Dresscode: daarin ben je vrij! Wij denken 'tattoo sleeves, gouden voortanden', maar als je Bird of als Word wilt komen... vooruit.quote:SLAPEN IN ROTTERDAM AIRPORT HOTEL?
Net als vorige keren kunnen we weer met een (groot?) aantal in het Rotterdam Airport Hotel slapen, op een paar taximinuten van de kroeg af.
Kamer
Comfortabele leuke 2-persoons kamer met grote inloop/regendouche:
Aangepaste prijs voor ons 80 euro (of je er met 1 of 2 personen in slaapt maakt niet uit, dus slaap je alleen kost het 80 euro, slaap je samen kost het 40 euro pp.) Wil je met 3 man, dat kan ook, een extra bed kost 25 euro.
Inclusief luxe ontbijtbuffet (sinaasappel-pers-machine)
Parkeren kost 12,50 per 24 uur, krijgen wij 50% korting op.
Hoe te boeken:
- Bel 010 - 462 - 55 66
- Vraag naar Sabina
- Zeg dat je wilt boeken voor 14 mei
- LET OP: het codewoord is BIRDS (dan komen we bij elkaar op één gang)
hij moet niet zo zeurenquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:11 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat valt vast onder soggen volgens Frankie..
is ook zo...quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:11 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat valt vast onder soggen volgens Frankie..
hij leest hier tochquote:
Potentieel MPG topicquote:
Ik ook niet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:24 schreef Toekito het volgende:
Cat: GC / [KSC #5866] Iebelig ze geloven niet dat we gaan klaverjassen de 14de
succes bij bloedbankquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ook niet.![]()
Want ik kan niet klaverjassen.![]()
Off to bloedbank
doe mijn broer de groeten. Hij woont tegenover de speeltuinquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:42 schreef Jojogirl het volgende:
PM van Greys binnenGa t vanmiddag overmaken als we uitgeBlijdorpt zijn.
oh handigquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:59 schreef Cat22 het volgende:
En dat was weer een faal![]()
Twee vingerprikken en drie tutjes bloed later bleek mijn HB net net wat te laag te zijn om te mogen doneren. Dus over drie maanden terugkomen.![]()
Elke keer voelt het weer alsof ik ben gezakt voor een examen.
Hoeveel zat je?quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:59 schreef Cat22 het volgende:
Twee vingerprikken en drie tutjes bloed later bleek mijn HB net net wat te laag te zijn om te mogen doneren. Dus over drie maanden terugkomen.![]()
quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:42 schreef Jojogirl het volgende:
PM van Greys binnenGa t vanmiddag overmaken als we uitgeBlijdorpt zijn.
2 keer 7.5 en een keer 7.7quote:
Er is nog geen anouk - birds #7 als je dat bedoelt...quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:04 schreef Greys het volgende:
ik zit mobiel.. is er nou geen normaal Anouktopic meer???
Ooh, dan zit je hoger dan ik. Ik zit op 7,2 vorige maand en deze maand op 7,4quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
2 keer 7.5 en een keer 7.7
niet dramatisch laag dus maar 7.8 is de ondergrens om te mogen doneren. Dus dan toch maar niet, wel zo prettig omdat ik tot laat vanaaf nog aan het werk ben.
Het ' we vallen nog net in de normal range' clubje!quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh, dan zit je hoger dan ik. Ik zit op 7,2 vorige maand en deze maand op 7,4Clubje oprichten?
En nu? Roestige spijkers eten en hopen dat het opknaptquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:59 schreef Cat22 het volgende:
Gewoon doorgaan met ademhalen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En nu? Roestige spijkers eten en hopen dat het opknapt
Dan zal ik een geweldig HB hebbenquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:32 schreef Cat22 het volgende:
Roken schijnt dan weer prima te zijn voor je hb
Hop! Doneren jij!quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:44 schreef Toekito het volgende:
[..]
doe mijn broer de groeten. Hij woont tegenover de speeltuin
Dat deed ikquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:28 schreef Oognip het volgende:
Greys, wil je m'n bekertjes even goed- of afkeuren?
Matchfixing! Het is blijkbaar al bekend dat Nederland gaat winnen!quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:09 schreef Greys het volgende:
Kijk eens wat er op de Zweedse colaflesjes staat.....?
[ afbeelding ]
Hoeraquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Matchfixing! Het is blijkbaar al bekend dat Nederland gaat winnen!
Dan zal Europol het voetbal wel met rust laten.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Matchfixing! Het is blijkbaar al bekend dat Nederland gaat winnen!
Dan is het inderdaad gefaaldquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat deed ikVia mobiel, dus zal wel weer gefaald hebben
Maar ze zijn primadeluxe
Hoe is dat bij jullie eigenlijk met mobiel dmen... moet je dan ook steeds zelf de naam invullen? Op de computer hoeft dat niet, dan klik ik gewoon en antwoorden, maar via mobiel wel bij jullie ook?quote:
Ik antwoord alleen dm's dus dan is het aanklikken van een gekregen dm en hup ik zend de juiste persoon binnen een paar minuten een dm. Maar weet van MPG dat die ook problemen heeft met DM mobiel.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe is dat bij jullie eigenlijk met mobiel dmen... moet je dan ook steeds zelf de naam invullen? Op de computer hoeft dat niet, dan klik ik gewoon en antwoorden, maar via mobiel wel bij jullie ook?
Heel vaak moet ik het een paar keer typen de tekst en dan verzendt ie hem pas. Ga even met een andere mobiele browser proberen binnenkort, want dit sucks
Dus als jij mobiel dmt en je klikt op een dm van een ander schiet de naam wel in het bovenste vakje? Bij mij dus NOOITquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:38 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik antwoord alleen dm's dus dan is het aanklikken van een gekregen dm en hup ik zend de juiste persoon binnen een paar minuten een dm. Maar weet van MPG dat die ook problemen heeft met DM mobiel.
Bij mij gaat dat tot op heden altijd goedquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus als jij mobiel dmt en je klikt op een dm van een ander schiet de naam wel in het bovenste vakje? Bij mij dus NOOIT
Dan typ je het toch handmatig?quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:05 schreef Schunckelstar het volgende:
mobiel dm'en is kut.. dat naamvakje blijft idd altijd leeg
Of je vaatwasser. Of je gasfornuis. Of gewoon alle 3quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:24 schreef Oognip het volgende:
[..]
Weet je wat pas onhandig is? Als je magnetron kapot gaat.
In Schunckels geval is het ergste de magnetronquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Of je vaatwasser. Of je gasfornuis. Of gewoon alle 3
Problemen? Mwa. Ik heb het gewoon zo gesloopt dat ik geen berichten zie.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:38 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik antwoord alleen dm's dus dan is het aanklikken van een gekregen dm en hup ik zend de juiste persoon binnen een paar minuten een dm. Maar weet van MPG dat die ook problemen heeft met DM mobiel.
wel waarquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:25 schreef Oognip het volgende:
[..]
In Schunckels geval is het ergste de magnetrongasfornuis heeft ie toch niet nodig
ja, jij en de restquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:25 schreef Fascination het volgende:
Ik zit Schunckelstar echt keihard in te maken met wf.
En jij steekt het fornuis aan als je de frituur aanzet?quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:29 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
wel waar![]()
daar staat de frietpan op
[..]
ja, jij en de rest
oh jaquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:31 schreef Oognip het volgende:
[..]
En jij steekt het fornuis aan als je de frituur aanzet?dan is het wel een probleem ja
quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:31 schreef Oognip het volgende:
[..]
En jij steekt het fornuis aan als je de frituur aanzet?dan is het wel een probleem ja
En een frietvrouw?quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:45 schreef MPG het volgende:
Trouwens, een ouderwetse frietman moet gewoon op het vuur:
[ afbeelding ]
zo'n een hadden wij vroegertquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:45 schreef MPG het volgende:
Trouwens, een ouderwetse frietpan moet gewoon op het vuur:
[ afbeelding ]
Ik snapte je al niet. Dacht dat je in zijn quote had lopen fixenquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
En een frietvrouw?
edit : HA! ib4 the ninja edit!
Ahum, hoezo ouderwets?!?quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:45 schreef MPG het volgende:
Trouwens, een ouderwetse frietpan moet gewoon op het vuur:
[ afbeelding ]
quote:
Volgende week is het alweer voorbijquote:
Nee, volgende week zijn we tegen elkaar aan het gillen of we nog ergens met een groepje de finale gaan kijkenquote:
Ik niet, want ik moet zondagmorgen om 6 uur naast mijn bedje staan.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, volgende week zijn we tegen elkaar aan het gillen of we nog ergens met een groepje de finale gaan kijken
En deze:quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:35 schreef Oognip het volgende:
Ik heb nog een paar liedjes die ik graag wil horen, kan dat hier? Ja he?
Wildstylez feat Niels Geusebroek - Year of Summer
Pink - True love
Maroon 5 - Daylight
Misschien niet allemaal feestnummers, maar ik vind ze wel mooi en als jullie dat niet vinden dan zet je ze er niet op
volgend jaar om deze tijd zitten we in de finalequote:
De afspraak was dat ik naakt kwam tochquote:
oh dus datquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, volgende week zijn we tegen elkaar aan het gillen of we nog ergens met een groepje de finale gaan kijken
Wanneer is die finale?quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Yesquote:
Nee.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:41 schreef Oognip het volgende:
[..]
Die zijn ook leuk
Ga je vanavond mee stappen, Fas?
Ja deze keer doe ik niet aan stickie, want de muziekcomputer daar sloeg daar nogal van op holquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:41 schreef Oognip het volgende:
[..]
Yes
Een andere keer had je toch ook zo'n stickie die toen helemaal niet is afgespeeld? Toen stond daar toch ook een nummer van Nick en Simon op?Welke was dat ook alweer? Die kan er nu ook wel op vind ik
Sommige liedjes kun je wel lekker meebleren = leukquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:46 schreef Fascination het volgende:
Maar, Oognip, Nick & Simon?Da's toch heul geen leuke muziek.
Oh wat hipquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja deze keer doe ik niet aan stickie, want de muziekcomputer daar sloeg daar nogal van op holDus ik geef gewoon een paar nummers op die we zeker willen horen en de rest kan je gewoon ter plekke aanvragen
Deze welquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:46 schreef Fascination het volgende:
Wat zij zegtquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:46 schreef Fascination het volgende:
Ik denk dat je binnenkort de smaakpolitie voor je deur kan verwachten.quote:
Preciesquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:50 schreef Greys het volgende:
SHALALIE is ook geen leuke muziek, maar op zo'n avond wel
je bent toch jonger dan ik? zeur dan nietquote:
Of dezequote:
Deze moet ookquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
Of deze
Collega's en ik hadden N&S x op een bedrijfsfeest en sinds dat moment hoeven we maar de eerste tonen van dit nummer te laten horen of de mensen die erbij waren beginnen te zingen
Nee. Toch? TOCH?quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:30 schreef DeZwabber het volgende:
Gaat dit allemaal gedraaid worden de 14e?
Wat ontzettend jammerquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:35 schreef Muis006 het volgende:
Hoi schatjens,
Ik moet helaas afzeggen. Ik ben al een aantal weken ziek en sinds een paar dagen aan de beterende hand. Dat gaat alleen zo langzaam dat ik dinsdag echt nog niet de kroeg in kan duiken. Ik ga dus het livetopic onveilig maken.
Zwab, drink jij limoncello voor ons beiden?
Aaaaaaaaaaahwquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:35 schreef Muis006 het volgende:
Hoi schatjens,
Ik moet helaas afzeggen. Ik ben al een aantal weken ziek en sinds een paar dagen aan de beterende hand. Dat gaat alleen zo langzaam dat ik dinsdag echt nog niet de kroeg in kan duiken. Ik ga dus het livetopic onveilig maken.
Waarom jij danquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
AaaaaaaaaaahwKusje!
Dan moeten ze ons misschien beide missen
Al hoop ik toch echt van niet![]()
Kusje en beterschap babe!
BoeBoe ziekquote:
okeejquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:35 schreef Muis006 het volgende:
Hoi schatjens,
D'awww Boebeerquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
BoeBoe ziekAls ie zich goed voelt kom ik gewoon. En Mo zegt net, dat hij probeert eerder weg te gaan en ik wat later.. dus ws ben ik er wel.
Jij komt gewoon.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
BoeBoe ziekAls ie zich goed voelt kom ik gewoon. En Mo zegt net, dat hij probeert eerder weg te gaan en ik wat later.. dus ws ben ik er wel.
Oh da's tof van Mo en als jij dan idd wat later komt is ie niet alleen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Thanksquote:
Het is niet erg dat je dat niet kan doen, ik snap er toch geen kont vanquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Thanks
Ik baal echt want ik was voornemens om een briefje met TWITTER op mijn rug te hangen en zoeen carnavals blote kont om te doena la Anouk.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh da's tof van Mo en als jij dan idd wat later komt is ie niet alleen.
Maar het is nog vijf hele dagen, misschien voelt ie zich dan al lang weer shiny en happy
Ben je niet bekend met Anouks kontfoto'squote:Op donderdag 9 mei 2013 12:54 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het is niet erg dat je dat niet kan doen, ik snap er toch geen kont van![]()
Dat zou wel tof zijnquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:50 schreef Murmeli het volgende:
Muisjammer
en ook een kutreden, niet leuk voor je.
sterkte en ik hoop dat je je snel beter voelt en dan gewoon zaterdag de finale komt kijken bij Henk
Neequote:Op donderdag 9 mei 2013 12:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ben je niet bekend met Anouks kontfoto's?
[..]
Dat zou wel tof zijn
Ik had jou (zoals afgesproken) idd nog niet meegeteld met de eters. En op het laatste moment er iemand bij is makkelijker (en fijner voor mij om te moeten meldenquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:55 schreef liesje1979 het volgende:
Ik eet niet mee, helaas want chocoladetaart.Maar er is nog steeds geen inval voor mij dinsdag dus ik ga er niet vanuit dat ik vrij ben. Kan vast wel wat eerder weg dan, maar te laat voor het buffet.
Neeeeeeeeeee, Muiske.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:35 schreef Muis006 het volgende:
Hoi schatjens,
quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ben je niet bekend met Anouks kontfoto's?
[..]
Dat zou wel tof zijn
Ik heb er ook echt onwijs veel zin in!quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had jou (zoals afgesproken) idd nog niet meegeteld met de eters. En op het laatste moment er iemand bij is makkelijker (en fijner voor mij om te moeten melden) dan op het laatste moment er iemand af. Dus mocht je morgen of maandag ofzo horen dat het alsnog lukt, gil gewoon ff, dan kunnen we vast nog regelen dat je er nog bij kunt met eten
Ik vind het al supergezellig dat je er bij bent verder de avond
Tuurlijkquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]jaaaaahhhh!!!
Trouwens... voor 's avonds na het eten he, mogen er dan gewoon random mensen aansluiten die niet van FOK zijn? Ik heb namelijk 2 vriendinnen gevraagd of ze evt zin hebben om ook te komen. Eentje dacht dat ze niet kon maar die andere ga ik nog wel proberen over te halen, als dat dus mag van jullie
Hee je bent blauwquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeee, Muiske.Ik vroeg me al af waar je was. Wat klote dat je ziek was, maar wel goed dat je alweer beter aan het worden bent. Je gezondheid is 't belangrijkste en ik zie je gewoon de volgende keer weer.
Snif.
Hee je bent Muisquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hee je bent blauw
Is er een AADforum?
Een stukkie website kan er toch wel af?quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Hee je bent Muis
Er is geen ruimte op de server voor een apart AADforum, die vreet te veel energie.
Weet je dat heel zeker met de aanwezigheid van Toek, MPG en mij?quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had jou (zoals afgesproken) idd nog niet meegeteld met de eters. En op het laatste moment er iemand bij is makkelijker (en fijner voor mij om te moeten melden) dan op het laatste moment er iemand af. Dus mocht je morgen of maandag ofzo horen dat het alsnog lukt, gil gewoon ff, dan kunnen we vast nog regelen dat je er nog bij kunt met eten
Ik vind het al supergezellig dat je er bij bent verder de avond
Voorlopig niet, omdat de emosjuneels er te hoog op lopen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Een stukkie website kan er toch wel af?
ESF / Inhuldiging en vaarwel. De dag die je wist...quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hee je bent blauw
Is er een AADforum?
quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:59 schreef Greys het volgende:
[..]
TuurlijkEr komen ook een paar Sjoeligans en een paar vaste klanten van Henk die er van weten.
Tof tof tofquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:02 schreef Greys het volgende:
[..]
ESF / Inhuldiging en vaarwel. De dag die je wist...
wat is AAD?quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Hee je bent Muis
Er is geen ruimte op de server voor een apart AADforum, die vreet te veel energie.
Mijn god, wat een reet!quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:58 schreef Greys het volgende:
[..]
http://www.powned.tv/nieu(...)oont_blote_kont.html
En dan even op het linkje klikken
Ochermquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee Roosjkeh, dè gaoi ik nie haole meej mun wèrruk, ik it wel un broike onderweege.
ik ben al 1 miljoen jaar blauwquote:
Das waor.. en wie weet houwe nog wa saadjes overquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Dè gift nie, hedde genuug saus vur oe èège over.
Oef, ik was al bang voor die reactie. Het is lastig uit te leggen als je Boer Zoekt Vrouw (waar Aad een van de kandidaten van was) niet hebt gevolgd. Aad was een...aparte man. En die clip steekt de draad met zijn nukkigheid en de heerlijke ongemakkelijke momenten op de boerderij. Het is eigenlijk meer een 'je had er bij moeten zijn' iets, anders ontgaat de grap je helemaal.quote:
En al die sateekesquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Oef, ik was al bang voor die reactie. Het is lastig uit te leggen als je Boer Zoekt Vrouw (waar Aad een van de kandidaten van was) niet hebt gevolgd. Aad was een...aparte man. En die clip steekt de draad met zijn nukkigheid en de heerlijke ongemakkelijke momenten op de boerderij. Het is eigenlijk meer een 'je had er bij moeten zijn' iets, anders ontgaat de grap je helemaal.
BzVquote:
Lekker manquote:
die saté-boer toch?quote:
En meezingen zal je!quote:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:35 schreef Muis006 het volgende:
Hoi schatjens,
Ik zeg bij deze ook af.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom belt iedereen naar mijn baas vandaag *grom*PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
op zich ken ik BZV wel hoor, ik heb t alleen niet gevolgd. Dus ik geloof dat ik me er wel wat bij kan voorstellen. Die andere vrouwen keken ook wel heel erg ongemakkelijkquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Oef, ik was al bang voor die reactie. Het is lastig uit te leggen als je Boer Zoekt Vrouw (waar Aad een van de kandidaten van was) niet hebt gevolgd. Aad was een...aparte man. En die clip steekt de draad met zijn nukkigheid en de heerlijke ongemakkelijke momenten op de boerderij. Het is eigenlijk meer een 'je had er bij moeten zijn' iets, anders ontgaat de grap je helemaal.
Hij had er wel een relatie aan overgehouden, maar die is inmiddels over.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
op zich ken ik BZV wel hoor, ik heb t alleen niet gevolgd. Dus ik geloof dat ik me er wel wat bij kan voorstellen. Die andere vrouwen keken ook wel heel erg ongemakkelijkHeeft ie er nog wel eentje vrijwillig op zn erg kunnen houden?
Definieer 'vrijwillig'. Ik denk dat het meer een wederzijds medelijden was. Maar ondertussen is het alweer uit.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Heeft ie er nog wel eentje vrijwillig op zn erg kunnen houden?
hahahaha! kan me er iets bij voorstellen ja.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Definieer 'vrijwillig'. Ik denk dat het meer een wederzijds medelijden was. Maar ondertussen is het alweer uit.
Ja ik vind het ook een goeie, daar niet vanquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het wel een goeien bips
Vanuit die hoek is ieders bips grande
Zeg het hem!quote:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zeg het hem!![]()
Boeit mij verder weinig. Wat heer Toek niet weet is dat ik geen annuleringverzekeringsaanspraken tolereer als het gaat om toegezegde bed-boekingen.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zeg het hem!![]()
Boeit mij verder weinig. Wat heer Toek niet weet is dat ik geen annuleringverzekeringsaanspraken tolereer als het gaat om toegezegde bed-boekingen.
Haha ja echt! 8 april....quote:
Een maand, zo ongeveer?quote:
Zoals deze?quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:37 schreef Toekito het volgende:
maar de meeste van jullie "kennen"me op FOK! toch al veel langer en weten toch dat 75% van mijn posts onzin is?
quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
komt vanzelf.
mis je overigens niks aan hoor
Zie je dinsdag toch?quote:
Je denkt toch zeker niet dat ik ga socializen, je vindt me achter in de hoek op een kruk de overgebleven sateekes van Roosjkeh opvreten.quote:
Uiteraard. Moet je me wel even van het terras komen halen dan.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:53 schreef franklop het volgende:
lies, kom je wel supporten volgende week als ik ga sjoelen ipv songfestival kijken?
Dealquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Uiteraard. Moet je me wel even van het terras komen halen dan.
Ik krijg roos haar sateekes al toch?quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Je denkt toch zeker niet dat ik ga socializen, je vindt me achter in de hoek op een kruk de overgebleven sateekes van Roosjkeh opvreten.![]()
je kan beter opnoemen wanneer liesje er niet was.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
daar was jij bij ja.
en de 2e keer ook
ow ...quote:
Volgens mij heb ik er best een aantal gemist hoor.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik krijg roos haar sateekes al toch?
[..]
je kan beter opnoemen wanneer liesje er niet was.
En roddelen over BzV enzoquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Je denkt toch zeker niet dat ik ga socializen, je vindt me achter in de hoek op een kruk de overgebleven sateekes van Roosjkeh opvreten.![]()
quote:
als je zoveel praot eet ik je bord wel leegquote:
voor hij aan bo(r)d komt heb jij m al leeg...quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
als je zoveel praot eet ik je bord wel leeg
Of bulldozer MPG!
verkoudenquote:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:20 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
voor hij aan bo(r)d komt heb jij m al leeg...
liesquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik er best een aantal gemist hoor.
Je gaat er toch niet keihard doorheen sjoelen als Anouk gaat zingen?quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:53 schreef franklop het volgende:
lies, kom je wel supporten volgende week als ik ga sjoelen ipv songfestival kijken?
net of dat uitmaakt met het gegil/gezing van greys erdoorheenquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je gaat er toch niet keihard doorheen sjoelen als Anouk gaat zingen?
Vervang dat maar door de hele kroeg.quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:05 schreef franklop het volgende:
[..]
net of dat uitmaakt met het gegil/gezing van greys erdoorheen
Jij mag dus de kroeg niet meer in dinsdagquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:05 schreef franklop het volgende:
[..]
net of dat uitmaakt met het gegil/gezing van greys erdoorheen
Beetje saai, de hele avond hetzelfde liedjequote:
Jij kent mij nog niet he?quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:20 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
voor hij aan bo(r)d komt heb jij m al leeg...
21.00 dacht ikquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:07 schreef liesje1979 het volgende:
Hoe laat begint het gebeuren op tv eigenlijk?
dan slaap ik nog niet eensquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:14 schreef franklop het volgende:
Kan dat niet een uurtje eerder, ik moet de volgende dag om 05.30 op
quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:04 schreef Schunckelstar het volgende:
deze mag ook niet ontbreken.
speciaal voor onze limburgse vrienden en vlaailiefhebbers
Had ik haar al getipt.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:26 schreef Takaiki het volgende:
Is Yns er trouwens al uit hoe ze Rotterdam terecht gaat komen?
Er is dus een plekje vrijen als ze naar Weird komt met de trein, neem ik haar graag mee
Ga jij meemaken.quote:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ga jij meemaken.![]()
Meestal bestaat de afterparty uit een uurtje nasudderen op een kamer, waarna de oogjes dichtvallen en edereen naar zijn of haar nestje vertrekt.
Vorige keer was toen de drank al op weg he... Nu nietquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ga jij meemaken.![]()
Meestal bestaat de afterparty uit een uurtje nasudderen op een kamer, waarna de oogjes dichtvallen en edereen naar zijn of haar nestje vertrekt.
Je vergeet nog 1 belangrijk onderdeel.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ga jij meemaken.![]()
Ik wilde dat eigenlijk privé houdenquote:
Booooh! Daar kom ik de kroeg wel even voor uit.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:15 schreef Toekito het volgende:
Trouwens mensen die uit bijv. Limburg komen: Dinsdag om 13:30 zullen alle kerkklokken luiden in Rotterdam. En er is 's avonds als het goed is een groot lichtspektakel boven de stad.
[ afbeelding ]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bombardement_op_Rotterdam
We kunnen ons nog even terugtrekken en tijdens de pauze ons ritueel uitoefenen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wilde dat eigenlijk privé houden![]()
En ga dat moment a.s dinsdag/woensdagnacht heel erg missen
Optie! Want dat kunnen wij best op een kleine oppervlakte.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:18 schreef Cee het volgende:
[..]
We kunnen ons nog even terugtrekken en tijdens de pauze ons ritueel uitoefenen.
Henk zit te noordelijk denk ik, hier aan eind van mijn straat is wel bom gevallen in de oorlog maar niet toen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Booooh! Daar kom ik de kroeg wel even voor uit.
Dus eigk is het non-informatie.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
Henk zit te noordelijk denk ik, hier aan eind van mijn straat is wel bom gevallen in de oorlog maar niet toen.
[ afbeelding ]
Klopt, de brandgrens loopt hier niet in de buurt. je kan het geloof ik wel zien vanaf buiten (of uit mijn raam haha)quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
Henk zit te noordelijk denk ik, hier aan eind van mijn straat is wel bom gevallen in de oorlog maar niet toen.
[ afbeelding ]
Nee hoor want als je bij Henk vandaan langs Fransiscus kijkt zie je de lampen wel.quote:
Je schreef het alsof je er vanuit de kroeg niks van zag.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:22 schreef Toekito het volgende:
[..]
Nee hoor want als je bij Henk vandaan langs Fransiscus kijkt zie je de lampen wel.
Je kan het wel zien maar het is wat verder weg.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je schreef het alsof je er vanuit de kroeg niks van zag.![]()
Mannen
quote:
Arme Schunckel!quote:
Ho is ff, heb ik zelf nog inspraak?quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Arme Schunckel!![]()
Zullen we Toek er ook nog bij jullie bij leggen?
Nope, nergens voor nodig.quote:
Als ik jou was, dan was ik juist boos geworden!quote:
ik ben teleurgesteld.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als ik jou was, dan was ik juist boos geworden!
Je kunt er ook voor kiezen de teleurstelling niet toe te laten.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:02 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik ben teleurgesteld.
Boos worden is een keuze.
Heb geen zin om boos te worden. En al helemaal niet op jou!quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je kunt er ook voor kiezen de teleurstelling niet toe te laten.
En je dan laten overspoelen door boosheid.
78 topics terugquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:09 schreef Greys het volgende:
Shit, waar was mijn vorige 'centjes binnen' lijstje ook alweer
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:50 schreef Greys het volgende:
Centjes binnen van:
- franklop en Roos
- MissBliss en Re
- Takkie
- Toek
- JJdJ
- Ynske
- Cat22
- Qwea
- Oognip
- MPG
- Peter
Even verder kijken op Canvas, ik werk het morgen ff bij in de OP!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |