Ja ze had immers nog iets met Goebbels gehad.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oh was het jouw oma Rick, dat wist ik niet.
Gelukkig, deze one-liner komt ook weer langs.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:09 schreef Stickertje het volgende:
Als je niet kunt zingen dan ga je rappen
En als je niet kan rappen ga je zingen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:09 schreef Stickertje het volgende:
Als je niet kunt zingen dan ga je rappen
nee, dan wordt je djquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:09 schreef marcodej het volgende:
[..]
En als je niet kan rappen ga je zingen.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:09 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ze had immers nog iets met Goebels gehad.
En als je niet kunt zingen en niet kunt rappen dan ga je Fokken.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:09 schreef marcodej het volgende:
[..]
En als je niet kan rappen ga je zingen.
Gelukkig kan ik nog instrumenten bespelen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:10 schreef Pedroso het volgende:
[..]
En als je niet kunt zingen en niet kunt rappen dan ga je Fokken.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:11 schreef alors het volgende:
Ik stel me Rickazio ook altijd zo voor. Alleen dan zonder talent he.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:11 schreef alors het volgende:
Ik stel me Rickazio ook altijd zo voor. Alleen dan zonder talent he.
blokfluit?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:11 schreef Wire het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik nog instrumenten bespelen.
Dat doet-ie dan wel weer zoals zijn idolen.quote:
Ik keek meer naar z'n uiterlijk...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:12 schreef alors het volgende:
[..]
Dit is een Britt Dekker accent hoor, Noord-Holland dus.
Doutzen?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik keek meer naar z'n uiterlijk...Ik ken een paar Friezen, die zien er zo uit
![]()
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:13 schreef Khaleesi het volgende:
Kom effe lekker 20.000 euro van de mensen schooien, wat een kutgast zeg.....
Ik hoop dat ie het niet haalt.
Ik ken geen een Fries met zo'n kapsel.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik keek meer naar z'n uiterlijk...Ik ken een paar Friezen, die zien er zo uit
![]()
Sterker nog, zo'n muziekopleiding sloopt al het creatieve uit je.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:13 schreef Pietepietje het volgende:
Als je goed bent kan je dit ook wel zonder zo'n dure school
echt hequote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:13 schreef Pietepietje het volgende:
Als je goed bent kan je dit ook wel zonder zo'n dure school
Da's al grotendeels gedaan.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Sterker nog, zo'n muziekopleiding sloopt al het creatieve uit je.
200k betalen om les te krijgen van mensen die niet goed genoeg zijn om te slagen in de echte muziekwereldquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Sterker nog, zo'n muziekopleiding sloopt al het creatieve uit je.
4 jaar?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:15 schreef Njosnavelin het volgende:
We zagen toch net dat die dat scholarship kreeg van 18000 dollar? Waarom heeft hij dan nog geld nodig?
Omdat het 50000 dollar kostquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:15 schreef Njosnavelin het volgende:
We zagen toch net dat die dat scholarship kreeg van 18000 dollar? Waarom heeft hij dan nog geld nodig?
Dan blijft er nog 182.000 over.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:15 schreef Njosnavelin het volgende:
quote:• What's the last thing a drummer says in a band?
"Hey guys, why don't we try one of my songs?
Ik 20 eurocentquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:15 schreef snellejelle het volgende:
Zou Pietertje niet ook naar Amerika willen? Heb ik wel tientje voor over.
Ja, voor Pietertje trek ik ook de portemonnee!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:15 schreef snellejelle het volgende:
Zou Pietertje niet ook naar Amerika willen? Heb ik wel tientje voor over.
Is alleen voor de drummer zelf een hoogtepunt. Voor het publiek is het een hinderlijke onderbreking.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:15 schreef OProg het volgende:
Eigenlijk is een drumsolo best een vervelend iets.
Soms handig hoor. Heb je de tijd om bier te gaan halen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:16 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Is alleen voor de drummer zelf een hoogtepunt. Voor het publiek is het een hinderlijke onderbreking.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:16 schreef Scrutinizer het volgende:
We kunnen beter geld gaan inzamelen om de geluidsman van DWDD naar een opleiding te sturen
Ohja, die is zometeen voorquote:
Nu mist-ie Ali B.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:17 schreef superniger het volgende:
ff lachen met ze allen anders is het zo zielig
Terwijn. Die is kut ja.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:18 schreef snellejelle het volgende:
[..]
inderdaad. Het is geen Wilko..... Waar ik de achternaam niet van weet.
Inmiddels gezaptquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Spannende tafarelen bij de Truckers on Ice
Eland op de weg?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Spannende tafarelen bij de Truckers on Ice
Hoeveel koeken worden er vandaag uitgedeeld?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je een objectief advies wil:
-> VI
Jan en Gijp hebben gisteren met Mario Been feest gevierd.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hoeveel koeken worden er vandaag uitgedeeld?
quote:De ideale muziekavond van Guus Meeuwis
Vanavond nemen we de ideale muziekavond van Guus Meeuwis door. Welke muziekfilm, welke documentaire, welk concert, welke optredens, welk interview zou Guus op tv willen laten zien als hij het voor het zeggen heeft? Houdt hij eigenlijk meer van klassiek of juist van keiharde rock? En liever een documentaire of een live-dvd? Eerder gingen Blaudzun, Triggerfinger, Leo Blokhuis, The Golden Earring, Racoon, Carice van Houten en Mart Smeets hem voor.
Tafelheer: Jan Mulder
Nou zo hard gaat het ook niet dat ie nu al binnen is.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:12 schreef borisz het volgende:
Het drumventje heeft zijn eerste jaar al binnen.
bronquote:Een droom komt uit voor Peter R. de Vries: Hopkins speelt Heineken
Niet gek: Anthony Hopkins treedt in de voetsporen van Rutger Hauer. De acteur gaat een vertolking geven van Freddy Heineken tijdens diens ontvoering zoals beschreven in het boek van Peter R. de Vries. Voor de misdaadverslaggever is het 'een droom die uitkomt'.
PeterRdeV Peter R. de Vries
#AnthonyHopkins in de film is natuurlijk top of the bill! Zet film meteen op de kaart. Ik wist het al een poosje, maar mocht niks zeggen..
7 uur geleden
The Kidnapping of Freddy Heineken wordt een Engelstalige productie van distributeur Embankment Films, die vannacht trots de verfilming van “the crime of the century” aankondigde met een prikkelende teaser:
"In their world, they couldn't buy freedom but they could steal it."
De Zweed Daniel Alfredson regisseert de verfilming van de ontvoering van Alfred Heineken en zijn chauffeur Ab Doderer die plaatsvond tijdens een koude novembernacht in 1983 door Cor van Hout, Willem Holleeder, Frans Meijer en Jan Boellaard. In de zomer van 2014 wordt de film verwacht. De cast is nog niet bekendgemaakt op Hopkins na, die eerder Nixon, Hitler en Picasso vertolkte. Een van de redenen dat De Vries Hopkins de ideale keus vindt is de gelijkenis in initialen:
PeterRdeV Peter R. de Vries
He he... Het mag eindelijk naar buiten: #AnthonyHopkins gaat Alfred Heineken doen in film! A dream comes true. AH doet AH! Super blij!
7 uur geleden
Daarnaast verklaart hij tegenover de NOS:
"Ik denk dat hij heel geloofwaardig een captain of industry kan neerzetten. Dit is natuurlijk een van de beste acteurs van de wereld. Als iemand Heineken kan neerzetten, kan hij dat. [...] Iedere recensent wil wel een film zien met Hopkins. Wij zijn allemaal zeer euforisch."
Over andere namen die mogelijk Holleeder gaan spelen mag De Vries nog niets zeggen, en daar houdt hij zich aan. In Nederland verscheen De Heineken Ontvoering in 2011, met Hauer als Heineken. Willem Holleeder eiste toen nog tevergeefs een verbod op de film middels een kort geding omdat net alle scenes op waarheid gebaseerd zouden zijn, maar de rechter wees deze eis af.
En dan is er nog de serie Freddy, leven in de brouwerij, over het leven van Heineken, uitgezonden in februari door de Tros met Thom Hoffman in de hoofdrol.
Het lukt ze elke keer weer. Dat is toch knap.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ah, ze gaan nu proberen een nieuw dieptepunt op maandag te creëren.
Rugbyquote:Nederlandse rugbydames gaan voor goud 13-5-2013
17 en 18 mei wordt voor het eerst de Womans Sevens World Series (WSWS) In Nederland gehouden, tevens is dit de finale van de rugbyvariant Sevens, ofwel 7 tegen 7. De 15 vrouwen uit het team hebben één gezamenlijke droom: met rugby de Olympische Spelen in Rio 2016 halen. Aan tafel, uitgeroepen tot s werelds beste rugbyspeler Kelly van Harskamp, captain Linda Franssen, Tessel van Dongen en Tessa Veldhuis.
Ben benieuwd of ze ook maar 1 minuut gaan spelentwitter:DieuwkeWDD twitterde op maandag 13-05-2013 om 15:35:40Woensdag Queens Of The Stone Age in #DWDD reageer retweet
Check die armharenquote:Op maandag 13 mei 2013 15:42 schreef OProg het volgende:
[..]
Dit kan volgens mij best aardig worden.
[ afbeelding ]
Puntige knieën ook.quote:
Niet verkeerd.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:42 schreef OProg het volgende:
[..]
Dit kan volgens mij best aardig worden.
[ afbeelding ]
Hier ben ik best benieuwd naar: artiesten waar je niet zoveel mee hebt hebben soms een muziekkeuze die ik best kan waarderen. Best verrassend ook vaak.quote:
VIquote:Op maandag 13 mei 2013 18:09 schreef Quotidien het volgende:
Wat vinden jullie wél leuk? Vraag ik me dan af.
Ik heb liever Pietertje Derks.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:36 schreef Stickertje het volgende:
[..]Las het net: Queens of the Stone Age bij DWDD
Dat sowieso niet.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:38 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Jij hebt liever de 3-fm meuk die je normaal te horen krijgt?
Eng...wij vinden samen iets leukquote:Op maandag 13 mei 2013 18:36 schreef Stickertje het volgende:
[..]Las het net: Queens of the Stone Age bij DWDD
Inderdaad. Racoon had echt heel goede fragmenten bijvoorbeeld. Terwijl ik die band echt niks vind qua muziek.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Hier ben ik best benieuwd naar: artiesten waar je niet zoveel mee hebt hebben soms een muziekkeuze die ik best kan waarderen. Best verrassend ook vaak.
Zullen wij dit maar tussen ons houden danquote:Op maandag 13 mei 2013 18:40 schreef Stickertje het volgende:
[..]![]()
Nu zie ik ineens varkens voorbij vliegen
Genoeg te vinden hier op Fok!quote:Op maandag 13 mei 2013 18:48 schreef bloodymary1 het volgende:
Voor morgen zoeken ze mensen die met Evy lopen.
quote:
Moet je eens doen, leuk hier hoor.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:59 schreef Specularium het volgende:
Oh, dat is iets Belgisch.
Ik kom daar nooit.
Hahaquote:Op maandag 13 mei 2013 19:11 schreef Cynix ® het volgende:
Er is regelmatig wel iets leuks bij DWDD:
Het kookonderwerp, boekenclubje (soms, ligt natuurlijk aan de boeken), Freek Vonk, de Boswachter, Alexander. Verder ligt het ook aan de gasten natuurlijk. Wetenschap vind ik ook vaak interessant of iets met techniek. Kunst, soms. Herman Pleij is altijd een leuke gast en Walter Lewin mag ook wel weer eens terugkomen. TVDD soms, Lucky soms. Pietertje!
Noem eens wat dan.... Volgens mij hebben ze iedereen zo'n beetje gehad.... Behalve FokQueen Karina natuurlijk...... maar die voelt zich te goed om tafeldame te spelenquote:Op maandag 13 mei 2013 19:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Haha
Wat Specularium zegt klopt ook, af en toe wat nieuwe gezichten zou ook niet gek zijn.
veredelde versie van life & cookingquote:Op maandag 13 mei 2013 19:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Haha
Wat Specularium zegt klopt ook, af en toe wat nieuwe gezichten zou ook niet gek zijn. Het draait nu vaak om een nieuw boek, nieuw tv-programma, nieuwe CD.
Dat is denk ik ook wel het probleem, wie is er nog? En als ze er zijn, willen ze misschien niet eens komen.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:18 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Noem eens wat dan.... Volgens mij hebben ze iedereen zo'n beetje gehad.... Behalve FokQueen Karina natuurlijk...... maar die voelt zich te goed om tafeldame te spelen![]()
![]()
Waarschijnlijk meer dan de gemiddelde tafeldame daarquote:Op maandag 13 mei 2013 19:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is denk ik ook wel het probleem, wie is er nog? En als ze er zijn, willen ze misschien niet eens komen.
En ik heb niets interessants te vertellen hoor
Nou.... hoe is het om bekende Fok!ster te zijn? Is een forum wel een echte manier van communiceren? En heb je nog wel een priveleven over? Enzovoorts. Een beetje die Alexander Clubbing-achtige vragen van Mattijs....quote:Op maandag 13 mei 2013 19:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is denk ik ook wel het probleemem, wie is er nog? En als ze er zijn, willen ze misschien niet eens komen.
Dat dus.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk meer dan de gemiddelde tafeldame daar
Heb je een normale lach? Zo ja, dan mag je de plek van Claudia in nemen.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is denk ik ook wel het probleem, wie is er nog? En als ze er zijn, willen ze misschien niet eens komen.
Moet ik wel even oefenen in heel snel praten.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:21 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nou.... hoe is het om bekende Fok!ster te zijn? Is een forum wel een echte manier van communiceren? En heb je nog wel een priveleven over? Enzovoorts. Een beetje die Alexander Clubbing-achtige vragen van Mattijs....
En toch weet ik al wel de vragen van Mattijs....quote:Op maandag 13 mei 2013 19:22 schreef Karina het volgende:
Ja een boek.
OK deze keer wel een andersoortig onderwerp: damesrugby.
En laten zien hoe je een post plaatst.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:21 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nou.... hoe is het om bekende Fok!ster te zijn? Is een forum wel een echte manier van communiceren? En heb je nog wel een priveleven over? Enzovoorts. Een beetje die Alexander Clubbing-achtige vragen van Mattijs....
En nerrrrderig doen... maar je beseft geloof ik niet wat voor Persunalittie je eigenlijk bentquote:Op maandag 13 mei 2013 19:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Moet ik wel even oefenen in heel snel praten.
Damesrugbyteam. En de muziekavond van Guus M.quote:
Nou nee dat besef ik zeker niet, dat kloptquote:Op maandag 13 mei 2013 19:26 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En nerrrrderig doen... maar je beseft geloof ik niet wat voor Persunalittie je eigenlijk bent![]()
Nou wat dan? Of het wel een sport voor vrouwen is? Zoiets?quote:Op maandag 13 mei 2013 19:25 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En toch weet ik al wel de vragen van Mattijs....
Bingo. En of het alleen maar lesbo's zijn... ow nee, dat is te moeilijk voor preutse Mattijs....quote:Op maandag 13 mei 2013 19:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou wat dan? Of het wel een sport voor vrouwen is? Zoiets?
Lekker verschillig.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:29 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wat heeft zo'n aankondiging voor zin???
komt vast door het vrouwenrugby onderwerpquote:Op maandag 13 mei 2013 19:30 schreef Karina het volgende:
De broek van Matthijs zit ietwat vreemd bij het kruis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |