Dat denk ik ook, ik vind hem nu nog te licht. Maar zit zeker potentie in.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:33 schreef Kopsterk het volgende:
Die Locadia kan nog best een redelijk spitsje worden trouwens.
In ONZ kan je leuk grapjes makenquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:36 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Valt mee dat hij niet met zijn hand voor zijn mond het interview geeft.
Geen idee, ik kom er nooit. Maar je bent vrij er te posten hoor.quote:
Dan is dus duidelijk dat van Bommel alleen blijft wanneer er defensieve versterking komt.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bedoel vBommel nu op EL1, duidelijke taal over de verdediging
3dequote:Op donderdag 9 mei 2013 20:38 schreef onlogisch het volgende:
Gelukkig heeft psv de jeugd nog
[ afbeelding ]
Hier kan ik nog wel om lachen....quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:38 schreef onlogisch het volgende:
Gelukkig heeft psv de jeugd nog
[ afbeelding ]
twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 09-05-2013 om 20:33:52Inmiddels wel duidelijk dat het jubileumjaar van PSV niet al te soepel verloopt... reageer retweet
Wat een open garagepoort iddquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:40 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 09-05-2013 om 20:33:52Inmiddels wel duidelijk dat het jubileumjaar van PSV niet al te soepel verloopt... reageer retweet
quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:42 schreef kapiteintje het volgende:
Ik voorspelde het vorig seizoen al:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 mei 2013 15:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niemand huilt hoor, wat mij betreft post iedereen hier lekker in dit topic. Ik zie ook helemaal geen Feyenoorders die lopen te janken dat anderen hier posten?
quote:Op zondag 5 mei 2013 15:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat je het daar over dit topic hebt. Omdat je gewoon heel erg treurig bezig bent. Al een hele tijd. Gewoon dat constante trollen en zuigen. Gefeliciteerd, het is je gelukt. Ik erger me aan je, en meer users met mij.
quote:Op zondag 5 mei 2013 14:33 schreef kapiteintje het volgende:
Leuk, en nu mogen jullie dit in een ander topic bespreken.GGMM doe je taak eens als mod.
Oh wacht...
Er zijn er nog meer, maar geen zin om ze te zoeken.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:57 schreef kapiteintje het volgende:
Nog 20 minuutjes rust in dit topic voor het vol zit met feestvierende joden die even komen trollen.
Vorig seizoen heb ik al gezegd dat dergelijk beleid nooit vruchtbaar kan zijn in de Nederlandse competitie.quote:
Goede back-up hoor, maar wie staan er dan in de basis?quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:41 schreef Doublepain het volgende:
----Locadia
Depay-Bakkali-Narsingh
Is ook een optie
Ja, echt een hypocriete jankbal is dat ja.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Er zijn er nog meer, maar geen zin om ze te zoeken.
Maar hoe kom je erbij dat we dit seizoen 40 miljoen door de plee hebben gegooid?quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vorig seizoen heb ik al gezegd dat dergelijk beleid nooit vruchtbaar kan zijn in de Nederlandse competitie.
Dat Kapi een kneusje is wisten we toch al? Ook nog onjuistheden posten.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Bakkali wil je 50 wedstrijden laten spelen volgend seizoen? Die jongen kan je nu nog niet in de basisformatie zetten hoor.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:41 schreef Doublepain het volgende:
----Locadia
Depay-Bakkali-Narsingh
Is ook een optie
Goede comeback.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De spelers krijgen geen salaris bij PSV?
Wat heb jij hier te zoeken als je niets interessants te melden hebt en alleen maar mensen weg wil jagen?quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat Kapi een kneusje is wisten we toch al? Ook nog onjuistheden posten.
Je hebt helemaal gelijk. PSV heeft geen jeugdopleiding en koopt zich suf aan zeer slechte buitenlandse spelers.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vorig seizoen heb ik al gezegd dat dergelijk beleid nooit vruchtbaar kan zijn in de Nederlandse competitie.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat heb jij hier te zoeken als je niets interessants te melden hebt en alleen maar mensen weg wil jagen?
Wat is je punt? Ik bekritiseer het BELEID van PSV. Dat is iets heel anders. In tegenstelling tot GGMM en vele trolls post ik regelmatig in andere topics en kom ik niet bijdehand doen als ze een keer verliezen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Niet alleen maar buitenlandse spelers.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:48 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. PSV heeft geen jeugdopleiding en koopt zich suf aan zeer slechte buitenlandse spelers.
Feit is dat het meer Nederlanders zijnquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:48 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. PSV heeft geen jeugdopleiding en koopt zich suf aan zeer slechte buitenlandse spelers.
Precies. En ipv te bezuinigen en te zorgen voor een structureel beter beleid spelen ze Russische roulette met gemeenschapsgeld.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:48 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
hahaquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik weet toch zeker dat ik hier meer nuttige dingen post. Jij komt alleen maar na een verliespartij jezelf voor lul zetten.
Ga maar weer korfbal kijken.
Tot zover jouw geloofwaardigheid. Voor zover deze er nog was.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:49 schreef kapiteintje het volgende:
en kom ik niet bijdehand doen als ze een keer verliezen.
Hey waarom negeer je mijn post?quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Precies. En ipv te bezuinigen en te zorgen voor een structureel beter beleid spelen ze Russische roulette met gemeenschapsgeld.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar hoe kom je erbij dat we dit seizoen 40 miljoen door de plee hebben gegooid?
Daar verbaas ik me even over.
hahaquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Precies. En ipv te bezuinigen en te zorgen voor een structureel beter beleid spelen ze Russische roulette met gemeenschapsgeld.
Jij hebt op inhoudelijk gedeelte vrij weinig te melden. Dat is jammer. Dan beticht je mensen van trollen die juist met een goed gefundeerde mening komen, als wij inhoudelijk bezig zijn probeer jij de dans te ontspringen met een subtiele emoticon.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik weet toch zeker dat ik hier meer nuttige dingen post. Jij komt alleen maar na een verliespartij jezelf voor lul zetten.
Ga maar weer korfbal kijken.
Klaag lekker in FAQ over elkaarquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij hebt op inhoudelijk gedeelte vrij weinig te melden. Dat is jammer. Dan beticht je mensen van trollen die juist met een goed gefundeerde mening komen, als wij inhoudelijk bezig zijn probeer jij de dans te ontspringen met een subtiele emoticon.
Pot verwijt de ketel wel een beetje hoor.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hey waarom negeer je mijn post?
[..]
Dat mag jij vinden en ergens heb je gelijk, maar ik kaart hier al 2 jaar het belachelijke beleid van PSV aan en feitelijk is dit verlies de kers op de taart van alles wat ik en velen hier de afgelopen 2 jaar hebben beweerd.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tot zover jouw geloofwaardigheid. Voor zover deze er nog was.
Staat er dit seizoen bij?quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hey waarom negeer je mijn post?
[..]
En jij kan alleen maar mij proberen aan te vallen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij hebt op inhoudelijk gedeelte vrij weinig te melden. Dat is jammer. Dan beticht je mensen van trollen die juist met een goed gefundeerde mening komen, als wij inhoudelijk bezig zijn probeer jij de dans te ontspringen met een subtiele emoticon.
Iemand heeft je post verwijderd, volgensmij stond het er wel, maar als je het over 2 seizoenen hebt dan klopt het alsnog nietquote:
Precies. Laat Davy aub de laatste zijn die hier anderen over inhoudsloze opmerkingen mag aanspreken.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat jij dan ook niets te melden hebt en alleen maar mensen probeert aan te vallen die met een goede bedoeling komen om te discussiëren. Ik neem het dan ook voor die mensen op.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En jij kan alleen maar mij proberen aan te vallen.
Dat komt omdat je ook vrijwel alleen maar onzin verkondigt Davy.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En jij kan alleen maar mij proberen aan te vallen.
Oh, er zit zeker inhoudelijk iets achter, maar getroll = getroll. En zeker als je zo gigantisch valt over mijn posts in het Feyenoordtopic, is dit gewoon hypocriet.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden en ergens heb je gelijk, maar ik kaart hier al 2 jaar het belachelijke beleid van PSV aan en feitelijk is dit verlies de kers op de taart van alles wat ik en velen hier de afgelopen 2 jaar hebben beweerd.
Tijd een voor een feestje, banners kunnen er wel af, met zijna allen naar Strijpquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:56 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Blij dat dit kut seizoen tenminste voorbij is. vCL, het beste resultaat in de afgelopen 5 jaar. Woehoee
quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat jij dan ook niets te melden hebt en alleen maar mensen probeert aan te vallen die met een goede bedoeling komen om te discussiëren.
Essentieel verschil. Ik verkneukel me niet om het verlies van PSV, ik kom hier mijn gelijk halen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, er zit zeker inhoudelijk iets achter, maar getroll = getroll. En zeker als je zo gigantisch valt over mijn posts in het Feyenoordtopic, is dit gewoon hypocriet.
Dat was wel een dieptepuntquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, er zit zeker inhoudelijk iets achter, maar getroll = getroll. En zeker als je zo gigantisch valt over mijn posts in het Feyenoordtopic, is dit gewoon hypocriet.
De rookpotten hangen hier uit de wagen. Wat een feestquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tijd een voor een feestje, banners kunnen er wel af, met zijna allen naar Strijp
Right, ik heb jou nog nooit PSVers zien uitlachen na een verlies.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Essentieel verschil. Ik verkneukel me niet om het verlies van PSV, ik kom hier mijn gelijk halen.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Wat is goede bedoeling aan een wc met 40 miljoen posten?![]()
![]()
Point proven.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik geef je nog geen gelijk, als Brands het niet voor elkaar krijgt elke speler voor minimaal aankoop bedrag te verkopen dan geef ik je pas gelijk.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Essentieel verschil. Ik verkneukel me niet om het verlies van PSV, ik kom hier mijn gelijk halen.
In 1 plaatje samenvatten hoe effectief die 40 miljoen zijn geweest.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Wat is goede bedoeling aan een wc met 40 miljoen posten?![]()
![]()
Die waren volledig terecht.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat was wel een dieptepunt![]()
Al die aanvallen op jou
Je spreekt me aan op mijn gedrag nu, begin dan ook niet over gedrag van andere keren.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Right, ik heb jou nog nooit PSVers zien uitlachen na een verlies.Kom op zeg.
Wat een onzin. Die krijgen we gewoon terug, geprobeerd maar niet het gewenste effect. Helaas.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In 1 plaatje samenvatten hoe effectief die 40 miljoen zijn geweest.
Dat gaat hem sowieso niet bij Wijnaldum en Marcelo lukken.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik geef je nog geen gelijk, als Brands het niet voor elkaar krijgt elke speler voor minimaal aankoop bedrag te verkopen dan geef ik je pas gelijk.
Wat is dit voor lulkoek?quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wat een onzin. Die krijgen we gewoon terug, geprobeerd maar niet het gewenste effect. Helaas.
Wat bedoel je met onnodig? PSV zette echt geen 1 goede aanval op. Het was volledig terecht, dat we hebben verloren.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:59 schreef Lange_Lans het volgende:
Redelijk onnodig verlies weer.
Ik mis wat beleving, wat enthousiasme. Is allemaal wat vlak.
Wordt echt tijd om afscheid te nemen van een aantal spelers. Hoog tijd.
Nee, dat waren ze niet. Dat was echt gejank die ik veel PSVers nog niet heb zien doen. Viel me echt tegen van je. Niet omdat die aanvallen me boeien, want dat zou me wat, maar gewoon omdat het hypocriet en calimero was. Zo was ik je als user niet gewend.quote:
Nee, die waren hypocriet.quote:
Hopelijk kan hij statistieken verkopenquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:01 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat gaat hem sowieso niet bij Wijnaldum en Marcelo lukken.
Maar goed dat we verloren hebben vandaag. Anders had Brands weer een excuus om het elftal bij elkaar te houden. Kunnen ze mooi via de achterdeur optyvenquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:59 schreef Lange_Lans het volgende:
Redelijk onnodig verlies weer.
Ik mis wat beleving, wat enthousiasme. Is allemaal wat vlak.
Wordt echt tijd om afscheid te nemen van een aantal spelers. Hoog tijd.
Bouma was, op het tweede tegeldoelpunt na, niet eens heel erg slecht. Locadia deed het inderdaad ook nog wel aardig. De rest was gewoon ondermaats. Volgens mij was er afgesproken dat als wij in Alkmaar mochten winnen, zij de dennenappel mochten hebben.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:59 schreef mrstylo het volgende:
Maar vandaag speelde echt niemand goed. Iedereen zakte gewoon door de ondergrens.
Toivonen speelde echt zwak. Maar zo speelt hij gewoon de hele periode na zijn blessure.
Strootman speelde ook zwak. Kon geen enkel bal in de ploeg houden.
Van Bommel was ook slecht, want hij wilde weer te veel doen. Met zijn mislukte steekballen steeds.
Lens verloor iedere bal en had blijkbaar verkeerde schoeisel aan, want gleed de hele tijd uit.
Locadia had 1 doelpunt en was best gevaarlijk, dus speelde best goed.
Mertens was weer niet te zien.
Bouma....tsja
Marcelo, was echt zwak. Zwakker dan normaal en ik wist niet dat dat kon.
Willems denkt dat hij een spook is en door spelers heen kan lopen, dus neem hem niet meer serieus.
En Hutch was niet eens zo slecht.
Advocaat deed wel weer een domme zet. Hij zette Matavz erin in plaats van Depay, Je moet toch een creatieve speler inzetten die een eigen aanval kan opzetten, in plaats van iemand die afhankelijk is van iemand anders?
Zwaar leven, dit dat.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:02 schreef kapiteintje het volgende:
Maar jongens, succes ermee. Ik zie dat inhoudelijk commentaar als vanouds weer niet op prijs wordt gesteld, zowel door de PSV-ers hier als door oppertroll GGMM.
Je was erna verdacht ingetogen. Werd tijd ook.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat waren ze niet. Dat was echt gejank die ik veel PSVers nog niet heb zien doen. Viel me echt tegen van je. Niet omdat die aanvallen me boeien, want dat zou me wat, maar gewoon omdat het hypocriet en calimero was. Zo was ik je als user niet gewend.
Maar goed; dit is geen discussie voor hier verder.
Onnodig in de zin dat AZ ook gewoon zwak was. Op Maher na.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat bedoel je met onnodig? PSV zette echt geen 1 goede aanval op. Het was volledig terecht, dat we hebben verloren.
Wauw, je hebt echt een plaat voor je kopquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je was erna verdacht ingetogen. Werd tijd ook.
Dat mag jij vinden DP.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, die waren hypocriet.
Al die Feyenoorders die op GGMM gingen kankeren, stonden wel mooi paar weken daarvoor erger te trollen in dit topic dan dat GGMM deed, wat overigens niet op trollen lijkt
[..]
Hopelijk kan hij statistieken verkopen
Ja daar heb je wel gelijk in. Het was zo'n slechte wedstrijd, echt niet normaal. Maar ik vond Maher eigenlijk niet eens zo goed.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Onnodig in de zin dat AZ ook gewoon zwak was. Op Maher na.
Ik weet niet waar het over gaat, maar afgelopen zondag heb ik hier geen 'supporters' van concurrenten gezien.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:02 schreef kapiteintje het volgende:
Maar jongens, succes ermee. Ik zie dat inhoudelijk commentaar als vanouds weer niet op prijs wordt gesteld, zowel door de PSV-ers hier als door oppertroll GGMM.
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 09-05-2013 om 20:45:14Dick Advocaat bevestigt: Cocu, Faber en van der Weerden nemen het roer over bij #PSV. reageer retweet
Die vond ik wel heel aardig hoor.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja daar heb je wel gelijk in. Het was zo'n slechte wedstrijd, echt niet normaal. Maar ik vond Maher eigenlijk niet eens zo goed.
Misschien vBommel ookquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:05 schreef mrstylo het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 09-05-2013 om 20:45:14Dick Advocaat bevestigt: Cocu, Faber en van der Weerden nemen het roer over bij #PSV. reageer retweet
Rik.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:05 schreef mrstylo het volgende:
Hij speelde wel goed hoor, maar niet 10miljoen euro goed.quote:
Die wilde zich heel erg bewijzen tegenover PSV, probeerde alles te mooi te doen, geforceerde panna's geven.quote:
Met grote regelmaat inhoudelijk reageren ZONDER het woord gemeenschapsgeld te gebruiken, zou je wat meer krediet geven.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:02 schreef kapiteintje het volgende:
Dat vind ik hem niet waard nee.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij speelde wel goed hoor, maar niet 10miljoen euro goed.
Komt omdat ik toen het kampioenschap aan het vieren was.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het over gaat, maar afgelopen zondag heb ik hier geen 'supporters' van concurrenten gezien.
Dat was duidelijk te horen, intern is hij al bezig over een aantal spelers..quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als hij stopt is het waarschijnlijk beter wat afstand van dit team te nemen
In het livetopic?quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:06 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Komt omdat ik toen het kampioenschap aan het vieren was.
Mooi, en nu die bezem erdoor.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:05 schreef mrstylo het volgende:
Vind ik ook. Gewoon 3 jaar niet met de PSV 1 bemoeien, zodat het beetje vergeten wordt. Wat Cocu ook gedaan heeft.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als hij stopt is het waarschijnlijk beter wat afstand van dit team te nemen
Volgend jaar Waterreus als grote baasquote:
Achja wie weet sloot PSV en AZ een deal, beker verliezen en Maher is wat goedkoper.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zeker niet, 6 max maar AZ zal wel hoog van de toren willen blazen
denk niet dat Lensie in de 89e expres op de paal miktequote:Op donderdag 9 mei 2013 21:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Achja wie weet sloot PSV en AZ een deal, beker verliezen en Maher is wat goedkoper.
Is het geen gemeenschapsgeld soms?quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Met grote regelmaat inhoudelijk reageren ZONDER het woord gemeenschapsgeld te gebruiken, zou je wat meer krediet geven.
Ging jij niet weg?quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is het geen gemeenschapsgeld soms?
Lens is zo geweldig, dat hij dat gewoon kan.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:09 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
denk niet dat Lensie in de 89e expres op de paal mikte
Zou raar zijn als ie erin ging, dan was het metsfixingquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:09 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
denk niet dat Lensie in de 89e expres op de paal mikte
En Kut Brands.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:10 schreef Lemming22 het volgende:
Iemand al gezegd dat dit een kutseizoen is? Nee? Mooi. Kutseizoen. Kutverdediging. Kuttrainer. Kutspelers. Oh en die voorste vakken achter de goal in de kuip zijn ook bizar kut. Medelijden met de lui die daar elke twee weken zitten.
Zo dat lucht op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |