SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier vind je de OP.
Jankbal.quote:
Mag niet.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:20 schreef Caland het volgende:
Wat een dwarslaesiespeler is die Schaken toch ook man
Wel, behalve als 't een direct gevolg is van kanker.quote:
Begrafenisschakenquote:Op zondag 5 mei 2013 13:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wel, behalve als 't een direct gevolg is van kanker.
3e of 4e boeit toch geen kut voor Europa of welquote:Op zondag 5 mei 2013 13:21 schreef PollosHermanos het volgende:
wat een tyfushelft, gaat helemaal nergens over dit, we mogen gvd blij zijn dat rkc heel goed werk doet tegen vitesse anders word je gewoon vierde... echt weer Feyenoord dit
Je mag dat niet zeggen. Mijn oma is 2 jaar geleden nog begraven.quote:
Je zag het ook weer van tevoren aankomen. Feyenoord kan die vechtwedstrijden totaal niet aan.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
Vervelendste is dat als ik deze wedstrijd kijk ik ook gewoon het gevoel heb dat ik steed slechter kan voetballen. Je krijgt hier zeg maar omgekeerde vleugels van.
Wij maken de regels ook niet.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Je mag dat niet zeggen. Mijn oma is 2 jaar geleden nog begraven.
3de is laatste voorronde, 4de is twee voorrondes spelen voor ELquote:Op zondag 5 mei 2013 13:24 schreef Grifte het volgende:
[..]
3e of 4e boeit toch geen kut voor Europa of wel
Volgens mij mag #3 ronde voor de groepsfase instromen. M.a.w. #4 moet 2 voorrondes spelen.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:24 schreef Grifte het volgende:
[..]
extra voorronde volgens mijquote:Op zondag 5 mei 2013 13:24 schreef Grifte het volgende:
[..]
Doe dan maar die twee voorrondes. Kan je misschien nog naar een kek clubje op Cyprus ofzoquote:Op zondag 5 mei 2013 13:25 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
3de is laatste voorronde, 4de is twee voorrondes spelen voor EL
is meteen ook de enige die een voldoende haalt.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:25 schreef Cara het volgende:
Alleen Feyenoord kan met 6 0 winnen en vervolgens zo kansloos ten onder gaan.mathijsen speelt weer uitstekend trouwens. Dit gun je hem niet.
2 fucking voorrondes voor de Europa League notabene.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:25 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
3de is laatste voorronde, 4de is twee voorrondes spelen voor EL
Elke bal lang geven aan Pelle, lekker makkelijk spelen voor ADO.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:26 schreef Gert het volgende:
[..]
is meteen ook de enige die een voldoende haalt.
Ook bij een 3e of 2e plaats was die kans weer klein hoor.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:27 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
2 fucking voorrondes voor de Europa League notabene.![]()
Kortom, mocht je 4de worden heb je weer geen Europees voetbal komend jaar.
Of een amateurelftal uit Malta, ook nog leukquote:Op zondag 5 mei 2013 13:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Doe dan maar die twee voorrondes. Kan je misschien nog naar een kek clubje op Cyprus ofzo
Dwingt ADO zelf af door goed te storen, overal fel bovenop te zitten en Feyenoord geen ruimte te geven.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:27 schreef macca728 het volgende:
[..]
Elke bal lang geven aan Pelle, lekker makkelijk spelen voor ADO.
Nee het middenveld komt niet aan de bal zo.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:28 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dwingt ADO zelf af door goed te storen, overal fel bovenop te zitten en Feyenoord geen ruimte te geven.
Feyenoord kan daar nooit mee omgaan.
Bij een 2e plaats is die kans inderdaad wel klein door het formaat tegenstanders dat je dan treft. Bij een 3e plaats zie ik het Feyenoord wel halen hoor.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook bij een 3e of 2e plaats was die kans weer klein hoor.
Ja, want we gaan aanvallender spelen. Met - fucking - Te Vrede.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:28 schreef PizzaGeit het volgende:
Nouja, volgens Steve zijn twee helften nooit hetzelfde dus het kan nog
sisse gewoonquote:Op zondag 5 mei 2013 13:29 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja, want we gaan aanvallender spelen. Met - fucking - Te Vrede.
Cisse inbrengen. Alles gaat nu over rechts.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:29 schreef Muto het volgende:
[..]
Al is het maar omdat we dan de andere kant opspelen.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:28 schreef PizzaGeit het volgende:
Nouja, volgens Steve zijn twee helften nooit hetzelfde dus het kan nog
Die laatste voorronde ben je ook weer ongeplaatst. 2e, 3e of 4e maakt wat dat aangaat geen kut uit. Feyenoord heeft een lager Europese ranking dan bijvoorbeeld NEC dus je treft altijd de zwaardere tegenstanders.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:29 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Bij een 2e plaats is die kans inderdaad wel klein door het formaat tegenstanders dat je dan treft. Bij een 3e plaats zie ik het Feyenoord wel halen hoor.
De Teen zn afscheidshelft laten spelenquote:Op zondag 5 mei 2013 13:29 schreef Muto het volgende:
[..]
Ligt er aan wie we loten. Maar over het algemeen gezien heeft Feijenoord altijd moeite met die kleine clubjes waar een ander Eredivisieclub er over heen zou walsen. Geen idee waar dat aan zou liggen.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:27 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
2 fucking voorrondes voor de Europa League notabene.![]()
Kortom, mocht je 4de worden heb je weer geen Europees voetbal komend jaar.
Moet je met debielen als Schaken nog maar zienquote:Op zondag 5 mei 2013 13:30 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Al is het maar omdat we dan de andere kant opspelen.
Mathijsen, that's it.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:32 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hebben we veel uitblinkende spelers - in positieve zin- vandaag dan?
Er is helemaal niks meer mogelijk man. Je moet het nota bene hebben van uitbrakenquote:Op zondag 5 mei 2013 13:31 schreef ace_eleven het volgende:
Als Schaken zijn mogelijkheden niet zo ontzettend amateuristisch had verneukt sta je gewoon op 2-2, er is nog van alles mogelijk, maar t is wel weer afzien...
(Al speelt Mathjjsen idd weer erg sterk en waren die steekpasses op Schaken wel heerschend )
Nee, niemand. Het is ook bizar dat je derde staat. Met dit elftal had je net zo goed 5e of 6e kennen staan.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:32 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hebben we veel uitblinkende spelers - in positieve zin- vandaag dan?
Schrale troost, maar die spelen wel een thuiswedstrijdquote:Op zondag 5 mei 2013 13:32 schreef Kerftminister het volgende:
En het ergste is dat die neuzen en boeren er wel gewoon staan.
of 10e, als het spel van vandaag enige indicatie isquote:Op zondag 5 mei 2013 13:33 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee, niemand. Het is ook bizar dat je derde staat. Met dit elftal had je net zo goed 5e of 6e kennen staan.
quote:
Strippen jijquote:Op zondag 5 mei 2013 13:37 schreef PIETR het volgende:
Sorry jongens, allemaal mijn schuld dit. Heb vandaag mn uitshirt weer aangetrokken. Had die ook aan tegen Ajax uit en Zwolle uit. Brengt dus duidelijk ongeluk ..
Godverdomme man, reken maar dat morgen je huis onder het wc-papier zitquote:Op zondag 5 mei 2013 13:37 schreef PIETR het volgende:
Sorry jongens, allemaal mijn schuld dit. Heb vandaag mn uitshirt weer aangetrokken. Had die ook aan tegen Ajax uit en Zwolle uit. Brengt dus duidelijk ongeluk ..
Er is niks beters.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:39 schreef RvLaak het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat Koeman in godsnaam dacht toen hij deze 11 falers liet staan na de rust???
Inderdaad. Clasie verdient naar mijn mening die hele transfer naar Fiorentina niet eens.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:37 schreef OProg het volgende:
Al dat gedoe over het buitenland dat steeds maar weer terugkomt. Geen van die gasten krijgt het voor elkaar een reeks van een paar goede wedstrijden te spelen. Wat wil je dan in het buitenland gaan doen? Lekker vissen ofzo?
Omdat er nog eens 6 falers op de bank zitten?quote:Op zondag 5 mei 2013 13:39 schreef RvLaak het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat Koeman in godsnaam dacht toen hij deze 11 falers liet staan na de rust???
Hij nam een kijkje op de bank gok ik.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:39 schreef RvLaak het volgende:
Dat hij geen vertrouwen heeft in zijn wisselspelers.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:39 schreef RvLaak het volgende:
"Kan er niet meer van maken", zoiets waarschijnlijk.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:39 schreef RvLaak het volgende:
Nee.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Bullshit. Bijna alles is beter dan wat er nu op het veld gebeurt.
huh, gaat verhoek erin dan?quote:Op zondag 5 mei 2013 13:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
Koeman gooit er ook met de pet naar.
De bank is ook geen haar beter, gok ik.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:39 schreef RvLaak het volgende:
Dat de rest nog erger is.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:39 schreef RvLaak het volgende:
Zo waar.quote:
Clasie is al weken op. Gast heeft het fysiek niet voor de top en kan simpelweg niet een heel seizoen op niveau spelen. Nog niet, in ieder geval.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
Clasie verliest ook alle duels op middenveld.
Van Schaken heb ik dat uberhaupt nooit begrepen.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:43 schreef Typisch het volgende:
En dit zijn dan een hele hoop Oranje internationals.
Ajb niet zeg.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:43 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Kan Feyenoord die Chery niet aantrekken volgend seizoen?
Zou wel de kers op de taart zijnquote:Op zondag 5 mei 2013 13:43 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Kan Feyenoord die Chery niet aantrekken volgend seizoen?
Dat ook natuurlijk. Schaken heeft dan wel polio, maar hoe Immers, Clasie en Vilhena spelen is ook echt bedroevend..quote:Op zondag 5 mei 2013 13:43 schreef Lastpost het volgende:
En weer verliest ons middenveld alle duels in een werk/vecht-wedstrijd. Treurig.
Chery is een leuke voetballer, maar Feyenoord kan zulke spelers wel opleiden. Van Duinen lijkt me een ruwe diamant waar je nog wat aan kunt verdienen.quote:
quote:Op zondag 5 mei 2013 13:45 schreef RvLaak het volgende:
Wat zou de sportieve wraak mooi zijn als Feyenoord volgend jaar de EL wint
En toen ging de wekker
Dit Feyenoord uit tegen Benfica ofzoquote:Op zondag 5 mei 2013 13:45 schreef RvLaak het volgende:
En toen ging de wekker
Ik ben al blij als ze de groepsfase halen.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:45 schreef RvLaak het volgende:
En toen ging de wekker
Dit elftal haalt het bij lange na niet bij het bazen-elftal van 2002.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:45 schreef RvLaak het volgende:
En toen ging de wekker
Ze zijn er zelf ook een beetje stil van lijkt het idd.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:47 schreef Caland het volgende:
Wat hebben ze in Den Haag eigenlijk dat ze helemaal niets zingen?
Nooit.quote:
3 punten.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:47 schreef Caland het volgende:
Wss het Feyenoord publiek @ ASO supporters... Die zijn nou niet echt het meest vocale publiek.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:48 schreef kapiteintje het volgende:
'Wat zijn die joden stil'?
Zingen ze dat nu echt
Gewoon lazy sunday; zonnetje, makkelijk middagje, gezapig potje..quote:Op zondag 5 mei 2013 13:47 schreef Caland het volgende:
Klopt, maar best vreemd om te zingen als Ajax over 30 minuten kampioen van Nederland is.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wss het Feyenoord publiek @ ASO supporters... Die zijn nou niet echt het meest vocale publiek.
Als we Swerts nog hadden ...quote:Op zondag 5 mei 2013 13:49 schreef macca728 het volgende:
en daar de wissel Vormer.
Straks nog Verhoek.
Is een optie natuurlijkquote:Op zondag 5 mei 2013 13:54 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Je hebt toch niks te verliezen. Doe eens gek, Koeman. Breng die Achahbar erin.
Koeman zag nog liever een gehandicapte Schaken (pleonasme) dan Achahbar in de Klassieker toenquote:Op zondag 5 mei 2013 13:54 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Je hebt toch niks te verliezen. Doe eens gek, Koeman. Breng die Achahbar erin.
Die gaat ook geen potten breken met dit baggervoetbal.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:54 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Niemand heeft het nog geroepen, maar die van binnen wil iedereen ACHABAR zien natuurlijk
Die gaat sowieso geen potten breken.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Die gaat ook geen potten breken met dit baggervoetbal.
Wie ?? Nee alleen Vormer en Verhoek mogen invallen.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:54 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Niemand heeft het nog geroepen, maar die van binnen wil iedereen ACHABAR zien natuurlijk
Dit lijkt mij meer een middenveldprobleem dan een aanvallersprobleem.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:54 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Och Verhoek ja, die zullen we straks ook nog wel krijgen.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:55 schreef macca728 het volgende:
[..]
Wie ?? Nee alleen Vormer en Verhoek mogen invallen.
Alles beter dan zijn vaste wissel Verhoek.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:55 schreef Caland het volgende:
Die gaat ook geen potten breken met dit baggervoetbal.
Gooi dan gelijk De Teen in voor Pellequote:Op zondag 5 mei 2013 13:56 schreef kapiteintje het volgende:
Gewoon BMI naast Pelle in de spits man, we hebben toch niks te verliezen.
Blij dat ik meteen na de wedstrijd ergens anders moet zijn.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:57 schreef kapiteintje het volgende:
Nog 20 minuutjes rust in dit topic voor het vol zit met feestvierende joden die even komen trollen.
Zou het niet vieren, stel je voor dat Feijenoord gewoon won vandaag...quote:
Nee, maar dat weet iedereen behalve Koeman.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:00 schreef RvLaak het volgende:
Is Verhoek nou echt een betere optie dan Ananas?
Verhoek heeft een betere mentaliteit. Daarmee geeft Koeman een signaal af.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:00 schreef RvLaak het volgende:
Is Verhoek nou echt een betere optie dan Ananas?
Dat kan er ook nog wel bij jaquote:
Als hij op mentaliteit had gaan wisselen, was hij na 10 minuten in de 1e helft al door z'n wissels heenquote:Op zondag 5 mei 2013 14:01 schreef Adames het volgende:
[..]
Verhoek heeft een betere mentaliteit. Daarmee geeft Koeman een signaal af.
Dat is toch juist mooi? Nu is er nog hoop als Twente wint.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat kan er ook nog wel bij ja
Alsof de middag al niet erg genoeg was.
niemandquote:Op zondag 5 mei 2013 14:03 schreef mega-worstje het volgende:
ja wie gaat deze vrije trap er nou in schieten
Mijn opa die al jaren overleden is.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:03 schreef mega-worstje het volgende:
ja wie gaat deze vrije trap er nou in schieten
Geloof je het zelf?quote:Op zondag 5 mei 2013 14:03 schreef IkeDubaku99 het volgende:
PSV gaat toch volgende week verliezen van Twente. Bij Twente zijn er nog een paar oud-Feyenoorders die nog een appeltje te schillen hebben met PSV.
Als je zelf zo speelt heb je ook nergens recht op.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is toch juist mooi? Nu is er nog hoop als Twente wint.
Dit spel is echt geen vCL-waardig. God, het is echt soms frustrerend hoe dit elftal zo in kwaliteit kan kantelen na een week.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik word echt ziek van 't vertoonde spel.
Zeker mooi, een gelijkspel in Enschede en wij winnen van NAC en wij zijn alsnog 2e.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is toch juist mooi? Nu is er nog hoop als Twente wint.
Als ze verliezen, wat niet gebeurt, dan is volgende week de beslissing voor de 2e plek. Anders vandaag.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ook al verliest PSV, doelsaldo is 100x beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |