Dresscode: daarin ben je vrij! Wij denken 'tattoo sleeves, gouden voortanden', maar als je Bird of als Word wilt komen... vooruit.quote:SLAPEN IN ROTTERDAM AIRPORT HOTEL?
Net als vorige keren kunnen we weer met een (groot?) aantal in het Rotterdam Airport Hotel slapen, op een paar taximinuten van de kroeg af.
Kamer
Comfortabele leuke 2-persoons kamer met grote inloop/regendouche:
Aangepaste prijs voor ons 80 euro (of je er met 1 of 2 personen in slaapt maakt niet uit, dus slaap je alleen kost het 80 euro, slaap je samen kost het 40 euro pp.) Wil je met 3 man, dat kan ook, een extra bed kost 25 euro.
Inclusief luxe ontbijtbuffet (sinaasappel-pers-machine)
Parkeren kost 12,50 per 24 uur, krijgen wij 50% korting op.
Hoe te boeken:
- Bel 010 - 462 - 55 66
- Vraag naar Sabina
- Zeg dat je wilt boeken voor 14 mei
- LET OP: het codewoord is BIRDS (dan komen we bij elkaar op één gang)
hij moet niet zo zeurenquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:11 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat valt vast onder soggen volgens Frankie..
is ook zo...quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:11 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat valt vast onder soggen volgens Frankie..
hij leest hier tochquote:
Potentieel MPG topicquote:
Ik ook niet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:24 schreef Toekito het volgende:
Cat: GC / [KSC #5866] Iebelig ze geloven niet dat we gaan klaverjassen de 14de
succes bij bloedbankquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ook niet.![]()
Want ik kan niet klaverjassen.![]()
Off to bloedbank
doe mijn broer de groeten. Hij woont tegenover de speeltuinquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:42 schreef Jojogirl het volgende:
PM van Greys binnenGa t vanmiddag overmaken als we uitgeBlijdorpt zijn.
oh handigquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:59 schreef Cat22 het volgende:
En dat was weer een faal![]()
Twee vingerprikken en drie tutjes bloed later bleek mijn HB net net wat te laag te zijn om te mogen doneren. Dus over drie maanden terugkomen.![]()
Elke keer voelt het weer alsof ik ben gezakt voor een examen.
Hoeveel zat je?quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:59 schreef Cat22 het volgende:
Twee vingerprikken en drie tutjes bloed later bleek mijn HB net net wat te laag te zijn om te mogen doneren. Dus over drie maanden terugkomen.![]()
quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:42 schreef Jojogirl het volgende:
PM van Greys binnenGa t vanmiddag overmaken als we uitgeBlijdorpt zijn.
2 keer 7.5 en een keer 7.7quote:
Er is nog geen anouk - birds #7 als je dat bedoelt...quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:04 schreef Greys het volgende:
ik zit mobiel.. is er nou geen normaal Anouktopic meer???
Ooh, dan zit je hoger dan ik. Ik zit op 7,2 vorige maand en deze maand op 7,4quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
2 keer 7.5 en een keer 7.7
niet dramatisch laag dus maar 7.8 is de ondergrens om te mogen doneren. Dus dan toch maar niet, wel zo prettig omdat ik tot laat vanaaf nog aan het werk ben.
Het ' we vallen nog net in de normal range' clubje!quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh, dan zit je hoger dan ik. Ik zit op 7,2 vorige maand en deze maand op 7,4Clubje oprichten?
En nu? Roestige spijkers eten en hopen dat het opknaptquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:59 schreef Cat22 het volgende:
Gewoon doorgaan met ademhalen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En nu? Roestige spijkers eten en hopen dat het opknapt
Dan zal ik een geweldig HB hebbenquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:32 schreef Cat22 het volgende:
Roken schijnt dan weer prima te zijn voor je hb
Hop! Doneren jij!quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:44 schreef Toekito het volgende:
[..]
doe mijn broer de groeten. Hij woont tegenover de speeltuin
Dat deed ikquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:28 schreef Oognip het volgende:
Greys, wil je m'n bekertjes even goed- of afkeuren?
Matchfixing! Het is blijkbaar al bekend dat Nederland gaat winnen!quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:09 schreef Greys het volgende:
Kijk eens wat er op de Zweedse colaflesjes staat.....?
[ afbeelding ]
Hoeraquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Matchfixing! Het is blijkbaar al bekend dat Nederland gaat winnen!
Dan zal Europol het voetbal wel met rust laten.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Matchfixing! Het is blijkbaar al bekend dat Nederland gaat winnen!
Dan is het inderdaad gefaaldquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat deed ikVia mobiel, dus zal wel weer gefaald hebben
Maar ze zijn primadeluxe
Hoe is dat bij jullie eigenlijk met mobiel dmen... moet je dan ook steeds zelf de naam invullen? Op de computer hoeft dat niet, dan klik ik gewoon en antwoorden, maar via mobiel wel bij jullie ook?quote:
Ik antwoord alleen dm's dus dan is het aanklikken van een gekregen dm en hup ik zend de juiste persoon binnen een paar minuten een dm. Maar weet van MPG dat die ook problemen heeft met DM mobiel.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe is dat bij jullie eigenlijk met mobiel dmen... moet je dan ook steeds zelf de naam invullen? Op de computer hoeft dat niet, dan klik ik gewoon en antwoorden, maar via mobiel wel bij jullie ook?
Heel vaak moet ik het een paar keer typen de tekst en dan verzendt ie hem pas. Ga even met een andere mobiele browser proberen binnenkort, want dit sucks
Dus als jij mobiel dmt en je klikt op een dm van een ander schiet de naam wel in het bovenste vakje? Bij mij dus NOOITquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:38 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik antwoord alleen dm's dus dan is het aanklikken van een gekregen dm en hup ik zend de juiste persoon binnen een paar minuten een dm. Maar weet van MPG dat die ook problemen heeft met DM mobiel.
Bij mij gaat dat tot op heden altijd goedquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus als jij mobiel dmt en je klikt op een dm van een ander schiet de naam wel in het bovenste vakje? Bij mij dus NOOIT
Dan typ je het toch handmatig?quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:05 schreef Schunckelstar het volgende:
mobiel dm'en is kut.. dat naamvakje blijft idd altijd leeg
Of je vaatwasser. Of je gasfornuis. Of gewoon alle 3quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:24 schreef Oognip het volgende:
[..]
Weet je wat pas onhandig is? Als je magnetron kapot gaat.
In Schunckels geval is het ergste de magnetronquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Of je vaatwasser. Of je gasfornuis. Of gewoon alle 3
Problemen? Mwa. Ik heb het gewoon zo gesloopt dat ik geen berichten zie.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:38 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik antwoord alleen dm's dus dan is het aanklikken van een gekregen dm en hup ik zend de juiste persoon binnen een paar minuten een dm. Maar weet van MPG dat die ook problemen heeft met DM mobiel.
wel waarquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:25 schreef Oognip het volgende:
[..]
In Schunckels geval is het ergste de magnetrongasfornuis heeft ie toch niet nodig
ja, jij en de restquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:25 schreef Fascination het volgende:
Ik zit Schunckelstar echt keihard in te maken met wf.
En jij steekt het fornuis aan als je de frituur aanzet?quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:29 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
wel waar![]()
daar staat de frietpan op
[..]
ja, jij en de rest
oh jaquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:31 schreef Oognip het volgende:
[..]
En jij steekt het fornuis aan als je de frituur aanzet?dan is het wel een probleem ja
quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:31 schreef Oognip het volgende:
[..]
En jij steekt het fornuis aan als je de frituur aanzet?dan is het wel een probleem ja
En een frietvrouw?quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:45 schreef MPG het volgende:
Trouwens, een ouderwetse frietman moet gewoon op het vuur:
[ afbeelding ]
zo'n een hadden wij vroegertquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:45 schreef MPG het volgende:
Trouwens, een ouderwetse frietpan moet gewoon op het vuur:
[ afbeelding ]
Ik snapte je al niet. Dacht dat je in zijn quote had lopen fixenquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
En een frietvrouw?
edit : HA! ib4 the ninja edit!
Ahum, hoezo ouderwets?!?quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:45 schreef MPG het volgende:
Trouwens, een ouderwetse frietpan moet gewoon op het vuur:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |