Best ernstig dit...quote:Kinderen van dode man vermist in Doorn
UTRECHTSE HEUVELRUG -
In Doorn is de politie op zoek naar twee jongetjes (7 en 9), die nooit zijn teruggekeerd nadat ze met hun vader op pad waren gegaan.
De vader heeft zelfmoord gepleegd en is gevonden in Het Doornse Gat, meldt de politie volgens RTV Utrecht. Maar van zijn twee zoontjes mist ieder spoor. De kinderen hebben donkerblond haar en een mager postuur.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:19 schreef Hyaenidae het volgende:
Misschien uit angst gevlucht? Net als dat Simba deed na de dood van zijn vader.
Ik denk dat de vader niet zo'n lievertje als die leeuw uit de Lion King was..quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:19 schreef Hyaenidae het volgende:
Lolquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:19 schreef Hyaenidae het volgende:
ik moest een beetje lachen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:19 schreef Hyaenidae het volgende:
Dan ga je toch wel het ergste vrezen..quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:42 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ze zijn dus al sinds vanmorgen vermist.
Ze zijn vangistermorgen voor het laatst gezien. Wie weet waar die vent ze heeft achtergelaten voor ie zich op ging hangen... ze kunnen wel op Texel of in België zitten bij kennissen?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:42 schreef nummer_zoveel het volgende:
Alles kanquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze zijn vanmorgen voor het laatst gezien. Wie weet waar die vent ze heeft achtergelaten voor ie zich op ging hangen... ze kunnen wel op Texel of in België zitten bij kennissen?
Gisterenmorgen zelfsquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:42 schreef nummer_zoveel het volgende:
De oudste is negen. Dan kom je toch wel op het idee om je moeder te gaan bellen waar je uithangt, niet?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze zijn vanmorgen voor het laatst gezien. Wie weet waar die vent ze heeft achtergelaten voor ie zich op ging hangen... ze kunnen wel op Texel of in België zitten bij kennissen?
Geen idee. Had dat idd ook al zien staan.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:46 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik wil geen oud wijf uithangen, maar op de Facebook van de moeder staat ook dat een huis te koop staat.
Ouders zijn toch niet net gescheiden ofzo?
quote:UTRECHTSE HEUVELRUG - De politie zoekt met man en macht naar twee vermiste broertjes Ruben en Julian (9 en 7 jaar) in Doorn. Ze waren bij hun vader, maar hij is dood aangetroffen in recreatiegebied Het Doornse Gat. De man heeft zichzelf van het leven beroofd.
Niemand weet waar de broertjes nu zijn. Maandagochtend zijn ze voor het laatst gezien. De politie zoekt onder meer met een helikopter en honden. Ook agenten op paarden hebben het gebied afgespeurd.
Drie vrachtwagens met mariniers zijn bij de zoekplek aangekomen om mee te helpen met zoeken. Ook nu het donker is, gaat de zoektocht door.
De vermiste jongens hebben een mager postuur en donkerblond haar. Hun moeder, die uit Zeist komt, heeft op Facebook een oproep gedaan, waarin ze mensen vraagt uit de kijken naar haar 'kleine mannetjes'.
RTV Utrecht heeft inmiddels gesproken met een tante van de broertjes. Zij laat weten dat de familie in grote spanning zit en wil verder niets kwijt over privézaken.
Zo zat ik ook al te denken.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:46 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik wil geen oud wijf uithangen, maar op de Facebook van de moeder staat ook dat een huis te koop staat.
Hij zou niet de eerste zijn die het zo doet.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:49 schreef Elan het volgende:
Maar even de falende onderzoeksjournalist uithangen he. Wat voor zin heeft het om je kinderen te vermoorden en dan vervolgens jezelf op een andere plek om het leven te brengen?
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:49 schreef Elan het volgende:
Maar even de falende onderzoeksjournalist uithangen he. Wat voor zin heeft het om je kinderen te vermoorden en dan vervolgens jezelf op een andere plek om het leven te brengen?
Ja, ik kreeg ook kippenvel. En dan ken ik ze niet eens, hoe moet het wel niet zijn voor haar en haar familie en vrienden.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:51 schreef NomanIW het volgende:
Jezus, deel net een status.op Facebook. Gaat over die mennekes merk ik nu pas. Bizar om te lezen hoe ze daar schrijft dat die man dood is en de kinderen vermist. Brrrrrr. Vreselijk.
Op de funda fotos zie je een babykamer. Lijkt me niet dat die jongste nog in een ledikant slaapt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:46 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik las freefighterquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:58 schreef 2dope het volgende:
Die ma is een female firefighter![]()
Trieste bende weer.
had het ook gezien...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:46 schreef nummer_zoveel het volgende:
omdat je de moeder de kids niet "gunt"....quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:49 schreef Elan het volgende:
:-(quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:27 schreef maily het volgende:
[..]
omdat je de moeder de kids niet "gunt"....
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/986707quote:UTRECHTSE HEUVELRUG - De politie en het leger zoeken met man en macht naar de vermiste broertjes Ruben en Julian (9 en 7 jaar) in Doorn. Ze waren bij hun vader, maar hij is dood aangetroffen in recreatiegebied Het Doornse Gat. De man heeft zichzelf van het leven beroofd.
Niemand weet waar de broertjes nu zijn. Maandagavond om 20.00 uur zijn ze voor het laatst gezien. De politie heeft aan het begin van de avond onder meer gezocht met een helikopter en honden. Ook agenten op paarden doorzochten het recreatiegebied.
Drie vrachtwagens met mariniers zijn later op de avond bij het Doornse Gat aangekomen om mee te helpen. Ook in de duisternis gaat de zoektocht door. Een onderzoeksteam zoekt naar mogelijke andere verblijfplekken.
Rubin is 1.50-1.60 meter lang, heeft een mager postuur en een litteken in de wenkbrauw boven zijn rechteroog. Hij heeft donkerblond haar met een slag erin. Julian is 1.40-1.50 meter lang, heeft een normaal postuur, sproeten in het gezicht en een litteken op zijn neus. Hij heeft donkerblond stijl haar.
Hun moeder, die uit Zeist komt, heeft op Facebook een oproep gedaan, waarin ze mensen vraagt uit de kijken naar haar 'kleine mannetjes'.
RTV Utrecht heeft gesproken met een tante van de broertjes. Zij laat weten dat de familie in grote spanning zit en wil verder niets kwijt over privézaken.
en als je verder leest op Facebook... huis te koop...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:32 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/986707#.UYlU_svsA2I.faceboo
Geldproblemen denk ik dan eerder. Zal niet de eerste zijn die daarom zelfmoord pleegt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:46 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ja dat is er op 6 april opgezet. Kan toch?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:34 schreef maily het volgende:
[..]
en als je verder leest op Facebook... huis te koop...
Ja, hoeft niet hun huis te zijn. Ze kan ook de adv van een vriend hebben gedeeldquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:34 schreef maily het volgende:
[..]
en als je verder leest op Facebook... huis te koop...
Dat zat ik me net ook te bedenken, lijkt me ook aannemelijker aangezien er duidelijk een babykamer in huis is en geen 2 grote-jongens-kamers.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, hoeft niet hun huis te zijn. Ze kan ook de adv van een vriend hebben gedeeld
Er is nergens gezegd dát ze gescheiden zijn. Wat overigens wel aannemelijk is.
Ja, dat zei ik net ook.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat zat ik me net ook te bedenken, lijkt me ook aannemelijker aangezien er duidelijk een babykamer in huis is en geen 2 grote-jongens-kamers.
Inderdaad wat een kutvent die vader.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:13 schreef arachide. het volgende:
Voor het eerst in tijden dat iets me de bibbers geeft. Godsamme zeg.
Als je dan dood wilt, laat je kinderen toch erbuiten
Ik vroeg me ook al af waarom er geen amber alert uitgegaan is in deze zaak...quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:31 schreef ajacied4lf het volgende:
Apart dat er geen Amber-Alert is rondgegaan?
Nu wel.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:31 schreef ajacied4lf het volgende:
Te laat, dat moet meteen gebeuren. Of ze moeten natuurlijk een geldig argument hebben waar wij niks van af weten.quote:
De situatie is nu natuurlijk zo abnormaal gespannen dat de dood van haar ex-partner niet direct de grootste zorg is.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:40 schreef amaranta het volgende:
Dat ze wel/niet gescheiden zou zijn.
Als ze schrijft dat J. dood is, is er niemand die haar condoleert. Als het haar partnrr was, dan zou daar wellicht ook iets over staan.
Nu wel. Ze zijn om 01:30 gestopt met zoeken in het bosquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:31 schreef ajacied4lf het volgende:
twitter:AMBER_Alert_NL twitterde op woensdag 08-05-2013 om 01:18:44AMBER Alert: Ruben 9j & Julian 7j, sinds 6mei, #Zeist, gezien met vader in Hyundai Getz 08-NT-BV? http://t.co/TZuT4qEFM9 reageer retweet
twitter:AMBER_Alert_NL twitterde op woensdag 08-05-2013 om 01:58:48Aanvulling: Wie heeft vader (nieuwe foto), Ruben en Julian gezien, evt met al gevonden Hyundai Getz 08-NT-BV? http://t.co/TZuT4qEFM9 reageer retweet
Begraven boven de grond gaat een beetje lastig hequote:Op woensdag 8 mei 2013 03:03 schreef Amarantha het volgende:
Ik vrees dat ze begraven onder de grond liggen..
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 8 mei 2013 03:03 schreef Amarantha het volgende:
Ik vrees dat ze begraven onder de grond liggen..
Ik vermoed inmiddels ook het ergste. Twee zwervende jochies worden wel opgemerkt na zoveel tijd en als ze bij een kennis/familie zouden zijn zou dat nu toch wel gemeld zijn.quote:Op woensdag 8 mei 2013 08:14 schreef FredVleespet het volgende:
Als ze al sinds eergisteren vermist zijn zal die vader ze niet ondergebracht hebben bij familie of iets dergelijks. Dan waren ze allang terecht.
Ik vrees alleen dat het toch geen zin zou hebben gehad, de kinderen waren waarschijnlijk al dood voordat het lichaam van de vader werd gevonden.quote:Op woensdag 8 mei 2013 03:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom het zo lang heeft geduurd. Zoiets moet meteen gebeuren,
Ik zal het onthouden.quote:Op woensdag 8 mei 2013 07:37 schreef El_Matador het volgende:
Dat je jezelf van kant maakt, al(l)a(h) maar van gezonde kinderen blijf je af.
Ik ben er ook bang voor helaas. Wat een drama weerquote:Op woensdag 8 mei 2013 08:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vermoed inmiddels ook het ergste. Twee zwervende jochies worden wel opgemerkt na zoveel tijd en als ze bij een kennis/familie zouden zijn zou dat nu toch wel gemeld zijn.
Niet doen over dingen waar je geen weet van hebt. Sowieso kun je je niet in de gedachtegang van zo iemand verplaatsen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 08:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
Dit heeft die vent echt gedaan om zijn ex het leven zuur te maken denk ik.
Geloof niet dat iemand zo wreed kan denken. Je denkt sowieso niet meer helder na als je zelfmoord gaat plegen dus het kan best dat hij de jongens daarin mee heeft genomen omdat hij ook voor de kinderen geen uitweg meer zag. Helaaaaaas.quote:Op woensdag 8 mei 2013 08:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
Dit heeft die vent echt gedaan om zijn ex het leven zuur te maken denk ik.
Nou, ik vind het anders sterk lijken dat hij bewust zelfmoord heeft gepleegd in dat bos vlakbij om zelf gevonden te worden maar dat het niet de bedoeling is dat die kinderen makkelijk gevonden worden!quote:Op woensdag 8 mei 2013 08:59 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Niet doen over dingen waar je geen weet van hebt. Sowieso kun je je niet in de gedachtegang van zo iemand verplaatsen.
Doet me anders denken aan een gescheiden man die met zijn twee kindjes voor de trein sprong net voor hij zijn ex-schoonmoeder vermoord had.quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:03 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Geloof niet dat iemand zo wreed kan denken. Je denkt sowieso niet meer helder na als je zelfmoord gaat plegen dus het kan best dat hij de jongens daarin mee heeft genomen omdat hij ook voor de kinderen geen uitweg meer zag. Helaaaaaas.
Die man was geestelijk niet in orde, ik zou zijn daden daarom niet zonder meer veroordelen. Bovendien weet niemand wat er gebeurd is.quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:04 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nou, ik vind het anders sterk lijken dat hij bewust zelfmoord heeft gepleegd in dat bos vlakbij om zelf gevonden te worden maar dat het niet de bedoeling is dat die kinderen makkelijk gevonden worden!
Huh?quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:04 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Doet me anders denken aan een gescheiden man die met zijn twee kindjes voor de trein sprong net voor hij zijn ex-schoonmoeder vermoord had.
Natuurlijk ben je geestelijk dan niet in orde.quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:06 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Die man was geestelijk niet in orde, ik zou zijn daden daarom niet zonder meer veroordelen. Bovendien weet niemand wat er gebeurd is.
Dus wij mogen geen conclusies trekken maar jij wel?quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:06 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Die man was geestelijk niet in orde, ik zou zijn daden daarom niet zonder meer veroordelen. Bovendien weet niemand wat er gebeurd is.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:07 schreef senesta het volgende:
[..]
Dus wij mogen geen conclusies trekken maar jij wel?
Ja, maar ik denk dat je bedoelde dat hij voor de trein sprong nadat hij zijn ex-schoonmoeder vermoord had?quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:07 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Was een aantal jaren geleden. Doet me een beetje aan die zaak denken bedoel ik.
De zelfmoord heeft feitelijk plaats gevonden. Daaruit kun je concluderen dat de man psychische problemen had.quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:07 schreef senesta het volgende:
[..]
Dus wij mogen geen conclusies trekken maar jij wel?
Haha, inderdaad.quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:08 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dat je bedoelde dat hij voor de trein sprong nadat hij zijn ex-schoonmoeder vermoord had?
Is dat een voorwaarde voor het plegen van zelfmoord? Denk dat je dat ook weldoordacht kunt doen hoor. Als het lijden van het leven je ondraagelijk wordt.quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:09 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
De zelfmoord heeft feitelijk plaats gevonden. Daaruit kun je concluderen dat de man psychische problemen had.
Je kunt concluderen dat hij behoorlijk van het padje was dat ben ik met je eens inderdaadquote:Op woensdag 8 mei 2013 09:09 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
De zelfmoord heeft feitelijk plaats gevonden. Daaruit kun je concluderen dat de man psychische problemen had.
Denk ik niet. We weten immers niet hoe hij eraan toe was.quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:16 schreef senesta het volgende:
[..]
Je kunt concluderen dat hij behoorlijk van het padje was dat ben ik met je eens inderdaad
Maar hij heeft de moeder niet op de hoogte gesteld van de verblijfplaats van de kinderen, is uit het leven gestapt met de wetenschap dat de moeder met deze situatie geconfronteerd zou worden. Daaruit kun je ook gerust concluderen dat er weinig meelevende gevoelens naar de moeder waren denk ik?
Want iedereen die zelfmoord pleegt heeft psychische problemen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:09 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)ertjes-gestaakt.htmlquote:De focus verplaatst zich volgens de woordvoerder nu naar de Limburgse gemeente Beek, waar de vader voor het laatst heeft getankt. Camerabeelden bevestigen dat, zegt de politie. Het is niet bekend of de jongens zich op dat moment in de auto bevonden.
Er wordt gekeken naar de gedragingen van de vader. De politie zoekt onder meer uit met wie hij heeft gebeld, waar hij heeft gepind en wat hij met zijn computer heeft gedaan. Ook wordt familie, vrienden en collega's gevraagd om informatie.
De politie in Luxemburg en België zijn ook op de hoogte gebracht van de zoekactie. Er zitten ongeveer 25 rechercheurs op de zaak, aldus de woordvoerder.
Wanneer je er op deze manier een eind aan maakt? Ja dan denk ik dat je er wel vanuit kunt gaan dat deze man psychische problemen had.quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:23 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Want iedereen die zelfmoord pleegt heeft psychische problemen?
Dat lijkt me wat kort door de bocht.
Een hoop variabelen dus. Op basis waarvan jij WEL conclusies mag trekken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:34 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Wanneer je er op deze manier een eind aan maakt? Ja dan denk ik dat je er wel vanuit kunt gaan dat deze man psychische problemen had.
Mja, in hoeverre dat tot hem door is gedrongen weet je niet, heeft hij dit dagen van tevoren gepland dan zou je zeggen van wel, maar als het in een opwelling is gebeurd dan heeft hij daar misschien niet eens echt bij stil gestaan, dat ie in een soort van roes was ofzo.quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:16 schreef senesta het volgende:
[..]
Je kunt concluderen dat hij behoorlijk van het padje was dat ben ik met je eens inderdaad
Maar hij heeft de moeder niet op de hoogte gesteld van de verblijfplaats van de kinderen, is uit het leven gestapt met de wetenschap dat de moeder met deze situatie geconfronteerd zou worden. Daaruit kun je ook gerust concluderen dat er weinig meelevende gevoelens naar de moeder waren denk ik?
Naar alle waarschijnlijkheid is er niet een hele familie bij betrokken. Maar het kan wel een actie zijn van die vader om het leven van zijn ex te vernielen. Ik denk oprecht dat mensen met psychische problemen daar toe in staat kunnen zijn, en dat ze dat wél valt aan te rekenen.quote:
Bij eerwraak hoeft er niet altijd een familie betrokken bij te zijn.quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:38 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Naar alle waarschijnlijkheid is er niet een hele familie bij betrokken. Maar het kan wel een actie zijn van die vader om het leven van zijn ex te vernielen. Ik denk oprecht dat mensen met psychische problemen daar toe in staat kunnen zijn, en dat ze dat wél valt aan te rekenen.
Mensen die hun kinderen vermoorden worden toch ook gestraft in dit land, psychische problemen of niet?
quote:
Ja. Vrouw zijn beviel niet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:40 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ben jij van geslacht verandert Ambipur?
Ombrengt. Crime of passion I guess.quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een snap-moment waarbij je eerst je kinderen om- of onderbrengt?
Wat WTF. Als het logisch zou zijn, zouden we nu niet in een topic dit gaan discussieren, right?quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je kinderen ombrengen een crime of passion?
WTF?
Indirect doet hij dat nu ook.quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:56 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dan breng je toch je partner om, en/of de minnaar?
Nou nee, ik denk niet dat je crime of passion kunt pleiten in de rechtzaal als je je kinderen vermoord hebt.quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:58 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wat WTF. Als het logisch zou zijn, zouden we nu niet in een topic dit gaan discussieren, right?
Van de mensen die zelfmoord pleegt heeft 90% psychische problemen.quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:27 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Van de mensen die zelfmoord pleegt heeft 90% psychische problemen.
http://www.ggznederland.nl/index.php?p=260322
Daarbij kijkend naar datgene dat hier heeft plaatsgevonden, kun je met grote waarschijnlijkheid spreken van psychische problemen.
Die 'hoop' variabelen vallen dus wel mee.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 08:59 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Niet doen over dingen waar je geen weet van hebt. Sowieso kun je je niet in de gedachtegang van zo iemand verplaatsen.
Ondragelijk lijden? Zoals terminale kanker oid. Dan kan je heel weloverwogen besluiten dat je er zelf een eind aan maakt en niet de hele euthanasieprocedure afwacht.quote:
Iemand die zelfmoord pleegt doet dat niet om 'mensen te stangen', die doet dat omdat-ie geen andere uitweg meer ziet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:38 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Naar alle waarschijnlijkheid is er niet een hele familie bij betrokken. Maar het kan wel een actie zijn van die vader om het leven van zijn ex te vernielen. Ik denk oprecht dat mensen met psychische problemen daar toe in staat kunnen zijn, en dat ze dat wél valt aan te rekenen.
Mensen die hun kinderen vermoorden worden toch ook gestraft in dit land, psychische problemen of niet?
Volgens mij maakt het voor dit topic weinig uit wat de achtergrond en beweegredenen van de gemiddelde zelfmoordenaar zijn.quote:
Dat ging over het feit dat meneer het deed om zijn vrouw het leven zuur te maken. Er is onderzoek gedaan naar zelfmoord en daaruit kan geconcludeerd worden dat iemand die zelfmoord pleegt meestal psychische problemen heeft. De informatie die nu bekend is versterkt dit vermoeden.quote:
Ik heb het niet over het plegen van zelfmoord, maar dat hij eerst zijn kinderen (waarschijnlijk) dood en daarna zichzelf.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:33 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Iemand die zelfmoord pleegt doet dat niet om 'mensen te stangen', die doet dat omdat-ie geen andere uitweg meer ziet.
Hoop overigens echt dat ze die kindjes vinden, maar ik vrees al het ergste.
jij hebt elke persoon voor de zelfmoord even gesproken?quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:33 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Iemand die zelfmoord pleegt doet dat niet om 'mensen te stangen', die doet dat omdat-ie geen andere uitweg meer ziet.
Dus op basis van de verstrekte informatie kun jij wel de gedachtegang van de vader volgen en conclusies trekken maar alle overige fokkers niet. Het wordt steeds mooier.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:35 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Dat ging over het feit dat meneer het deed om zijn vrouw het leven zuur te maken. Er is onderzoek gedaan naar zelfmoord en daaruit kan geconcludeerd worden dat iemand die zelfmoord pleegt meestal psychische problemen heeft. De informatie die nu bekend is versterkt dit vermoeden.
Jij vindt 'iemand stangen/het leven zuur maken' een logische reden klinken voor zelfmoord?quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:39 schreef computergirl het volgende:
[..]
jij hebt elke persoon voor de zelfmoord even gesproken?
Nee ik volg geen gedachtegang. Ik stel alleen dat het erg waarschijnlijk is dat die man psychische problemen had.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:39 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dus op basis van de verstrekte informatie kun jij wel de gedachtegang van de vader volgen en conclusies trekken maar alle overige fokkers niet. Het wordt steeds mooier.
Graag.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:43 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Nee ik volg geen gedachtegang. Ik stel alleen dat het erg waarschijnlijk is dat die man psychische problemen had.
Ik zal de volgende keer de woorden 'erg waarschijnlijk' er eerder bijzetten.
waarom moet je een logische reden hebben om zelfmoord te plegen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:42 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Jij vindt 'iemand stangen' een logische reden klinken voor zelfmoord?
Oja, vind ik begrijpelijk.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ondragelijk lijden? Zoals terminale kanker oid. Dan kan je heel weloverwogen besluiten dat je er zelf een eind aan maakt en niet de hele euthanasieprocedure afwacht.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:13 schreef arachide. het volgende:
Voor het eerst in tijden dat iets me de bibbers geeft. Godsamme zeg.
Als je dan dood wilt, laat je kinderen toch erbuiten
Anders wacht je eerst even verdere berichtgeving af, voordat je die vader al veroordeelt.quote:
bron: Telegraaf.quote:De vader heeft zich daarna verhangen in het Doornse Gat, een bosrijke omgeving bij Doorn, waar hij dinsdagochtend door wandelaars is aangetroffen. Het duurde uren voor de politie zijn identiteit kon vaststellen en voordat duidelijk werd dat zijn zonen vermist waren. De moeder van de kinderen, de Zeister brandweervrouw Iris van der Schuit, dacht dat haar kinderen bij haar ex waren. De huidige partner van de man was lange tijd telefonisch niet bereikbaar en kon zodoende ook niet om informatie worden gevraagd.
Waarschijnlijk om dezelfde reden dat die kinderen uit Vleuten en uit Zeist komen....quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:03 schreef Amarantha het volgende:
Hoezo noemt de Telegraaf die vader Denis? Volgens mij begon zijn naam toch echt met een J.
Ik snap hem even niet?quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk om dezelfde reden dat die kinderen uit Vleuten en uit Zeist komen....
Hun, dus die man had wel een nieuwe partner die lang telefonisch niet bereikbaar was? Raar!quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:51 schreef Jik32 het volgende:
Ik weet niet of iemand er al achter was, waarom het Amber Alert niet zo snel in werking werd gezet, maar hier een stukje duidelijkheid daarover.
[..]
bron: Telegraaf.
Lees net dat ze gestopt zijn met zoeken in het bos.
Dat is zijn achternaam.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:03 schreef Amarantha het volgende:
Hoezo noemt de Telegraaf die vader Denis? Volgens mij begon zijn naam toch echt met een J.
Ja ach iedereen is wel eens niet bereikbaar toch?quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:07 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Hun, dus die man had wel een nieuwe partner die lang telefonisch niet bereikbaar was? Raar!
Nee, zo bedoel ik het niet. Had gedacht dat hij geen nieuwe partner zou hebben. Lijkt me dat het de kans op dit soort acties kleiner maakt, toch?quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:09 schreef Jik32 het volgende:
[..]
Ja ach iedereen is wel eens niet bereikbaar toch?
In ieder geval is nu wel duidelijk waarom het Alert zo laat kwam.
Moeder is ook niet lelijk. Was ooit best een mooi gezinnetje zo samen volgens mijquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:11 schreef Lpunt het volgende:
Knappe vader was dat wel. Lieve kindjes ook.
Want hij had zijn kinderen niet eerst thuis kunnen brengen. Daar gaat het me om. Of ze nou leven of niet. Die kinderen zijn ver weg gescheiden van hun moeder. Dood of niet. Het is gewoon een kutstreekquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[..]
Anders wacht je eerst even verdere berichtgeving af, voordat je die vader al veroordeelt.![]()
Of de kinderen werkelijk zijn omgebracht, moet nog maar blijken.
Idd vreemd, die verkering moet iig al behoorlijk serieus geweest zijn, als zijn vriendin ergens uitsluitsel over moet geven.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:07 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Hun, dus die man had wel een nieuwe partner die lang telefonisch niet bereikbaar was? Raar!
aaahzoooquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:11 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nee, zo bedoel ik het niet. Had gedacht dat hij geen nieuwe partner zou hebben. Lijkt me dat het de kans op dit soort acties kleiner maakt, toch?
Och, puur gespeculeer verder...
Dit, en als moeder snap ik nog steeds niet hoe je je kind kunt vermoorden...quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:16 schreef alors het volgende:
Die arme kindjes ook, hopelijk hebben ze er niks van meegekregen, vermoord worden door je eigen vader...
Zolang die kinderen niet dood of levend worden gevonden, is niet duidelijk wat hun verblijfplaats is, of ze daar door hun vader zijn gebracht, cq. achtergelaten en of ze überhaupt in de buurt waren toen hij zelfmoord pleegde. Ik vrees ook voor het ergste, maar zolang we niks zeker weten, blijft het puur speculeren en is het veroordelen van die vader erg prematuur.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:13 schreef arachide. het volgende:
[..]
Want hij had zijn kinderen niet eerst thuis kunnen brengen. Daar gaat het me om. Of ze nou leven of niet. Die kinderen zijn ver weg gescheiden van hun moeder. Dood of niet. Het is gewoon een kutstreek
In het ene bericht staat Vleuten, in een ander bericht Zeist.quote:
Als je niet tegen de speculaties kan moet je gewoon weggaan hier.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zolang die kinderen niet dood of levend worden gevonden, is niet duidelijk wat hun verblijfplaats is, of ze daar door hun vader zijn gebracht, cq. achtergelaten en of ze überhaupt in de buurt waren toen hij zelfmoord pleegde. Ik vrees ook voor het ergste, maar zolang we niks zeker weten, blijft het puur speculeren en is het veroordelen van die vader erg prematuur.
Nee las net is zijn achternaam en denk dat die vader in Vleuten woondequote:Op woensdag 8 mei 2013 11:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
In het ene bericht staat Vleuten, in een ander bericht Zeist.
Oftewel, het zal een vergissing zijn?
Oh dat wist ik niet eens, ik snapte niet waarom het steeds anders was.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee las net is zijn achternaam en denk dat die vader in Vleuten woondeDie kinderen hadden tenslotte twee woonplekken he
Of de vader woonde in Vleuten, de moeder in Zeist en de ouders hadden co-ouderschap?quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
In het ene bericht staat Vleuten, in een ander bericht Zeist.
Oftewel, het zal een vergissing zijn?
Waarom moet ik weggaan? Ik kan prima tegen speculaties, ik vind ze alleen onzinnig en daar mag ik best op wijzen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:20 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Als je niet tegen de speculaties kan moet je gewoon weggaan hier.
Misschien...quote:Op woensdag 8 mei 2013 08:32 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vrees alleen dat het toch geen zin zou hebben gehad, de kinderen waren waarschijnlijk al dood voordat het lichaam van de vader werd gevonden.
Ja dat blijkt nu.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of de vader woonde in Vleuten, de moeder in Zeist en de ouders hadden co-ouderschap?
Oke, dan moet je blijven.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waarom moet ik weggaan? Ik kan prima tegen speculaties, ik vind ze alleen onzinnig en daar mag ik best op wijzen.
Dat alert kon niet eerder omdat ze simpelweg niet wisten wie er in die boom hing en dat hij kinderen had. Moeder had ze ook niet als vermist opgegeven omdat ze niet beter wist dat haar ex met de kinderen op vakantie was. Dus het Amber alert kon niet eerderquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Misschien...
Maar bij dit soort dingen moet er zo snel mogelijk een amber alert uitgaan, en niet een dag na de vermissing.
Moet je wel weten dat er sprake is van een vermissing...quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Misschien...
Maar bij dit soort dingen moet er zo snel mogelijk een amber alert uitgaan, en niet een dag na de vermissing.
Dat wilde ik net typen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:26 schreef Jik32 het volgende:
[..]
Dat alert kon niet eerder omdat ze simpelweg niet wisten wie er in die boom hing en dat hij kinderen had. Moeder had ze ook niet als vermist opgegeven omdat ze niet beter wist dat haar ex met de kinderen op vakantie was. Dus het Amber alert kon niet eerder
quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:26 schreef Jik32 het volgende:
[..]
Dat alert kon niet eerder omdat ze simpelweg niet wisten wie er in die boom hing en dat hij kinderen had. Moeder had ze ook niet als vermist opgegeven omdat ze niet beter wist dat haar ex met de kinderen op vakantie was. Dus het Amber alert kon niet eerder
Misschien is dat de reden...quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moet je wel weten dat er sprake is van een vermissing...
Dat lijkt me essentieel eigenlijk.
Bronquote:Na vragen over waarom het Amber Alert pas in de loop van de nacht van dinsdag op woensdag werd verstuurd, antwoordde de politie dat dit eerder had moeten gebeuren. "Dat is fout gegaan, we gaan het later evalueren", aldus woordvoerder Bernhard Jens.
-knip-quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit, en als moeder snap ik nog steeds niet hoe je je kind kunt vermoorden...
De telegraaf pleurt alles wat ze kunnen vinden over die familie online. Wat een fatsoen weer van die kutkrant. Omdat ze een faceboekbericht heeft gemaakt wil toch niet zeggen dat ze met volledige naam en beroep in de krant hoeft.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:16 schreef nummer_zoveel het volgende:
De Telegraaf zegt dat in de auto spulletjes van de jongens zijn gevonden.
Het staat ook op nu.nl nu, en dat de politie dit naar buiten heeft gebracht.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:58 schreef lipper het volgende:
[..]
De telegraaf pleurt alles wat ze kunnen vinden over die familie online. Wat een fatsoen weer van die kutkrant. Omdat ze een faceboekbericht heeft gemaakt wil toch niet zeggen dat ze met volledige naam en beroep in de krant hoeft.
Het vervelende is alleen dat je vaak je Facebook of Linkedin account al hebt en je je niet kunt voorstellen dat je ooit met zoiets te maken zult krijgen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:07 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Het staat ook op nu.nl nu, en dat de politie dit naar buiten heeft gebracht.
En als mensen ook in dit soort gevallen anoniem willen blijven, kunnen ze maar beter geen Facebook en Lindekin accounts aanmaken.
-knip-quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, daar kan ik me wel wat bij indenken, maar ik kan het een niet aan het ander koppelen.
Zegt op zich niet zoveel natuurlijk.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:16 schreef nummer_zoveel het volgende:
Als je graag anoniem wil blijven moet je niet openbaar online gaan. Zolang er geen accounts gehackt worden is er niks mis met het publiceren van openbare gegevens. Of het kies is, is een andere discussie.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:58 schreef lipper het volgende:
[..]
De telegraaf pleurt alles wat ze kunnen vinden over die familie online. Wat een fatsoen weer van die kutkrant. Omdat ze een faceboekbericht heeft gemaakt wil toch niet zeggen dat ze met volledige naam en beroep in de krant hoeft.
De Televaag is een eersterangs rioolkrant.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:16 schreef nummer_zoveel het volgende:
Kan me er ook helemaal niks bij voorstellen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik ook niet, en nog kan ik me niet voorstellen dat ik zoiets zou doen.
Ik kan me een hoop wel voorstellen, zoals zelfmoord plegen, maar ik kan me niet voorstellen dat ik m'n kind zou vermoorden.
Moet er ook steeds aan denken. Word echt niet goed ervan. Die knulletjes. Ik vrees het ergste.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:47 schreef Sannne het volgende:
Ik blijf er maar mee bezig.
En iedereen zegt dat ze zich niet kunnen voorstellen je eigen kind iets aan te doen.
Ik ook niet, maar het idee dat er iets in je kop zo gigantisch mis kan gaan dat je zélfs je eigen kind kan omleggen vind ik echt zo beangstigend..
Je zou ze de kost moeten geven.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:42 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Jij vindt 'iemand stangen/het leven zuur maken' een logische reden klinken voor zelfmoord?
Hou je toch niet tegen. Sommige kicken er ook nog op dat ze aandacht krijgen in het nieuws/internetquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:25 schreef NomanIW het volgende:
Ik ben blij dat het op fb staat allemaal. Brengt het heel dichtbij. Maakt de verschrikking inzichtelijk. Wie weet weerhoudt die wetenschap iemand er ooit van zoiets te flikken.
Ja dat komt wel vaker voor.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Je zou ze de kost moeten geven.
Daarom nemen mensen bij zo'n drama soms ook de kinderen mee het graf in, ik krijg jou niet jij je kinderen niet meer.
Wat denk je zelf.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:25 schreef NomanIW het volgende:
Wie weet weerhoudt die wetenschap iemand er ooit van zoiets te flikken.
Nou he. Dat snap ik dus ook niet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja dat komt wel vaker voor.
En toch he... Is dat nog niet genoeg vraag ik me dan af. Stel, die kinderen zijn omgebracht, waarom dan niet op die plek ook zelfmoord plegen? Waarom moesten die kinder verstopt worden? Hij moet wel een erge hekel aan haar hebben als de kinderen (voorlopig) niet gevonden worden. Nou ja, dat denk ik dan. Ik kan me er niet zo veel bij voorstellen.
Ja, lachen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik denk dat ze ergens in een kelder zitten
Haal die PI eens weg man dwaas. Zo grappig is het niet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik denk dat ze ergens in een kelder zitten
Ik vraag me af of iemand die zó desperate is dat hij een eind aan zijn eigen leven maakt, dat doet om zijn ex het leven zuur te maken. In een zaak waar de vader na het vermoorden van zijn kinderen een mislukte zelfmoordpoging deed, was zijn motief niet 'het leven van de ex zuur maken', maar; 'De kinderen kunnen niet zonder mij'.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:12 schreef TLC het volgende:
Wat een kutvent om iemand zo in onzekerheid achter te laten, die man mag ook wel een anonieme begraafplek krijgen
Dat kan een reden zijn, wraak. Maar kan ook zijn dat zo iemand denkt dat de kinderen niet zonder hem verder kunnen:quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:03 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik vraag me af of iemand die zó desperate is dat hij een eind aan zijn eigen leven maakt, dat doet om zijn ex het leven zuur te maken. In een zaak waar de vader na het vermoorden van zijn kinderen een mislukte zelfmoordpoging deed, was zijn motief niet 'het leven van de ex zuur maken', maar; 'De kinderen kunnen niet zonder mij'.
Ik hoop van harte dat die kinderen ergens opgesloten zitten, maar na 40+ uur... Ik ben er bang voor.
Hij was toch onderweg vanuit België na een vakantie?quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:44 schreef Aventura het volgende:
Ik vind het zo raar dat hij in Maastricht had getankt.
's avonds nog wel ja, maar de volgene ochtend is hij al gevonden in het bos. Ik vind het ook een uiterst vreemde gang van zaken en vrees beetje het ergste ..quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:45 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hij was toch onderweg vanuit België na een vakantie?
Oh dat had ik gemist!quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:45 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hij was toch onderweg vanuit België na een vakantie?
PI speciaal voor jouw gewijzigdquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Haal die PI eens weg man dwaas. Zo grappig is het niet.
Liveblog RTVUtrecht.quote:17.06 Jeugdzorg bevestigt tegen RTV Utrecht dat het gezin bij de instantie bekend was, maar doet daar verder geen mededelingen over.
interessanter:quote:
quote:15.25: Een Barneveldse vrouw beweert dat ze door de politie is aangesproken om naar de jongens uit te kijken. Ze zouden daar zijn gezien. Een politiewoordvoerder ontkent dat de zoekactie zich specifiek op Barneveld richt.
quote:Zoektocht naar broers bij Elsloo
WOENSDAG 8 MEI 2013
De politie begint vanavond een nieuwe zoektocht naar de twee jongens uit Zeist, die sinds gisteren vermist worden. De zoektocht wordt uitgevoerd in het Bunderbos bij Elsloo in Limburg, naar aanleiding van een tip.
Over die tip doet de politie verder geen mededelingen.
De vader van de kinderen is gevonden in het bos bij Doorn. Hij had zelfmoord gepleegd.
Elsloo ligt in de buurt van Beek, waar de vader gisteren nog heeft getankt.
NOS
jah, 3 km ofzoquote:
Vermiste broertjes op beelden, zoektocht in bosquote:Vermiste broertjes op beelden, zoektocht in bos
Nederland Geplaatst door Thom Puiman (Juicyhil) op 08-05-2013 @ 18:37
De vermiste broertjes uit Zeist zaten maandagavond bij hun vader in de auto toen hij rond 22.15 uur tankte in het Limburgse Beek. Dat meldt een woordvoerder van de politie woensdag aan het begin van de avond. Naar aanleiding daarvan en een tip die woensdag is binnengekomen doorzoekt de politie vanaf 20.00 uur het Bunderbos bij het Limburgse Elsloo.
Eerder meldde de politie nog dat het onduidelijk was of de jongens van 7 en 9 jaar er in Beek bij waren. Na opwaardering van de beelden blijkt dit het geval, aldus de zegsman.
Over de inhoud van de tip die aanleiding geeft voor de zoektocht in het Bunderbos wil de woordvoerder niets kwijt. Mariniers zijn woensdag aan het begin van de avond onderweg naar het bos. Zij zijn gespecialiseerd in het doorzoeken van bossen. Ook agenten van de mobiele eenheid zoeken mee.
Dinsdagochtend werd de vader dood gevonden in recreatiegebied het Doornse Gat in de buurt van Doorn, in de provincie Utrecht. Hij had zelfmoord gepleegd. Later werd duidelijk om wie het ging en dat zijn kinderen van 7 en 9 jaar bij hem hadden moeten zijn.
Heb je gisteravond toevallig een witte Citroën CX zien rijden?quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:43 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik woon er 100 meter vandaan, kan de heli zien vanaf m'n balkon. Bizar.
Heh???quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:44 schreef Prowl het volgende:
[..]
Heb je gisteravond toevallig een witte Citroën CX zien rijden?![]()
wie wil er niet dood na in Maastricht geweest te zijnquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:44 schreef Aventura het volgende:
Ik vind het zo raar dat hij in Maastricht had getankt.
Niet dat ik weet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:44 schreef Prowl het volgende:
[..]
Heb je gisteravond toevallig een witte Citroën CX zien rijden?![]()
idd dacht ik ook aan, misschien heeft hij de kinderen naar zijn familie of bekende gebracht daar ergens. en daarna zichzelf van het leven beroofdquote:Op woensdag 8 mei 2013 18:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wie wil er niet dood na in Maastricht geweest te zijn
zonder grapjes: even een veilige schuilkelder regelen in belgie voor zijn kids en daarna gezellig uit het leven stappen!
Als er aanwijzingen zouden zijn dat er familie in het buitenland zit zouden ze dat naar buiten brengen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
idd dacht ik ook aan, misschien heeft hij de kinderen naar zijn familie of bekende gebracht daar ergens. en daarna zichzelf van het leven beroofd
Hebben zo veel kinderen! Kinderen vallen, weet je wel. Ik heb ook een litteken in m'n gezicht en m'n vriend ook, dat is allemaal gebeurd tijdens klimmen en klauteren.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:51 schreef Zelva het volgende:
[..]
Dat beide jongens een litteken in het gezicht hebben, zal ook wel geen toeval zijn.
Nou jottem, daar zul je hem mee hebben.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:12 schreef TLC het volgende:
Wat een kutvent om iemand zo in onzekerheid achter te laten, die man mag ook wel een anonieme begraafplek krijgen
In de grensregio's is dit ook wel nieuws, ik hoop het van harte hoor, dat ze 'gewoon' bij een familielid zitten die doet alsof zijn neus bloedt, maar nee het lijkt me niet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
idd dacht ik ook aan, misschien heeft hij de kinderen naar zijn familie of bekende gebracht daar ergens. en daarna zichzelf van het leven beroofd
Die familie zou dan allang een bezoekje hebben gehad van de politie.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:55 schreef alors het volgende:
[..]
In de grensregio's is dit ook wel nieuws, ik hoop het van harte hoor, dat ze 'gewoon' bij een familielid zitten die doet alsof zijn neus bloedt, maar nee het lijkt me niet.
waarom zelfmoord? misschien voor het dwaalspoor ofzo?quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:50 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Als er aanwijzingen zouden zijn dat er familie in het buitenland zit zouden ze dat naar buiten brengen.
En vaak wordt van kinderen die zijn ontvoerd door familie geen Amber Alert uitgegeven.
En waarom zou hij zelfmoord plegen als hij zijn kinderen naar het buitenland zou brengen?
Als ze iemand bungelend aan een boom vinden doen ze sporenonderzoek, als er verdachte omstandigheden zouden zijn zouden ze niet zeggen dat hij zelfmoord heeft gepleegd.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
waarom zelfmoord? misschien voor het dwaalspoor ofzo?
Ik hoop het ook alleen maar hoor dat het geen wat ik zeg uitkomt, maar vrees het ergste
ik bedoel dus dat hij wel zelfmoord gepleegd kan hebben, maar dus eerst de kinderen ergens anders heen gebracht hebben. Je weet nooitquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:01 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Als ze iemand bungelend aan een boom vinden doen ze sporenonderzoek, als er verdachte omstandigheden zouden zijn zouden ze niet zeggen dat hij zelfmoord heeft gepleegd.
het is een truck! de moordenaar denkt dat ie veilig is, gaat dansen op straat en roepen, hiehiehihihi ik ben ermee weg gekomen! tada.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:01 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Als ze iemand bungelend aan een boom vinden doen ze sporenonderzoek, als er verdachte omstandigheden zouden zijn zouden ze niet zeggen dat hij zelfmoord heeft gepleegd.
Onze Fok!ker ter plaatse....quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:19 schreef Gezicht het volgende:
[..]Op die weg heb ik vanmiddag nog gereden, toen was er niets te zien.
ga terug en vind ze. foto's maken van de kindjes. op fok zetten. scoop!quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:19 schreef Gezicht het volgende:
[..]Op die weg heb ik vanmiddag nog gereden, toen was er niets te zien.
Jij bent heel raar.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:22 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ga terug en vind ze. foto's maken van de kindjes. op fok zetten. scoop!
Het Schaffelaarsebos is doorzocht, maar dat zou een lokaal initiatief zijn.quote:
Gebeurt er ook eens wat in 't durp.quote:
nee werdt ook op het journaal verteld, zou eerst vanaf 19:30 zijn.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:27 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Gebeurt er ook eens wat in 't durp.
Hoorde net van iemand dat er vanaf 8 uur met een 'speciale eenheid' gezocht zal gaan worden... Geen bron echter dus wellicht is dat bullshit.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:27 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Gebeurt er ook eens wat in 't durp.
Hoorde net van iemand dat er vanaf 8 uur met een 'speciale eenheid' gezocht zal gaan worden... Geen bron echter dus wellicht is dat bullshit.
nu.nlquote:Agenten gaan vanaf 20.00 uur speuren met specialisten in het Bunderbos in Elsloo naar de jongens.
Blunderbos? Bunderbos zal je bedoelen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:32 schreef Jellereppe het volgende:
Ja, ik las het vanmorgen. Ze gaan nu zoeken in het Blunderbos. Dat bos is 144 hectare groot. Zet daar maar gerust een paar honderd agenten op. Op zijn minst.
zo zou je het ook kunnen zeggenquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:32 schreef Jellereppe het volgende:
Ja, ik las het vanmorgen. Ze gaan nu zoeken in het Blunderbos. Dat bos is 144 hectare groot. Zet daar maar gerust een paar honderd agenten op. Op zijn minst.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:33 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Blunderbos? Bunderbos zal je bedoelen.
Ah, Bunderbos it is.quote:
Jij bent nogal vreemd.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:22 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
fan van Jack White?quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:32 schreef Jellereppe het volgende:
Daar pas ik voor.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:22 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:42 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Nooit van gehoord als ik heel eerlijk ben. Waarom?
Ik ben er ook heel erg bang voor......quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:55 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik denk dat ze wel dood zullen zijn anders had iemand al wel ff met de politie gebeld
Denk dat er wel van uit gegaan kan worden al hoop je toch ergens een positief berichtquote:
Yups. Er is natuurlijk nog wat hoop omdat ze nog niet zijn gevonden maar de tekenen wijzen er allemaal naar dat de twee jongetjes zijn overleden.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Denk dat er wel van uit gegaan kan worden al hoop je toch ergens een positief bericht
Wandelen er veel mensen? Of zijn daar echt plekken in dat bos waar maar eens in de paar dagen een mens passeert zeg maar?quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:01 schreef Prowl het volgende:
Als ze dat hele gebied van noord naar zuid moeten uitkammen zijn ze nog wel ff bezig met die hellingen
Oh en dan dat het daar nu zeiknat is, modderig en nog meer regen onderweg....
Tis geen standaard Nederlands bosje daar
Zijn veel wandelpaden en die worden ook veel gebruikt ja, tussen de wandelpaden in echter grote lappen bos waar je niet snel mensen zult zien...quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:06 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Wandelen er veel mensen? Of zijn daar echt plekken in dat bos waar maar eens in de paar dagen een mens passeert zeg maar?
Lijkt me ook verschrikkelijk voor de moeder.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:06 schreef Olga het volgende:
[..]
Yups. Er is natuurlijk nog wat hoop omdat ze nog niet zijn gevonden maar de tekenen wijzen er allemaal naar dat de twee jongetjes zijn overleden.
Die moeder is in een regelrechte nachtmerrie beland. Ik hoop echt dat ze vandaag worden gevonden zodat er voor haar duidelijkheid is.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Lijkt me ook verschrikkelijk voor de moeder.
Het blijft erg, maar voor die moeder te hopen dat ze vandaag iets vinden. Deze onzekerheid lijkt me echt killing
Dit dus.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:12 schreef Olga het volgende:
[..]
Die moeder is in een regelrechte nachtmerrie beland. Ik hoop echt dat ze vandaag worden gevonden zodat er voor haar duidelijkheid is.
Blegh, ik kan hier ook met mijn pet niet bij hoe je je bloedeigen kinderen wat aan kan doen.
Geen idee, misschien heeft ze wel de hoop dat ze nog leven en wilt ze nog helemaal niet er aan denken dat ze dood gevonden worden.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dit dus.
Elk nieuws zal voor haar een soort van ... "positief" nieuws zijn. De opluchting dat je weet wat er dan is.
Ik gok dat de familierechercheur haar inmiddels toch echt wel op die mogelijkheid gewezen heeft.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:18 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Geen idee, misschien heeft ze wel de hoop dat ze nog leven en wilt ze nog helemaal niet er aan denken dat ze dood gevonden worden.
Natuurlijk weet ze dat dat een mogelijkheid is, maar ik kan me heel goed voorstellen dat dat de mogelijkheid is waar ze nog niet aan wil denken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:19 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik gok dat de familierechercheur haar inmiddels toch echt wel op die mogelijkheid gewezen heeft.
Uiteraard niet. Een moeder houdt hoop. Tot de laatste seconde.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Natuurlijk weet ze dat dat een mogelijkheid is, maar ik kan me heel goed voorstellen dat dat de mogelijkheid is waar ze nog niet aan wil denken.
Dit dus!quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:12 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ben er echt beroerd van. Dat je toch leest in de nieuwsberichten dat de vooruitzichten somber zijn. Arme kleine mannetjes![]()
Moeizame scheiding las ik ook. Maar dan nog kan ik er niet bij dat je je kinderen dood maakt en weg stopt en zelf 200 km verderop doodgaat. Die arme kindjes zijn geen deel van die scheiding. Dat zijn op zichzelf staande wezens imho.
Ik hoop met heel mijn hart dat ze nog leven maar ik geloof nooit dat een vader twee jongetjes alleen en levend in t bos zou achterlaten (ik zou ze dood ook niet kunnen achterlaten trouwens) arme krummels.
zij maken geen ruzie toch? Of veroorzaken financiele problemen? Het zijn twee jongetjes die het ook maar moesten rooien met de situatie. En nu zijn ze slachtoffer van die scheiding. Of de uitzichtloosheid die de vader ervaarde. Door ze te verstoppen gaf ie voor mij (alarm! Hier volgt speculatie!) aan dat hij ze zelfs dood bij de moeder weg wilde houden.quote:
quote:De politie heeft aan de rand van het Bunderbos bij Elsloo al enkele spullen gevonden die mogelijk verband houden met de vermissing van Julian en Ruben.
Het is nog niet bekend waar de vondst uit bestaat, de spullen worden nog onderzocht.
Rond acht uur woensdagavond is de politie met hulp van de ME en mariniers aan het zoeken in het bosgebied tussen Elsloo en Geulle. De aanleiding voor de zoektocht is een tip die binnenkwam naar aanleiding van de media-aandacht voor de vermissing.
Juist ze zijn slachtoffer van de situatie dus ze hebben een heel groot deel van die scheiding. Ouders die maar hun kinderen van hier naar daar slepen omdat beide ouders het zo goed vinden om bij hun kinderen te blijven. Wat een kansloze situaties allemaal.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zij maken geen ruzie toch? Of veroorzaken financiele problemen? Het zijn twee jongetjes die het ook maar moesten rooien met de situatie. En nu zijn ze slachtoffer van die scheiding. Of de uitzichtloosheid die de vader ervaarde. Door ze te verstoppen gaf ie voor mij (alarm! Hier volgt speculatie!) aan dat hij ze zelfs dood bij de moeder weg wilde houden.
En ja, ik ga er inmiddels echt vanuit dat ze helaas niet meer leven.
En als de omgangsregeling wel goed is heb je nog de schok van het feit dat je ouders uit elkaar gaan.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:37 schreef xzaz het volgende:
[..]
Juist ze zijn slachtoffer van de situatie dus ze hebben een heel groot deel van die scheiding. Ouders die maar hun kinderen van hier naar daar slepen omdat beide ouders het zo goed vinden om bij hun kinderen te blijven. Wat een kansloze situaties allemaal.
Kom ze hier in de praktijk tegen; vader komt ze vrijdag avond ophalen meisje van 13 en een jongen van 7 (of 8) vader blijft in de auto wachten omdat hij zijn ex-vrouw niet wilt zien![]()
En dan die kinderen, kinderen noemen en ze niet eens mogen kiezen als ze meegaan want het is allemaal natuurlijk in de rechtzaal uitgevochten
Maar ze zijn nog zo jong, daar groeien ze wel overheenquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
En als de omgangsregeling wel goed is heb je nog de schok van het feit dat je ouders uit elkaar gaan.
Kinderen zijn altijd slachtoffer van een scheiding.
mee eens. Ik bedoelde als deel meer dat ze nu als een bankstel of kast worden gebruikt. Een 'bezit' terwijl het mensen zijn. Ruzie tussen ouders zou niet uitgevochten moeten worden over de rug van kinderen. Op zeker dat ik vind dat ze altijd slachtoffer zijn van een scheiding. Maar geen partij erin. De scheiding en alles zou niets met hun te maken moeten hebben behalve twee adressen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:37 schreef xzaz het volgende:
[..]
Juist ze zijn slachtoffer van de situatie dus ze hebben een heel groot deel van die scheiding. Ouders die maar hun kinderen van hier naar daar slepen omdat beide ouders het zo goed vinden om bij hun kinderen te blijven. Wat een kansloze situaties allemaal.
Kom ze hier in de praktijk tegen; vader komt ze vrijdag avond ophalen meisje van 13 en een jongen van 7 (of 8) vader blijft in de auto wachten omdat hij zijn ex-vrouw niet wilt zien![]()
En dan die kinderen, kinderen noemen en ze niet eens mogen kiezen als ze meegaan want het is allemaal natuurlijk in de rechtzaal uitgevochten
Kinderen worden gewoon de speelbal van een scheiding;![]()
Soms wel, soms ook niet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:40 schreef xzaz het volgende:
[..]
Maar ze zijn nog zo jong, daar groeien ze wel overheen![]()
Ja, heeft zich opgehangen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:41 schreef Dementor het volgende:
Hoe heeft de vader zelfmoorgd gepleegd, is dat bekend?
En die gelukkig maar weinig mensen hoeven mee te maken....quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:44 schreef xzaz het volgende:
Wat een drama weer
En die moeder, die moet uren doormaken die je niemand toewenst.
Ik denk dat aliens die kinderen heeft meegenomen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:45 schreef Elan het volgende:
Denk dat hij ze begraven heeft in De Ardennen om nooit meer gevonden te worden. Om die moeder extra pijn te doen.
Zieke man die Jeroen.
Kan ook.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:46 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik denk dat aliens die kinderen heeft meegenomen.
Als ze daar dus inderdaad zijn, was het een duidelijk vooropgezet plan.... Wist dat als hij ze daar 'dumpte' de kans klein is dat ze gevonden worden.....quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:47 schreef Crazy-M het volgende:
Wordt vermeld zeer moeilijk doordringbaar bos is.
Ik zit de tweets bij nu.nl in de gaten te houden, daar werd het zojuist vermeld dat het moeijlijk doordringbaar isquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:48 schreef Olga het volgende:
[..]
Als ze daar dus inderdaad zijn, was het een duidelijk vooropgezet plan.... Wist dat als hij ze daar 'dumpte' de kans klein is dat ze gevonden worden.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |