Dat kind roept nou ook alquote:Op maandag 20 mei 2013 15:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ten drommel is dit nu weer? Ik snap wel waarom dat kind huilt in ieder geval.
quote:Op maandag 20 mei 2013 15:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ten drommel is dit nu weer? Ik snap wel waarom dat kind huilt in ieder geval.
[ afbeelding ]
Zou eens tijd worden.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:28 schreef majahoi het volgende:
Janine gaat Ludo morgen weer is de les lezen ...
Nou vind ik niet, Janine is pas op haar irritantst als ze op een dergelijke wijze weer eens tegen Ludo tekeer gaat vind ik.quote:
Is Ludo niet die nu in de serie zit. Is zijn tweelingbroer.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nou vind ik niet, Janine is pas op haar irritantst als ze op een dergelijke wijze weer eens tegen Ludo tekeer gaat vind ik.
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:11 schreef Koosnaam het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:18 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doet niets af aan de verongelijktheid van Janine in de zeikmodus. En de beste man heeft nog zo zijn momenten, al zou ik hem graag weer eens aan het werk zien. Ik let niet zo goed meer op, maar komt Sanders Inc. nog weleens ter sprake eigenlijk?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is Ludo niet die nu in de serie zit. Is zijn tweelingbroer.
[ afbeelding ]
Ik hoor Ludo nog weleens zeggen dat hij naar kantoor gaat!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Doet niets af aan de verongelijktheid van Janine in de zeikmodus. En de beste man heeft nog zo zijn momenten, al zou ik hem graag weer eens aan het werk zien. Ik let niet zo goed meer op, maar komt Sanders Inc. nog weleens ter sprake eigenlijk?
Volgens mij gaat ze er een x aantal maanden uit..quote:Op zondag 19 mei 2013 16:19 schreef Amarantha het volgende:
Gaat Sjors er nou 3 maanden uit of is het gewoon voor paar dagen dat ze na haar pleegouders gaat?
Dus je hebt een mening zonder dat je kijkt? Die Ludo van nu is een beetje een eikel die zich laatst als een schoothondje door Lucas en Maxime de kamer uit liet wijzen omdat hij wilde werken terwijl ze over Lucas zijn sex leven bezigwaren. Die man is zichzelf kwijt .quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Doet niets af aan de verongelijktheid van Janine in de zeikmodus. En de beste man heeft nog zo zijn momenten, al zou ik hem graag weer eens aan het werk zien. Ik let niet zo goed meer op, maar komt Sanders Inc. nog weleens ter sprake eigenlijk?
Het was te verwachten dat er een vervolg op zou komen. Maar dat het bij de studio's zou zijn, dát is wel een verrassingquote:RTL 4 ook dit jaar met groot GTST-evenement
Geplaatst op Tue 21 May 2013 om 13:27
Net als vorig jaar komt RTL 4 in de zomer met een evenement voor de fans van Goede Tijden Slechte Tijden. Dit jaar zijn er maar liefst vier mogelijkheden om GTST Live bij te wonen. Dat heeft het tv-station vandaag laten weten. Tijdens GTST Live kunnen fans soapacteurs ontmoeten en alvast exclusief naar de eerste aflevering van het nieuwe seizoen kijken. Waar GTST Live vorig jaar nog in een Utrechts theater zat, verhuist ze nu naar de studio’s van GTST in Amsterdam Zuidoost.
De eerste show is op vrijdag 23 augustus; een dag later zijn de overige drie shows. “Zo krijgen nog meer fans de kans om als aller eerste de gloednieuwe aflevering te kijken, die pas op maandag 2 september te zien is bij RTL 4.”
De shows zitten dit jaar ‘bomvol bijzondere verrassingen’, belooft de zender. “Enerzijds hebben die alles te maken met de zinderende zomercliff en het nieuwe seizoen. Anderzijds krijgen de fans meer dan ooit een uniek kijkje in de keuken van deze mateloos populaire soapserie.”
Wel blijven lezen hè, ik kijk maar let niet meer zo goed op staat er duidelijk zwart op wit. Zo staat het op de achtergrond aan, met het huidige niveau een prima manier om zo iemand als Ludo in te schatten op grond van hoe die is. Luttele details zoals 'goedemorgen', 'waar is de krant' en 'ik ga naar mijn werk' vallen me niet meer op. Dit doet verder niets af aan hoe goed ik zo iemand als Ludo kan beoordelen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dus je hebt een mening zonder dat je kijkt?
Ja en toch blijf je net doen alsof het zijn eigen vrije keuze is, er wordt nu eenmaal voor hem geschreven. Zo neem je het hem ook nog kwalijk dat Nick er uit is gegaan volgens mij, terwijl Christophe Haddad dat toch echt zelf gewoon wilde.quote:Die Ludo van nu is een beetje een eikel die zich laatst als een schoothondje door Lucas en Maxime de kamer uit liet wijzen omdat hij wilde werken terwijl ze over Lucas zijn sex leven bezigwaren. Die man is zichzelf kwijt .
Joh, nog even en ze gaan GTST Live écht live doen: Is iedere eerste aflevering van het seizoen live met studio audience opgenomen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:33 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het was te verwachten dat er een vervolg op zou komen. Maar dat het bij de studio's zou zijn, dát is wel een verrassing
Zou er dan ook een rondleiding op de set zijn?
Dát zou nog geen slecht idee zijn eigenlijkquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Joh, nog even en ze gaan GTST Live écht live doen: Is iedere eerste aflevering van het seizoen live met studio audience opgenomen.
Oh die twee mocro's zitten er nog steeds in, oké dan, ik kom na de zomerstop wel weer terug, probeer ik het gewoon opnieuwquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:22 schreef vencodark het volgende:
Beetje overdreven van Nuran om te breken met Aysen. Mooie scènes eigenlijk wel.
Het is niet gauw goed hè.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:32 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Geforceerde mafia-comeback van Ludo.
Idd, die emoties van Aysen kwamen niet echt oprecht overquote:
Ze kan alleen een bitch spelen meer niet.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:46 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Idd, die emoties van Aysen kwamen niet echt oprecht over
Overigens: Ludo
Een beetje wel misschien!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:32 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Geforceerde mafia-comeback van Ludo.
Overigensquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:50 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Een beetje wel misschien!
Maar ik vind het prima. Ben nu in elk geval wel benieuwd, hoe dit verder zal gaan.![]()
Maar ergens heb ik het idee, dat die gekke Nina nog wel geeft om Mike! En ze dit Ludo nog wel eens kwalijk, kan gaan nemen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:55 schreef Frey het volgende:
[..]
OverigensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
beter toch? Weet je hoeveel lappen tekst sommige schrijvenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:08 schreef vencodark het volgende:
Even uit nieuwsgierigheid, waarom staan zaken over vroegere seizoenen in spoilers? Is allemaal al geweest.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:02 schreef Koosnaam het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Ik doe dat bij het meest recente seizoen dat op DVD is verschenen, omdat de meesten die nu aan het kijken zijn of willen gaan kijken. Al zijn er nog een paar die flink achterlopen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:08 schreef vencodark het volgende:
Even uit nieuwsgierigheid, waarom staan zaken over vroegere seizoenen in spoilers? Is allemaal al geweest.
Als ik het in een spoiler zet, merk ik inderdaad wel dat er minder kritiek komt van sommige mensen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
beter toch? Weet je hoeveel lappen tekst sommige schrijven
Op zich vind ik het wel beter, als ik iets niet wil lezen, hoef dat ook niet. Hoewel ik het wel regelmatig lees hoor
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:16 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:18 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik doe dat bij het meest recente seizoen dat op DVD is verschenen, omdat de meesten die nu aan het kijken zijn of willen gaan kijken. Al zijn er nog een paar die flink achterlopen.![]()
Laadt bij mij altijd erg sloom. Kwaliteit ziet er goed uit, maar veel liever 4:3.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:21 schreef LetsGame het volgende:
Hoe is de kwaliteit van deze video op een HD-beeldscherm op 720P?
Kan iemand het mij please vertellen?
Voor mij ook 4:3, alleen iemand vroeg het me via PM op Youtube. Wilde ook wel eens 16:9/HD proberen, maar denk niet dat de kwaliteit denderend is.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:25 schreef Frey het volgende:
[..]
Laadt bij mij altijd erg sloom. Kwaliteit ziet er goed uit, maar veel liever 4:3.
Leuke reacties! Uitnodigend ook om weer een te reageren.. op deze laatste na..quote:Op maandag 20 mei 2013 14:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat jij zou willen is censuur en dat kan nooit de bedoeling zijn van een forum waar iedereen vrij is te posten wat ie wil. Een forum is dynamisch, als er in een oldtimer topic in PTA meer over Volvo's dan over Volkswagens wordt gepraat dan is dat nu eenmaal zo. Users kunstmatig dwingen het ergens meer over te hebben gaat nooit werken en als er nou eenmaal meer users zijn die van Volvo's houden dan is dat nu eenmaal zo, misschien verandert het wel over een tijdje want zoals gezegd een forum is dynamisch.
Bekijk het zo, als je in het echte leven een verjaardagsfeestje binnenkomt waar ze het over paarden en fietsen hebben dan durf ik te wedden dat jij ze niet allemaal gaat sommeren daar eens even keihard mee te kappen omdat jij olifanten leuker vindt. Er moet wel animo voor zijn en ik betwijfel of dat er is in dit geval. Soms als er niet over vroeger gepost wordt dan gaat het nog steeds niet hard lopen over nu en ook het livetopic gaat niet erg hard wat dat betreft.
Als er mensen zijn die de huidige serie kut vinden dan mag dat, als er mensen zijn die het fantastisch vinden kan dat ook, zeggen we niks van en rammen we dat ook niet de grond in. Je zegt dat je 6 pagina's meeleest, waarom post je dan niet zelf zoals je zou willen dat wij dat zouden moeten doen?
Tot slot, wij zijn geen schrijversclub in dienst van jou, dus wat we schrijven is niet bedoeld om louter aan jouw smaak te appeleren. Ten tweede je gebruikt je reactie na 6 pagina's om mensen aan te spreken. Als er hier al ooit problemen ontstonden dan kwam het daardoor: users die andere users op hun postgedrag gingen aanspreken, dat is jouw terrein helemaal niet, daar zijn de mods voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |