Dat. Jammer. Ooit was hij wel leuk in een juryquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:05 schreef Cee het volgende:
Gordon is in de loop der jaren ook een grote zure pratende aambei geworden zeg.
Je kunt ook gewoon geen Engelsen toelaten als ze onze taal niet willen/kunnen spreken/verstaanquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:06 schreef Stickertje het volgende:
[..]
gaat ook zo moeilijk he, ondertitelen in RL..
Ik zit ook allesbehalve in shock, het zegt me helemaal niks meer.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:06 schreef Greys het volgende:
Het zegt ook echt wel genoeg dat ik geen flauw idee meer heb wat al die mensen in die kamer daar gezongen hebben
Die Engelse mannen waren wel goed en Kaaltje was heel slecht. De rest, eh, geen ideequote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:06 schreef Greys het volgende:
Het zegt ook echt wel genoeg dat ik geen flauw idee meer heb wat al die mensen in die kamer daar gezongen hebben
En 'gewone' muziek, scheelt ook heel erg. Ze heeft een dijk van een stem, maar komt er niet héél goed uit met zulke liedrenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:06 schreef MissJ het volgende:
volgende keer wel een make-upje en een kekke outfit, dan ziet ze er echt wel heel goed uit denk ik.
Ik weet al niet eens meer wie ik allemaal heb gezien deze aflevering. Vroeger zou ik dat wel gewoon hebben gewetenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:06 schreef Greys het volgende:
Skin zou dit met ducttape om d'r smoel nog winnenquote:
het zijn engelse.. geen oost europeanenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:07 schreef D. het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon geen Engelsen toelaten als ze onze taal niet willen/kunnen spreken/verstaan
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Skin zou dit met ducttape om d'r smoel nog winnen
Ah, daarom heb jij de tv op mute staan en fap je de vellen van je piempie bij de groep van Ali.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:06 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
het gaat om het innerlijk, want God kijkt door onze buitenkant heen
Jij kwijlt al 10 talentenshows over 'buitenkanten' heenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:06 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
het gaat om het innerlijk, want God kijkt door onze buitenkant heen
roflquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, daarom heb jij de tv op mute staan en fap je de vellen van je piempie bij de groep van Ali.
Ons lichaam is de tempel van de Heilige Geest. Er is niks mis mee om die tempel goed te verzorgen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:08 schreef D. het volgende:
[..]
Jij kwijlt al 10 talentenshows over 'buitenkanten' heen
Ditquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, daarom heb jij de tv op mute staan en fap je de vellen van je piempie bij de groep van Ali.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |