Er is niks beters.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:39 schreef RvLaak het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat Koeman in godsnaam dacht toen hij deze 11 falers liet staan na de rust???
Inderdaad. Clasie verdient naar mijn mening die hele transfer naar Fiorentina niet eens.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:37 schreef OProg het volgende:
Al dat gedoe over het buitenland dat steeds maar weer terugkomt. Geen van die gasten krijgt het voor elkaar een reeks van een paar goede wedstrijden te spelen. Wat wil je dan in het buitenland gaan doen? Lekker vissen ofzo?
Omdat er nog eens 6 falers op de bank zitten?quote:Op zondag 5 mei 2013 13:39 schreef RvLaak het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat Koeman in godsnaam dacht toen hij deze 11 falers liet staan na de rust???
Hij nam een kijkje op de bank gok ik.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:39 schreef RvLaak het volgende:
Dat hij geen vertrouwen heeft in zijn wisselspelers.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:39 schreef RvLaak het volgende:
"Kan er niet meer van maken", zoiets waarschijnlijk.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:39 schreef RvLaak het volgende:
Nee.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Bullshit. Bijna alles is beter dan wat er nu op het veld gebeurt.
huh, gaat verhoek erin dan?quote:Op zondag 5 mei 2013 13:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
Koeman gooit er ook met de pet naar.
De bank is ook geen haar beter, gok ik.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:39 schreef RvLaak het volgende:
Dat de rest nog erger is.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:39 schreef RvLaak het volgende:
Zo waar.quote:
Clasie is al weken op. Gast heeft het fysiek niet voor de top en kan simpelweg niet een heel seizoen op niveau spelen. Nog niet, in ieder geval.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
Clasie verliest ook alle duels op middenveld.
Van Schaken heb ik dat uberhaupt nooit begrepen.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:43 schreef Typisch het volgende:
En dit zijn dan een hele hoop Oranje internationals.
Ajb niet zeg.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:43 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Kan Feyenoord die Chery niet aantrekken volgend seizoen?
Zou wel de kers op de taart zijnquote:Op zondag 5 mei 2013 13:43 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Kan Feyenoord die Chery niet aantrekken volgend seizoen?
Dat ook natuurlijk. Schaken heeft dan wel polio, maar hoe Immers, Clasie en Vilhena spelen is ook echt bedroevend..quote:Op zondag 5 mei 2013 13:43 schreef Lastpost het volgende:
En weer verliest ons middenveld alle duels in een werk/vecht-wedstrijd. Treurig.
Chery is een leuke voetballer, maar Feyenoord kan zulke spelers wel opleiden. Van Duinen lijkt me een ruwe diamant waar je nog wat aan kunt verdienen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |