Toen was geluk heel gewoon moet toch herinneringen oproepen?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:35 schreef Karina het volgende:
Gerard Coxik heb niet snel een hekel aan iemand, maar hij...
Nee man. Ik heb hele andere herinneringen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Toen was geluk heel gewoon moet toch herinneringen oproepen?
Te Rotterdams?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:35 schreef Karina het volgende:
Gerard Coxik heb niet snel een hekel aan iemand, maar hij...
Vertel eens.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee man. Ik heb hele andere herinneringen.
Ik heb nog wat van die eerdere munten. Dan boeit me eigenlijk ook niet en die dingen liggen al jaren in een la.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:37 schreef Specularium het volgende:
De Willy munt.
Moet ik wel hebben eigenlijk.
[ afbeelding ]
Schoolreisjes in de jeugdherberg en met zijn allen Ajax kijken. Om zo maar het eerste wat me te binnen schiet op te noemen.quote:
Ja maar dit is Willy.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:40 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik heb nog wat van die eerdere munten. Dan boeit me eigenlijk ook niet en die dingen liggen al jaren in een la.
Karl Noten.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:42 schreef OProg het volgende:
Hij heeft zelfs een nummer over de broer van Karl gemaakt.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:43 schreef Karina het volgende:
Wat spaarden jullie vroeger? Ik spaarde echt van alles en nog wat, meestal voor een blauwe maandag.
Panini-plaatjes en MASK-voertuigen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:43 schreef Karina het volgende:
Wat spaarden jullie vroeger? Ik spaarde echt van alles en nog wat, meestal voor een blauwe maandag.
Heb ik nog een jaar gedaan toen ik 6 was ofzo.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:48 schreef Karina het volgende:
OK nu gaan jullie lachen, ik heb nog postzegelalbums liggen
Ik denk altijd: zou het wat waard zijn nu. Maar dat zal wel niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb ik nog een jaar gedaan toen ik 6 was ofzo.
Ja, deze.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:49 schreef Karina het volgende:
Panini als in voetbalplaatjes zeker. Want ze hadden ook andere. Ik had Saturday Night Fever plaatjes.
Nou en?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:53 schreef Karina het volgende:
EIGENLIJK verveel ik me helemaal te pletter nu.
Ik ook.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:48 schreef Karina het volgende:
OK nu gaan jullie lachen, ik heb nog postzegelalbums liggen
Gooi er een paar wijntjes is.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:53 schreef Karina het volgende:
EIGENLIJK verveel ik me helemaal te pletter nu.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:57 schreef Specularium het volgende:
Zometeen laatste stukje Under Siege kijken.
Steven is een harde baas.
Nee man die is hardstikke netjes, vanmorgen schoongemaakt.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
De woonkamer van Corrie is al aan gort.
Speciaal voor Corry maar een Olympische specialty dan maar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Speciaal voor Corry maar een Olympische specialty dan maar.Hoofden vallen wat tegen helaas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het ging me meer om zijn extase van het uitreikingsmoment.quote:
Goh dat had ik niet door.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het ging me meer om zijn extase van het uitreikingsmoment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |