. Dat is muziek namelijk. that's itquote:
Watskebeurt?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Kijk, die domme valse nicht is jaloers op d'r Edison
ditquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Zonder het opgenomen koor was het stukken minder indrukwekkend.
Dat. Ik heb er ook geen last van.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat dringt ze je op dan? Ze is daar om muziek te maken, dus om haar gevoel over te brengen. Dat is muziek namelijk. that's it
Wat precies dan?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gordon maakte een opmerking over haar Edisonnestraaltje
Ohquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zij heeft ooit een Edison gewonnen. Dus Gordon vindt het niks, want jaloers
Ali had gewoon gelijk, hij kan niet door het plaatje heenkijkenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zij heeft ooit een Edison gewonnen. Dus Gordon vindt het niks, want jaloers
het gaat om het innerlijk, want God kijkt door onze buitenkant heenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:05 schreef ZaZoe het volgende:
Zouden ze met een metamorfose nog iets met haar kunnen?
dat zou ik maar oppassen als ik jouw was..quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:06 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
het gaat om het innerlijk, want God kijkt door onze buitenkant heen
Het oog wil ook watquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:06 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Dat. Jammer. Ooit was hij wel leuk in een juryquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:05 schreef Cee het volgende:
Gordon is in de loop der jaren ook een grote zure pratende aambei geworden zeg.
Je kunt ook gewoon geen Engelsen toelaten als ze onze taal niet willen/kunnen spreken/verstaanquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:06 schreef Stickertje het volgende:
[..]
gaat ook zo moeilijk he, ondertitelen in RL..
Ik zit ook allesbehalve in shock, het zegt me helemaal niks meer.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:06 schreef Greys het volgende:
Het zegt ook echt wel genoeg dat ik geen flauw idee meer heb wat al die mensen in die kamer daar gezongen hebben
Die Engelse mannen waren wel goed en Kaaltje was heel slecht. De rest, eh, geen ideequote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:06 schreef Greys het volgende:
Het zegt ook echt wel genoeg dat ik geen flauw idee meer heb wat al die mensen in die kamer daar gezongen hebben
En 'gewone' muziek, scheelt ook heel erg. Ze heeft een dijk van een stem, maar komt er niet héél goed uit met zulke liedrenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:06 schreef MissJ het volgende:
volgende keer wel een make-upje en een kekke outfit, dan ziet ze er echt wel heel goed uit denk ik.
Ik weet al niet eens meer wie ik allemaal heb gezien deze aflevering. Vroeger zou ik dat wel gewoon hebben gewetenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:06 schreef Greys het volgende:
Skin zou dit met ducttape om d'r smoel nog winnenquote:
het zijn engelse.. geen oost europeanenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:07 schreef D. het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon geen Engelsen toelaten als ze onze taal niet willen/kunnen spreken/verstaan
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Skin zou dit met ducttape om d'r smoel nog winnen
Ah, daarom heb jij de tv op mute staan en fap je de vellen van je piempie bij de groep van Ali.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:06 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Jij kwijlt al 10 talentenshows over 'buitenkanten' heenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:06 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
roflquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, daarom heb jij de tv op mute staan en fap je de vellen van je piempie bij de groep van Ali.
Ons lichaam is de tempel van de Heilige Geest. Er is niks mis mee om die tempel goed te verzorgen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:08 schreef D. het volgende:
[..]
Jij kwijlt al 10 talentenshows over 'buitenkanten' heen
Ditquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, daarom heb jij de tv op mute staan en fap je de vellen van je piempie bij de groep van Ali.
En jij bent de makelaar?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:09 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ons lichaam is de tempel van de Heilige Geest. Er is niks mis mee om die tempel goed te verzorgen.
nog maar een wijn inschenken danquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:09 schreef iBenny het volgende:
Nog 3 kandidaten met nog 20 minuten(-reclame) te gaan?
Ik dacht dat het afgelopen wasquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:09 schreef iBenny het volgende:
klonk nergens naarquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:08 schreef MissJ het volgende:
oh jee een groep negers, dat gaat Gordon fantastisch vinden
Denk aan jouw theorie, Benny! Die moeten ze ook nog behandelen!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:09 schreef iBenny het volgende:
Ga Hier prekenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:09 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ons lichaam is de tempel van de Heilige Geest. Er is niks mis mee om die tempel goed te verzorgen.
Huhquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:09 schreef iBenny het volgende:
Gaan ze nu weer eerst naar zo'n kamp?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:09 schreef Pisces29 het volgende:
Oke, eindelijk die audities voorbij, wordt het nu leuker? Het moet
Hopelijk wel. Hoe zullen ze die volgende ronde nou trouwens aanpakken? Nog veranderingen ofzoquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:09 schreef Pisces29 het volgende:
Oke, eindelijk die audities voorbij, wordt het nu leuker? Het moet
Met rugzakken met 50 kilo aan stenen en zo?quote:
Ja maar hoe danquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Denk aan jouw theorie, Benny! Die moeten ze ook nog behandelen!
Oh dat weet ik niet, ik let maar half op.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja maar hoe dan? Dat kan toch niet in zo'n korte tijd
?
Dank voor de tip, ik zal daar eens gaan kijken, maar ik heb de plicht om zielen te winnen. Ik moet verantwoording afleggen voor elke verloren ziel, dus probeer ik overal op Fok! mensen te redden.quote:
Ali Qaida kampquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met rugzakken met 50 kilo aan stenen en zo?
En dan vragen religieuze freaks zich af waarom ze gehaat wordenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:11 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Dank voor de tip, ik zal daar eens gaan kijken, maar ik heb de plicht om zielen te winnen. Ik moet verantwoording afleggen voor elke verloren ziel, dus probeer ik overal op Fok! mensen te redden.
Ik ben helemaal niet zo'n freak, daarom mag ik de kinderen niet meer onderwijzen, ik laat ze te veel vrij.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:13 schreef Stickertje het volgende:
[..]
En dan vragen religieuze freaks zich af waarom ze gehaat worden
ja, gelukkig wel . Ietsje beter...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:16 schreef iBenny het volgende:
Ik moet zeggen dat het niveau wel wat hoger ligt dan vorige week
Stop trollingquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:15 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet zo'n freak, daarom mag ik de kinderen niet meer onderwijzen, ik laat ze te veel vrij.
Ik heb geen idee, ik weet niet eens meer hoe dat bij X-factor ging, voorheen dan. Groepjes? Duo?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hopelijk wel. Hoe zullen ze die volgende ronde nou trouwens aanpakken? Nog veranderingen ofzo?
Ik heb bierviltjes onder de tafelpoten gezetquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:16 schreef iBenny het volgende:
Ik moet zeggen dat het niveau wel wat hoger ligt dan vorige week
Kunnen jullie eens stoppen met happen?quote:
Ah, dat is het! Dankjewelquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb bierviltjes onder de tafelpoten gezet
er zijn wel meer kandidaten die eerder hebben meegedaan, zelfs Voice Kids-meisjesquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Hebben al die kerels al niet ooit individueel meegedaan aan Idols en X Factor enzo?
Moeten we die kennen?quote:
Nee, ik hoop dat de e-politie het ooit leest en op zijn stoep staatquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kunnen jullie eens stoppen met happen?
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik hoop dat de e-politie het ooit leest en op zijn stoep staat
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:20 schreef iBenny het volgende:
Die ene heeft het missende stukje haar van Will.I.Am
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat kapsel is door zo'n buxussnoeier in elkaar gezet
Ik stik hier zowat in mijn gehoestquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:20 schreef iBenny het volgende:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat kapsel is door zo'n buxussnoeier in elkaar gezet
Dat.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hoor er geen kut van door dat publiek en schreeuwende mensen.
Ik denk dat ie de rest van mijn missende hoofdhaar heeftquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:20 schreef timmmmm het volgende:
die met dat grote afro is zo gay dat het pijn doet, dus die mogen sowieso door van Gordon
Omdat er dan soms wel eens goed gezongen wordt.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:21 schreef bloodymary1 het volgende:
Waarom gaat iedereen toch altijd zo uit zijn dak bij van die duizend-in-een-dozijn R&B acts...?
omdat klapveequote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:21 schreef bloodymary1 het volgende:
Waarom gaat iedereen toch altijd zo uit zijn dak bij van die duizend-in-een-dozijn R&B acts...?
Dattes. Ik zat sowieso bijna te stuiterenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:21 schreef Greys het volgende:
Ik vind er geen ene reet aan![]()
En ook niet goed.
Wie raakte je met de stuiterbal?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dattes. Ik zat sowieso bijna te stuiteren
Was het dan al begonnen?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb het idee de laatste 5 minuten alleen naar geschreeuw en gegil geluisterd te hebben.
Ik wil mezelf uit het raam werpen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:22 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wil graag de was ophangen, zegt dat wat?
Ik wil mezelf graag ophangen, zegt dat wat?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:22 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wil graag de was ophangen, zegt dat wat?
quote:
De wat?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:23 schreef iBenny het volgende:
The man who can't be moved....
...eindelijk goede muziek
Noem dat maar makkelijk, rechtszaken, allesquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:23 schreef hunter2011 het volgende:
Gordon is daar makkelijk in (zie LA the Voices)
Oh, dat filtert mijn slakkenhuis in mijn oor alquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nummertje van The Script op de achtergrond
ik twijfel nogquote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:24 schreef Pisces29 het volgende:
Ah wat zullen we morgen weer genieten bij The Voissssssssssssssssssss Uk.
Dit is X-Factor, en niet Voice Groupsquote:
Maar dan nog. Ik vind ze nou niet echt goed.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:25 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Dit is X-Factor, en niet Voice Groups
Pussycat Dolls zijn ook allen 25+quote:
Neen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:25 schreef Pisces29 het volgende:
laurie reijs, was dat die ten huwelijk gevraagd werd, nee he?
Als het dan nog lekkere sletjes waren geweest....quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:25 schreef hunter2011 het volgende:
Allemaal paaldanseressen of gogo-girls geweest
Waarschijnlijk kun je ze voor een avondje huren en doen ze alles. Ja, alles. Voor een BrEeZaH.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:25 schreef hunter2011 het volgende:
Allemaal paaldanseressen of gogo-girls geweest
Oh, dan was ze nog minder boeiend.quote:
Mij ook niet. Echt niemand heeft een indruk achtergelaten. Best een prestatie.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:27 schreef hunter2011 het volgende:
Het interesseert die Gordon ook geen ruk, haha
Gordon?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:28 schreef Cee het volgende:
Wat ziet die gast er toch ontzettend doorgesnoven uit.
Oh, ze zijn er allemaal aandachtsgeil uit.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een aandachtsgeil figuur uit dat groepje
Gordon, Angela, Ali en Candy.quote:
Ja fris en wakker kun je het niet noemen.quote:
De groepen vind ik zelf ook meestal wel het leukst.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:29 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat ik van de groepen wel de meeste ken
Ik wil ze echt stuk voor stuk in een ravijn duwen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:29 schreef iBenny het volgende:
Ja, schreeuw je stem maar lekker naar de tyfus
Het is iig nog nooit zo saai begonnen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:30 schreef Pisces29 het volgende:
Oh daar issie jongens
meest sensationele seizoen oooooooooooooit
Of John de Mol heeft Joop van den Ende opgebeld en gevraagd of ie niet nog wat musicalmeisjes had die hij samen mocht voegen omdat ie nog een groep nodig had.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:27 schreef Cee het volgende:
Die kennen elkaar allemaal van musicals en hebben een gelegenheidsgroepje opgericht.
ik kan mij er geen 1 herinnerenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:29 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat ik van de groepen wel de meeste ken
Er zijn programma's met beter talentquote:
Nu al niet meer.quote:
Normaal is het haske leuk, dit is echt he-le-maal niksquote:
heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:31 schreef timmmmm het volgende:
Hoor ik daar wet t-shirt contest?Maak jullie borst maar nat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |