Hij zou niet de eerste zijn die het zo doet.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:49 schreef Elan het volgende:
Maar even de falende onderzoeksjournalist uithangen he. Wat voor zin heeft het om je kinderen te vermoorden en dan vervolgens jezelf op een andere plek om het leven te brengen?
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:49 schreef Elan het volgende:
Maar even de falende onderzoeksjournalist uithangen he. Wat voor zin heeft het om je kinderen te vermoorden en dan vervolgens jezelf op een andere plek om het leven te brengen?
Ja, ik kreeg ook kippenvel. En dan ken ik ze niet eens, hoe moet het wel niet zijn voor haar en haar familie en vrienden.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:51 schreef NomanIW het volgende:
Jezus, deel net een status.op Facebook. Gaat over die mennekes merk ik nu pas. Bizar om te lezen hoe ze daar schrijft dat die man dood is en de kinderen vermist. Brrrrrr. Vreselijk.
Op de funda fotos zie je een babykamer. Lijkt me niet dat die jongste nog in een ledikant slaapt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:46 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik wil geen oud wijf uithangen, maar op de Facebook van de moeder staat ook dat een huis te koop staat.
Ouders zijn toch niet net gescheiden ofzo?
Ik las freefighterquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:58 schreef 2dope het volgende:
Die ma is een female firefighter![]()
Trieste bende weer.
had het ook gezien...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:46 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik wil geen oud wijf uithangen, maar op de Facebook van de moeder staat ook dat een huis te koop staat.
omdat je de moeder de kids niet "gunt"....quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:49 schreef Elan het volgende:
:-(quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:27 schreef maily het volgende:
[..]
omdat je de moeder de kids niet "gunt"....
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/986707quote:UTRECHTSE HEUVELRUG - De politie en het leger zoeken met man en macht naar de vermiste broertjes Ruben en Julian (9 en 7 jaar) in Doorn. Ze waren bij hun vader, maar hij is dood aangetroffen in recreatiegebied Het Doornse Gat. De man heeft zichzelf van het leven beroofd.
Niemand weet waar de broertjes nu zijn. Maandagavond om 20.00 uur zijn ze voor het laatst gezien. De politie heeft aan het begin van de avond onder meer gezocht met een helikopter en honden. Ook agenten op paarden doorzochten het recreatiegebied.
Drie vrachtwagens met mariniers zijn later op de avond bij het Doornse Gat aangekomen om mee te helpen. Ook in de duisternis gaat de zoektocht door. Een onderzoeksteam zoekt naar mogelijke andere verblijfplekken.
Rubin is 1.50-1.60 meter lang, heeft een mager postuur en een litteken in de wenkbrauw boven zijn rechteroog. Hij heeft donkerblond haar met een slag erin. Julian is 1.40-1.50 meter lang, heeft een normaal postuur, sproeten in het gezicht en een litteken op zijn neus. Hij heeft donkerblond stijl haar.
Hun moeder, die uit Zeist komt, heeft op Facebook een oproep gedaan, waarin ze mensen vraagt uit de kijken naar haar 'kleine mannetjes'.
RTV Utrecht heeft gesproken met een tante van de broertjes. Zij laat weten dat de familie in grote spanning zit en wil verder niets kwijt over privézaken.
en als je verder leest op Facebook... huis te koop...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:32 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/986707#.UYlU_svsA2I.faceboo
Geldproblemen denk ik dan eerder. Zal niet de eerste zijn die daarom zelfmoord pleegt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:46 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ja dat is er op 6 april opgezet. Kan toch?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:34 schreef maily het volgende:
[..]
en als je verder leest op Facebook... huis te koop...
Ja, hoeft niet hun huis te zijn. Ze kan ook de adv van een vriend hebben gedeeldquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:34 schreef maily het volgende:
[..]
en als je verder leest op Facebook... huis te koop...
Dat zat ik me net ook te bedenken, lijkt me ook aannemelijker aangezien er duidelijk een babykamer in huis is en geen 2 grote-jongens-kamers.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, hoeft niet hun huis te zijn. Ze kan ook de adv van een vriend hebben gedeeld
Er is nergens gezegd dát ze gescheiden zijn. Wat overigens wel aannemelijk is.
Ja, dat zei ik net ook.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat zat ik me net ook te bedenken, lijkt me ook aannemelijker aangezien er duidelijk een babykamer in huis is en geen 2 grote-jongens-kamers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |