kan, en Braavos komt sowieso snel aan bod denk ik omdat daar al aardig wat hints op afsturenquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:09 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ben nog meer geinterreseerd in de Free Cities in het westen van Essos. Vooral Braavos en Volantis hoop ik meer van te zien. Qarth en Astapor zijn cultureel nog weer heel anders dan die steden. Volgens mij hebben die ook niets of nauwelijks iets met Valyria te maken gehad, toch?
Het is in ieder geval erg vaak genoemd. Misschien dat Arya die kant opgaat als het haar niet lukt om naar het Noorden of haar broer te gaan. Moet ze niet haar muntje vergeten.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:11 schreef Re het volgende:
[..]
kan, en Braavos komt sowieso snel aan bod denk ik omdat daar al aardig wat hints op afsturen
Ik vond het allemaal ook wel meevallen en inderdaad, a) die verkeerde info rondbazuinen was best slim, b) ze is inderdaad niet verantwoordelijk te houden voor de acties van haar (gekke) zus. Dat van Jaime vond ik dan wel heel dom, maar zelfs dat begreep ik nog wel, gezien vanuit een moeder die meer dan alles gewoon haar kinderen terug wil.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:05 schreef Anyanka het volgende:
[..]
De manier waarop ze Tyrion gevangen nam was behoorlijk slim, ook hoe ze rondbazuinde dat ze hem naar Winterfell mee zou nemen, maar in plaats daarvan naar de Eyrie te gaan. Dat haar zus in de loop der jaren een beetje paranoïde en gek was geworden, was gewoon pech. Afgezien van het laten gaan van Jaime vind ik niet dat ze rare, onbezonnen of onverstandige dingen heeft gedaan. Robb is wat dat betreft een stuk slechter bezig, ondanks en niet dankzij het advies van zijn moeder.
Zeker omdat Tywin mij meer het type lijkt om te denken "Oh, we hebben mijn zoon terug. En wij hebben je dochter nog. Handig." in plaats van "Oh, je brengt mijn zoon terug, wat voel ik mij nu gemotiveerd om je dochter terug te brengen".quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:14 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik vond het allemaal ook wel meevallen en inderdaad, a) die verkeerde info rondbazuinen was best slim, b) ze is inderdaad niet verantwoordelijk te houden voor de acties van haar (gekke) zus. Dat van Jaime vond ik dan wel heel dom, maar zelfs dat begreep ik nog wel, gezien vanuit een moeder die meer dan alles gewoon haar kinderen terug wil.
Tywin is één brok "pragmatisme" iddquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:17 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Zeker omdat Tywin mij meer het type lijkt om te denken "Oh, we hebben mijn zoon terug. En wij hebben je dochter nog. Handig." in plaats van "Oh, je brengt mijn zoon terug, wat voel ik mij nu gemotiveerd om je dochter terug te brengen".
'A Lannister always pays his debts.'quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:17 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Zeker omdat Tywin mij meer het type lijkt om te denken "Oh, we hebben mijn zoon terug. En wij hebben je dochter nog. Handig." in plaats van "Oh, je brengt mijn zoon terug, wat voel ik mij nu gemotiveerd om je dochter terug te brengen".
quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:05 schreef Anyanka het volgende:
[..]
De manier waarop ze Tyrion gevangen nam was behoorlijk slim, ook hoe ze rondbazuinde dat ze hem naar Winterfell mee zou nemen, maar in plaats daarvan naar de Eyrie te gaan. Dat haar zus in de loop der jaren een beetje paranoïde en gek was geworden, was gewoon pech. Afgezien van het laten gaan van Jaime vind ik niet dat ze rare, onbezonnen of onverstandige dingen heeft gedaan. Robb is wat dat betreft een stuk slechter bezig, ondanks en niet dankzij het advies van zijn moeder.
Ze stort Westeros in een verwoestende oorlog met haar stomme acties en dan nog schrijven datquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:14 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik vond het allemaal ook wel meevallen en inderdaad, a) die verkeerde info rondbazuinen was best slim, b) ze is inderdaad niet verantwoordelijk te houden voor de acties van haar (gekke) zus. Dat van Jaime vond ik dan wel heel dom, maar zelfs dat begreep ik nog wel, gezien vanuit een moeder die meer dan alles gewoon haar kinderen terug wil.
Gewoon bij bol dus idd. El cheapo paperbacks hoor maar dat boeit me niet. Kan ik ze nog eens in een tas gooienquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:09 schreef Pek het volgende:
[..]
Waar besteld?
Ik heb ze jaren geleden in het nederlands gelezen, maar toen sprong het glazuur af en toe van m'n tanden door de vertalingen die gebruikt werden en omdat ik toch wel veel vergeten ben wil het nu wel in het engels proberen, zeker voor dat geld
Ik denk niet dat dat opgaat als je zomaar iets zonder afspraak voor ze doet. Of misschien heeft hij een beloning uitgeloofd voor diegene die zijn zoon terug brengt, geld waarschijnlijk, en brengt hij dat naar Catelyn.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:39 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
'A Lannister alway pays his debts.'
Tsja, dat kun je over meer mensen zeggen. Ook over Ned.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:40 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
[..]
Ze stort Westeros in een verwoestende oorlog met haar stomme acties en dan nog schrijven dat
het allemaal wel meevalt
De afspraak was met Tyrion via Littlefinger. Jaime weet er van.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:43 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat opgaat als je zomaar iets zonder afspraak voor ze doet. Of misschien heeft hij een beloning uitgeloofd voor diegene die zijn zoon terug brengt, geld waarschijnlijk, en brengt hij dat naar Catelyn.
Onzin.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:40 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
[..]
Ze stort Westeros in een verwoestende oorlog met haar stomme acties en dan nog schrijven dat
het allemaal wel meevalt
Ze is verantwoordelijk voor iedere dood, hoog en laag, maar het valt allemaal wel mee![]()
Nou, nee hoorquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:44 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Tsja, dat kun je over meer mensen zeggen. Ook over Ned.
Omdat?quote:
Hij vertelde zijn plan aan Cersei, dat heeft geleid tot een vroegere dood van de Koning en daarmee tot de oorlog waar ze nu in zitten.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:52 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Nou, nee hoorOp welke manier kan je Ned nou de schuld geven voor die oorlog.??
Laten we op basis van geruchten de zoon van van de machtigste man van Westeros die er, trouwens, niet voor terug schrikt om hele adellijke families over de kling te jagen als
hij het het idee heeft dat zijn familie/ belangen bedreigt worden.
Puik plan
Oh ja, dat is ook zo. Ik was al helemaal vergeten dat daar nog naar opgebouwd was.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:44 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
De afspraak was met Tyrion via Littlefinger. Jaime weet er van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kill the Braavosi, bring the girl!"
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:09 schreef Khaleesi het volgende:
Boooooooooooh zo knapppp!![]()
![]()
En wat een jurk!Zo nun babe jonguh!
KHALEEEEEEEEEEEEEEEEEESIIIIIIIIIIIIIISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is wat ik altijd denk als ik een post van jou zie, dus hier een stripje over de KHALEEEEEEESIIIIIIIII!!!!!
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
Uiteindelijk is het allemaal de schuld van de rabobank.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:18 schreef Franknfurter het volgende:
Zullen we even met z'n allen beseffen dat de incest van Cersei en Jaime uiteindelijk de grote boosdoener is? Jon Arryn had het door, toen hebben ze hem uit laten schakelen. Bran Stark zag het gebeuren, hebben ze van de toren af gemieterd, Ned had het door, hebben ze opgesloten en onthoofd. Catelyn is gewoon een moeder die alles aan wil grijpen om maar iemand de schuld te geven van Brans val. Dat ze niet zo'n genie is is jammer, maar niet de aanleiding voor de oorlog.
Het komt allemaal door Brandon Stark, als hij niet als een heethoofd op de "ontvoering" van zijn zus had gereageerd, maar gewoon even bij Rhaegar en Lyanna was langsgegaan om het uit te praten, was Aerys vanzelf gestorven zonder allerlei oorlogen en was Westeros nu in de goede handen van Koning Rhaegar Targaryen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:18 schreef Franknfurter het volgende:
Zullen we even met z'n allen beseffen dat de incest van Cersei en Jaime uiteindelijk de grote boosdoener is? Jon Arryn had het door, toen hebben ze hem uit laten schakelen. Bran Stark zag het gebeuren, hebben ze van de toren af gemieterd, Ned had het door, hebben ze opgesloten en onthoofd. Catelyn is gewoon een moeder die alles aan wil grijpen om maar iemand de schuld te geven van Brans val. Dat ze niet zo'n genie is is jammer, maar niet de aanleiding voor de oorlog.
Paperbackquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:11 schreef GI het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/a(...)et/9200000002311711/
Don't judge a book by its cover.quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:24 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Het komt allemaal door Brandon Stark, als hij niet als een heethoofd op de "ontvoering" van zijn zus had gereageerd, maar gewoon even bij Rhaegar en Lyanna was langsgegaan om het uit te praten, was Aerys vanzelf gestorven zonder allerlei oorlogen en was Westeros nu in de goede handen van Koning Rhaegar Targaryen.![]()
En had Daenerys geen miskraam gekregen van het kind van een of andere barbaar, maar gewoon een fatsoenlijk incestkindje, zoals het hoort in de koninklijke familie.
De broer van Eddard.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |