Ah, zo ver terug. Ja, ik snap het weer.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:38 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
De broer van Eddard.
Die History & Lore filmpjes zijn echt de moeite waard.
Nee, maar zo'n epische serie als dit hoor je in hardcover te hebben.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:32 schreef Luigi het volgende:
[..]
Kolere het is niet snel goed he... Jij had 5 hardcovers verwacht voor 30 euro? Da's pas.
Inderdaad, had ze eerst in paperback maar toch maar de hardcover versies erbij gekochtquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:40 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Nee, maar zo'n epische serie als dit hoor je in hardcover te hebben.
O. Bedankt voor je mening dan maar.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:40 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:40 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
quote:
Aparte manier om e-reader te schrijven.quote:
Inderdaad, doe dan de e-reader maar, dat is voor echte bazen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
Totdat je verhuist en je die boeken in een doos stopt om er in je nieuwe huis een mooi plekje voor te vinden.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:44 schreef Khaleesi het volgende:
Sowieso mensen die boeken tegen penning zestien kopen....
Een keer lezen en ze staan daar maar te verstoffen, met hun lelijke fantasy covers...
Wat doe jij dan op FOK!? Werkelijk...quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:46 schreef Luigi het volgende:
Jullie kunnen ook om álles ruzie maken he?
Net Apple of Android fanboys. Of de friet/patat aanhangers. Werkelijk. Dat je een mening hebt wil niet zeggen dat de wereld er op zit te wachten he?
Mario>Luigiquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:46 schreef Luigi het volgende:
Net Apple of Android fanboys. Of de friet/patat aanhangers. Werkelijk. Dat je een mening hebt wil niet zeggen dat de wereld er op zit te wachten he?
Nouja, iig geen ruzie maken over zoiets futiels als paperbacks of hardcovers...quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:47 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Wat doe jij dan op FOK!? Werkelijk...
Geen friet aan het eten zijn terwijl je op je Android tablet zit te FOK!ken en een softcover versie van A Feast of Crows aan het lezen bentquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:46 schreef Luigi het volgende:
Loop je nou je mening op te drukken dat je dat futiel vind?quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:49 schreef Luigi het volgende:
[..]
Nouja, iig geen ruzie maken over zoiets futiels als paperbacks of hardcovers...
Nou, erg gevat hoor. Back OT dan maar? Ik wou alleen even melden dat ik blij was met m'n bestelde boeken en zat niet perse op een 'wie heeft de langste e-piemel' te wachten verder.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:49 schreef Kirov het volgende:
[..]
Loop je nou je mening op te drukken dat je dat futiel vind?
Niet iedereen zit op je mening te wachten.
Prima, geniet van je paperback boeken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:53 schreef Luigi het volgende:
[..]
Nou, erg gevat hoor. Back OT dan maar? Ik wou alleen even melden dat ik blij was met m'n bestelde boeken en zat niet perse op een 'wie heeft de langste e-piemel' te wachten verder.
Ik heb de langste e-piemel.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:53 schreef Luigi het volgende:
[..]
Nou, erg gevat hoor. Back OT dan maar? Ik wou alleen even melden dat ik blij was met m'n bestelde boeken en zat niet perse op een 'wie heeft de langste e-piemel' te wachten verder.
Dankjewel. Gaat hopelijk goed komen!quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:54 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Prima, geniet van je paperback boeken.
Maar je hebt bij mekaar wel ca. 5 GoT topics volgeluld.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:55 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik heb de langste e-piemel.
Ik heb geen android, geen apple, geen patat, geen friet, geen hardcover, geen softcover, geen mario, geen luigi, geen call of duty en geen battlefield.
Eerst las ik nog alle topics door, daar ben ik maar mee gestopt.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:56 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Maar je hebt bij mekaar wel ca. 5 GoT topics volgeluld.
Hou nou eens op met je SC. Je bent niet half zo interessant als je jezelf vindt, dus doe maar gewoon over GoT pratenquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:55 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik heb de langste e-piemel.
Ik heb geen android, geen apple, geen patat, geen friet, geen hardcover, geen softcover, geen mario, geen luigi, geen call of duty en geen battlefield.
Me too...quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:57 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Eerst las ik nog alle topics door, daar ben ik maar mee gestopt.
I don't always post on forums, but when I do I fill five topics by myself.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:56 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Maar je hebt bij mekaar wel ca. 5 GoT topics volgeluld.
Maakt me nog steeds interessanter dan jou.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hou nou eens op met je SC. Je bent niet half zo interessant als je jezelf vindt, dus doe maar gewoon over GoT praten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |