Ze had nu (ook?) de "leiding" over de andere hoeren iig. Ze heeft haar "hogere positie" ook eens tegenover Varys (op subtiele wijze) benadrukt als ik het me goed herinner. Ik neem aan dat ze daar sowieso niet vrijwillig was, ze wist al wat voor een creep Joffrey was.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:42 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ze ging gezellig bij de koning op de koffie?
True maar de middeleeuwen liggen logischerwijs het dichtst bij GoT.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:42 schreef Forbry het volgende:
[..]
Geldt voor heel veel momenten in de geschiedenis, zo'n beetje overal ter wereld.
Da's waar. Het valt ook onder "Middeleeuwse fantasy" dacht ikquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:47 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
True maar de middeleeuwen liggen logischerwijs het dichtst bij GoT.
Uiteraard. Er zit een heel feudalistisch systeem in verwerkt.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:49 schreef Forbry het volgende:
[..]
Da's waar. Het valt ook onder "Middeleeuwse fantasy" dacht ik
Totdat er elfjes voorbij komen, dan is het high fantasy.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:49 schreef Forbry het volgende:
[..]
Da's waar. Het valt ook onder "Middeleeuwse fantasy" dacht ik
Dan speelt het zich nog steeds in een Middeleeuwse setting af (met o.a. zoals THEALPHA al schrijft, een feodaal stelsel).quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:53 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Totdat er elfjes voorbij komen, dan is het high fantasy.
nou ja op zich zijn draken en hoge priesters daar ook wel een kenmerk van, dacht ikquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:53 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Totdat er elfjes voorbij komen, dan is het high fantasy.
Ik ben daar altijd heel voorzichtig mee. Het blijft toch een andere wereld, vaak genoeg gezien dat mensen het teveel als hetzelfde behandelen. "Oh, maar in de middeleeuwen deden ze dit of dat dus ik snap niet dat dit fictieve personage dit en dat niet deed".quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:56 schreef Forbry het volgende:
[..]
Dan speelt het zich nog steeds in een Middeleeuwse setting af (met o.a. zoals THEALPHA al schrijft, een feodaal stelsel).
Ja, het zit een beetje op de grens. Maar de meeste high fantasy zit juist propvol met magie en elfjes en dat soort typische dingen. Wat Game of Thrones juist anders maakt binnen het fantasy genre is dat magie nog steeds heel bijzonder en zeldzaam en haast mythisch is.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:58 schreef Re het volgende:
[..]
nou ja op zich zijn draken en hoge priesters daar ook wel een kenmerk van, dacht ik
Heeft meer betrekking op de verhoudingen. Koningen (van het noorden en de 7 koninkrijken) hertogen die daaronder vallen ( Littlefinger, Bannerman) en het gewone gepeupel. Dat is heel typisch middeleeuws.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:58 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik ben daar altijd heel voorzichtig mee. Het blijft toch een andere wereld, vaak genoeg gezien dat mensen het teveel als hetzelfde behandelen. "Oh, maar in de middeleeuwen deden ze dit of dat dus ik snap niet dat dit fictieve personage dit en dat niet deed".
Zie je punt en inderdaad, je moet wel voor ogen blijven houden dat het toch een fictieve wereld betreft. Het "fantasy"-gedeelte dus.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:58 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik ben daar altijd heel voorzichtig mee. Het blijft toch een andere wereld, vaak genoeg gezien dat mensen het teveel als hetzelfde behandelen. "Oh, maar in de middeleeuwen deden ze dit of dat dus ik snap niet dat dit fictieve personage dit en dat niet deed".
De manier waarop ze Tyrion gevangen nam was behoorlijk slim, ook hoe ze rondbazuinde dat ze hem naar Winterfell mee zou nemen, maar in plaats daarvan naar de Eyrie te gaan. Dat haar zus in de loop der jaren een beetje paranoïde en gek was geworden, was gewoon pech. Afgezien van het laten gaan van Jaime vind ik niet dat ze rare, onbezonnen of onverstandige dingen heeft gedaan. Robb is wat dat betreft een stuk slechter bezig, ondanks en niet dankzij het advies van zijn moeder.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:35 schreef U_U het volgende:
[..]
Tja ik ben het met je eens dat ze belangrijk is voor de balans in de serie, met alleen maar rationele sadisten is er niet veel aan.
Maar net als de meeste kijkers waarschijnlijk voel ik tijdens het kijken sympathie voor arya, ed en robb stark. Dan is het vervelend als ze door het onbezonnen gedrag van Cat in de problemen worden gebracht (vooral Tyrion gevangen nemen en laten gaan is heel dom gedaan). Ze wil alles voor haar kinderen doen, maar doet dit op oerdomme wijze waardoor ze op iets langere termijn juist in gevaar komen. Daarbij zijn haar dialogen altijd oersaai ( oo (insert kind) ik weet nog dat je uit men kut kwam gekropen blabla).
Game of Thrones zal er vast voor zorgen dat mensen het feodale systeem beter begrijpen. Ook het ontbreken van een 'standing army' is al voorbij gekomen in de serie, wat natuurlijk heel typisch is. Ik hoop ook dat de Free Cities volgend seizoen meer aan bod komen, het lijkt me leuk om de verschillende bestuurswijzen te zien.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:01 schreef THEALPHA het volgende:
[..]
Heeft meer betrekking op de verhoudingen. Koningen (van het noorden en de 7 koninkrijken) hertogen die daaronder vallen ( Littlefinger, Bannerman) en het gewone gepeupel. Dat is heel typisch middeleeuws.
Qarth was toch zoiets?quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:07 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Game of Thrones zal er vast voor zorgen dat mensen het feodale systeem beter begrijpen. Ook het ontbreken van een 'standing army' is al voorbij gekomen in de serie, wat natuurlijk heel typisch is. Ik hoop ook dat de Free Cities volgend seizoen meer aan bod komen, het lijkt me leuk om de verschillende bestuurswijzen te zien.
Dat ze Tyrion liet gaan was ook geen keuze. Hij was in zijn rechtszaak door de goden vrijgesproken, dan kun je hem niet langer gevangen houden.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:05 schreef Anyanka het volgende:
[..]
De manier waarop ze Tyrion gevangen nam was behoorlijk slim, ook hoe ze rondbazuinde dat ze hem naar Winterfell mee zou nemen, maar in plaats daarvan naar de Eyrie te gaan. Dat haar zus in de loop der jaren een beetje paranoïde en gek was geworden, was gewoon pech. Afgezien van het laten gaan van Jaime vind ik niet dat ze rare, onbezonnen of onverstandige dingen heeft gedaan. Robb is wat dat betreft een stuk slechter bezig, ondanks en niet dankzij het advies van zijn moeder.
Waar besteld?quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:40 schreef Luigi het volgende:
Vijf delige boekenset (engels) is binnen. Zin in! Spotgoedkoop ook, 5 delen in box voor nog geen 30 euro zeg.
Klopt, maar ik ben nog meer geinterreseerd in de Free Cities in het westen van Essos. Vooral Braavos en Volantis hoop ik meer van te zien. Qarth en Astapor zijn cultureel nog weer heel anders dan die steden. Volgens mij hebben die ook niets of nauwelijks iets met Valyria te maken gehad, toch?quote:
Ja, maar dat er überhaupt direct een rechtszaak kwam was Lysa's schuld.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:08 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat ze Tyrion liet gaan was ook geen keuze. Hij was in zijn rechtszaak door de goden vrijgesproken, dan kun je hem niet langer gevangen houden.
http://www.bol.com/nl/p/a(...)et/9200000002311711/quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:09 schreef Pek het volgende:
[..]
Waar besteld?
Ik heb ze jaren geleden in het nederlands gelezen, maar toen sprong het glazuur af en toe van m'n tanden door de vertalingen die gebruikt werden en omdat ik toch wel veel vergeten ben wil het nu wel in het engels proberen, zeker voor dat geld
Lysaquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:10 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Ja, maar dat er überhaupt direct een rechtszaak kwam was Lysa's schuld.
kan, en Braavos komt sowieso snel aan bod denk ik omdat daar al aardig wat hints op afsturenquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:09 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ben nog meer geinterreseerd in de Free Cities in het westen van Essos. Vooral Braavos en Volantis hoop ik meer van te zien. Qarth en Astapor zijn cultureel nog weer heel anders dan die steden. Volgens mij hebben die ook niets of nauwelijks iets met Valyria te maken gehad, toch?
Het is in ieder geval erg vaak genoemd. Misschien dat Arya die kant opgaat als het haar niet lukt om naar het Noorden of haar broer te gaan. Moet ze niet haar muntje vergeten.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:11 schreef Re het volgende:
[..]
kan, en Braavos komt sowieso snel aan bod denk ik omdat daar al aardig wat hints op afsturen
Ik vond het allemaal ook wel meevallen en inderdaad, a) die verkeerde info rondbazuinen was best slim, b) ze is inderdaad niet verantwoordelijk te houden voor de acties van haar (gekke) zus. Dat van Jaime vond ik dan wel heel dom, maar zelfs dat begreep ik nog wel, gezien vanuit een moeder die meer dan alles gewoon haar kinderen terug wil.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:05 schreef Anyanka het volgende:
[..]
De manier waarop ze Tyrion gevangen nam was behoorlijk slim, ook hoe ze rondbazuinde dat ze hem naar Winterfell mee zou nemen, maar in plaats daarvan naar de Eyrie te gaan. Dat haar zus in de loop der jaren een beetje paranoïde en gek was geworden, was gewoon pech. Afgezien van het laten gaan van Jaime vind ik niet dat ze rare, onbezonnen of onverstandige dingen heeft gedaan. Robb is wat dat betreft een stuk slechter bezig, ondanks en niet dankzij het advies van zijn moeder.
Zeker omdat Tywin mij meer het type lijkt om te denken "Oh, we hebben mijn zoon terug. En wij hebben je dochter nog. Handig." in plaats van "Oh, je brengt mijn zoon terug, wat voel ik mij nu gemotiveerd om je dochter terug te brengen".quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:14 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik vond het allemaal ook wel meevallen en inderdaad, a) die verkeerde info rondbazuinen was best slim, b) ze is inderdaad niet verantwoordelijk te houden voor de acties van haar (gekke) zus. Dat van Jaime vond ik dan wel heel dom, maar zelfs dat begreep ik nog wel, gezien vanuit een moeder die meer dan alles gewoon haar kinderen terug wil.
Tywin is één brok "pragmatisme" iddquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:17 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Zeker omdat Tywin mij meer het type lijkt om te denken "Oh, we hebben mijn zoon terug. En wij hebben je dochter nog. Handig." in plaats van "Oh, je brengt mijn zoon terug, wat voel ik mij nu gemotiveerd om je dochter terug te brengen".
'A Lannister always pays his debts.'quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:17 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Zeker omdat Tywin mij meer het type lijkt om te denken "Oh, we hebben mijn zoon terug. En wij hebben je dochter nog. Handig." in plaats van "Oh, je brengt mijn zoon terug, wat voel ik mij nu gemotiveerd om je dochter terug te brengen".
quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:05 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Ze stort Westeros in een verwoestende oorlog met haar stomme acties en dan nog schrijven datquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:14 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik vond het allemaal ook wel meevallen en inderdaad, a) die verkeerde info rondbazuinen was best slim, b) ze is inderdaad niet verantwoordelijk te houden voor de acties van haar (gekke) zus. Dat van Jaime vond ik dan wel heel dom, maar zelfs dat begreep ik nog wel, gezien vanuit een moeder die meer dan alles gewoon haar kinderen terug wil.
Gewoon bij bol dus idd. El cheapo paperbacks hoor maar dat boeit me niet. Kan ik ze nog eens in een tas gooienquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:09 schreef Pek het volgende:
[..]
Waar besteld?
Ik heb ze jaren geleden in het nederlands gelezen, maar toen sprong het glazuur af en toe van m'n tanden door de vertalingen die gebruikt werden en omdat ik toch wel veel vergeten ben wil het nu wel in het engels proberen, zeker voor dat geld
Ik denk niet dat dat opgaat als je zomaar iets zonder afspraak voor ze doet. Of misschien heeft hij een beloning uitgeloofd voor diegene die zijn zoon terug brengt, geld waarschijnlijk, en brengt hij dat naar Catelyn.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:39 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
'A Lannister alway pays his debts.'
Tsja, dat kun je over meer mensen zeggen. Ook over Ned.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:40 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
[..]
Ze stort Westeros in een verwoestende oorlog met haar stomme acties en dan nog schrijven dat
het allemaal wel meevalt
De afspraak was met Tyrion via Littlefinger. Jaime weet er van.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:43 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat opgaat als je zomaar iets zonder afspraak voor ze doet. Of misschien heeft hij een beloning uitgeloofd voor diegene die zijn zoon terug brengt, geld waarschijnlijk, en brengt hij dat naar Catelyn.
Onzin.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:40 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
[..]
Ze stort Westeros in een verwoestende oorlog met haar stomme acties en dan nog schrijven dat
het allemaal wel meevalt
Ze is verantwoordelijk voor iedere dood, hoog en laag, maar het valt allemaal wel mee![]()
Nou, nee hoorquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:44 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Tsja, dat kun je over meer mensen zeggen. Ook over Ned.
Omdat?quote:
Hij vertelde zijn plan aan Cersei, dat heeft geleid tot een vroegere dood van de Koning en daarmee tot de oorlog waar ze nu in zitten.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:52 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Nou, nee hoorOp welke manier kan je Ned nou de schuld geven voor die oorlog.??
Laten we op basis van geruchten de zoon van van de machtigste man van Westeros die er, trouwens, niet voor terug schrikt om hele adellijke families over de kling te jagen als
hij het het idee heeft dat zijn familie/ belangen bedreigt worden.
Puik plan
Oh ja, dat is ook zo. Ik was al helemaal vergeten dat daar nog naar opgebouwd was.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:44 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
De afspraak was met Tyrion via Littlefinger. Jaime weet er van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kill the Braavosi, bring the girl!"
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:09 schreef Khaleesi het volgende:
Boooooooooooh zo knapppp!![]()
![]()
En wat een jurk!Zo nun babe jonguh!
KHALEEEEEEEEEEEEEEEEEESIIIIIIIIIIIIIISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is wat ik altijd denk als ik een post van jou zie, dus hier een stripje over de KHALEEEEEEESIIIIIIIII!!!!!
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
Uiteindelijk is het allemaal de schuld van de rabobank.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:18 schreef Franknfurter het volgende:
Zullen we even met z'n allen beseffen dat de incest van Cersei en Jaime uiteindelijk de grote boosdoener is? Jon Arryn had het door, toen hebben ze hem uit laten schakelen. Bran Stark zag het gebeuren, hebben ze van de toren af gemieterd, Ned had het door, hebben ze opgesloten en onthoofd. Catelyn is gewoon een moeder die alles aan wil grijpen om maar iemand de schuld te geven van Brans val. Dat ze niet zo'n genie is is jammer, maar niet de aanleiding voor de oorlog.
Het komt allemaal door Brandon Stark, als hij niet als een heethoofd op de "ontvoering" van zijn zus had gereageerd, maar gewoon even bij Rhaegar en Lyanna was langsgegaan om het uit te praten, was Aerys vanzelf gestorven zonder allerlei oorlogen en was Westeros nu in de goede handen van Koning Rhaegar Targaryen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:18 schreef Franknfurter het volgende:
Zullen we even met z'n allen beseffen dat de incest van Cersei en Jaime uiteindelijk de grote boosdoener is? Jon Arryn had het door, toen hebben ze hem uit laten schakelen. Bran Stark zag het gebeuren, hebben ze van de toren af gemieterd, Ned had het door, hebben ze opgesloten en onthoofd. Catelyn is gewoon een moeder die alles aan wil grijpen om maar iemand de schuld te geven van Brans val. Dat ze niet zo'n genie is is jammer, maar niet de aanleiding voor de oorlog.
Paperbackquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:11 schreef GI het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/a(...)et/9200000002311711/
Don't judge a book by its cover.quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:24 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Het komt allemaal door Brandon Stark, als hij niet als een heethoofd op de "ontvoering" van zijn zus had gereageerd, maar gewoon even bij Rhaegar en Lyanna was langsgegaan om het uit te praten, was Aerys vanzelf gestorven zonder allerlei oorlogen en was Westeros nu in de goede handen van Koning Rhaegar Targaryen.![]()
En had Daenerys geen miskraam gekregen van het kind van een of andere barbaar, maar gewoon een fatsoenlijk incestkindje, zoals het hoort in de koninklijke familie.
De broer van Eddard.quote:
Ah, zo ver terug. Ja, ik snap het weer.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:38 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
De broer van Eddard.
Die History & Lore filmpjes zijn echt de moeite waard.
Nee, maar zo'n epische serie als dit hoor je in hardcover te hebben.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:32 schreef Luigi het volgende:
[..]
Kolere het is niet snel goed he... Jij had 5 hardcovers verwacht voor 30 euro? Da's pas.
Inderdaad, had ze eerst in paperback maar toch maar de hardcover versies erbij gekochtquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:40 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Nee, maar zo'n epische serie als dit hoor je in hardcover te hebben.
O. Bedankt voor je mening dan maar.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:40 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:40 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
quote:
Aparte manier om e-reader te schrijven.quote:
Inderdaad, doe dan de e-reader maar, dat is voor echte bazen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
Totdat je verhuist en je die boeken in een doos stopt om er in je nieuwe huis een mooi plekje voor te vinden.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:44 schreef Khaleesi het volgende:
Sowieso mensen die boeken tegen penning zestien kopen....
Een keer lezen en ze staan daar maar te verstoffen, met hun lelijke fantasy covers...
Wat doe jij dan op FOK!? Werkelijk...quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:46 schreef Luigi het volgende:
Jullie kunnen ook om álles ruzie maken he?
Net Apple of Android fanboys. Of de friet/patat aanhangers. Werkelijk. Dat je een mening hebt wil niet zeggen dat de wereld er op zit te wachten he?
Mario>Luigiquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:46 schreef Luigi het volgende:
Net Apple of Android fanboys. Of de friet/patat aanhangers. Werkelijk. Dat je een mening hebt wil niet zeggen dat de wereld er op zit te wachten he?
Nouja, iig geen ruzie maken over zoiets futiels als paperbacks of hardcovers...quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:47 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Wat doe jij dan op FOK!? Werkelijk...
Geen friet aan het eten zijn terwijl je op je Android tablet zit te FOK!ken en een softcover versie van A Feast of Crows aan het lezen bentquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:46 schreef Luigi het volgende:
Loop je nou je mening op te drukken dat je dat futiel vind?quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:49 schreef Luigi het volgende:
[..]
Nouja, iig geen ruzie maken over zoiets futiels als paperbacks of hardcovers...
Nou, erg gevat hoor. Back OT dan maar? Ik wou alleen even melden dat ik blij was met m'n bestelde boeken en zat niet perse op een 'wie heeft de langste e-piemel' te wachten verder.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:49 schreef Kirov het volgende:
[..]
Loop je nou je mening op te drukken dat je dat futiel vind?
Niet iedereen zit op je mening te wachten.
Prima, geniet van je paperback boeken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:53 schreef Luigi het volgende:
[..]
Nou, erg gevat hoor. Back OT dan maar? Ik wou alleen even melden dat ik blij was met m'n bestelde boeken en zat niet perse op een 'wie heeft de langste e-piemel' te wachten verder.
Ik heb de langste e-piemel.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:53 schreef Luigi het volgende:
[..]
Nou, erg gevat hoor. Back OT dan maar? Ik wou alleen even melden dat ik blij was met m'n bestelde boeken en zat niet perse op een 'wie heeft de langste e-piemel' te wachten verder.
Dankjewel. Gaat hopelijk goed komen!quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:54 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Prima, geniet van je paperback boeken.
Maar je hebt bij mekaar wel ca. 5 GoT topics volgeluld.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:55 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik heb de langste e-piemel.
Ik heb geen android, geen apple, geen patat, geen friet, geen hardcover, geen softcover, geen mario, geen luigi, geen call of duty en geen battlefield.
Eerst las ik nog alle topics door, daar ben ik maar mee gestopt.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:56 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Maar je hebt bij mekaar wel ca. 5 GoT topics volgeluld.
Hou nou eens op met je SC. Je bent niet half zo interessant als je jezelf vindt, dus doe maar gewoon over GoT pratenquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:55 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik heb de langste e-piemel.
Ik heb geen android, geen apple, geen patat, geen friet, geen hardcover, geen softcover, geen mario, geen luigi, geen call of duty en geen battlefield.
Me too...quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:57 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Eerst las ik nog alle topics door, daar ben ik maar mee gestopt.
I don't always post on forums, but when I do I fill five topics by myself.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:56 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Maar je hebt bij mekaar wel ca. 5 GoT topics volgeluld.
Maakt me nog steeds interessanter dan jou.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hou nou eens op met je SC. Je bent niet half zo interessant als je jezelf vindt, dus doe maar gewoon over GoT praten
Juist veel mooier dan alles van 1 serie is mijn meningquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:00 schreef Schalks. het volgende:
Ik vind mijn GoT boeken best mooi staan op m'n plank. Maar omdat ik ze allemaal los heb besteld zijn er een paar een andere maat
Wow... doe even rustig man. Nergens voor nodig dit.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hou nou eens op met je SC. Je bent niet half zo interessant als je jezelf vindt, dus doe maar gewoon over GoT praten
Hij weet het stiekem wel, want hij is natuurlijk niet gek, maar hij kan het onmogelijk accepteren.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:41 schreef One_conundrum het volgende:
Wat ik me afvroeg; Weet die Tywin wel dat Joffrey de zoon is van Cersei en Jamie?
Vallen grappige plaatjes, gifjes e.d. daar ook onder?quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:54 schreef Mike het volgende:
Er komen steeds meer klachten over de slowchat hier, dus probeer het alsjeblieft bij de serie te houden. We willen het liefst zo weinig mogelijk ingrijpen, maar al die onzinposts gaan we echt verwijderen als het zo erg blijft als het nu is.
Ze weet op dat moment:quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:05 schreef Anyanka het volgende:
[..]
De manier waarop ze Tyrion gevangen nam was behoorlijk slim,
Had je kunnen weten als je beter was voorbereid? Het is misschien handig om eerst een brede alliantie te smeden vóór je ten oorlog trekt.quote:ook hoe ze rondbazuinde dat ze hem naar Winterfell mee zou nemen, maar in plaats daarvan naar de Eyrie te gaan. Dat haar zus in de loop der jaren een beetje paranoïde en gek was geworden, was gewoon pech.
Robb kan dan iig nog met een lekkere chick naaien.quote:Afgezien van het laten gaan van Jaime vind ik niet dat ze rare, onbezonnen of onverstandige dingen heeft gedaan. Robb is wat dat betreft een stuk slechter bezig, ondanks en niet dankzij het advies van zijn moeder.
Nee, maar wel 'ik zit op m'n werk', 'ik ga naar huis', zwaaiposts etc.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:56 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Vallen grappige plaatjes, gifjes e.d. daar ook onder?
Ik dacht zelf dat Joffrey het wel wist want hij heeft volgens mij wel eens toespelingen gemaakt daarover tegen zijn moeder. Ik kan je onmogelijk aanwijzen welke aflevering dat was want er gebeurd gewoon veel te veel door elkaar in elk aflevering.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:48 schreef DO2 het volgende:
[..]
Hij weet het stiekem wel, want hij is natuurlijk niet gek, maar hij kan het onmogelijk accepteren.
Dus dan doe je gewoon alsof je gek bent.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:02 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Maakt me nog steeds interessanter dan jou.
[ afbeelding ]
Met een kort pittig vlot kapsel en gemakkelijke laarzen met doorlopende zool? Van sommige Karakters hoop je dat ze in sadistische handen vallen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:15 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik erger me wel eens aan de dingen die ze doet, maar erger me niet aan haar persoon in het algemeen en zeker niet aan haar aanwezigheid in de serie. Ondanks dat ze minpunten heeft en ze wat mij betreft ook zeker niet één van de meest boeiende karakters is, mag ik haar sowieso wel. Dat is één. Twee is: Ze brengt (extra) verscheidenheid in de verschillende personages. Het is echt zo'n 100% moedertje vind ik. Met (te) veel emotie/(te) weinig ratio, vooral als het om haar kinderen gaat. Eentje die daar ook alles voor doet, inclusief (hele) stomme dingen. Dat laatste staat in mijn ogen echt niet in verhouding tot "ik hoop ze gemarteld en verkracht wordt door een hilltribe".
Op dat moment leefde Robert nog gewoon, dus Ned had helemaal niet weinig te zeggen in KL. Het enige dat gebeurde naar aanleiding van die arrestatie, was dat Tywin Gregor Clegane op de Riverlands afstuurde. Dit is verder niet enorm relevant, de oorlog met al die koningen ontstond door Roberts dood: Renly ging er direct zelf voor, Stannis naar aanleiding van Neds brief en Robb door Neds onthoofding. Ned heeft er in mijn ogen meer 'schuld' aan dan Catelyn.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:00 schreef RamsaySnow het volgende:
[..]
Ze weet op dat moment:
Dat haar zoon waarschijnlijk door een Lannister uit het raam is gegooid.
Dat Jon Arren een onnatuurlijke dood is gestorven
Dat haar man en kinderen in KL weinig te zeggen hebben/ in de handen zijn van de Lannisters
Dat de Lannisterfamilie de meest machtige familie is in Westeros.
Dat Tyrion gevangen nemen oorlog betekent met de Lannisters.
Kortom: prima als je vanuit je moederlijk instinct kiest voor oorlog met de Lannisters, maar bereid je dan een beetje voor! Tyrion gevangen nemen zonder verder plan was alles behalve slim.
Is het niet jon Arryn?quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:00 schreef RamsaySnow het volgende:
[..]
Ze weet op dat moment:
Dat haar man en kinderen in KL weinig te zeggen hebben/ in de handen zijn van de Lannisters
Kortom: prima als je vanuit je moederlijk instinct kiest voor oorlog met de Lannisters, maar bereid je dan een beetje voor! Tyrion gevangen nemen zonder verder plan was alles behalve slim.
[..]
Had je kunnen weten als je beter was voorbereid? Het is misschien handig om eerst een brede alliantie te smeden vóór je ten oorlog trekt.
[..]
Robb kan dan iig nog met een lekkere chick naaien.
Zeker als je ervan uit gaat dat Cersie nog harder haar best heeft gedaan om Robert snel te laten verongelukken toen Ned haar liet weten dat hij wist wie Joffrey's vader was en wat hij met die kennis ging doen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:12 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Op dat moment leefde Robert nog gewoon, dus Ned had helemaal niet weinig te zeggen in KL. Het enige dat gebeurde naar aanleiding van die arrestatie, was dat Tywin Gregor Clegane op de Riverlands afstuurde. Dit is verder niet enorm relevant, de oorlog met al die koningen ontstond door Roberts dood: Renly ging er direct zelf voor, Stannis naar aanleiding van Neds brief en Robb door Neds onthoofding. Ned heeft er in mijn ogen meer 'schuld' aan dan Catelyn.
Thoros?quote:
Je kwetst me, mijn liefste.quote:
Ze dènkt dat Jon Arryn een onnatuurlijke dood is gestorven. Dankzij haar zus die labiel is.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:00 schreef RamsaySnow het volgende:
[..]
Ze weet op dat moment:
[..]
Had je kunnen weten als je beter was voorbereid? Het is misschien handig om eerst een brede alliantie te smeden vóór je ten oorlog trekt.
[..]
Robb kan dan iig nog met een lekkere chick naaien.
Hoe heet hij, die Jaime's hand heeft gedaan.quote:
Dat was Qyburn.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoe heet hij, die Jaime's hand heeft gedaan.
Ik wou het net posten. Ik vergeet altijd hoe hij heet. Wat een baas.quote:
en dat jaimie ned bijna doodmaakt. hem iig verwondt en zijn mannen afslacht..quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:12 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Op dat moment leefde Robert nog gewoon, dus Ned had helemaal niet weinig te zeggen in KL. Het enige dat gebeurde naar aanleiding van die arrestatie, was dat Tywin Gregor Clegane op de Riverlands afstuurde.
Opzich was Tyrion een handige troefkaart om te hebben. die laat ze zich ontglippen.quote:Dit is verder niet enorm relevant, de oorlog met al die koningen ontstond door Roberts dood: Renly ging er direct zelf voor, Stannis naar aanleiding van Neds brief en Robb door Neds onthoofding. Ned heeft er in mijn ogen meer 'schuld' aan dan Catelyn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |