Wie zegt dat iemand het vreemd vindt?quote:
Fixed.quote:
Waarom plaatst NU.nl het als nieuws?quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:17 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Waarom zou je het neerzetten anders
In Malmö is ze bij elk interview voor de camera stralend, lief en ladylike viel me opquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:22 schreef padlarf het volgende:
[..]
Overacted, al jaren niet meer geloofwaardig.
Dat een geforceerd rock and roll imago opgehouden moet worden omdat ze op de maatstaf van truttigheid en kneuterigheid staat op te treden.quote:
Wat is er volgens jouw gedachtengang dan écht belangrijk?quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:30 schreef Deshain het volgende:
[..]
Dat een geforceerd rock and roll imago opgehouden moet worden omdat ze op de maatstaf van truttigheid en kneuterigheid staat op te treden.
Plus dat je van een 38-jarige moeder met kinderen van verschillende vaders een bepaalde levenservaring/reflectie verwacht dat ze de tienerdriften wel een beetje onder controle heeft en doorheeft wat er écht belangrijk is. Of zich op zijn minst realiseren dat je overkomt als een oppervlakkig kutje, niveau zo rond P.Paay, P.Brard, Gordon, G.Joling etc etc..
Seks belangrijk vinden in een relatie is een tienerdrift en een geforceerd rock and roll imago?quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:30 schreef Deshain het volgende:
[..]
Dat een geforceerd rock and roll imago opgehouden moet worden omdat ze op de maatstaf van truttigheid en kneuterigheid staat op te treden.
Plus dat je van een 38-jarige moeder met kinderen van verschillende vaders een bepaalde levenservaring/reflectie verwacht dat ze de tienerdriften wel een beetje onder controle heeft en doorheeft wat er écht belangrijk is. Of zich op zijn minst realiseren dat je overkomt als een oppervlakkig kutje, niveau zo rond P.Paay, P.Brard, Gordon, G.Joling etc etc..
Anouk vindt seks het belangrijkste in een relatiequote:Op woensdag 8 mei 2013 12:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Seks belangrijk vinden in een relatie is een tienerdrift en een geforceerd rock and roll imago?
Echt?
Maar als je partner nou heel goed met jou kan praten, lief is, grappig is, trouw is... maar jullie seksleven sucks. Denk je dan niet ook dat dat alle goede dingen teniet doet, dat uiteindelijk je relatie er toch op knapt?quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:35 schreef Deshain het volgende:
[..]
Anouk vindt seks het belangrijkste in een relatie
Maar Unorthadox kon dus eigenlijk gewoon niet naaien, want als seks belangrijker is dan trouw snap ik niet wat het probleem was..
Of als je partner een ongeluk krijgt waardoor jullie seksleven een flinke deuk oploopt, maar de relatie verder super is?quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar als je partner nou heel goed met jou kan praten, lief is, grappig is, trouw is... maar jullie seksleven sucks. Denk je dan niet ook dat dat alle goede dingen teniet doet, dat uiteindelijk je relatie er toch op knapt?
ESF meets R&P
Da's anders uiteraard dan waar zij het over heeft lijkt mequote:Op woensdag 8 mei 2013 12:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Of als je partner een ongeluk krijgt waardoor jullie seksleven een flinke deuk oploopt, maar de relatie verder super is?
Als dat de basis is van je relatie en die is dan ineens weg, dan is het einde relatie lijkt me.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's anders uiteraard dan waar zij het over heeft lijkt me
Lijkt me dat je niet alle uitzonderingssituaties in zo'n interview gaat noemen.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:06 schreef Waaghals het volgende:
Sexbeluste wezens ook die vrouwen, kunnen maar aan 1 ding denken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |