SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier vind je de OP.
Jankbal.quote:
Mag niet.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:20 schreef Caland het volgende:
Wat een dwarslaesiespeler is die Schaken toch ook man
Wel, behalve als 't een direct gevolg is van kanker.quote:
Begrafenisschakenquote:Op zondag 5 mei 2013 13:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wel, behalve als 't een direct gevolg is van kanker.
3e of 4e boeit toch geen kut voor Europa of welquote:Op zondag 5 mei 2013 13:21 schreef PollosHermanos het volgende:
wat een tyfushelft, gaat helemaal nergens over dit, we mogen gvd blij zijn dat rkc heel goed werk doet tegen vitesse anders word je gewoon vierde... echt weer Feyenoord dit
Je mag dat niet zeggen. Mijn oma is 2 jaar geleden nog begraven.quote:
Je zag het ook weer van tevoren aankomen. Feyenoord kan die vechtwedstrijden totaal niet aan.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
Vervelendste is dat als ik deze wedstrijd kijk ik ook gewoon het gevoel heb dat ik steed slechter kan voetballen. Je krijgt hier zeg maar omgekeerde vleugels van.
Wij maken de regels ook niet.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Je mag dat niet zeggen. Mijn oma is 2 jaar geleden nog begraven.
3de is laatste voorronde, 4de is twee voorrondes spelen voor ELquote:Op zondag 5 mei 2013 13:24 schreef Grifte het volgende:
[..]
3e of 4e boeit toch geen kut voor Europa of wel
Volgens mij mag #3 ronde voor de groepsfase instromen. M.a.w. #4 moet 2 voorrondes spelen.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:24 schreef Grifte het volgende:
[..]
extra voorronde volgens mijquote:Op zondag 5 mei 2013 13:24 schreef Grifte het volgende:
[..]
Doe dan maar die twee voorrondes. Kan je misschien nog naar een kek clubje op Cyprus ofzoquote:Op zondag 5 mei 2013 13:25 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
3de is laatste voorronde, 4de is twee voorrondes spelen voor EL
is meteen ook de enige die een voldoende haalt.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:25 schreef Cara het volgende:
Alleen Feyenoord kan met 6 0 winnen en vervolgens zo kansloos ten onder gaan.mathijsen speelt weer uitstekend trouwens. Dit gun je hem niet.
2 fucking voorrondes voor de Europa League notabene.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:25 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
3de is laatste voorronde, 4de is twee voorrondes spelen voor EL
Elke bal lang geven aan Pelle, lekker makkelijk spelen voor ADO.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:26 schreef Gert het volgende:
[..]
is meteen ook de enige die een voldoende haalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |