Toen was geluk heel gewoon moet toch herinneringen oproepen?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:35 schreef Karina het volgende:
Gerard Coxik heb niet snel een hekel aan iemand, maar hij...
Nee man. Ik heb hele andere herinneringen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Toen was geluk heel gewoon moet toch herinneringen oproepen?
Te Rotterdams?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:35 schreef Karina het volgende:
Gerard Coxik heb niet snel een hekel aan iemand, maar hij...
Vertel eens.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee man. Ik heb hele andere herinneringen.
Ik heb nog wat van die eerdere munten. Dan boeit me eigenlijk ook niet en die dingen liggen al jaren in een la.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:37 schreef Specularium het volgende:
De Willy munt.
Moet ik wel hebben eigenlijk.
[ afbeelding ]
Schoolreisjes in de jeugdherberg en met zijn allen Ajax kijken. Om zo maar het eerste wat me te binnen schiet op te noemen.quote:
Ja maar dit is Willy.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:40 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik heb nog wat van die eerdere munten. Dan boeit me eigenlijk ook niet en die dingen liggen al jaren in een la.
Karl Noten.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:42 schreef OProg het volgende:
Hij heeft zelfs een nummer over de broer van Karl gemaakt.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:43 schreef Karina het volgende:
Wat spaarden jullie vroeger? Ik spaarde echt van alles en nog wat, meestal voor een blauwe maandag.
Panini-plaatjes en MASK-voertuigen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:43 schreef Karina het volgende:
Wat spaarden jullie vroeger? Ik spaarde echt van alles en nog wat, meestal voor een blauwe maandag.
Heb ik nog een jaar gedaan toen ik 6 was ofzo.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:48 schreef Karina het volgende:
OK nu gaan jullie lachen, ik heb nog postzegelalbums liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |