Die vond ik wel heel aardig hoor.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja daar heb je wel gelijk in. Het was zo'n slechte wedstrijd, echt niet normaal. Maar ik vond Maher eigenlijk niet eens zo goed.
Misschien vBommel ookquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:05 schreef mrstylo het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 09-05-2013 om 20:45:14Dick Advocaat bevestigt: Cocu, Faber en van der Weerden nemen het roer over bij #PSV. reageer retweet
Rik.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:05 schreef mrstylo het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 09-05-2013 om 20:45:14Dick Advocaat bevestigt: Cocu, Faber en van der Weerden nemen het roer over bij #PSV. reageer retweet
Hij speelde wel goed hoor, maar niet 10miljoen euro goed.quote:
Die wilde zich heel erg bewijzen tegenover PSV, probeerde alles te mooi te doen, geforceerde panna's geven.quote:
Met grote regelmaat inhoudelijk reageren ZONDER het woord gemeenschapsgeld te gebruiken, zou je wat meer krediet geven.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:02 schreef kapiteintje het volgende:
Maar jongens, succes ermee. Ik zie dat inhoudelijk commentaar als vanouds weer niet op prijs wordt gesteld, zowel door de PSV-ers hier als door oppertroll GGMM.
Dat vind ik hem niet waard nee.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij speelde wel goed hoor, maar niet 10miljoen euro goed.
Komt omdat ik toen het kampioenschap aan het vieren was.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het over gaat, maar afgelopen zondag heb ik hier geen 'supporters' van concurrenten gezien.
Dat was duidelijk te horen, intern is hij al bezig over een aantal spelers..quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als hij stopt is het waarschijnlijk beter wat afstand van dit team te nemen
In het livetopic?quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:06 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Komt omdat ik toen het kampioenschap aan het vieren was.
Mooi, en nu die bezem erdoor.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:05 schreef mrstylo het volgende:
Vind ik ook. Gewoon 3 jaar niet met de PSV 1 bemoeien, zodat het beetje vergeten wordt. Wat Cocu ook gedaan heeft.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als hij stopt is het waarschijnlijk beter wat afstand van dit team te nemen
Volgend jaar Waterreus als grote baasquote:
Achja wie weet sloot PSV en AZ een deal, beker verliezen en Maher is wat goedkoper.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zeker niet, 6 max maar AZ zal wel hoog van de toren willen blazen
denk niet dat Lensie in de 89e expres op de paal miktequote:Op donderdag 9 mei 2013 21:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Achja wie weet sloot PSV en AZ een deal, beker verliezen en Maher is wat goedkoper.
Is het geen gemeenschapsgeld soms?quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Met grote regelmaat inhoudelijk reageren ZONDER het woord gemeenschapsgeld te gebruiken, zou je wat meer krediet geven.
Ging jij niet weg?quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is het geen gemeenschapsgeld soms?
Lens is zo geweldig, dat hij dat gewoon kan.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:09 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
denk niet dat Lensie in de 89e expres op de paal mikte
Zou raar zijn als ie erin ging, dan was het metsfixingquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:09 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
denk niet dat Lensie in de 89e expres op de paal mikte
En Kut Brands.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:10 schreef Lemming22 het volgende:
Iemand al gezegd dat dit een kutseizoen is? Nee? Mooi. Kutseizoen. Kutverdediging. Kuttrainer. Kutspelers. Oh en die voorste vakken achter de goal in de kuip zijn ook bizar kut. Medelijden met de lui die daar elke twee weken zitten.
Zo dat lucht op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |