Mij ook niet. Echt niemand heeft een indruk achtergelaten. Best een prestatie.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:27 schreef hunter2011 het volgende:
Het interesseert die Gordon ook geen ruk, haha
Gordon?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:28 schreef Cee het volgende:
Wat ziet die gast er toch ontzettend doorgesnoven uit.
Oh, ze zijn er allemaal aandachtsgeil uit.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een aandachtsgeil figuur uit dat groepje
Gordon, Angela, Ali en Candy.quote:
Ja fris en wakker kun je het niet noemen.quote:
De groepen vind ik zelf ook meestal wel het leukst.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:29 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat ik van de groepen wel de meeste ken
Ik wil ze echt stuk voor stuk in een ravijn duwen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:29 schreef iBenny het volgende:
Ja, schreeuw je stem maar lekker naar de tyfus
Het is iig nog nooit zo saai begonnen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:30 schreef Pisces29 het volgende:
Oh daar issie jongens
meest sensationele seizoen oooooooooooooit
Of John de Mol heeft Joop van den Ende opgebeld en gevraagd of ie niet nog wat musicalmeisjes had die hij samen mocht voegen omdat ie nog een groep nodig had.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:27 schreef Cee het volgende:
Die kennen elkaar allemaal van musicals en hebben een gelegenheidsgroepje opgericht.
ik kan mij er geen 1 herinnerenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:29 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat ik van de groepen wel de meeste ken
Er zijn programma's met beter talentquote:
Nu al niet meer.quote:
Normaal is het haske leuk, dit is echt he-le-maal niksquote:
heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:31 schreef timmmmm het volgende:
Hoor ik daar wet t-shirt contest?Maak jullie borst maar nat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |